Gaat je geen zak aan.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:39 schreef KingRoland het volgende:
Haags hoe is het met de kleine? tijdje niet gevraagd.
naja zeg sorry hoor.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat je geen zak aan.
Goed.
Ik moet zelf altijd heel hard om dit soort grappen lachen.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zeg dit als vriend, dat wil ik graag voorafgaand deze post duidelijk maken..
Stop hiermee, dit is niet grappig.
Die doet er verstandig aan nooit meer in te loggen en van een brug te springen.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:14 schreef Jojoortje het volgende:
Zou Scrummie hier nog durven te komen?
Ik moet vooral lachen om dit topic als er een user op zijn plek wordt gezet.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik moet zelf altijd heel hard om dit soort grappen lachen.
Mijn humor is om te janken
dik varkenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:46 schreef Caland het volgende:
Ik heb de lijst van de cafetaria voor me en de keuze wordt steeds moeilijker
De rest van de tegenstanders kwamen niet opdagen?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ADO heeft de China trophy gewonnen. Opper en ik vinden dit leuk.
Ze wonnen in de finale met 1-2 van Beijing expres ofzoiets.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De rest van de tegenstanders kwamen niet opdagen?
Deze SC is het absolute afvoerputje.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:33 schreef Bolasie het volgende:
MEN is echt een triest gedeelte op dit forum
En drie Chinese stagiairs aangesmeerd krijgen. Het is wel zielig.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze wonnen in de finale met 1-2 van Beijing expres ofzoiets.
MEN is het afvoerputje, Onlo. Die teltopics zijn vreselijk kansloos.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze SC is het absolute afvoerputje.
Ze maken er maar het beste van.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En drie Chinese stagiairs aangesmeerd krijgen. Het is wel zielig.
Ik ook. Maar ook om opmerkingen dat een user op zijn plek wordt gezetquote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moet vooral lachen om dit topic als er een user op zijn plek wordt gezet.
Ik zag jou bij mijn vriendensuggesties staan op facebook.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ook om opmerkingen dat een user op zijn plek wordt gezet
Ik heb een redelijk kansloos bestaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |