Geen bier meer voor jouquote:Op zondag 30 juli 2017 20:27 schreef Gezicht het volgende:
[..]
https://m.facebook.com/st(...)0&id=568665409957112
EDIT: oh je hebt het over 2004, my bad

Yep, je moest starten met de brandstof uit de Q.quote:Op zondag 30 juli 2017 20:31 schreef mikieu het volgende:
Was dat niet in de tijd dat je van start ging met de brandstof uit de q? Dan is dat snellet zijn in de race niet raar.

1 minuut gekeken, 3 keer kut gehoord.quote:Op zondag 30 juli 2017 20:31 schreef SnowOokami het volgende:
Live:
(kwam toevallig voorbij @ Youtube)

Kut mijn fuel is op.quote:Op zondag 30 juli 2017 20:35 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Geen idee wat voor dialect zij spreekt

Ferrari was hem anders zat en wil hem ook niet meer terug, Ron Dennis heeft ook minder fijne herinneringen aan hem terwijl hij bij Honda ook weinig vrienden heeft gemaakt. Ik vind hem ook wel leuk en ik heb hem op zich hoog zitten als coureur, maar hij is feitelijk een beste klootzak geweest.quote:Op zondag 30 juli 2017 20:25 schreef beantherio het volgende:
[..]
Die laatste opmerking van Brundle is onbegrijpelijk. Iedere teambaas met een beetje verstand krijgt natte dromen van het hebben van Alonso in zijn team.

Het schijnt dat Vettel niet wil dat Alonso naar Ferrari komt. Je kunt wel raden waarom... Vettel heeft tot nu toe alleen maar matige teamgenoten gehad. Op Ricciardo na - en we weten allemaal wat er toen gebeurde. Alonso schat ik nog wel iets sneller in dan Ricciardo, dus daar zit Vettel niet op te wachten.quote:Op zondag 30 juli 2017 20:45 schreef Weltschmerz het volgende:
Ferrari was hem anders zat en wil hem ook niet meer terug,

Die is ook matig.quote:Op zondag 30 juli 2017 20:50 schreef k_man het volgende:
[..]
Het schijnt dat Vettel niet wil dat Alonso naar Ferrari komt. Je kunt wel raden waarom... Vettel heeft tot nu toe alleen maar matige teamgenoten gehad. Op Ricciardo na

Oh ja waarom finisht ie niet vandaag dan??!??!111quote:Op zondag 30 juli 2017 20:52 schreef k_man het volgende:
[..]
Neuh. Die is toch wel een stukje sneller dan Webber of Bourdais.

Dichterbij dan een letterlijke quote: "ik wil Ricciardo van de baan rijden" gaat het niet komen. Nogmaals, door dit soort domme uitspraken van Max werk je de insinuaties in de hand.quote:Op zondag 30 juli 2017 20:22 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dit is de onderbouwing voor jouw uitspraak dat Max het wel eens met opzet kan hebben gedaan? Really?

BOOM! Terechte opmerking van Jenson.quote:Op zondag 30 juli 2017 20:19 schreef franklop het volgende:
twitter:MBrundleF1 twitterde op zondag 30-07-2017 om 16:02:13Alonso prob better than 3 guys on podium. Sad he's joking in a deck chair, waste of talent and reminds team bosses why they don't want him reageer retweet
Sowtwitter:JensonButton twitterde op zondag 30-07-2017 om 20:16:25@MBrundleF1 Totally agree Martin, how dare an F1 driver have a personality and bring fun to a sport that sometimes… https://t.co/bDKo0AmzU6 reageer retweet

Vergelijkbaar met Webber.quote:Op zondag 30 juli 2017 20:52 schreef k_man het volgende:
[..]
Neuh. Die is toch wel een stukje sneller dan Webber of Bourdais.

quote:Op zondag 30 juli 2017 20:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dichterbij dan een letterlijke quote: "ik wil Ricciardo van de baan rijden" gaat het niet komen. Nogmaals, door dit soort domme uitspraken van Max werk je de insinuaties in de hand.

Valt mij ook tegen jaquote:Op zondag 30 juli 2017 16:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wel beetje kinderachtig en onder de gordel van Ricciardo. Niet verwacht.

Ferrari wil Alonso niet terug. De rest is volstrekt uit de duim gezogen.quote:Op zondag 30 juli 2017 20:50 schreef k_man het volgende:
[..]
Het schijnt dat Vettel niet wil dat Alonso naar Ferrari komt. Je kunt wel raden waarom... Vettel heeft tot nu toe alleen maar matige teamgenoten gehad. Op Ricciardo na - en we weten allemaal wat er toen gebeurde. Alonso schat ik nog wel iets sneller in dan Ricciardo, dus daar zit Vettel niet op te wachten.

Nee, Vettel heeft in interviews gezegd dat ie liever heeft dat Kimi blijft.quote:Op zondag 30 juli 2017 21:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ferrari wil Alonso niet terug. De rest is volstrekt uit de duim gezogen.

Ja dat was al duidelijk, daarom vroeg ik het dus. Welke incidenten zijn hieraan vooraf gegaan behalve dat van vandaag...?quote:Op zondag 30 juli 2017 18:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hebben elkaar vaker in de weg gezeten kennelijk. Maar Hulk is goed pissed iig https://www.f1today.net/n(...)-met-kevin-magnussen

Domme Jenson.quote:Op zondag 30 juli 2017 20:55 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
BOOM! Terechte opmerking van Jenson.
Wat een rare tweet van Brundle.

O, zo'n politiek correct antwoord leg jij uit als dat hij Alonso niet wil?quote:Op zondag 30 juli 2017 21:18 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, Vettel heeft in interviews gezegd dat ie liever heeft dat Kimi blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |