Gestoptquote:
Heemskerk op de 200 meter had ik toch wel verwacht.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie had het anders moeten doen?
Amerikanen geven geen fuckquote:
Ja. Beetje jammer dat Sjostrom niet won. Blume die 3e werd en Comerford die geen PLAK pakte.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:37 schreef wimderon het volgende:
Kromowidjojo met goede tijd in de finale, Mexicanobakker vindt dit leuk.
Jammer van dat slecht aantikken, zat dus nog wel een betere tijd inquote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewoon een hele goede tijd van Kromo.
Ja die mag toch wel van stal hier hoor.quote:
Samen met Ferryquote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:38 schreef Snowbomb het volgende:
Mooi, kunnen we nu ook wel vaststellen dat Kromo doorgaat tot Tokio.
Nee joh, Sjostrom harktequote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:39 schreef franklop het volgende:
Sjostrom en Manuel hebben op het eind toch net zoveel lengte in hun slagen?
Gefaalde Campbell-hype in Rio was wel genotquote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:40 schreef Marcoss het volgende:
Cate Campbell meerdere keren de afgelopen jaren, Sjöström nu..
Wat doen die topfavorietes op de 100 meter toch allemaal voor die finale joh?
De laatste 3 jaar is het een mooie chokeshow ja. En 2011 niet te vergeten.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:40 schreef Marcoss het volgende:
Ik kan me het wel voorstellen ergens, ik was ook altijd zenuwachtiger voor een 100 vrij dan voor alle andere afstanden.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:40 schreef Marcoss het volgende:
Vandaar dat je die niet doet op het WK?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kan me het wel voorstellen ergens, ik was ook altijd zenuwachtiger voor een 100 vrij dan voor alle andere afstanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |