Zara! Ik fb je een fotoquote:Op donderdag 2 november 2017 21:10 schreef Kyara het volgende:
Mijn meiden hebben hun zinnen gezet op zo'n reverse/strijk pailletten shirt. Maar ik kan alleen shirts met korte mouwen vinden of Elsa/MLP/Paw Patrol meuk. Iemand nog een goede tip?
Cool catquote:Op donderdag 2 november 2017 21:10 schreef Kyara het volgende:
Mijn meiden hebben hun zinnen gezet op zo'n reverse/strijk pailletten shirt. Maar ik kan alleen shirts met korte mouwen vinden of Elsa/MLP/Paw Patrol meuk. Iemand nog een goede tip?
Ik heb gehoord dat Cool Cat tegenwoordig ook kinderkleding heeft, maar ik heb toch nog steeds zo'n tienerwinkel beeld bijquote:
Ik loop er met een boog omheen! Ben benieuwd wat je er van vind. Is trouwens vanaf iets grotere maten (toch?)quote:Op donderdag 2 november 2017 21:22 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Cool Cat tegenwoordig ook kinderkleding heeft, maar ik heb toch nog steeds zo'n tienerwinkel beeld bijMisschien toch eens naar binnen lopen
C&A heeft een hele categorie op de site ‘omkeerbare pailletten’, maar imo maar 2 leuke: met vogeltjes, of een regenboogje. Ik heb de vogeltjes in 116 besteld voor smal meisje met maat 110/116. Lijfje zit prima maar vond de mouwen wel wat krap qua lengte, hij moet niet krimpen in de was want dan zijn ze te kort..quote:Op donderdag 2 november 2017 21:10 schreef Kyara het volgende:
Tumble n Dry verkoopt okergeel. Bij de meisjescollectie te vinden op de site.quote:Op zaterdag 4 november 2017 16:22 schreef littledrummergirl het volgende:
Heeft iemand al ergens okergele wantjes/sjaaltjes/mutsjes gezien voor de hele kleintjes?
quote:Op zaterdag 4 november 2017 16:39 schreef Malteser het volgende:
[..]
Tumble n Dry verkoopt okergeel. Bij de meisjescollectie te vinden op de site.
Nope, ook naar op zoek naar kleding in die kleur, maar niet voor zulke prijzenquote:Op zaterdag 4 november 2017 20:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]![]()
Vind t wel wat prijzig als ik n heel setje wiliemand nog andere tips?
Is aliexpress een optie?quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]![]()
Vind t wel wat prijzig als ik n heel setje wiliemand nog andere tips?
normaal wel, maar ik zag net vorst op het weerberichtquote:Op zaterdag 4 november 2017 21:04 schreef Skittles het volgende:
[..]
Is aliexpress een optie?
Muts:
http://s.aliexpress.com/2EVr6v2i
Of
http://s.aliexpress.com/nqyMrmE3
Sjaal:
http://s.aliexpress.com/Abi2UjAf
Alleen (nog) geen wantjes kunnen vinden
Disana heeft die, maar dat is ook niet goedkoop want wol. Wel heel mooiquote:Op zaterdag 4 november 2017 16:22 schreef littledrummergirl het volgende:
Heeft iemand al ergens okergele wantjes/sjaaltjes/mutsjes gezien voor de hele kleintjes?
Thanx, ze zijn in bestellingquote:Op vrijdag 3 november 2017 17:02 schreef Lijnloos het volgende:
Okaidi heeft ook nog wel leuke. In Amersfoort zit een winkel en online vast ook meer te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |