Ja, jammer dat hij geen verstand van zaken heeft alleen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:34 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
van Bommel![]()
Ik denk dat Mark zijn mondje niet dichthoudt en ook niet bang is om iemand de huid vol te schelden.
Jij wel gelukkigquote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, jammer dat hij geen verstand van zaken heeft alleen.
Want dat is op welk moment waaruit gebleken?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, jammer dat hij geen verstand van zaken heeft alleen.
Wat een rare manier van discussiëren heb jij zeg.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:12 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Jij wel gelukkigWanneer word je bondscoach?
Hitler Huub zit bij Roda.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Huub Stevens, maar die wil zelf niet meer denk
Je hebt dat laatste seizoen van hem bij PSV wel gezien?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:13 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Want dat is op welk moment waaruit gebleken?
Nee hoor, ik weet alleen dat discussiëren met jou het meest vermoeiendste is wat men maar op Fok! kan doen, dus ga gewoon niet serieus op jou in.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een rare manier van discussiëren heb jij zeg.
Ga dan helemaal niet op me in. Met dit soort (pogingen tot) bijdehante reacties voeg je weinig toe!quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:16 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet alleen dat discussiëren met jou het meest vermoeiendste is wat men maar op Fok! kan doen, dus ga gewoon niet serieus op jou in.
Ik denk serieus van wel hoor. Cocu is echt een verschrikkelijke trainer.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:18 schreef Buitendam het volgende:
Maakt niet uit wie coach is. Niemand kan met deze extreem matige verdediging ook maar iets klaarspelen.
Eh?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo aandoenlijk dat jullie denken dat het vooral een mentaliteitskwestie is.
Ik ben benieuwd hoe Stijn hier over denkt!quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk serieus van wel hoor. Cocu is echt een verschrikkelijke trainer.
Je hebt helemaal gelijk, ik moet eigenlijk ook niet reageren op jouw domme getroll, maar laat mezelf zo snel verleidenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga dan helemaal niet op me in. Met dit soort (pogingen tot) bijdehante reacties voeg je weinig toe!
Die is het, volgens mij, met mij eens. Maar dat kan hij het beste zelf vertellenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe Stijn hier over denkt!
Citeerde Scrummie mij?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe Stijn hier over denkt!
Inderdaad. Een vergelijking met Gio zou zeker niet mank gaan.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk serieus van wel hoor. Cocu is echt een verschrikkelijke trainer.
Inderdaad.quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Inderdaad. Een vergelijking met Gio zou zeker niet mank gaan.
Laten we alsjeblieft niet deze discussie weer voeren, want die verlies je keihardquote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Inderdaad. Een vergelijking met Gio zou zeker niet mank gaan.
Cocu is een verschrikkelijke trainer.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee?
Ik ben gewoon benieuwd naar jouw visie in dezen.
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laten we alsjeblieft niet deze discussie weer voeren, want die verlies je keihard.
Dus, met andere woorden: de mening van Scrummie is een zeer verstandige waar jij in meegaat?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cocu is een verschrikkelijke trainer.
Dat zou wat zijn zeg.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus, met andere woorden: de mening van Scrummie is een zeer verstandige waar jij in meegaat?
Ligt eraan vanwege welke redenen hij hem een verschrikkelijke trainer vindt. Je kunt wel zeggen dat hij slecht is, maar uitleggen waarom kan ook nog een spannende materie zijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus, met andere woorden: de mening van Scrummie is een zeer verstandige waar jij in meegaat?
Denk jij dat Scrummie dat kan?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ligt eraan vanwege welke redenen hij hem een verschrikkelijke trainer vindt. Je kunt wel zeggen dat hij slecht is, maar uitleggen waarom kan ook nog een spannende materie zijn.
Dit is Scrummie zn kans zich te bewijzen!quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat moet de toekomst uitwijzen.
Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:42 schreef TheVoice4ever het volgende:
oke sorry dat ik een niet zo'n goede psv fan ben geweest hier, ik zou het eigenlijk wel moeten zijn
https://en.wikipedia.org/wiki/Coen_Dillen
ik ben een beetje familie van het kanon Coen Dillen
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is Scrummie zn kans zich te bewijzen!
Dat deed hij al toen Ajax zogenaamd het drukzetten had gekopieerd van Feyenoord.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:35 schreef Bronson_ het volgende:
Valt Scrummie even zwaar hard door de mand.
omg, 43 doelpunten in een seizoen, die spitsquote:
Dat was een legendarische post.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat deed hij al toen Ajax zogenaamd het drukzetten had gekopieerd van Feyenoord.
Ja, al kan ik uit zijn voetballende kwaliteiten van dat seizoen niet halen of hij nu een goede coach zou zijn/kan worden.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt dat laatste seizoen van hem bij PSV wel gezien?
Dat weet ik niet, maar ik in ieder geval wel.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Rikkert heeft tegenwoordig ook facebook. Volgen we hem allemaal?!
Heb je het filmpje gezien, waar hij met zijn partner in crime Paul met volledige schijt aan door de stewardess heentettert om ons het allerlaatste nieuws te vertellen waar ze heen gaan?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ik in ieder geval wel.
Genoeg, maar ik heb iets meer eigenwaarde dan dat ik ze nu maar even ga oplepelen omdat Stijn daarom vraagt. Stijn, die user die mij toch negeert, toch mijn voetbalmening achterlijk vindt, mij vergelijkt met debielen van users, etc.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit valt tegen.
Heb je helemaal geen argumenten?
Ik val helemaal niet door de mand.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:35 schreef Bronson_ het volgende:
Valt Scrummie even zwaar hard door de mand.
Nee hoor.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat deed hij al toen Ajax zogenaamd het drukzetten had gekopieerd van Feyenoord.
Nee, ik negeerde GGMM gewoon omdat ik geen zin heb in dit gezeik met Stijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:39 schreef Bronson_ het volgende:
Misschien wacht Scrummie nog tot hij de argumenten krijgt doorgespeeld van verschillende internetmensen.
Bedanktquote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat was een legendarische post.
Zijn hart ligt bij het ED. Die gaat nergens naar toe. Niet te vermurwen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:21 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Heb je het filmpje gezien, waar hij met zijn partner in crime Paul met volledige schijt aan door de stewardess heentettert om ons het allerlaatste nieuws te vertellen waar ze heen gaan?
Ik blijf het frappant vinden dat een Patty Brard jarenlang ons van al het nieuws heeft mogen voorzien via HvNL, maar Rikkert een onontdekt pareltje blijft die bij het ED vast blijft zitten. Een gemis voor de wereld, een geluk voor ons
Haha post eens ben benieuwd.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:21 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Heb je het filmpje gezien, waar hij met zijn partner in crime Paul met volledige schijt aan door de stewardess heentettert om ons het allerlaatste nieuws te vertellen waar ze heen gaan?
Ik blijf het frappant vinden dat een Patty Brard jarenlang ons van al het nieuws heeft mogen voorzien via HvNL, maar Rikkert een onontdekt pareltje blijft die bij het ED vast blijft zitten. Een gemis voor de wereld, een geluk voor ons
Dat is beeldspraak. Als Paul spreekt is het bijna poëzie.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 19:34 schreef Scarface88 het volgende:
Trouwens ook knap dat Paul beweerd dat t morgen een heksenketel gaat worden met 50.000 supporters. Er gaan maar 20.000 man in dat kutstadion van ze. Dit had Paul met 1 minuut research kunnen weten. Wat een journalistiek
Namen en rugnummers.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat post jij niet, inderdaad. Maar andere figuren hier denken van wel.
Ik zie de meeste ook eerder roepen dat het een gebrek aan kwaliteit is, eerlijk gezegd. Geen idee waar Ajacied422 een ander beeld vandaan haalt.quote:
Dat beeld heb ik ook. Vandaar ook de vraag aan onze kritische vriend waar en op wie hij doelt.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik zie de meeste ook eerder roepen dat het een gebrek aan kwaliteit is, eerlijk gezegd. Geen idee waar Ajacied422 een ander beeld vandaan haalt.
Mogelijk omdat men vanuit de club weigert in te zien dat kwaliteit het probleem is.
Alsof we in de EL wel wat te zoeken hebben? Daar vliegen we in de groepsfase al uit.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:38 schreef tja77 het volgende:
Net eerste helft van Ajax gekeken.
Ik hoop dat PSV zich morgen gaat plaatsen voor de play offs van de EL groepsfase, want in de competitie gaan we geen rol van betekenis spelen.
Ajax is achterin ook kwetsbaar.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:38 schreef tja77 het volgende:
Net eerste helft van Ajax gekeken.
Ik hoop dat PSV zich morgen gaat plaatsen voor de play offs van de EL groepsfase, want in de competitie gaan we geen rol van betekenis spelen.
Dan speel je nog wat Europese wedstrijden.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:40 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Alsof we in de EL wel wat te zoeken hebben? Daar vliegen we in de groepsfase al uit.
We gaan anders maar voor 1 doel naar Kroatiequote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:40 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Alsof we in de EL wel wat te zoeken hebben? Daar vliegen we in de groepsfase al uit.
Haha ja dat was de beste. Man, man....quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb volledig vertrouwen in Cocu. We gaan morgen spektakel zien. Osijek weet niet wat hun overkomt.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We gaan anders maar voor 1 doel naar Kroatie
play offs?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:51 schreef Scarface88 het volgende:
Ik was trouwens alweer vergeten dat je hierna nog de play-offs moet spelen voor de groepsfase. Wat een genot
quote:
quote:In de sport is een play-off of eindronde een confrontatie tussen teams met als doel een kampioen, of vergelijkbare beslissing, te bepalen na een reguliere competitie. Hierbij wordt meestal een serie wedstrijden gespeeld volgens het knock-outsysteem, maar kan ook bestaan uit een kleine competitie, uit een uit- en een thuiswedstrijd, maar kan ook uit één wedstrijd bestaan, op een van beide thuisvelden of op neutraal terrein.
Zoals het er nu naar uitziet klopt dat ook.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 23:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nog een ronde dus, wtf ik dacht dat we hierna klaar waren
Ik ook haha. Gelukkig mogen we genieten van nog twee heerlijke wedstrijden tegen een club waar we nog nooit van gehoord hebben en de naam niet kunnen uitspreken.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 23:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nog een ronde dus, wtf ik dacht dat we hierna klaar waren
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 23:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet klopt dat ook.
Wat een Europees avontuur krijgen we weer, nu al spannend en we zijn niet eens in de groepsfasequote:Op woensdag 2 augustus 2017 23:09 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik ook haha. Gelukkig mogen we genieten van nog twee heerlijke wedstrijden tegen een club waar we nog nooit van gehoord hebben en de naam niet kunnen uitspreken.
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 23:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet klopt dat ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |