ik kan niet eens lezen of ik het goed gespeld hebquote:
Lekker politiek correcte benamingquote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, staat voor Tommie Sjef. Een biermaker
Al gestopt met roken?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:07 schreef Saind het volgende:
ik
[..]
ik kan niet eens lezen of ik het goed gespeld heb
door de kerning is het net gendem in plaats van gendern
Ja is een lastigequote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bewust wel. Zit tussen brouwer en blender in.
Oud Beersel ligt niet zo goed bij de andere brouwers.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja is een lastige
beetje als oud beersel, die noemt zich nog brouwer volgens mij maar eeehhhh
Heb ik ook wel eens gehoord ja. Die gert vindt zichzelf ook wel gods gift to lambiekquote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Oud Beersel ligt niet zo goed bij de andere brouwers.
Heb je vakantie?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben zwak. Wel sterk geminderd maar tja, waar dood je anders de tijd mee.
ja ik voel jequote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben zwak. Wel sterk geminderd maar tja, waar dood je anders de tijd mee.
Jean-Pierrequote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gehoord ja. Die gert vindt zichzelf ook wel gods gift to lambiek
Wie kankerde erover tegen jou?
Kwam er op neer dat het lachwekkend was dat Oud Beersel zich een brouwer vond. Heb de rest van het gesprek volgens mij eens verteld. Hij ging ook beetje los op zijn zoon die te veel zou experimenteren en te weinig aandacht had voor de geuze.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Die neemt ook echt nooit een blad voor de mand
wa zei die?
Ahja dat laatste kan ik me herinnerenquote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kwam er op neer dat het lachwekkend was dat Oud Beersel zich een brouwer vond. Heb de rest van het gesprek volgens mij eens verteld. Hij ging ook beetje los op zijn zoon die te veel zou experimenteren en te weinig aandacht had voor de geuze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |