quote:Vind het wel een lief uiterlijk hebben, beetje
Op zondag 15 december 2002 21:58 schreef DJKoster het volgende:
http://tvbabes.com/claudia.html
![]()
quote:Claudia is leuk!
Op zondag 15 december 2002 21:52 schreef Slam het volgende:
Dat mens voegt ook echt helemaal niks toewat een suffe doos zeg
quote:Die presentator van Het Lek heeft een strontirritante stem.
Op zondag 15 december 2002 23:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ze heeft een strontirritante stem.
Ze schijnt trouwens ook nog iets met cabaret te doen maar daar wil ik al helemaal niks van weten.
quote:ze IS ook leuk
Op maandag 16 december 2002 15:36 schreef Redman het volgende:
Ze denkt vooraal ook heel leuk te zijn
ik vind dat ze wel humor heeft en dat ze haar programma samen met die Arjan keigoed maakt... ik luister er altijd met veel plezier naar.
quote:tering zeg dan heb je ook doorzettingsvermogen
Claudia begint met de MAVO, dan de HAVO en het VWO
quote:Boeiend!!! dat heeft toch echt geen flikker te maken met of je leuk bent of niet, en dat is ze niet
Op maandag 16 december 2002 17:51 schreef firstwollie het volgende:[..]
tering zeg dan heb je ook doorzettingsvermogen
Giel beelen was begonnen met VWO, niet afgemaakt, heeft voor de rest niks aan opleiding maar is wel 10x leuker om naar te luisteren
quote:
Op zondag 15 december 2002 21:52 schreef Slam het volgende:
Dat mens voegt ook echt helemaal niks toewat een suffe doos zeg
quote:tv babe wtf
Op zondag 15 december 2002 21:58 schreef DJKoster het volgende:
http://tvbabes.com/claudia.html
![]()
quote:ja vind ik ook ik mag haar wel
Op maandag 16 december 2002 17:31 schreef dethoom het volgende:[..]
ze IS ook leuk
ik vind dat ze wel humor heeft en dat ze haar programma samen met die Arjan keigoed maakt... ik luister er altijd met veel plezier naar.
Da's maar goed ook. Ze is volgens mij begonnen op radio 3 en later naar (volgens mij) ned. 1. Maar zij is zo gruwelijk irritant. Ik vraag me elke keer af hoe ze het toch elke keer weer zo ver schopt met zo weinig talent.quote:Op maandag 13 september 2004 14:00 schreef Moja het volgende:
is dat een tvbabe?
verder ken ik dr helemaal niet
You suckquote:Op maandag 13 september 2004 14:09 schreef rembrand20 het volgende:
Claudia is lief![]()
Bi toch?quote:Op maandag 13 september 2004 12:18 schreef Petomaan het volgende:
't Is trouwens een pot. En die cabaretshow van haar is gewoonweg verschrikkelijk ...![]()
Dat boeit niet. Zolang ze maar uit de publiciteit blijftquote:Op maandag 13 september 2004 14:13 schreef Halinalle het volgende:
[..]
Bi toch?
was ze nou pot, of bi?quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:38 schreef Bupatih het volgende:
Aandachtsgeile lesbi
Bi, ze heeft op dit moment geloof ik een vriendin.quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:35 schreef bbrother het volgende:
[..]
was ze nou pot, of bi?
Wat maakt dát nou weer uit? Of je iemand's shows of presentatie nou leuk vindt of niet, heeft toch niets daarmee te maken?quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:35 schreef bbrother het volgende:
[..]
was ze nou pot, of bi?
Lul raak joh, heb je mij zien zeggen dat ik haar shows kut vind? Ik luister et elke dag bijna. Mijn vraag was gewoon of ze pot of bi was, zo raar?quote:Op zaterdag 18 september 2004 09:42 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Wat maakt dát nou weer uit? Of je iemand's shows of presentatie nou leuk vindt of niet, heeft toch niets daarmee te maken?
Mathilde Santing zingt toch ook niet ineens minder goed omdat ze op vrouwen valt of Onno Hoes bestuurt de provincie toch ook niet slechter omdat hij homo is????![]()
Dat je niet van haar radio,show of televisie houdt, ok, maar maak je verder niet zo druk!
PM-girl is toevallig wel fan!![]()
Was niet bedoeld als persoonlijke aanval. Maar ik erger me aan uitspraken zoals bijvoorbeeld bupatih en petomaan die hier doen. Alsof iemands geaardheid met iemands kwaliteiten te maken heeft.quote:Op zaterdag 18 september 2004 09:58 schreef bbrother het volgende:
[..]
Lul raak joh, heb je mij zien zeggen dat ik haar shows kut vind? Ik luister et elke dag bijna. Mijn vraag was gewoon of ze pot of bi was, zo raar?Fijn dat hij reeds is beantwoord!
Ach het is allemaal een natte pot euh...een pot natquote:Op vrijdag 17 september 2004 21:35 schreef bbrother het volgende:
[..]
was ze nou pot, of bi?
vooruit, ik moest ff lachen!quote:Op zaterdag 18 september 2004 10:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach het is allemaal een natte pot euh...een pot nat
quote:Op zaterdag 18 september 2004 10:41 schreef PM-girl het volgende:
[..]
vooruit, ik moest ff lachen!![]()
![]()
Neeeeeeeeeeeeeeej! alsjeblieft zeg! Daar is ze NOG irritanter.quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:36 schreef Mach1 het volgende:
Zij deed toch ook Vara Laat? Ik vind het echt echt een verschrikkelijk irritante vrouw. Hadden ze beter alleen op de radio kunnen houden....
*checkt profiel...quote:Op maandag 20 september 2004 16:45 schreef TA het volgende:
Claudia is leuk! Een van de weinige Dj's die leuk is om naar te luisteren.. Ennu ik vind der wel wat hebben...![]()
[quote]Claudia de Breij wordt breed bewonderd en geprezen voor haar theater, televisie en radio aktiviteiten/quote]quote:Op maandag 20 september 2004 17:41 schreef Lucille het volgende:
Claudia zuigt
http://www.ikwilerheen.nl/cabaret/voorst/breij.htm
Mmmm...dat is voor mij op zich geen enkel probleem hoor.quote:Op maandag 20 september 2004 17:41 schreef Lucille het volgende:
Claudia zuigt
http://www.ikwilerheen.nl/cabaret/voorst/breij.htm
Ik gun haar wel 4×2 uur extra vrije tijd...zo op doordeweekse dagen, tussen twaalf en twee...quote:Ofwel, Claudia heeft een aangenaam drukke agenda.
quote:Op maandag 20 september 2004 20:44 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Mmmm...dat is voor mij op zich geen enkel probleem hoor.![]()
![]()
Maareh...van de site die je daar aanhaalt:
[..]
Ik gun haar wel 4×2 uur extra vrije tijd...zo op doordeweekse dagen, tussen twaalf en twee...
Wat schrijf ik nou toch allemaal? Ergens is het toch een beetje fout gegaan met mij.quote:Op maandag 20 september 2004 23:24 schreef paddy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je bent te lang weg geweestquote:Op maandag 20 september 2004 23:51 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wat schrijf ik nou toch allemaal? Ergens is het toch een beetje fout gegaan met mij.![]()
![]()
![]()
Ja, misschien moet ik hier maar blijven komen, om me van slechte dingen te weerhoudenquote:Op maandag 20 september 2004 23:56 schreef paddy het volgende:
[..]
Je bent te lang weg geweestheb je gemist hier
Gelukkig wel.quote:En ja, smaken verschillen![]()
Ja zeker, de mailtjes zijn zo kort :')quote:Op maandag 20 september 2004 23:58 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, misschien moet ik hier maar blijven komen, om me van slechte dingen te weerhoudenda's lief van je
[..]
Daarom, anders waren het altijd de zelfde vrouwen en mannen die aandacht kregen en was het leven ook nogal saai.quote:Gelukkig wel.
ik vind Claudia wel cool en aardig ik heb een paar keer met haar moeten samenwerken en ze is heel erg aardig. Haar cabaret shows zijn wel leuk eigenlijk dus ik begrijp niet jullie hele ophef over haar.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:59 schreef PM-girl het volgende:
Gisteren de show gezien,Claudia zuigt! Een leuke avond gehad, ze kan ook goed zingen.
Het is echter niet zo dat je de hele avond in een deuk ligt
Jaja, en jouw topic is ook een kraker.quote:Op zondag 15 december 2002 21:52 schreef Slam het volgende:
Het liefst ZIE en HOOR ik haar het liefste helemaal nietquote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:06 schreef ThomasBerge het volgende:
Gister zag ik er zitten bij dat Radio 555 gebeuren. Ik erger mij mateloos aan de zelfingenomen irritante kop van haarEn dan mag ze ook nog even haar zegje doen in alle actualiteitenprogramma's over die actie
Houdt dat mens alsjeblieft alleen op de radio, en zet haar niet voor de camera's
ja of niet op je eerste opmerking....quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:51 schreef P0rt0 het volgende:
Claudia moet maar eens keihard genomen worden door Jensen en zijn sidekick, Jan Paparazzi..
Dom wijf. Had der gehoord op radio 555.. vind der niet slecht.. maar iets zegt mij dat ze radio is gaan doen omdat ze nergens anders aan de bak kwam.. kan dat?
smaakverschil moet er ook zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2005 20:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet. Heb je die kop wel es goed bekeken?
Ik probeer juist positieve ophef over haar te maken, want ik vind haar supertof!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:17 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik vind Claudia wel cool en aardig ik heb een paar keer met haar moeten samenwerken en ze is heel erg aardig. Haar cabaret shows zijn wel leuk eigenlijk dus ik begrijp niet jullie hele ophef over haar.
juist!!! ik ga 14 februari ook naar een show van haar daarna moet ik een interview doenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 09:49 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik probeer juist positieve ophef over haar te maken, want ik vind haar supertof!
Ik luister zoveel mogelijk naar haar radio-programma's en vind vara/live/laat het leukst wanneer zij presenteert.
Ik heb haar een keer kort ontmoet tijdens een televisie-opname van de zomerse zaterdagavond en toen was ze ook erg aardig en spontaan, heb er nog een leuke foto aan overgehouden.
Tot slot vind ik dat ze er altijd erg leuk uitziet en dat ze een keer iets anders is dan de anderen.
De theater show is hartstikke leuk,maar ik heb in ieder geval niet naar adem hoeven happen van het lachen. Wat niet wil zeggen dat ik het niet leuk vond, ga zelfs binnenkort nog een keer!
Claudia is cool!!!![]()
![]()
ja zo iets het is voor het homo jongeren platform want wij organiseren roze zaterdag en ze wou komen optreden en ik mocht haad dan interviewen voor ons blaadjequote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:51 schreef PM-girl het volgende:
cool, vanuit welke invalshoek interview je haar? tijdschrift ofzo?
Verwijfde nichtenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:22 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ja zo iets het is voor het homo jongeren platform want wij organiseren roze zaterdag en ze wou komen optreden en ik mocht haad dan interviewen voor ons blaadje
En hoeveel geld heb jij daarvoor gedoneerd?quote:Op zondag 9 januari 2005 02:21 schreef ChicaneBT het volgende:
Ach ze heeft me wel gepijpt voor het goede doel......
Ik had tegen die s**t gezegd 100 maar heb maar 25 gedaanquote:Op zondag 9 januari 2005 03:25 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
En hoeveel geld heb jij daarvoor gedoneerd?
Ga ergens anders lopen spammen met je kuttopic, domme snol!quote:Op zondag 9 januari 2005 10:13 schreef PM-girl het volgende:
Haha wat zijn we weer grappig, maar ja we zitten ook in de klaagbaak en niet in het claudia de breij fantopic
Je betaalt haar salaris.quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:04 schreef Mahonusje het volgende:
Dat zij zich met die lelijke rotkop op de tv mag vertonen zeg!!!! GODVERDOMME
Dat snap ik ook wel muts. Maar kan je er wat aan doen NEE. Dus kom niet met onzinnige informatie!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |