Op de ranking wel, afgaand op het spel dit toernooi Frankrijkquote:Op zondag 30 juli 2017 18:21 schreef SonicVolcano het volgende:
Welke tegenstander is het gunstigst voor Nederland? Afgaand op de ranking Engeland?
Ben benieuwd.quote:Op zondag 30 juli 2017 18:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op de ranking wel, afgaand op het spel dit toernooi Frankrijk
Zoals praktisch elk professioneel sportteam daarquote:Op zondag 30 juli 2017 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Frankrijk bestaat uit negerinnen en Le Sommer.
Jij impliceert dat Le Sommer ook al kan handballen en volleyballen?quote:Op zondag 30 juli 2017 20:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zoals praktisch elk professioneel sportteam daar
Dan zal die Le Sommer wel moe zijn.quote:Op zondag 30 juli 2017 20:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zoals praktisch elk professioneel sportteam daar
Giethoorn is toch dat clichédorp waar alleen maar Chinezen komen?quote:Op zondag 30 juli 2017 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil tussendoor even met jullie delen dat je echt bij Fratelli moet eten als je in Giethoorn bent. Dit is mij ingegeven door een niet nader te noemen bron.
Toto zover deze dienstmededeling omdat de wedstrijd zo matig is.
Jup. Giethoorn is overrated.quote:Op zondag 30 juli 2017 20:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Giethoorn is toch dat clichédorp waar alleen maar Chinezen komen?
Ik verkoop dit EKV als een mallequote:Op zondag 30 juli 2017 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mij werd een mooie wedstrijd beloofd door Tagliano.
En op de een of andere manier is het ook zo dat als ik een team hier leuk zie ballen, dat post, het de volgende wedstrijd kut isquote:Op zondag 30 juli 2017 21:02 schreef hhh38 het volgende:
Je ziet wel kwaliteit hoor, ze zitten er alleen allebei goed op.
Positiever dan dit kan ik niet worden
Je ziet bij die Fransen gewoon slimmigheidjes en rust aan de bal af en toe die ik bij Nederland nog nauwelijks heb gezien. Dat kijkt wel prima wegquote:Op zondag 30 juli 2017 21:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En op de een of andere manier is het ook zo dat als ik een team hier leuk zie ballen, dat post, het de volgende wedstrijd kut is
Beetje wispelturige teams zitten er wel tussen
En toch hebben ze pas één wedstrijd gewonnen. Dat was een benauwde 1-0 tegen IJsland wat er verder ook niet veel van kan (al zien ze er bijzonder leuk uit)quote:Op zondag 30 juli 2017 21:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je ziet bij die Fransen gewoon slimmigheidjes en rust aan de bal af en toe die ik bij Nederland nog nauwelijks heb gezien. Dat kijkt wel prima weg
Waar lag dat aan? Waren ze ook daadwerkelijk de mindere ploeg?quote:Op zondag 30 juli 2017 21:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En toch hebben ze pas één wedstrijd gewonnen. Dat was een benauwde 1-0 tegen IJsland wat er verder ook niet veel van kan (al zien ze er bijzonder leuk uit)
IJsland is op zich wel een stug ploegje, maar Zwitserland en Oostenrijk kwamen daar toch wel wat makkelijker door. Gelijkspelletje tegen Oostenrijk viel prima mee te leven, potje tegen Zwitserland heb ik niet gezien maar daar hebben ze wel een tijd achter gestaanquote:Op zondag 30 juli 2017 21:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waar lag dat aan? Waren ze ook daadwerkelijk de mindere ploeg?
In principe heeft Nederland die laatste 2 groepswedstrijden ook met meer geluk dan wijsheid gewonnen.
Dat was dramatisch, ze hadden er gewoon uit moeten liggen.quote:Op zondag 30 juli 2017 21:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
potje tegen Zwitserland heb ik niet gezien maar daar hebben ze wel een tijd achter gestaan
Toch apart, zo'n goeie ploeg (blijkbaar) en dan zo matig presteren. Zie je bij de Franse mannen ook nog wel met enige regelmaat overigensquote:Op zondag 30 juli 2017 21:13 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat was dramatisch, ze hadden er gewoon uit moeten liggen.
Dit wordt nu 1-0quote:Op zondag 30 juli 2017 21:19 schreef showtimer het volgende:
Meh, dit begint ook al naar een 0-0 te neigen.
Dat is schitterend jaquote:Op zondag 30 juli 2017 21:22 schreef hhh38 het volgende:
Engeland verdedigt wel echt als een Championship team hè?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |