abonnement Unibet Coolblue
pi_173747170
Kniekousen of beenwarmers! Gewoon gebruikt hier voor mijn jongens. Ideaal bij opkruipende =(of eigenlijk net te korte...) broeken en in de draagzak!
  woensdag 13 september 2017 @ 10:30:28 #102
149959 SQ
snelle trees
pi_173747497
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 09:57 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

ik bedoelde het niet in het kader vd genderdiscussie :P ik zie het vooral niet echt voor me op n jongetje :D maar wie weet is t n uitkomst.
absoluut! Ik wil niks anders voor mijn baby's ;) die korte sokjes zijn ruk. Van de winter krijgt hij ook gewoon maillots aan :P
disclaimer
  woensdag 13 september 2017 @ 10:46:39 #103
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_173747757
Ze zitten toch ook onder een broek? Niemand die die leuke hartjes op de maillots ziet ;)
Ik vind het ook ideaal, vooral in de draagzak. Maar jurkjes vind ik dan weer niet zo handig bij een baby, die zitten altijd in d'r nek.
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_173747985
Maillots klinken wel praktisch ja, ik zag laatst hier wel leuke

https://www.kleinekoning.nl/baby-en-kinderleggings
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_173748164
Hier in Duitsland adviseren ze tegen maillots of pakjes met voetjes in de draagdoek/zak, want die kunnen nog wel eens gaan knellen. Als je het doet, dan liever een maatje te groot.

Ik had voor T van oude sokken beenwarmers gemaakt, die ik op echt koude dagen over z'n broekje aantrok.
pi_173748174
Nouja het zijn gewoon sokken die ze niet zo makkelijk uitkrijgen.
  woensdag 13 september 2017 @ 12:09:17 #107
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_173749179
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 11:07 schreef Jagärtrut het volgende:
Hier in Duitsland adviseren ze tegen maillots of pakjes met voetjes in de draagdoek/zak, want die kunnen nog wel eens gaan knellen. Als je het doet, dan liever een maatje te groot.

Ik had voor T van oude sokken beenwarmers gemaakt, die ik op echt koude dagen over z'n broekje aantrok. [ afbeelding ]
Maillots ook? Ik heb het wel gemerkt met pakjes met voetjes, dan steunde ze als pasgeborene te veel op d'r voetjes omdat het strak werd getrokken. Maar maillots rekken wel goed mee toch?

Toffe beenwarmers!
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_173806541
Waar koop ik leuke longsleeves in 116-122 voor een jongetje? Next heeft in de grotere maten niets meer in mijn smaak (=geen legerprint, teksten, cijfers of voetbalshirt)? Ik ben ook niet kapot van Scandinavisch herhalingsprints maar kleurig is op zich zichzelf niet verkeerd :P
Mango en Zara heb ik al gekeken, iemand nog meer tips in die stijl?
pi_173807069
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 11:14 schreef Mineola het volgende:
Waar koop ik leuke longsleeves in 116-122 voor een jongetje? Next heeft in de grotere maten niets meer in mijn smaak (=geen legerprint, teksten, cijfers of voetbalshirt)? Ik ben ook niet kapot van Scandinavisch herhalingsprints maar kleurig is op zich zichzelf niet verkeerd :P
Mango en Zara heb ik al gekeken, iemand nog meer tips in die stijl?
Dit, maar dan maat 80. Er is zoveel donkergrijs en zwart en dat vind ik niet zo heel tof.
Ik hou ook niet van legerprint, tijgerkoppen enz.
pi_173807133
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 11:14 schreef Mineola het volgende:
Waar koop ik leuke longsleeves in 116-122 voor een jongetje? Next heeft in de grotere maten niets meer in mijn smaak (=geen legerprint, teksten, cijfers of voetbalshirt)? Ik ben ook niet kapot van Scandinavisch herhalingsprints maar kleurig is op zich zichzelf niet verkeerd :P
Mango en Zara heb ik al gekeken, iemand nog meer tips in die stijl?
En Tumble? Ik zag dit bij Jongens Mid maar je kunt in die maat zowel bij Mid als High kijken.

http://www.tumblendry.com(...)ze=92#sz=72&start=61

Of

http://www.tumblendry.com(...)MGREY#sz=72&start=65

Of

http://www.tumblendry.com(...)=DBLUE#sz=48&start=1

Maar geen idee of dat is wat je zoekt!
pi_173809024
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 11:14 schreef Mineola het volgende:
Waar koop ik leuke longsleeves in 116-122 voor een jongetje? Next heeft in de grotere maten niets meer in mijn smaak (=geen legerprint, teksten, cijfers of voetbalshirt)? Ik ben ook niet kapot van Scandinavisch herhalingsprints maar kleurig is op zich zichzelf niet verkeerd :P
Mango en Zara heb ik al gekeken, iemand nog meer tips in die stijl?
Ik ben groot fan van 4 funky flavours. Nieuwe collectie vind ik vaak te duur, dus ik koop in de sale, op marktplaats of via facebookgroepen. J's kast begint te veranderen van een Maxomorra showroom in een 4ff showroom :@. Ik vind vooral de pasvorm erg fijn, redelijk lang en smal. J is 1.08 bij 16kg, en draagt 4ff 110-116. Daar kan ie in de lengte nog wel even mee vooruit, maar het sluit mooi aan. Voor de jouwe zou ik dan voor een maatje groter gaan. Stiekem wil ik deze nog, maar, nu nog te duur: https://www.4funkyflavour(...)-what-i-want-17w3971

En verder, ik heb hier ook wat leuke dingen van Mortenz in de kast, en een paar (dunne) truien van We. Voor een idee: http://www.wefashion.nl/n(...)ktolist=true#start=1, of http://www.wefashion.nl/n(...)1_color=0765#start=1

[ Bericht 8% gewijzigd door mousemicky op 16-09-2017 14:05:27 ]
pi_173809817
Dank! Goede opties! Ga eens kijken bij Tumble en WE.

Dat retroachtige van 4ff is meestal niet echt mn smaak maar ik kan ook daar wel weer eens kijken. Ik twijfel wel of 122/128 dan groot genoeg is, mijn kleuter is een cm of tien langer dan J. Hij draagt normaal al regelmatig 122.
pi_173810618
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 14:53 schreef Mineola het volgende:
Dank! Goede opties! Ga eens kijken bij Tumble en WE.

Dat retroachtige van 4ff is meestal niet echt mn smaak maar ik kan ook daar wel weer eens kijken. Ik twijfel wel of 122/128 dan groot genoeg is, mijn kleuter is een cm of tien langer dan J. Hij draagt normaal al regelmatig 122.
Heeft C&A niets? Ben er enorm geslaagd voor A en een collega met een zoontje van 4 had ook best veel leuke shirts gevonden daar. Wel erg goedkoop soms! A heeft een paar shirts (voor naar de crčche) voor ¤2.90 die de was hebben overleefd (niet gekrompen/verkleurd) *O*
  zaterdag 16 september 2017 @ 16:22:12 #114
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_173811380
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 14:53 schreef Mineola het volgende:
Dank! Goede opties! Ga eens kijken bij Tumble en WE.

Dat retroachtige van 4ff is meestal niet echt mn smaak maar ik kan ook daar wel weer eens kijken. Ik twijfel wel of 122/128 dan groot genoeg is, mijn kleuter is een cm of tien langer dan J. Hij draagt normaal al regelmatig 122.
Ik denk dat het wel gaat lukken. Mijn 1.31m jongetje past ook nog in de 134/140 van 4ff.
Ik vind chaos and order wel leuk met wat meer kleur. Danefae heeft ook niet de herhalende print. En zelfs maxomorra heeft ook shirts zonder herhalende print 😉

Stones & Bones of Someone heeft soms ook leuk spul. Ook Wild vind ik leuk maar ja die prijzen -O-
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_173812415
Ik heb al die merken gegoogled, kende het allemaal niet. Maar jeetje, die prijzen van Wild ja. 30 euro voor een hemdje :o Gaat de helft naar het WNF of zo?

Dank nogmaals voor alle tips! Net een grote bestelling bij WE en Mango gedaan. Ben benieuwd! Jammer van die dubbele maten, 110/116 durf ik niet meer aan maar 122/128 is wel erg groot ben ik bang. En 4ff heeft ook leuke dingen, ben positief verrast erdoor. Binnenkort even in de outlet kijken.
pi_173812662
S heeft 1 longsleeve van 4FF in 122-128 en die is wel echt te groot maar niet huuuge. Hij is nu 1.08m, een stuk kleiner dan jouwe denk ik, dus zeker niet voor de 110-116 gaan!

Ik vind het net zo'n zoektocht hoor, idd vanaf deze maat is het aandeel Varsity '78 enorm, en veel van de Scandinavische herhalende prints vind ik net pyjama's bij grotere jongens.

Edit: oh ik lees nu pas goed terug naar boven, je twijfelde zelfs of 122-128 wel groot genoeg is, ik las alleen de laatste post waardoor ik dacht dat je tussen 110-116 en 122-128 twijfelde :+
pi_173812819
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 17:44 schreef Mineola het volgende:
Ik heb al die merken gegoogled, kende het allemaal niet. Maar jeetje, die prijzen van Wild ja. 30 euro voor een hemdje :o Gaat de helft naar het WNF of zo?

Dank nogmaals voor alle tips! Net een grote bestelling bij WE en Mango gedaan. Ben benieuwd! Jammer van die dubbele maten, 110/116 durf ik niet meer aan maar 122/128 is wel erg groot ben ik bang. En 4ff heeft ook leuke dingen, ben positief verrast erdoor. Binnenkort even in de outlet kijken.
Waarschuwing: de 4ff outletwinkel is weg uit Eindhoven, op Strijp zit nu de 'gewone' kinderkledingwinkel. De outlet zit nu alleen nog in Roosendaal (Rosada). Ik vind m wel de moeite waard overigens, in sale periode vaak nog behoorlijke keus voor de helft van het geld. Maar hoe het in de wat grotere maten is weet ik dus niet.

We valt trouwens wat klein, dus 122/128 zal wel prima passen!
pi_173813176
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 18:12 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Waarschuwing: de 4ff outletwinkel is weg uit Eindhoven, op Strijp zit nu de 'gewone' kinderkledingwinkel. De outlet zit nu alleen nog in Roosendaal (Rosada). Ik vind m wel de moeite waard overigens, in sale periode vaak nog behoorlijke keus voor de helft van het geld. Maar hoe het in de wat grotere maten is weet ik dus niet.

We valt trouwens wat klein, dus 122/128 zal wel prima passen!
Had inderdaad gezien dat ie in Rosada zat ja! Nieuwe collectie van de site zal nog wel niet in de outlet hangen denk ik?

En goed om te weten van WE, mooi!

Varsity 78 vind ik zelf nog wel ok eigenlijk Spees, bij voorkeur met Bretonse streep :+ Die legerprint, doodshoofden of teksten als Outcast, Warrior of Pain in the Ass vind ik veel erger...
pi_173813466
Nope. Alleen oude collecties, maar als je nog niets hebt van 4ff, zal er vast wat leuks tussen zitten 😉
  zaterdag 16 september 2017 @ 19:40:47 #120
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_173814350
Ik koop alleen nog maar raglan shirts van de scandinavische merkjes. Die zien er niet uit als pyjama's.

Boden vind ik ook nog steeds mooi spul hebben maar ook al niet erg goedkoop -O-

Baba babywear heeft ook wel leuke longsleeves zonder dat het hysterisch is 😉 Idem voor Petit Louie.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_173816479
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 11:14 schreef Mineola het volgende:
Waar koop ik leuke longsleeves in 116-122 voor een jongetje? Next heeft in de grotere maten niets meer in mijn smaak (=geen legerprint, teksten, cijfers of voetbalshirt)? Ik ben ook niet kapot van Scandinavisch herhalingsprints maar kleurig is op zich zichzelf niet verkeerd :P
Mango en Zara heb ik al gekeken, iemand nog meer tips in die stijl?
Kiabi misschien? Ik heb er laatst erg leuke babylongsleeves besteld met dezelfde 'eisen' als jij, en ik zag toen ik even snel keek ook in de grotere maten leuk spul staan.
A balanced diet is a cookie in each hand
pi_173840804
En qua kleurig: Little Bird!

(We en Mango ga ik ook eens kijken)
pi_173841466
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 17:12 schreef Molo het volgende:
Jullie zijn beide ook lang, dus dat is niet heel erg vreemd denk ik.

Ik vind Marks&Spencer en Lidl (beide online te bestellen) erg lang en breed bij de schouders vallen.
HEMA is hier ook altijd veel te krap bij de schouders en ik heb geen muscle chick ofzo.
M&S spul past als gegoten :D wat een verschil vooral in die rompers, hij heeft ruimte voor zn schouders en mouwtjes aantrekken is n iets kleiner drama *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 17 september 2017 @ 21:17:45 #124
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173841618
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 21:12 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

M&S spul past als gegoten :D wat een verschil vooral in die rompers, hij heeft ruimte voor zn schouders en mouwtjes aantrekken is n iets kleiner drama *O*
_O_ Top!
Pics mogen altijd, jeweetz :7
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_173876477
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 18:12 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Waarschuwing: de 4ff outletwinkel is weg uit Eindhoven, op Strijp zit nu de 'gewone' kinderkledingwinkel. De outlet zit nu alleen nog in Roosendaal (Rosada). Ik vind m wel de moeite waard overigens, in sale periode vaak nog behoorlijke keus voor de helft van het geld. Maar hoe het in de wat grotere maten is weet ik dus niet.

We valt trouwens wat klein, dus 122/128 zal wel prima passen!
Kreeg vandaag mn bestelling binnen en ik ben erg tevreden! Maat is inderdaad precies goed. Nu alleen nog kiezen wat we terug gaat want 6 truien is ook weer niet nodig :D Nogmaals dank voor de tip!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')