quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat hij er zelf nog zin in heeft om zich vijf uur te laten verven iedere Euro Tour of TV-toernooi. Mensonterend.
Waar ik woon kan je niet echt een stad noemen . Moest steeds 2 uur reizen naar Rotterdam godverdomme. Lekker nazistische grappen vertellen aan een Feyenoordtalent met zijn te grote voetbaltasquote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kwart voor 8 in zo'n tering volle trein. Jij woont nog in een stad. Bij ons naar Zwolle is het helemaal walgelijk vol met zwetende dikke mensen
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waar ik woon kan je niet echt een stad noemen . Moest steeds 2 uur reizen naar Rotterdam godverdomme. Lekker nazistische grappen vertellen aan een Feyenoordtalent met zijn te grote voetbaltas
Dorp > stad 10x We kopen toch alles tegenwoordig via het internetquote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]![]()
Ik vind het opzich wel fijn om in een rustig dorpje te wonen
Alleen s 'avonds weinig te doen.
Jeb. Of je pakt ff de trein en bent zo in de stad. Moet er niet aan denken om al die kut toeristen elke dag bij je huis te hebben. Arme Amsterdammersquote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dorp > stad 10x We kopen toch alles tegenwoordig via het internet
Daar heerst een rattenplaag en Rotterdam Zuid is ook zo goor als de pest .quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jeb. Of je pakt ff de trein en bent zo in de stad. Moet er niet aan denken om al die kut toeristen elke dag bij je huis te hebben. Arme Amsterdammers
Beste is auto. Maar das ook kut tegenwoordig met parkeren. Eigenlijk is motor nog het fijnst.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daar heerst een rattenplaag en Rotterdam Zuid is ook zo goor als de pest .
Trein is ook niet alles meer met die chipkaart.
Amsterdamquote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik kan dat nog steeds niet . Motorrijbewijs is ook weer meh om te halenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Beste is auto. Maar das ook kut tegenwoordig met parkeren. Eigenlijk is motor nog het fijnst.
Ik rijd ook nooit hoor. Geen behoefte aan ook. Kan alles op de fiets/ov af.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik kan dat nog steeds niet . Motorrijbewijs is ook weer meh om te halen
In de Haagse trams is het genieten, ouwe reus. Altijd wel een klas kutkinderen of het is spot de autochtoon.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zelfde ja . Op de fiets kom je er hier wel door in 15 min maxquote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik rijd ook nooit hoor. Geen behoefte aan ook. Kan alles op de fiets/ov af.
Dat gun je niemandquote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de Haagse trams is het genieten, ouwe reus. Altijd wel een klas kutkinderen of het is spot de autochtoon.
Moest laatst twintig minuten een tramreisje maken naar het Zuiderpark. Als iemand je zou vertellen dat daar vroeger het ADO-stadion stond, niets van te herkennen.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat gun je niemandAlle Hagenezen wonen in Zoetermeer nu
Ook geen tribune meer ?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moest laatst twintig minuten een tramreisje maken naar het Zuiderpark. Als iemand je zou vertellen dat daar vroeger het ADO-stadion stond, niets van te herkennen.
Enige kutte is het weer soms. Verder geen problemen met fietsen.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zelfde ja . Op de fiets kom je er hier wel door in 15 min max
Is vaak nog sneller dan een auto in dorpjesquote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Enige kutte is het weer soms. Verder geen problemen met fietsen.
Waar ik heb gestemd. 1: PVV 2: Denk.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
DENK krijgt daar zat zetels
Ik weet genoeg
Zonde wel .quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nieuwe sportcampus voor de Hogeschool waar ik zit.
Ik woon er niet in de buurt, niet meer iig. Maarja, tokkies en turken/mocros in een wijk.quote:Op zondag 30 juli 2017 00:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat moet wel genot zijn om daar te wonen .
Elke avond hanginteelt in combinatie met beng beng muziekquote:Op zondag 30 juli 2017 00:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik woon er niet in de buurt, niet meer iig. Maarja, tokkies en turken/mocros in een wijk.
Zeker. En nog goed voor je ook. Lekker muziekje in de oortjes.quote:Op zondag 30 juli 2017 00:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Is vaak nog sneller dan een auto in dorpjes
Jozias zag dat het goed was met de IS-wijkquote:Op zondag 30 juli 2017 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Op die hogeschool waar ik zit was ook een stembureau, grenst aan de schilderswijk dus ja je weet het wel.
Dat vind ik nog best wel link eigenlijk , helemaal omdat ze hier geen haaientanden kennenquote:Op zondag 30 juli 2017 00:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zeker. En nog goed voor je ook. Lekker muziekje in de oortjes.
twitter:OfficialPDC twitterde op zondag 30-07-2017 om 17:52:25Lovely gesture from Peter Wright as he has given Phil Taylor the second Walk-on on his final ever appearance at the… https://t.co/0EFWKUjb5G reageer retweet
nou enquote:Op zondag 30 juli 2017 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:OfficialPDC twitterde op zondag 30-07-2017 om 17:52:25Lovely gesture from Peter Wright as he has given Phil Taylor the second Walk-on on his final ever appearance at the… https://t.co/0EFWKUjb5G reageer retweet
Als je al zo gaat beginnen dan kunnen we die finale wsch. ook schriftelijk afdoenquote:Op zondag 30 juli 2017 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Leuk toch. Mooi gebaarquote:Op zondag 30 juli 2017 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit kunnen zoveel mensen zijn.quote:Op zondag 30 juli 2017 18:19 schreef Zipportal het volgende:
Die downer zit trouwens vanavond in de studio.
Daar gaat het niet eens om. Het is NOG minder boeiend dan dat.quote:
Dat kan wel enigszins rullevant zijn hoor. Maar hier gaat het louter om de volgorde van opkomenquote:
#SLOOPKOGELquote:
Niet bij dit formatquote:Op zondag 30 juli 2017 20:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat kan wel enigszins rullevant zijn hoor.
Eensquote:Op zondag 30 juli 2017 20:03 schreef wimderon het volgende:
Over beginnen gesproken, ik zou nog altijd graag zien dat het bullen pas op het podium gebeurt.
Of je achter iemand aanloopt of voor iemand uit is wel een andere drukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |