quote:Vind het wel een lief uiterlijk hebben, beetje
Op zondag 15 december 2002 21:58 schreef DJKoster het volgende:
http://tvbabes.com/claudia.html
![]()
quote:Claudia is leuk!
Op zondag 15 december 2002 21:52 schreef Slam het volgende:
Dat mens voegt ook echt helemaal niks toewat een suffe doos zeg
quote:Die presentator van Het Lek heeft een strontirritante stem.
Op zondag 15 december 2002 23:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ze heeft een strontirritante stem.
Ze schijnt trouwens ook nog iets met cabaret te doen maar daar wil ik al helemaal niks van weten.
quote:ze IS ook leuk
Op maandag 16 december 2002 15:36 schreef Redman het volgende:
Ze denkt vooraal ook heel leuk te zijn
ik vind dat ze wel humor heeft en dat ze haar programma samen met die Arjan keigoed maakt... ik luister er altijd met veel plezier naar.
quote:tering zeg dan heb je ook doorzettingsvermogen
Claudia begint met de MAVO, dan de HAVO en het VWO
quote:Boeiend!!! dat heeft toch echt geen flikker te maken met of je leuk bent of niet, en dat is ze niet
Op maandag 16 december 2002 17:51 schreef firstwollie het volgende:[..]
tering zeg dan heb je ook doorzettingsvermogen
Giel beelen was begonnen met VWO, niet afgemaakt, heeft voor de rest niks aan opleiding maar is wel 10x leuker om naar te luisteren
quote:
Op zondag 15 december 2002 21:52 schreef Slam het volgende:
Dat mens voegt ook echt helemaal niks toewat een suffe doos zeg
quote:tv babe wtf
Op zondag 15 december 2002 21:58 schreef DJKoster het volgende:
http://tvbabes.com/claudia.html
![]()
quote:ja vind ik ook ik mag haar wel
Op maandag 16 december 2002 17:31 schreef dethoom het volgende:[..]
ze IS ook leuk
ik vind dat ze wel humor heeft en dat ze haar programma samen met die Arjan keigoed maakt... ik luister er altijd met veel plezier naar.
Da's maar goed ook. Ze is volgens mij begonnen op radio 3 en later naar (volgens mij) ned. 1. Maar zij is zo gruwelijk irritant. Ik vraag me elke keer af hoe ze het toch elke keer weer zo ver schopt met zo weinig talent.quote:Op maandag 13 september 2004 14:00 schreef Moja het volgende:
is dat een tvbabe?
verder ken ik dr helemaal niet
You suckquote:Op maandag 13 september 2004 14:09 schreef rembrand20 het volgende:
Claudia is lief![]()
Bi toch?quote:Op maandag 13 september 2004 12:18 schreef Petomaan het volgende:
't Is trouwens een pot. En die cabaretshow van haar is gewoonweg verschrikkelijk ...![]()
Dat boeit niet. Zolang ze maar uit de publiciteit blijftquote:Op maandag 13 september 2004 14:13 schreef Halinalle het volgende:
[..]
Bi toch?
was ze nou pot, of bi?quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:38 schreef Bupatih het volgende:
Aandachtsgeile lesbi
Bi, ze heeft op dit moment geloof ik een vriendin.quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:35 schreef bbrother het volgende:
[..]
was ze nou pot, of bi?
Wat maakt dát nou weer uit? Of je iemand's shows of presentatie nou leuk vindt of niet, heeft toch niets daarmee te maken?quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:35 schreef bbrother het volgende:
[..]
was ze nou pot, of bi?
Lul raak joh, heb je mij zien zeggen dat ik haar shows kut vind? Ik luister et elke dag bijna. Mijn vraag was gewoon of ze pot of bi was, zo raar?quote:Op zaterdag 18 september 2004 09:42 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Wat maakt dát nou weer uit? Of je iemand's shows of presentatie nou leuk vindt of niet, heeft toch niets daarmee te maken?
Mathilde Santing zingt toch ook niet ineens minder goed omdat ze op vrouwen valt of Onno Hoes bestuurt de provincie toch ook niet slechter omdat hij homo is????![]()
Dat je niet van haar radio,show of televisie houdt, ok, maar maak je verder niet zo druk!
PM-girl is toevallig wel fan!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |