abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_172722717
quote:
Girl, 15, raped twice in one night by separate attackers in Birmingham - one of whom she flagged down for help

A 15-year-old girl was raped twice in one night by two separate attackers, one of whom she flagged down for help, police say. Authorities in Birmingham have launched a major investigation after the girl was subjected to a “horrifying ordeal” on Tuesday night. She was reportedly with a friend at Witton train station at about 7pm when a man approached her and led her to a secluded area, before raping her.

Shortly after the attack, the victim walked away from the area and flagged down a passing car to ask for help at about 2am. Police say when she got into the vehicle she was raped for a second time by what is believed to be a second offender.

The girl then returned home and the police were called. On Thursday, detectives from British Transport Police and West Midlands Police launched a joint investigation to help identify the offenders and witnesses to the incidents.

DCI Tony Fitzpatrick from British Transport Police, said: “This was a horrifying ordeal for this young girl and we have specially trained officers supporting her. “It is now vitally important we investigate exactly what happened on Tuesday morning as well as identifying offenders for both of these awful incidents."

20 people arrested over 'revenge rape' of teenage girl

The first offender is described as an Asian man in his early 20s with light skin, brown eyes, a skinny build, and about 6ft. He was wearing grey track suit top and bottoms, black trainers. The second offender is described as an Asian man in his early 20s, 5ft 6ins to 5fit 7ins, of large build with a tight beard. He was wearing a blue jumper and black jeans.

http://www.standard.co.uk(...)d-down-a3597966.html
Wat een geluk heeft dat kind dat ze in zo een prachtige wijk mag opgroeien!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2017 21:20:08 ]
  donderdag 27 juli 2017 @ 21:20:02 #2
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_172722744
"asian man"

Klote Chinezen ook altijd.

:P
pi_172723008
Dan verlies je wel even het vertrouwen in de mensheid denk ik op zo'n moment.
pi_172723212
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 21:20 schreef YazooW het volgende:
"asian man"

Klote Chinezen ook altijd.

:P
Dat zijn daar gewoon Pakistanen.
  donderdag 27 juli 2017 @ 21:37:07 #5
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_172723245
Check de totale verpaupering in die straten daar op Google Street View en je weet weer waarom wij het in Nederland nog niet zo slecht doen.
pi_172723288
Asian :')
  PR/Manusje van alles donderdag 27 juli 2017 @ 21:40:19 #7
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_172723373
Maar gelukkig hebben we nu genderneutrale wc's *O*
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  donderdag 27 juli 2017 @ 21:40:21 #8
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_172723376
Die Aziatische Finnen zijn altijd heel hulpvaardig.

Komen ze met 20 man om je heen staan en vragen wat je probleem is. :Y
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_172723402
Het zal eens geen raghead zijn :')
pi_172723422
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 21:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
Zal op den duur weer vervangen moeten worden zodra de associatie met "pakistaanse moslim" gemeengoed is geworden. Dan wordt het 'een wereldburger van elders'. Daarna 'een organisme' en tot slot 'een verzameling van atomen' of zo.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2017 21:42:16 ]
pi_172723475
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 21:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Check de totale verpaupering in die straten daar op Google Street View en je weet weer waarom wij het in Nederland nog niet zo slecht doen.
Zie docu's. Schokkend. Pakistan naar een ander land brengen lukt.
  donderdag 27 juli 2017 @ 21:45:17 #12
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_172723535
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 21:41 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Zal op den duur weer vervangen moeten worden zodra de associatie met "pakistaanse moslim" gemeengoed is geworden. Dan wordt het 'een wereldburger van elders'. Daarna 'een organisme' en tot slot 'een verzameling van atomen' of zo.
Weer vervangen? Tis de oorspronkelijke term...
Krekker is de bom!
pi_172723637
Pakistanen :r
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_172723646
Ja, in het VK duiden de Britten de Pakistanen steevast als Asian.
pi_172723720
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 21:45 schreef KreKkeR het volgende:

Weer vervangen? Tis de oorspronkelijke term...
Wellicht ff denken voor je probeert slim te doen?
Zoals al eerder in dit topic naar voren kwam mag je tegenwoordig helemaal niets meer zeggen. Dus wss is het een 'weer' als weer een ander 'ras' dat een aparte benaming moet krijgen.
  donderdag 27 juli 2017 @ 21:51:27 #16
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_172723753
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 21:43 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Zie docu's. Schokkend. Pakistan naar een ander land brengen lukt.
De Pakistaanse way of life is helaas in geen enkel land een succes gebleken.
pi_172723808
Pakistanen in Engeland, de Marokkanen van Nederland. Hebben die trouwens over het algemeen niet hele kleine pikkies?
U MAD?
  donderdag 27 juli 2017 @ 21:53:21 #18
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_172723829
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 21:51 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

De Pakistaanse way of life is helaas in geen enkel land een succes gebleken.
Geen enkele manier die moslims als succes beleven in Islamitische landen werkt. Daarom zit men graag in het westen. Wel triest dat men het eigen falen niet ziet.
pi_172723843
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 21:52 schreef de_boswachter het volgende:
Pakistanen in Engeland, de Marokkanen van Nederland. Hebben die trouwens over het algemeen niet hele kleine pikkies?
Ergo de keuze voor kleine meisjes.
pi_172723868
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 21:53 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Kan je eentje aanraden?
Die kan je zelf opzoeken. Zoek op vdo en "pakistani's Uk" lijkt mij een start.
pi_172723880
Godverdomme zou je maar overkomen.
  donderdag 27 juli 2017 @ 21:56:21 #23
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_172723931
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 21:53 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Geen enkele manier die moslims als succes beleven in Islamitische landen werkt. Daarom zit men graag in het westen. Wel triest dat men het eigen falen niet ziet.
Velen zitten volledig vastgeroest in hun achterhaalde denkbeelden en komen er - mede door sociale druk - vaak niet uit. Met als gevolg dat ze zich als persoon en als gemeenschap vaak slecht ontplooien. En zo is het cirkeltje weer rond.
pi_172723976
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 21:56 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Velen zitten volledig vastgeroest in hun achterhaalde denkbeelden en komen er - mede door sociale druk - vaak niet uit. Met als gevolg dat ze zich als persoon en als gemeenschap niet of nauwelijks ontplooien. En zo is het cirkeltje weer rond.
Het zou beter zijn als men dat niet ontplooien ergens anders dan in het westen zou doen. Met de duidelijkheid dat er ook veel moslims hier zijn die het prima doen.
  donderdag 27 juli 2017 @ 21:59:19 #25
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_172724022
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 21:57 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het zou beter zijn als men dat niet ontplooien ergens anders dan in het westen zou doen. Met de duidelijkheid dat er ook veel moslims hier zijn die het prima doen.
Hier in Nederland doen we gelukkig een heleboel aan b.v. onderhoud van de openbare ruimte.

In landen zoals Frankrijk, Engeland en België laten ze de zaak gewoon jarenlang verpauperen tot de troosteloze bende die je nu in veel (voor)steden ziet daar.
pi_172724114
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 21:59 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Hier in Nederland doen we gelukkig een heleboel aan b.v. onderhoud van de openbare ruimte.

In landen zoals Frankrijk, Engeland en België laten ze de zaak gewoon jarenlang verpauperen tot de troosteloze bende die je nu in veel (voor)steden ziet daar.
Dat is daar ernstig soms. Dat geeft mensen geen recht het te misbruiken. Je bent nieuw en dan doe je je best. Algerijnen of Marokkanen zullen het nooit redden in een land zonder sociaal vangnet. Daarnaast verteld men als moslims het verhaal te vaak fout.
  donderdag 27 juli 2017 @ 22:05:32 #27
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_172724207
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 22:02 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat is daar ernstig soms. Dat geeft mensen geen recht het te misbruiken. Je bent nieuw en dan doe je je best. Algerijnen of Marokkanen zullen het nooit redden in een land zonder sociaal vangnet. Daarnaast verteld men als moslims het verhaal te vaak fout.
Een heleboel redden het idd niet op de westerse sociaal-economische ladder. Maar het kan echt wel. Gewoon hard werken en van jongs af aan de schouders eronder. Je moet ook de durf hebben om schijt te hebben aan je streng gelovige vader en moeder en die religieuze wurggreep te doorbreken.

Een man als Aboutaleb zou voor iedere Marokkaan een voorbeeld en een rolmodel moeten zijn.
  donderdag 27 juli 2017 @ 22:11:17 #28
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_172724363
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 21:50 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Wellicht ff denken voor je probeert slim te doen?
Zoals al eerder in dit topic naar voren kwam mag je tegenwoordig helemaal niets meer zeggen. Dus wss is het een 'weer' als weer een ander 'ras' dat een aparte benaming moet krijgen.
quote:
British Asians (also referred as South Asians in the United Kingdom, Asian British people or Asian Britons) are persons of Asian descent who reside in the United Kingdom.[2] In British English usage, the term Asians usually includes British originating only from South Asia. Prior to the formation of the United Kingdom, immigration of South Asian ethnic groups to England began with the arrival of the East India Company to the Indian subcontinent. This continued during the British Raj and increased in volume after the independence of India, Pakistan, Bangladesh and Sri Lanka from the British rule, chiefly for education and economic pursuits. A major influx of Asian immigrants, mostly Hindus and Muslims, also took place following the expulsion of Indian communities (then holders of British passports) from Uganda.

https://en.wikipedia.org/wiki/British_Asian
Je ziet niet aan iemands uiterlijk of hij Pakistaan is of niet... Afrikanen noemen we doorgaans ook Afrikanen en niet bij het land van herkomst.
Krekker is de bom!
pi_172724379
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 22:05 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Een heleboel redden het idd niet op de westerse sociaal-economische ladder. Maar het kan echt wel. Gewoon hard werken en van jongs af aan de schouders eronder. Je moet ook de durf hebben om schijt te hebben aan je streng gelovige vader en moeder en die religieuze wurggreep te doorbreken.

Een man als Aboutaleb zou voor iedere Marokkaan een voorbeeld en een rolmodel moeten zijn.
Nou heb ik niet de indruk dat Aboutaleb uit een modaal Marokkaans gezin komt. Zijn ouders zullen ongetwijfeld genoeg geld gehad hebben om hem een dure studie te laten volgen, en dat is niet voor iedereen weggelegd.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_172724401
Niet zeuren mensen. Dit is precies waar jullie zelf om gevraagd hebben.
pi_172724407
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 22:05 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Dat is ook een bijzonder vb. Daarnaast is het niet altijd makkelijk. Als jouw omgeving je in een nieuw land ondersteund in je weerstand tegen een nieuw land......het lijkt mij moeilijk als jongere.
pi_172724424
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 22:11 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nou heb ik niet de indruk dat Aboutaleb uit een modaal Marokkaans gezin komt. Zijn ouders zullen ongetwijfeld genoeg geld gehad hebben om hem een dure studie te laten volgen, en dat is niet voor iedereen weggelegd.
Hij komt uit een arm gezin. Er was en docu over.
  donderdag 27 juli 2017 @ 22:13:58 #33
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_172724447
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 22:11 schreef Hathor het volgende:

[..]

Zou kunnen, dat weet ik niet.

Maar er zit natuurlijk ook nog een heleboel speelruimte tussen Aboutaleb en de kansloze Marokkaanse straatratten.
pi_172724461
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 22:13 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Hij komt uit een arm gezin. Er was en docu over.
Ahh ok, dat heb ik nooit gezien dan.
pi_172724509
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 22:14 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ahh ok, dat heb ik nooit gezien dan.
Ik heb geen link maar dat was indrukwekkend. Dat is echt vanaf nul jezelf opbouwen. En met veel kritiek vanuit eigen gemeenschap soms. Dan ben je een bijzonder mens.
pi_172724571
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 22:15 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik heb geen link maar dat was indrukwekkend. Dat is echt vanaf nul jezelf opbouwen. En met veel kritiek vanuit eigen gemeenschap soms. Dan ben je een bijzonder mens.
Dat begrijp ik dan weer niet, kritiek krijgen uit eigen omgeving omdat je iets van je leven probeert te maken....wat is dat voor een debiele mentaliteit?
pi_172724620
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 22:17 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat begrijp ik dan weer niet, kritiek krijgen uit eigen omgeving omdat je iets van je leven probeert te maken....wat is dat voor een debiele mentaliteit?
Dat is wat bepaalde Marokkanen graag doen. Ik was jaren actief op Marokko.nl daar zag je dat uitvergroot. Naast hele leuke dingen met interessante Marokkanen.
pi_172724754
ik vind het pure haatzaaierij dat er even bij wordt vermeld dat het een asian is of iemand met een marokkaanse look of whatever, wat heb je er feitelijk aan in het nieuws? Moet ik nu alle asian mannen van 5'7 gaan bekijken alsof het daders zijn? Ga ik de dader ontmaskeren op deze wijze? Of is het mijn doel als berichtgever om de mensen het gevoel te geven van: "ja, zie je wel, weer een asian! Alle asians... etc etc" want daar lijkt het wel op, he. ;) Media.. politiek.. het volk... :') :') :')
  donderdag 27 juli 2017 @ 22:22:36 #39
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_172724759
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 22:18 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat is wat bepaalde Marokkanen graag doen. Ik was jaren actief op Marokko.nl daar zag je dat uitvergroot. Naast hele leuke dingen met interessante Marokkanen.
Vorm van onzekerheid. Veel Marokkanen durven die stap zelf niet te zetten en dan gaan ze er de spot mee drijven en stoer doen om hun eigen onzekerheid/minderwaardigheidscomplex te verbergen.
pi_172724827
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 22:22 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Vorm van onzekerheid. Veel Marokkanen durven die stap zelf niet te zetten en dan gaan ze er de spot mee drijven en stoer doen om hun eigen onzekerheid/minderwaardigheidscomplex te verbergen.
Als je toegeeft dat je wel kansen hebt en hebt gehad moet je er iets mee doen. Dat kan men niet en men komt geestelijk ook soms niet mee. Daarnaast wil men te snel te veel.
pi_172724894
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 22:02 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Afgelopen week heb ik filmpjes gezien met;

- Afrikanen die op straat (en in de metro) poepen
- Arabieren die het vuil van het balkon flikker, in de vuilnisbelt/tuin onder het appartementengebouw
- Een Afrikaanse man die midden naakt door een winkelstraat rent
- Een Afrikaanse wijk waar ze een hydrant slopen en als fontein gebruiken
- Een Afrikaan die op een bankje ligt te meuren terwijl strontvliegen z'n bilspleet inkruipen

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2017 22:29:54 ]
  donderdag 27 juli 2017 @ 22:28:00 #42
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_172724971
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 22:26 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

- Arabieren die het vuil van het balkon flikker, in de vuilnisbelt/tuin onder het appartementengebouw
- Een Afrikaan die op een bankje ligt te muren terwijl strontvliegen z'n bilspleet inkruipen
Ben jij er zo één...
are we infinite or am I alone
pi_172724995
quote:

[..]

- Een Afrikaan die op een bankje ligt te muren terwijl strontvliegen z'n bilspleet inkruipen
Gelukkig heb ik dat niet gezien.
pi_172725031
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 22:22 schreef TheInnocent het volgende:
ik vind het pure haatzaaierij dat er even bij wordt vermeld dat het een asian is of iemand met een marokkaanse look of whatever, wat heb je er feitelijk aan in het nieuws? Moet ik nu alle asian mannen van 5'7 gaan bekijken alsof het daders zijn? Ga ik de dader ontmaskeren op deze wijze? Of is het mijn doel als berichtgever om de mensen het gevoel te geven van: "ja, zie je wel, weer een asian! Alle asians... etc etc" want daar lijkt het wel op, he. ;) Media.. politiek.. het volk... :') :') :')
Ik zou zeggen; stel de relevantie op de proef. Loop (eventueel op bep. wijze gekleed) 50 nachtelijke uurtjes door een wijk bevolkt met 'asians' en 50 uren in een willekeurige 'non-asian wijk'.
pi_172725156
quote:
Zo is het in Nederland ook met Marokkanen. Je moet dingen wel durven zeggen. En ik stem geen PVV.
pi_172725278
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 22:29 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik zou zeggen; stel de relevantie op de proef. Loop (eventueel op bep. wijze gekleed) 50 nachtelijke uurtjes door een wijk bevolkt met 'asians' en 50 uren in een willekeurige 'non-asian wijk'.
Er valt niets op de proef te stellen op basis van ras/ afkomst voor onderzoekjes als deze, want ik bekijk mensen liever als individu. Zo zie ik de mensheid ook het liefst. Ik zie een wijk als: dit is een wijk waar veel ongelukken gebeuren of dit is een wijk waar veel mensen worden doodgeschoten. Niet als: asian rijk of marokkaan arm of wat dan ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door TheInnocent op 27-07-2017 22:36:21 (tikfout) ]
pi_172725295
het houdt niet op...........
There are only 151 Pokémon.
pi_172725338
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 22:35 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Er valt niets op de proef te stellen op basis van ras/ afkomst voor onderzoekjes als deze, want ik bekijk mensen liever als individu. Zo zie ik de mensheid ook het liefst. Ik zie een wijk als: dit is een wijk waar veel ongelukken gebeuren of dit is een wijk waar veel mensen worden doodgeschoten. Niet als: asian rijk of marrokaan arm of wat dan ook.
Ja, ik begrijp dat je de mensheid het liefst zo ziet, want dat past in het Teletubbie-stramien van de wereldvreemde GL-stemmer.
pi_172725344
quote:

[..]

Er valt niets op de proef te stellen op basis van ras/ afkomst voor onderzoekjes als deze, want ik bekijk mensen liever als individu. Zo zie ik de mensheid ook het liefst. Ik zie een wijk als: dit is een wijk waar veel ongelukken gebeuren of dit is een wijk waar veel mensen worden doodgeschoten. Niet als: asian rijk of marokkaan arm of wat dan ook.
Of je kijkt naar statistieken en ervaringen van mensen. Dan komen Marokkanen er schokkend slecht vanaf.
pi_172725398
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 22:32 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Zo is het in Nederland ook met Marokkanen. Je moet dingen wel durven zeggen. En ik stem geen PVV.
"minder onnadekend praten en meer probleemoplossend denken" is meer mijn motto.
  donderdag 27 juli 2017 @ 22:38:45 #51
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_172725410
quote:

[..]

Wat is dit voor onsamenhangend gebrabbel?
pi_172725446
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 22:38 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

"minder onnadekend praten en meer probleemoplossend denken" is meer mijn motto.
Dat idee mag nu wel eens komen vanaf de kant van Marokkanen dan. Ik heb mijn best gedaan.
pi_172725481
Sterkte.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_172725587
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 22:36 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ja, ik begrijp dat je de mensheid het liefst zo ziet, want dat past in het Teletubbie-stramien van de wereldvreemde GL-stemmer.
Past meer in het geven van een eerlijke kans ipv per direct afschrijven. Daarnaast weet je niet wat mensen prikkelt in die toestand, het kan naast ern harde opvoeding isolatie zijn of armoede, je belandt niet zomaar ergens en dat staat los van je huidskleur of ras, zit meer in de kansen die je hebt gekregen als mens. Daar ligt het probleem in mijn visie.
pi_172725593
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 22:39 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat idee mag nu wel eens komen vanaf de kant van Marokkanen dan. Ik heb mijn best gedaan.
''Meer probleemoplossend denken door bewust niet naar het probleem te kijken''

Zou zomaar de campagneslogan van GL kunnen zijn.
pi_172725614
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 22:43 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Past meer in het geven van een eerlijke kans ipv per direct afschrijven. Daarnaast weet je niet wat mensen prikkelt in die toestand, het kan naast ern harde opvoeding isolatie zijn of armoede, je belandt niet zomaar ergens en dat staat los van je huidskleur of ras, zit meer in de kansen die je hebt gekregen als mens. Daar ligt het probleem in mijn visie.
De kansen heeft en had men gewoon. Nog steeds, Niemand verplicht het je kinderen aso op te voeden en vrouwonvriendelijk te zijn.
pi_172725660
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 22:43 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Harde opvoeding, bepaalde culturele opvoeding, bepaalde religieuze overtuigingen, armoede, isolatie. Het kan inderdaad allemaal meespelen.
pi_172725695
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 22:44 schreef Jaroon het volgende:

[..]

De kansen heeft en had men gewoon. Nog steeds, Niemand verplicht het je kinderen aso op te voeden en vrouwonvriendelijk te zijn.
Heb jij als kind een keuze om zo opgevoed te worden en in die omgeving geplaatst te worden? Dat wordt jouw wereld en het is niet makkelijk om jezelf er in een later stadium uit te redden, en zeker niet in een wereld als deze.
pi_172725769
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 22:46 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Heb jij als kind een keuze om zo opgevoed te worden en in die omgeving geplaatst te worden? Dat wordt jouw wereld en het is niet makkelijk om jezelf er in een later stadium uit te redden, en zeker niet in een wereld als deze.
Ik heb mazzel gehad. Mijn ex vriendin is in totale armoede opgevoed en redt het als allochtoon wel in Amsterdam. Zij gaf direct aan dat zij Marokkanen asociaal vindt. Waar komt dat vandaan? Dat had zij zelf bedacht in Oost Indische buurt.
pi_172725777
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 21:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Maar gelukkig hebben we nu genderneutrale wc's *O*
:')
pi_172725803
quote:

[..]

Kunnen we wel of niet tot de conclusie komen dat culturele factoren kunnen meespelen bij de vorming van een kind? En kunnen die factoren een voorspellende waarden hebben bij de benadering van de groep die zich laat kenmerken door die culturele factoren?
pi_172725860
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 22:48 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik heb mazzel gehad. Mijn ex vriendin is in totale armoede opgevoed en redt het als allochtoon wel in Amsterdam. Zij gaf direct aan dat zij Marokkanen asociaal vindt. Waar komt dat vandaan? Dat had zij zelf bedacht in Oost Indische buurt.
Ik ken een Marokkaanse vrouw, en ik spreek niet voor de groep als ik over haar spreek. En ik mag haar, wat niet wil zeggen dat alle Marokkanen vriendelijk zijn. Logisch toch? :')
pi_172725880
quote:

[..]

Begrijp wel dat ik weet dat er Marokkanen zijn die het prima doen en ik ook wel begrip heb voor hoe moeilijk het is om vanuit een achterstand in te lopen.
pi_172725886
Dus ze was om 19u op station met een vriendin. Een man lokt haar mee naar een donker hoekje (waar is die vriendin dan?) Daarna verkrach't hij haar en is het 2u 's nachts.
.
pi_172725942
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 22:50 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik ken een Marokkaanse vrouw, en ik spreek niet voor de groep als ik over haar spreek. En ik mag haar, wat niet wil zeggen dat alle Marokkanen vriendelijk zijn. Logisch toch? :')
Zoals ik wilde uitleggen hierboven. Jij kan een heel lief en mooi mens zijn. Ik spreek over een groep waar dingen mis gaan. Ik begrijp dat dat moeilijk is om te horen. Maar over die ex kan ik wel meer zeggen. Ook over het doortrekken van groepen.
pi_172725958
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 22:49 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Kunnen we wel of niet tot de conclusie komen dat culturele factoren kunnen meespelen bij de vorming van een kind? En kunnen die factoren een voorspellende waarden hebben bij de benadering van de groep die zich laat kenmerken door die culturele factoren?
Die "voorspellende waarden" noem ik vooroordelen. We hebben ze allemaal in een bepaalde mate, omdat we denken iets te begrijpen en te verwachten. Een emotie/ een prikkel. Maar het is een bewuste keuze wat je zelf in praktijk brengt en hoe je op deze emotie/ prikkel reageert. Ik kies dus voor deze benadering.
pi_172726030
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 22:51 schreef Fer het volgende:
Dus ze was om 19u op station met een vriendin. Een man lokt haar mee naar een donker hoekje (waar is die vriendin dan?) Daarna verkrach't hij haar en is het 2u 's nachts.
Dit zijn eerder boeiende zaken toch, maar hier wordt niet over gesproken want dan zou je in oplossingen gaan denken.. :') het liefst laten we relevante feiten erbuiten, want anders boeien we het publiek niet.
pi_172726111
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 22:53 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Zoals ik wilde uitleggen hierboven. Jij kan een heel lief en mooi mens zijn. Ik spreek over een groep waar dingen mis gaan. Ik begrijp dat dat moeilijk is om te horen. Maar over die ex kan ik wel meer zeggen. Ook over het doortrekken van groepen.
Je zou alleen over dat groepje jongeren kunnen spreken dat je ex heeft aangevallen of wat dan ook. Niet over DE groep.
pi_172726189
niet vanzelf.....

blijf vooral je kop in het zand steken theinnocent. als we statistieken niet meer mogen gebruiken om groepen te duiden en alles als individueel incident beschouwen, denk jij dat dat de oplossing is?
There are only 151 Pokémon.
pi_172726196
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 22:53 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Die "voorspellende waarden" noem ik vooroordelen. We hebben ze allemaal in een bepaalde mate, omdat we denken iets te begrijpen en te verwachten. Een emotie/ een prikkel. Maar het is een bewuste keuze wat je zelf in praktijk brengt en hoe je op deze emotie/ prikkel reageert. Ik kies dus voor deze benadering.
Ja, want het woordje vooroordelen heeft een negatieve connotatie. Dat sluit mooi aan bij jouw benaderingswijze. Als je er vervolgens een negatieve handeling (afschrijven zoals je eerder stelde) aan verbindt, dan kan het inderdaad onmogelijk moreel verantwoord zijn om een zinvolle analyse te maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2017 23:02:40 ]
  donderdag 27 juli 2017 @ 23:01:30 #71
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_172726232
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 22:57 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Je zou alleen over dat groepje jongeren kunnen spreken dat je ex heeft aangevallen of wat dan ook. Niet over DE groep.
Wat ben jij een vreselijk mens zeg. In plaats van te kleppen geef je zinloze gesubsudieerde studie of baantje op en ga kinderen maken. Anders zitten we over 50 jaar alleen maar tussen de Somalis. Wijven zoals jij zijn des te meer reden voor mij in de toekomst mijn kinderen van school af te halen, vooral mijn zoons.
*Hosselcopter*
pi_172726238
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 22:57 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Het gaat veel verder dan dat. Het gaat niet over 1 x een groepje. Het gaat over systematisch last hebben van Marokkanen. Dat was in mijn jeugd al zo. Dat jij daar niet bij hoort kan heel goed zijn. Een grote groep Marokkanen verziekt het voor eigen groep.
pi_172726251
quote:

[..]

- Een Afrikaan die op een bankje ligt te meuren terwijl strontvliegen z'n bilspleet inkruipen
Linkje?
pi_172726280
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 23:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Linkje?
Ben 'helaas' alweer een paar duizend tweets verder.
pi_172726299
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 23:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Linkje?
Het zegt zo weinig.
pi_172726421
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 23:02 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het zegt zo weinig.
Tja, je kunt ook 7 jaar non-stop filmmateriaal van domme, vette, luie, agressieve, schreeuwende, vechtende, kotsende, et cetera, blanken vinden.
pi_172726441
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 23:06 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Tja, je kunt ook 7 jaar non-stop filmmateriaal van domme, vette, luie, agressieve, schreeuwende, vechtende, kotsende, et cetera, blanken vinden.
Zegt mij ook niets.
pi_172726444
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 23:01 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het gaat veel verder dan dat. Het gaat niet over 1 x een groepje. Het gaat over systematisch last hebben van Marokkanen. Dat was in mijn jeugd al zo. Dat jij daar niet bij hoort kan heel goed zijn. Een grote groep Marokkanen verziekt het voor eigen groep.
Wát een gejank om je bruinhemderigheid te rechtvaardigen. Kritiek hebben op slecht presterende nederlandse marokkanen is een ding. Complete bevolkingsgroepen afschrijven is toch echt andere koek. Net als dat gejank over Marokkanen en Algerijnen en de openbare ruimte. Het is vrij simpel, ongeletterden gaan over het algemeen minder goed om met de openbare ruimte. Dat heeft bar weinig met komaf te maken. Ik kan je zo filmpjes laten zien van steden waar honderdduizenden Marokkanen of Algerijnen wonen en waarvan de wijken ook gewoon schoon zijn.
Allah Al Watan Al Malik
pi_172726484
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 23:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wát een gejank om je bruinhemderigheid te rechtvaardigen. Kritiek hebben op slecht presterende nederlandse marokkanen is een ding. Complete bevolkingsgroepen afschrijven is toch echt andere koek. Net als dat gejank over Marokkanen en Algerijnen en de openbare ruimte. Het is vrij simpel, ongeletterden gaan over het algemeen minder goed om met de openbare ruimte. Dat heeft bar weinig met komaf te maken.
Waar kom ik over als bruinhemd? Ik heb gewoon fel commentaar.
pi_172726544
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 23:07 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Waar kom ik over als bruinhemd? Ik heb gewoon fel commentaar.
Nee, je bent aan het huilen omdat je in je jeugd gepest bent door een groepje Marokkanen. En nu denk je hen terug te pakken door maar lekker denigrerend over het complete volk te doen in een topic over een verkrachting door een Aziaat in Engeland nota bene. Hoe ziek ben je dan..
Allah Al Watan Al Malik
pi_172726554
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 23:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wát een gejank om je bruinhemderigheid te rechtvaardigen. Kritiek hebben op slecht presterende nederlandse marokkanen is een ding. Complete bevolkingsgroepen afschrijven is toch echt andere koek. Net als dat gejank over Marokkanen en Algerijnen en de openbare ruimte. Het is vrij simpel, ongeletterden gaan over het algemeen minder goed om met de openbare ruimte. Dat heeft bar weinig met komaf te maken. Ik kan je zo filmpjes laten zien van steden waar honderdduizenden Marokkanen of Algerijnen wonen en waarvan de wijken ook gewoon schoon zijn.
Gewoon toegevn dat het niet werkt al drie generaties lang.
pi_172726574
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 23:01 schreef Dibble het volgende:

[..]

Wat ben jij een vreselijk mens zeg. In plaats van te kleppen geef je zinloze gesubsudieerde studie of baantje op en ga kinderen maken. Anders zitten we over 50 jaar alleen maar tussen de Somalis. Wijven zoals jij zijn des te meer reden voor mij in de toekomst mijn kinderen van school af te halen, vooral mijn zoons.
Sorry te laat, ik heb al een goede baan, leuk werk, het huis waar ik in wil wonen in een wijk waar ik in wil wonen en een mooie en comfortabele auto van werk. Hier had ik wel een diploma voor nodig, dat wel. Als ik jou was zou ik sparen voor mijn kinderen zodat ze kunnen studeren, in plaats van zeiken op anderen omdat je je eigen "shit" niet op orde hebt. Dat zie je vaak bij mensen: wanneer ze ontevreden zijn over hun eigen leven zoeken ze een zondebok. So get your life together.
pi_172726576
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 21:30 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Dan verlies je wel even het vertrouwen in de mensheid denk ik op zo'n moment.
Denk eerder voor altijd. Is maar hopen dat ze er bovenop komt, een vigilante de daders de penis afsnijdt terwijl ze nog leven en dat het meisje nog een normaal leven kan leiden.
pi_172726588
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 23:10 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, je bent aan het huilen omdat je in je jeugd gepest bent door een groepje Marokkanen. En nu denk je hen terug te pakken door maar lekker denigrerend over het complete volk te doen in een topic over een verkrachting door een Aziaat in Engeland nota bene. Hoe ziek ben je dan..
Dat is het excuus van een excuus Marokkaan. ik geef een breder probleem aan. Dat probleem ontkennen helpt je eigen groep niet verder. Maar dat is idd jullie probleem.
pi_172726649
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 23:10 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Gewoon toegevn dat het niet werkt al drie generaties lang.
Zolang ik en tienduizenden met mij al tijden het tegendeel bewijzen heb je geen poot om op te staan. Dus blijf vooral lekker je langspeelplaat afspelen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_172726689
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 23:13 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Zolang ik en tienduizenden met mij al tijden het tegendeel bewijzen heb je geen poot om op te staan. Dus blijf vooral lekker je langspeelplaat afspelen.
Je bewijst niets. Het gaat al generaties lang niet goed. Als je dat wil ontkennen is dat jouw probleem.
pi_172726784
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 23:14 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Je bewijst niets. Het gaat al generaties lang niet goed. Als je dat wil ontkennen is dat jouw probleem.
Ik ontken niets, noch onderschrijf ik je gejank. En gelukkig zijn die mensen ruim im de meerderheid. Je hebt deze status quo maar te accepteren, want je bereikt geen ruk met je strategie.
Allah Al Watan Al Malik
pi_172726842
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 23:17 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik ontken niets, noch onderschrijf ik je gejank. En gelukkig zijn die mensen ruim im de meerderheid. Je hebt deze status quo maar te accepteren, want je bereikt geen ruk met je strategie.
Het is geen gejank. Het is de werkelijkheid. Ik accepteer het niet meer. Men zoekt het maar uit. En als je moeilijk een stageplek kan vinden ls Marokkaan moet je je afvragen waarom. Waarom de AH in Amsterdam op een gegeven ogenblik vroeg om een Marokkanen stop...ook verzonnen natuurlijk. Je kan het als volk verzieken ergens.
pi_172726899
In alle eerlijkheid heb ik in mijn jeugd ook een aanvaring gehad met skinheads. Dat was een buitenaardse ervaring die bestond uit een grote bek geven en dan keihard rennen.
pi_172727081
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 23:17 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het is al drie generaties lang een aaneenschakeling van ellende. En dat faciliteer je door het te ontkennen. De Audi bende. 250 Marokkanen vooral uit Utrecht. Is aanhangers. etc.
pi_172727844
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 21:47 schreef Mortaxx het volgende:
Pakistanen :r
:Y :r :Y
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_172727921
quote:
Loop je nou te trollen ....?

Als iemand opgespoord dient te worden is het wel handig als men weet hoe diegene er uit ziet. Dan kunnen mensen de politie bellen als ze iemand tegenkomen die aan dat signalement voldoet.
"Pools are perfect for holding water"
pi_172727960
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 23:28 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het is al drie generaties lang een aaneenschakeling van ellende. En dat faciliteer je door het te ontkennen. De Audi bende. 250 Marokkanen vooral uit Utrecht. Is aanhangers. etc.
Precies..
pi_172727986
Wat een naïevelingen zie je anno 2017 nog :')
En dan kan het op een forum niet zo'n kwaad maar dan te bedenken dat er zulke figuren in de politiek zitten die ook die oogkleppen ophebben en met NL belastinggeld wat cursussen,buurtvaders en kickboxlessen inzetten voor dat achterstandsvolk wat toch niet te redden is. Dat is al zo lang gaande, marokannen en turken oa zijn gewoon een ander volk dat gewoon niet in een West-Europees land past, tuurlijk zullen er zijn die wel werken en zich gedragen maar dat is een minderheid.
Kwa cultuur en geloof past het niet, of ze zijn pro "vaderland", terwijl ze hier geboren zijn. En belanden vaak in de criminaliteit, en dat heeft niks te maken met sloppewijken oid, dat zit gewoon in de genen en opvoeding en omdat hier gewoon een softe aanpak is. Een land als Nederland geeft je genoeg kansen, maar veel maken er misbruik van, iets wat ze in hun oorspronkelijke land niet zullen doen. Daar flikkeren ze je met 30 man in een cel en eet je niet 7 dagen per week wat anders naar keuze zoals hier :')
  vrijdag 28 juli 2017 @ 00:13:58 #95
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_172727997
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 21:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ja Asian
Non possumus non loqui
  vrijdag 28 juli 2017 @ 00:18:26 #96
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_172728054
Twee keer verkracht, dat zal me een beste creampie opleveren.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_172728231
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 00:07 schreef probeer het volgende:

[..]

Loop je nou te trollen ....?

Als iemand opgespoord dient te worden is het wel handig als men weet hoe diegene er uit ziet. Dan kunnen mensen de politie bellen als ze iemand tegenkomen die aan dat signalement voldoet.
Dan zeg je: Man, zwarte bandana op het hoofd, groot tattoo op linkerarm, licht getint, 2 meter - m.a.w. factoren en feiten waaraan een derde iemand ECHT kan herkennen ipv "hoogstwaarschijnlijk van Marokkaanse afkomst" ja, want dat staat natuurlijk met koeienletters op zijn bandana... :')
  vrijdag 28 juli 2017 @ 00:41:45 #98
117098 Hathor
Effe niet
pi_172728355
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 22:50 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Goh wat leuk voor je dat je een Marokkaanse vrouw kent, kent ze jou ook?
pi_172728450
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 00:31 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Dan zeg je: Man, zwarte bandana op het hoofd, groot tattoo op linkerarm, licht getint, 2 meter - m.a.w. factoren en feiten waaraan een derde iemand ECHT kan herkennen ipv "hoogstwaarschijnlijk van Marokkaanse afkomst" ja, want dat staat natuurlijk met koeienletters op zijn bandana... :')
Een Surinamer?
pi_172728467
quote:

[..]

Dat ben ik men je eens en begrijp ik ook deels. Dan nog moet je keuzes maken. Dat deed mijn ex ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')