Of Maaskantquote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:56 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ik zou wel Aad300 willen zien als analist bij de Oranjedames
Ik interpreteer dat als: 'je gaat ongelooflijke dingen zien'quote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:56 schreef Collide het volgende:
[..]
De wedstrijden moeten toch nog gespeeld worden? Hoe kun je het dan al gezien hebben, Hans?
Ik noem haar gewoon Kluivert.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Iedereen weet wel gelijk over wie ik het heb. En dat is het belangrijkste.
Feyenoord dat 2 jaar achterelkaar kampioen wordt, is voor veel mensen nog ongelooflijk.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik interpreteer dat als: 'je gaat ongelooflijke dingen zien'
Hahahahaquote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:58 schreef Collide het volgende:
[..]
Feyenoord dat 2 jaar achterelkaar kampioen wordt, is voor veel mensen nog ongelooflijk.
Gaat tocht echt gebeurenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:58 schreef Collide het volgende:
[..]
Feyenoord dat 2 jaar achterelkaar kampioen wordt, is voor veel mensen nog ongelooflijk.
Klinkt ambitieus.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:58 schreef Collide het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet want dan is het doel kleinerquote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:00 schreef Doublepain het volgende:
Zulke goals zag ik weleens bij de Fjes, mooie tijd
Ja en er waren jongens, gvd mijn hele punt is weg nuquote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet want dan is het doel kleiner
Mooi. Die gaat echt speler van het toernooi worden als we ver komen. Steekt ver, heel ver, boven de rest uit.quote:
twitter:Beweging_DENK twitterde op zaterdag 29-07-2017 om 18:04:45Het DENK damesvoetbalteam wenst de meiden van Oranje veel succes 👍🏻 🇳🇱 #NEDSWE
https://t.co/9dKj4MrKBv reageer retweet
Je kunt kritiek hebben op Snoeks en Grueter maar dit is helemaal niks isdquote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Commentator weerspiegelt wel het niveau
Dat hij overduidelijk commentaar levert voor vrouwelijke kijkers irriteert nogal ja.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Commentator weerspiegelt wel het niveau
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |