De Unsullied zaten daar niet bij en die gingen naar Casterly Rockquote:Op zondag 30 juli 2017 18:23 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Die vloot is toch in rook opgegaan en gezonken of heb ik iets gemist?
Prcs...quote:Op zondag 30 juli 2017 18:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Unsullied zaten daar niet bij en die gingen naar Casterly Rock
Nee, dat wist ik, maar dat was toch juist de vloot met ook de Unsullied erop? Waarom zouden ze anders uitvaren? Dan ben je nog kwetsbaar ook.quote:Op zondag 30 juli 2017 18:25 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
Niet Dany haar hele vloot, alleen die van Yara en Theon
Slecht geschreven he?quote:Op zondag 30 juli 2017 18:27 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik, maar dat was toch juist de vloot met ook de Unsullied erop? Waarom zouden ze anders uitvaren? Dan ben je nog kwetsbaar ook.
Titel van de EP isquote:Op zondag 30 juli 2017 18:20 schreef Odaiba het volgende:
Oeh morgen weer GoT. Wat kunnen we verwachten? Enig idee iemand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat je daar wel het een en ander uit kan afleidenIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Neen. Check de eerste EP waarin ze de planning bespreken. Yara zou de snadsnkaes begeleiden naar dorne om vervolgens kings landing te belegeren en Grey worm zou castrly rock innemenquote:Op zondag 30 juli 2017 18:27 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik, maar dat was toch juist de vloot met ook de Unsullied erop? Waarom zouden ze anders uitvaren? Dan ben je nog kwetsbaar ook.
Ik niet, ik lees geen leaks. Al lijkt haar rol inderdaad uitgespeeld, vooral omdat nu ook haar opvolgers al in de coulisse klaar staan.quote:
quote:Op zondag 30 juli 2017 18:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
Titel van de EP isOver die episode van volgende week weten we nog vrijwel niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat je daar wel het een en ander uit kan afleiden
Oh.
Er is toch ook een trailerquote:Op zondag 30 juli 2017 18:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over die episode van volgende week weten we nog vrijwel niks
Das iig meer dan niksquote:
Ja en?quote:
geografie maakt geen fuck meer uit. Ze wandelen vanaf dragonstone naar de rockquote:Op zondag 30 juli 2017 18:23 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Die vloot is toch in rook opgegaan en gezonken of heb ik iets gemist?
Neen.quote:Op zondag 30 juli 2017 18:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
geografie maakt geen fuck meer uit. Ze wandelen vanaf dragonstone naar de rock
Dragonstone is een eilandquote:Op zondag 30 juli 2017 18:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij is écht dom.quote:Op zondag 30 juli 2017 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We weten toch niet wat we dan in episode 4 krijgen
Op welk punt maakt het niks uit? Dat het reizen snel gaat? Dat was al letterlijk in episode 1 zoquote:Op zondag 30 juli 2017 18:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 juli 2017 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op welk punt maakt het niks uit? Dat het reizen snel gaat? Dat was al letterlijk in episode 1 zo
Daar heb je geen leaks voor nodig. Gewoon nadenken.quote:Op zondag 30 juli 2017 18:32 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
Ik niet, ik lees geen leaks. Al lijkt haar rol inderdaad uitgespeeld, vooral omdat nu ook haar opvolgers al in de coulisse klaar staan.
hahah nee.quote:Op zondag 30 juli 2017 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op welk punt maakt het niks uit? Dat het reizen snel gaat? Dat was al letterlijk in episode 1 zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |