Op de ranking wel, afgaand op het spel dit toernooi Frankrijkquote:Op zondag 30 juli 2017 18:21 schreef SonicVolcano het volgende:
Welke tegenstander is het gunstigst voor Nederland? Afgaand op de ranking Engeland?
Ben benieuwd.quote:Op zondag 30 juli 2017 18:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op de ranking wel, afgaand op het spel dit toernooi Frankrijk
Zoals praktisch elk professioneel sportteam daarquote:Op zondag 30 juli 2017 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Frankrijk bestaat uit negerinnen en Le Sommer.
Jij impliceert dat Le Sommer ook al kan handballen en volleyballen?quote:Op zondag 30 juli 2017 20:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zoals praktisch elk professioneel sportteam daar
Dan zal die Le Sommer wel moe zijn.quote:Op zondag 30 juli 2017 20:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zoals praktisch elk professioneel sportteam daar
Giethoorn is toch dat clichédorp waar alleen maar Chinezen komen?quote:Op zondag 30 juli 2017 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil tussendoor even met jullie delen dat je echt bij Fratelli moet eten als je in Giethoorn bent. Dit is mij ingegeven door een niet nader te noemen bron.
Toto zover deze dienstmededeling omdat de wedstrijd zo matig is.
Jup. Giethoorn is overrated.quote:Op zondag 30 juli 2017 20:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Giethoorn is toch dat clichédorp waar alleen maar Chinezen komen?
Ik verkoop dit EKV als een mallequote:Op zondag 30 juli 2017 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mij werd een mooie wedstrijd beloofd door Tagliano.
En op de een of andere manier is het ook zo dat als ik een team hier leuk zie ballen, dat post, het de volgende wedstrijd kut isquote:Op zondag 30 juli 2017 21:02 schreef hhh38 het volgende:
Je ziet wel kwaliteit hoor, ze zitten er alleen allebei goed op.
Positiever dan dit kan ik niet worden
Je ziet bij die Fransen gewoon slimmigheidjes en rust aan de bal af en toe die ik bij Nederland nog nauwelijks heb gezien. Dat kijkt wel prima wegquote:Op zondag 30 juli 2017 21:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En op de een of andere manier is het ook zo dat als ik een team hier leuk zie ballen, dat post, het de volgende wedstrijd kut is
Beetje wispelturige teams zitten er wel tussen
En toch hebben ze pas één wedstrijd gewonnen. Dat was een benauwde 1-0 tegen IJsland wat er verder ook niet veel van kan (al zien ze er bijzonder leuk uit)quote:Op zondag 30 juli 2017 21:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je ziet bij die Fransen gewoon slimmigheidjes en rust aan de bal af en toe die ik bij Nederland nog nauwelijks heb gezien. Dat kijkt wel prima weg
Waar lag dat aan? Waren ze ook daadwerkelijk de mindere ploeg?quote:Op zondag 30 juli 2017 21:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En toch hebben ze pas één wedstrijd gewonnen. Dat was een benauwde 1-0 tegen IJsland wat er verder ook niet veel van kan (al zien ze er bijzonder leuk uit)
IJsland is op zich wel een stug ploegje, maar Zwitserland en Oostenrijk kwamen daar toch wel wat makkelijker door. Gelijkspelletje tegen Oostenrijk viel prima mee te leven, potje tegen Zwitserland heb ik niet gezien maar daar hebben ze wel een tijd achter gestaanquote:Op zondag 30 juli 2017 21:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waar lag dat aan? Waren ze ook daadwerkelijk de mindere ploeg?
In principe heeft Nederland die laatste 2 groepswedstrijden ook met meer geluk dan wijsheid gewonnen.
Dat was dramatisch, ze hadden er gewoon uit moeten liggen.quote:Op zondag 30 juli 2017 21:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
potje tegen Zwitserland heb ik niet gezien maar daar hebben ze wel een tijd achter gestaan
Toch apart, zo'n goeie ploeg (blijkbaar) en dan zo matig presteren. Zie je bij de Franse mannen ook nog wel met enige regelmaat overigensquote:Op zondag 30 juli 2017 21:13 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat was dramatisch, ze hadden er gewoon uit moeten liggen.
Dit wordt nu 1-0quote:Op zondag 30 juli 2017 21:19 schreef showtimer het volgende:
Meh, dit begint ook al naar een 0-0 te neigen.
Dat is schitterend jaquote:Op zondag 30 juli 2017 21:22 schreef hhh38 het volgende:
Engeland verdedigt wel echt als een Championship team hè?
Omdat 9/10 wedstrijden leuk zijn om te kijken door het livetopicquote:Op zondag 30 juli 2017 21:31 schreef hhh38 het volgende:
Je vraagt je soms toch af waarom je in godsnaam nog zit te kijken
Gelukkig ben ik er niet 100% mee bezig
Dan moedig ik de rest aan om iets actiever mee te postenquote:Op zondag 30 juli 2017 21:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat 9/10 wedstrijden leuk zijn om te kijken door het livetopic
Even in zijn algemeenheid
Dat sowiesoquote:Op zondag 30 juli 2017 21:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan moedig ik de rest aan om iets actiever mee te posten
zo'n livetopic is ook matig als geen hond postquote:Op zondag 30 juli 2017 21:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat 9/10 wedstrijden leuk zijn om te kijken door het livetopic
Even in zijn algemeenheid
Je moeder heeft een kutkindquote:Op zondag 30 juli 2017 21:44 schreef Zorro het volgende:
"Dat heeft jouw vader zeker niet heeeeee?"
Kutkind
Ik weet het. Mijn zus.quote:
Be careful what you ask for... en zo.quote:
Toen Robert Gesink de Jappen versloeg, was jij daar al bij?quote:Op zondag 30 juli 2017 21:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Be careful what you ask for... en zo.
Ik heb sportmomenten met eigen ogen gezien die Tong hier soms vertelt. Dus dan weet je het wel.
Nee dat niet. En toen Wim Janssen de Tour won was dat ook nog een beetje wazig.quote:Op zondag 30 juli 2017 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen Robert Gesink de Jappen versloeg, was jij daar al bij?
Broer van Theo?quote:Op zondag 30 juli 2017 21:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee dat niet. En toen Wim Janssen de Tour won was dat ook nog een beetje wazig.
Engeland is wel 1 klasse beter.quote:Op zondag 30 juli 2017 22:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het komt er gewoon op neer dat Nederland dit toernooi serieus kan gaan winnen
Nederland is net zo slecht, maar dat valt niet op door onze oranje bril.quote:Op zondag 30 juli 2017 22:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het komt er gewoon op neer dat Nederland dit toernooi serieus kan gaan winnen
Nee, de vader van Vincent.quote:
Is dat de zus van Shirma Rouse?quote:Op zondag 30 juli 2017 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
We hebben wel mazzel dat deze vrouw niet meedoet in de semi.
[ afbeelding ]
Wie is t?quote:Op zondag 30 juli 2017 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
We hebben wel mazzel dat deze vrouw niet meedoet in de semi.
[ afbeelding ]
Jup. Dit is Jill Scott.quote:
Jill Scott. Die met nummer 4 speelt.quote:
Straks met Nederland weerquote:Op zondag 30 juli 2017 22:00 schreef Voetbalmeisje het volgende:
Saaie pot. En dan zou het een knaller moeten zijn
Ik kan me vaag iets herinneren, effe zoekenquote:Op zondag 30 juli 2017 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet 1 rode kaart tot nog toe dit toernooi toch?
Het is hier dan ook wel een stuk drukker dan wat je nu zietquote:Op zondag 30 juli 2017 22:05 schreef Voetbalmeisje het volgende:
[..]
Nederland vind ik wel een knaller altijd, maar kan ook komen omdat Nederland
Fransen vorige pot.quote:Op zondag 30 juli 2017 22:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kan me vaag iets herinneren, effe zoeken
Italie ook tegen de Duitsers dacht ikquote:Op zondag 30 juli 2017 22:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dank voor het besparen van het zoeken
Jup! En Zwitserland tegen Oostenrijkquote:Op zondag 30 juli 2017 22:09 schreef showtimer het volgende:
[..]
Italie ook tegen de Duitsers dacht ik
Terechte voorsprong voor Eng ?quote:
Moet je eens opletten als je naar een feest moet of zoquote:Op zondag 30 juli 2017 22:13 schreef showtimer het volgende:
Vrouwen rekken geen tijd, mooi stokpaardje
beetje een benauwde voorsprongquote:
Okquote:
Iedereen is welkomquote:Op zondag 30 juli 2017 22:20 schreef 44rdbei het volgende:
Wat gaat dit topic traag, zou bijna zelf gaan mee posten.
Klaas-Jan zou zeggen: "We vreten die Engelsen op"quote:Op zondag 30 juli 2017 22:26 schreef Evertjan het volgende:
Engeland-Nederland kan een mooi potje voetbal opleveren
ik ben meer een lezer dan een poster denk ik.quote:Op zondag 30 juli 2017 22:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Iedereen is welkom
Ook als het druk is trouwens
Was ik ook een hele tijdquote:Op zondag 30 juli 2017 22:29 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
ik ben meer een lezer dan een poster denk ik.
Mwohquote:Op zondag 30 juli 2017 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Henry klinkt wel als iemand die een friekik kan nemen
quote:
Jij hebt je dus al jarenlang geërgerd aan mijn posts.quote:
Ik zou me aan jou toch nooit ergerenquote:Op zondag 30 juli 2017 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt je dus al jarenlang geërgerd aan mijn posts.
Niet echt dusquote:Op zondag 30 juli 2017 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Henry klinkt wel als iemand die een friekik kan nemen
Ja ik ben wel iets later begonnen dan datquote:
Ach hierna kunnen we even een paar dagen afkickenquote:Op zondag 30 juli 2017 22:32 schreef showtimer het volgende:
Amusementswaarden gaan wel door het dak vanavond
Doorgaans niet, maar soms welquote:Op zondag 30 juli 2017 22:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja ik ben wel iets later begonnen dan dat
FOK!ers bijten doorgaans niet, daar ben ik dan wel weer achter
Dan zal die goal dus wel vallen.quote:Op zondag 30 juli 2017 22:34 schreef hhh38 het volgende:
Ik wilde zeggen dat Frankrijk die goal nog wel verdiende, maar hoe die de laatste 15 minuten hebben gespeeld
Iedereen die dat doet mag van mij een doodschop krijgen. Ook als Nederland dat doet.quote:Op zondag 30 juli 2017 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat professioneel uitspelen door in de cornervlag te gaan hangen is wel zulks een aids.
NK Osijek was er ook erg goed in.quote:Op zondag 30 juli 2017 22:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Iedereen die dat doet mag van mij een doodschop krijgen. Ook als Nederland dat doet.
Dat doet mijn broertje ook bij fifa omdat hij weet dat ik dan gewoon rood pak.quote:Op zondag 30 juli 2017 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat professioneel uitspelen door in de cornervlag te gaan hangen is wel zulks een aids.
Die hadden het geperfectioneerd. En dan kan ik het van zo'n klein clubje nog iets beter hebben ook. Iets. Niet veel.quote:Op zondag 30 juli 2017 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
NK Osijek was er ook erg goed in.
Dat was niveau Almere City.quote:Op zondag 30 juli 2017 22:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die hadden het geperfectioneerd. En dan kan ik het van zo'n klein clubje nog iets beter hebben ook. Iets. Niet veel.
Materazzi wist daar altijd wel raad meequote:Op zondag 30 juli 2017 22:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Iedereen die dat doet mag van mij een doodschop krijgen. Ook als Nederland dat doet.
Materazziquote:
DAT ZIE JE BIJ DE MANNEN NOOIT!!quote:Op zondag 30 juli 2017 22:37 schreef Zorro het volgende:
Frankrijk, Duitsland en Spanje eruit.
Topdag.
Heeft net nog een dartsfinale gewonnen, niet zo gekquote:Op zondag 30 juli 2017 22:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die Taylor is wel vrij mollig, of vergis ik me.
Net als bij de mannen dusquote:Op zondag 30 juli 2017 22:40 schreef Doublepain het volgende:
Ik wil niet haten, maar die dames roepen niks zinnigs
Bij de NOS ook?quote:Op zondag 30 juli 2017 22:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vaak wel, alleen daar hoor je wel wat meer vaktermen dan deze crap
Tja, wat heb je aan vaktermen als je er verder toch geen reet van snaptquote:Op zondag 30 juli 2017 22:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vaak wel, alleen daar hoor je wel wat meer vaktermen dan deze crap
Ze doen in elk geval hun best en je hebt het idee dat ze het leuk vinden om te doen, dat is in elk geval iets.quote:Op zondag 30 juli 2017 22:40 schreef Doublepain het volgende:
Ik wil niet haten, maar die dames roepen niks zinnigs
Niet dat ik Engeland mega goed vind, maar heb een slecht gevoel.quote:Op zondag 30 juli 2017 22:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat die kans groot is
Daarnaast heb je het risico op complete euforie na een overwinning op Engeland om vervolgens tegen Denemarken of Oostenrijk te verliezenquote:Op zondag 30 juli 2017 23:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wel jammer dat Nederland-Engeland de halve finale is en niet de finale. Dat was eigenlijk wel het mooiste affiche geweest: het gastland tegen een van de topfavorieten.
Nu dreigt toch een anti-climax als je er in de halve uitgaat en dan daarna Denemarken of Oostenrijkin de finale ziet...
Ook dat nog eens ja. 120 minuten + penalties slijtageslag winnen tegen die Engelsen ofzo en daarna 1-0 verliezen van Denemarken of Oostenrijk in een kolkende Vestequote:Op zondag 30 juli 2017 23:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daarnaast heb je het risico op complete euforie na een overwinning op Engeland om vervolgens tegen Denemarken of Oostenrijk te verliezen
Zoiets, wissel van Engelse keeper vanwege een blessure & topscorer deed haar werk.quote:Op maandag 31 juli 2017 06:01 schreef Loekie1 het volgende:
Begin zag er net zo waardeloos uit als Oostenrijk-Spanje. Is het nog wat geworden of was het hele wedstrijd zo?
Nederland gaat op zijn sloffen winnen van Engeland, althans als we net zo goed voetballen als zaterdag..quote:Op maandag 31 juli 2017 06:04 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Zoiets, wissel van Engelse keeper vanwege een blessure & topscorer deed haar werk.
Ik heb een naar voorgevoel dat de three lions gaan winnen donderdag![]()
Kan zo maar zijn dat de leeuwinnen ze van de mat spelen dus het is afwachten welke tactiek de Engelsen gaan gebruikenquote:Op maandag 31 juli 2017 06:26 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Nederland gaat op zijn sloffen winnen van Engeland, althans als we net zo goed voetballen als zaterdag..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |