Valt mega klein.quote:Op zaterdag 23 september 2017 18:07 schreef Malteser het volgende:
Iemand een idee van de pasvorm van GAP? Heb online een leuk (borg)vest gezien maar twijfel over maat 80, dat draagt Twix nu, of maat 86.
Bij Zalando staan er gewone maten bij. Dus maat 80 en maat 86 enz. Zou dat dan ook zo klein vallen?quote:Op zaterdag 23 september 2017 19:17 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Valt mega klein.
Had een shortje 9 maanden wasr O met 4 al uit was en haar jas en tuinjurk mt 3T waren met 2 jr al te klein.
Als ik op zalando kijk, zie ik de omgezette maat (80, 86/92) naast de labelmaat (12-18m, 18-24m) staan... ik zou dus zeker voor maat 86/92 kiezen als het echt zo bizar klein valtquote:Op zaterdag 23 september 2017 20:18 schreef Malteser het volgende:
[..]
Bij Zalando staan er gewone maten bij. Dus maat 80 en maat 86 enz. Zou dat dan ook zo klein vallen?
Dank je. Altijd zo lastig als je online shopt. Maar ik kan in fysieke winkels geen leuk borgvest vinden en de soft shell jas die we als kraamcadeau kregen (maat 80/86) en die ik bedacht had voor dit najaar is echt nog veel te groot.quote:Op zaterdag 23 september 2017 20:22 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Als ik op zalando kijk, zie ik de omgezette maat (80, 86/92) naast de labelmaat (12-18m, 18-24m) staan... ik zou dus zeker voor maat 86/92 kiezen als het echt zo bizar klein valt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Mariposas op 23-09-2017 23:05:25 ]No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
quote:Op zaterdag 23 september 2017 22:49 schreef Mariposas het volgende:
Ik heb wel het een en ander aan GAP kleding, maar ik vind het echt niet klein vallen. 18-24 maanden valt van de kleding die ik heb uit als 86-92. Ook bij kleinere maten.
Ik had trouwens een super fijn borgvest van GAP! Dat viel ook op maat.Precies zo'n borgvest heb ik gezien. Super leuk! Misschien bestel ik gewoon 2 maten, dan passen we thuis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
92/98 valt dan prima. Frans heeft ook maat 98 en de groene autojas past heel prima. Zelfs ruimte voor groei aan de mouwen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 19:43 schreef coccinelle het volgende:
Iemand ervaring met jassen van next?
Ik twijfel tussen de maat. Onze zoon (2 jaar) heeft qua bovenkleding maat 98 en ze hebben daar de jas in 92/98 (2-3jaar) en 98/104 (3-4) jaar.
Hoe vallen ze over het algemeen?
Een groene jas met autootjes die vrij bekend is onder de jongens-moeders-die-bij-Next-winkelen.quote:
Ja... ik!quote:Op zondag 8 oktober 2017 17:53 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik ga vanavond/morgen bij Little Bird (Mothercare) bestellen. Als je mee wilt bestellen, laat het dan even weten!
https://www.lidl-shop.nl/LUPILU-Baby-jongens-overall/p100223514quote:Op zondag 13 augustus 2017 00:06 schreef Burdie het volgende:
Weet iemand waar ik voor een beetje normale prijs een regenpak of overall kan kopen in maat 74/80?
Het is voor Guppy, die graag in de tuin wil kruipen als het geregend heeft (maar dat met zijn mooie katoenen jumpsuitjes van mij niet mag. Nare moeder ben ik).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |