abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_172709802


Welkom in het homo-topic! Hetero's zijn ook welkom. ^O^

pi_172709833
Maar Brammetje je advies is dus eigenlijk:

- ik ga er stiekem bij in wonen en moet zo lang maar ff officieel ingeschreven staan als inwoner bij m'n ouders of zo
- hij vertelt dit niet aan z'n verhuurder
- we moeten geregistreerd partnerschap aangaan
- dan kan ik officieel inschrijven als inwoner en mede-huurder

P.s. "Mede-huurder" worden boeit me niet per se heel veel, het gaat me er vooral om dat ik daar zonder risico's gewoon officieel kan wonen en dus ingeschreven sta bij de gemeente als inwoner op dat adres. Weet niet of dat nog verschil maakt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Kaas- op 27-07-2017 12:10:47 ]
pi_172710130
quote:
5s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:39 schreef Kaas- het volgende:
Maar je advies is dus eigenlijk:

- ik ga er stiekem bij in wonen en moet zo lang maar ff officieel ingeschreven staan als inwoner bij m'n ouders of zo
- hij vertelt dit niet aan z'n verhuurder
- we moeten geregistreerd partnerschap aangaan
- dan kan ik officieel inschrijven als inwoner en mede-huurder
Ik lees:
- Inschrijven op hetzelfde adres, niet melden bij verhuurder.
- Na 2 jaar samenwonen eisen dat je er bijgeschreven wordt.
Of:
- Geregistreerd partnerschap aangaan.
  donderdag 27 juli 2017 @ 11:53:56 #4
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_172710143
quote:
11s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:53 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Ik lees:
- Inschrijven op hetzelfde adres, niet melden bij verhuurder.
- Na 2 jaar samenwonen eisen dat je er bijgeschreven wordt.
Of:
- Geregistreerd partnerschap aangaan.
Zo las ik 't ook ja.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_172710154
quote:
11s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:53 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Ik lees:
- Inschrijven op hetzelfde adres, niet melden bij verhuurder.
Krijgen die zoiets niet gewoon te horen dan?
pi_172710195
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:54 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Krijgen die zoiets niet gewoon te horen dan?
Geen idee, denk niet dat het zomaar gedeeld mag worden.

Edit: Rijksoverheid zegt van niet.
  donderdag 27 juli 2017 @ 11:58:33 #7
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_172710242
Er is toch ook een verschil tussen officieel medehuurder worden en gewoon bij iemand wonen? Als het onverhoopt uitgaat en vriendlief gaat verhuizen, moet kaas gewoon vertrekken, maar als medehuurder zou hij recht hebben om er te blijven wonen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_172710300
quote:
11s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:56 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Geen idee, denk niet dat het zomaar gedeeld mag worden.

Edit: Rijksoverheid zegt van niet.
Maar anderen zeggen dat de gemeente een verhuurdersverklaring wil zien wanneer ik daar ga inschrijven. Dus dan zou het niet kunnen.
pi_172710317
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:58 schreef wonderer het volgende:
Er is toch ook een verschil tussen officieel medehuurder worden en gewoon bij iemand wonen? Als het onverhoopt uitgaat en vriendlief gaat verhuizen, moet kaas gewoon vertrekken, maar als medehuurder zou hij recht hebben om er te blijven wonen.
Medehuurder worden boeit me niets.

Ik wil gewoon bij de gemeente daar ingeschreven staan als inwoner, zodat ik in Amsterdam kan stemmen, geen boete kan krijgen, het officieel is enz.
pi_172710406
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:02 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Maar anderen zeggen dat de gemeente een verhuurdersverklaring wil zien wanneer ik daar ga inschrijven. Dus dan zou het niet kunnen.
Neem je vriend mee wanneer je gaat inschrijven, hij heeft het huurcontract. Ging bij mij zonder problemen toen de hoofdhuurder meeging en het betreft dezelfde gemeente.
pi_172710550
quote:
11s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:08 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Neem je vriend mee wanneer je gaat inschrijven, hij heeft het huurcontract. Ging bij mij zonder problemen toen de hoofdhuurder meeging en het betreft dezelfde gemeente.
Maar ik kan me voorstellen dat de eigenaar van een huis wel even een berichtje krijgt a la "er heeft zich zojuist iemand bij de gemeente ingeschreven als inwoner op uw adres, klopt dit?". Ik vind uit dat linkje van je hierboven niet echt duidelijk blijken dat dat ook niet kan.

Edit: kut, het kan idd niet, zie https://www.amsterdam.nl/burgerzaken/verhuizing-doorgeven/ (als je "wat u nodig hebt" uitklapt zie je dat de verhuurder toestemming moet geven)
pi_172710654
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:16 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Maar ik kan me voorstellen dat de eigenaar van een huis wel even een berichtje krijgt a la "er heeft zich zojuist iemand bij de gemeente ingeschreven als inwoner op uw adres, klopt dit?". Ik vind uit dat linkje van je hierboven niet echt duidelijk blijken dat dat ook niet kan.

Edit: kut, het kan idd niet, zie https://www.amsterdam.nl/burgerzaken/verhuizing-doorgeven/ (als je "wat u nodig hebt" uitklapt zie je dat de verhuurder toestemming moet geven)
Ik zie dat niet...
Toestemmingsverklaring hoofdbewoner, zie ik (je vriend dus).

Nergens dat de woningbouw er iets van te horen krijgt.
Dit begint nu wel op WGR te lijken :P
pi_172710692
quote:
11s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:22 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Ik zie dat niet...
Toestemmingsverklaring hoofdbewoner, zie ik (je vriend dus).
Nergens dat de woningbouw er iets van te horen krijgt.
Oh, je hebt gewoon gelijk. Er staat "verhuurder / hoofdbewoner" en toen ik 'verhuurder' zag staan was ik direct like pppffdffgggrrrrrnnnnooooooooooo en klikte ik het weg.
pi_172710709
quote:
11s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:22 schreef TwisterNederland het volgende:
Nergens dat de woningbouw er iets van te horen krijgt.
Dit begint nu wel op WGR te lijken :P
Homo's zijn van alle markten thuis.

Behalve van de vrouwenmarkt dan.
pi_172710714
quote:
10s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:24 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Oh, je hebt gewoon gelijk. Er staat "verhuurder / hoofdbewoner" en toen ik 'verhuurder' zag staan was ik direct like pppffdffgggrrrrrnnnnooooooooooo en klikte ik het weg.
Ik heb die verklaring onder mijn neus geschoven gekregen, nog niks aan gewijzigd zo te zien :+
En anders moet je maar bellen met de gemeente met de vraag waar je gegevens zoal naartoe gaan.
pi_172710867
quote:
10s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:25 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Ik heb die verklaring onder mijn neus geschoven gekregen, nog niks aan gewijzigd zo te zien :+
En anders moet je maar bellen met de gemeente met de vraag waar je gegevens zoal naartoe gaan.
Maar dat is wel chill, ik kan me dus gewoon inschrijven en hoogstens geen mede-huurder worden. Maar dat is minder interessant.

Tenzij... er in het contract iets opgenomen staat over dat er maximaal 1 persoon mag wonen of iets dergelijks. Maar dat horen we gauw, ze zijn as we speak z'n documenten aan het controleren en zo.
pi_172710939
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:32 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Maar dat is wel chill, ik kan me dus gewoon inschrijven en hoogstens geen mede-huurder worden. Maar dat is minder interessant.

Tenzij... er in het contract iets opgenomen staat over dat er maximaal 1 persoon mag wonen of iets dergelijks. Maar dat horen we gauw, ze zijn as we speak z'n documenten aan het controleren en zo.
Lijkt mij onwaarschijnlijk wanneer er 2+ kamers zijn, hoe groot is dat stulpje van jullie? Want samenwonen onmogelijk maken in een normaal huis lijkt mij onmogelijk :{
pi_172711101
quote:
11s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:36 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Lijkt mij onwaarschijnlijk wanneer er 2+ kamers zijn, hoe groot is dat stulpje van jullie? Want samenwonen onmogelijk maken in een normaal huis lijkt mij onmogelijk :{
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_172711180
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:44 schreef Kaas- het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet die inschrijving wel lukken. Gemeente heeft voor zover ik weet niks te maken met woningbouw.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_172711266
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:49 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Dan moet die inschrijving wel lukken. Gemeente heeft voor zover ik weet niks te maken met woningbouw.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit ook nog op het zuiden. O+ En nee, er zit gek genoeg een verdieping tussen ons en de zolder in, dus logees moeten wel een sleuteltje meenemen naar bed haha. Tenzij ze gezellig bij ons in bed slapen natuurlijk.
pi_172711326
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:53 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Zit ook nog op het zuiden. O+ En nee, er zit gek genoeg een verdieping tussen ons en de zolder in, dus logees moeten wel een sleuteltje meenemen naar bed haha. Tenzij ze gezellig bij ons in bed slapen natuurlijk.
Hoe dan? :X
pi_172711341
quote:
10s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:56 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Hoe dan? :X
Zit een huisje tussen. :S Verdieping boven ons.
pi_172711357
Ah ze zijn akkoord, 31 juli sleutel
pi_172711389
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:57 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Zit een huisje tussen. :S Verdieping boven ons.
Het blijft een vreemde constructie maar goed :P
quote:
10s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:58 schreef Kaas- het volgende:
Ah ze zijn akkoord, 31 juli sleutel
Nais!! :*
Moet wel goed komen!
  Moderator donderdag 27 juli 2017 @ 13:00:13 #25
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_172711400
Jeuj 8-)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  donderdag 27 juli 2017 @ 13:13:57 #26
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_172711680
quote:
10s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:58 schreef Kaas- het volgende:
Ah ze zijn akkoord, 31 juli sleutel
Dat is maandag al he? :D
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_172711828
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 13:13 schreef wonderer het volgende:

[..]

Dat is maandag al he? :D
Geen flauw idee ook waar ik ineens een vloer vandaan haal of hoe en wanneer ik zou moeten verhuizen. Wil eigenlijk niet m'n hele zomervakantie omdraaien om enkel aan het verhuizen te zijn. :P
  donderdag 27 juli 2017 @ 13:37:29 #28
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_172712105
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 13:23 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Geen flauw idee ook waar ik ineens een vloer vandaan haal of hoe en wanneer ik zou moeten verhuizen. Wil eigenlijk niet m'n hele zomervakantie omdraaien om enkel aan het verhuizen te zijn. :P
Luxeproblemen. :{w

Laminaat is cheap bij Kwantum. Ik kan wel even kijken of ik die knipper nog heb van toen ik verhuisde. Handiger dan op maat zagen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 27 juli 2017 @ 14:08:04 #29
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_172712734
quote:
5s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:39 schreef Kaas- het volgende:
Maar Brammetje je advies is dus eigenlijk:

- ik ga er stiekem bij in wonen en moet zo lang maar ff officieel ingeschreven staan als inwoner bij m'n ouders of zo
- hij vertelt dit niet aan z'n verhuurder
- we moeten geregistreerd partnerschap aangaan
- dan kan ik officieel inschrijven als inwoner en mede-huurder

P.s. "Mede-huurder" worden boeit me niet per se heel veel, het gaat me er vooral om dat ik daar zonder risico's gewoon officieel kan wonen en dus ingeschreven sta bij de gemeente als inwoner op dat adres. Weet niet of dat nog verschil maakt.
Nee. Juist gewoon inschrijven bij de gemeente. Alleen kan je nog niet op het huurcontract. Verder mag je alles en ze kunnen je vriend niet jou de woning laten ontzeggen. Je mag er gewoon wonen en ook ingeschreven staan. Je staat enkel de 1e 2 jaar niet in de huurovereenkomst.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  donderdag 27 juli 2017 @ 14:08:48 #30
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_172712741
quote:
11s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:56 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Geen idee, denk niet dat het zomaar gedeeld mag worden.

Edit: Rijksoverheid zegt van niet.
Zeker niet. Maar al was het wel, dan is het geen probleem.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_172712798
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 13:37 schreef wonderer het volgende:

[..]

Luxeproblemen. :{w

Laminaat is cheap bij Kwantum. Ik kan wel even kijken of ik die knipper nog heb van toen ik verhuisde. Handiger dan op maat zagen.
Lijkt me niet iets wat ik zelf zomaar even kan doen. :P
pi_172712803
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 14:08 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Nee. Juist gewoon inschrijven bij de gemeente. Alleen kan je nog niet op het huurcontract. Verder mag je alles en ze kunnen je vriend niet jou de woning laten ontzeggen. Je mag er gewoon wonen en ook ingeschreven staan. Je staat enkel de 1e 2 jaar niet in de huurovereenkomst.
Oh wat een goed nieuws!!
  donderdag 27 juli 2017 @ 14:27:43 #33
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_172713118
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 14:12 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Lijkt me niet iets wat ik zelf zomaar even kan doen. :P
Je hebt er wel een paar dagen voor nodig ja. De timing is een beetje kut want ik zit elke avond bij de Trans Pride, volgende week, anders was ik wel komen helpen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_172713875
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 14:27 schreef wonderer het volgende:

[..]

Je hebt er wel een paar dagen voor nodig ja. De timing is een beetje kut want ik zit elke avond bij de Trans Pride, volgende week, anders was ik wel komen helpen.
Wat superaardig van je O+

Ik ben in augustus eigenlijk enkel komende week in de buurt en wil daarom vast wel graag beginnen 'iets' te doen of zo, om te voorkomen dat hij het hele huis daarna (start en) afmaakt met z'n ouders nadat die terug zijn van vakantie en ik dan niks gedaan heb.
  donderdag 27 juli 2017 @ 15:15:50 #35
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_172714170
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 14:27 schreef wonderer het volgende:

[..]

Je hebt er wel een paar dagen voor nodig ja. De timing is een beetje kut want ik zit elke avond bij de Trans Pride, volgende week, anders was ik wel komen helpen.
Paar dagen?

Mijn appartement is 2x zo groot en mijn oom en vader samen hebben t in 1 middag samen gedaan. Lang leve klik-laminaat. Piece of cake. Alleen niet als je veek hoekjes en rare bochtjes en zo hebt, want dan komt er idd een zaag o.i.d. aan te pas. Maar meters heb je zo gemaakt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 27 juli 2017 @ 15:16:07 #36
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_172714180
But who are we kidding? Angel die iets zegt over klussen :')

_O-
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_172714324
Ik denk dat ik maar gewoon met de tram bij een bouwmarkt verf en verfspullen ga halen, en zo'n apparaat ga huren waarmee je behang van de muur kunt halen, en dan komende week gewoon begin te klussen. Enige weekje dat ik er ben dus wil zoveel mogelijk doen.

En dan laminaat ook maar direct bestellen en zelf proberen te leggen indien het op tijd bezorgd wordt. Even online kijken wat daar zoal voor nodig is. :P
  donderdag 27 juli 2017 @ 15:32:08 #38
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_172714581
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 15:15 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Paar dagen?

Mijn appartement is 2x zo groot en mijn oom en vader samen hebben t in 1 middag samen gedaan. Lang leve klik-laminaat. Piece of cake. Alleen niet als je veek hoekjes en rare bochtjes en zo hebt, want dan komt er idd een zaag o.i.d. aan te pas. Maar meters heb je zo gemaakt.
True, bij mij duurde het langer vanwege schuine hoeken plus luiken. @kaas, je kunt ook zeil neer (laten) leggen natuurlijk.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_172714782
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 15:15 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Paar dagen?

Mijn appartement is 2x zo groot en mijn oom en vader samen hebben t in 1 middag samen gedaan. Lang leve klik-laminaat. Piece of cake. Alleen niet als je veek hoekjes en rare bochtjes en zo hebt, want dan komt er idd een zaag o.i.d. aan te pas. Maar meters heb je zo gemaakt.
Kliklaminaat is echt heerlijk. De hoekjes zijn inderdaad minder, maar het komt vast wel goed!
pi_172714872
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 15:32 schreef wonderer het volgende:

[..]

True, bij mij duurde het langer vanwege schuine hoeken plus luiken. @kaas, je kunt ook zeil neer (laten) leggen natuurlijk.
Ja ik heb echt geen idee over al die shit eigenlijk.
pi_172715897
Hou er wel rekening mee dat je laminaat even een paar dagen in huis moet laten liggen voordat je het gaat leggen. Anders loop je kans dat het teveel uitzet en zo.
  donderdag 27 juli 2017 @ 17:01:31 #42
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_172716473
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 16:35 schreef Andyvie het volgende:
Hou er wel rekening mee dat je laminaat even een paar dagen in huis moet laten liggen voordat je het gaat leggen. Anders loop je kans dat het teveel uitzet en zo.
Ja dat moet ff ademen :D
Acclimatiseren.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_172717112


Door naar Vancouver met de trein vandaag.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  donderdag 27 juli 2017 @ 17:36:53 #44
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_172717194
quote:
6s.gif Op donderdag 27 juli 2017 17:33 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]

Door naar Vancouver met de trein vandaag.
Mooi uitzicht! :D
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
pi_172718383
quote:
6s.gif Op donderdag 27 juli 2017 17:33 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]

Door naar Vancouver met de trein vandaag.
Dat is echt wel een pokke eind daar vandaan! :o

Niagra Falls O+. Supervet!
Huh!?
pi_172718528
Kaas-! Tof dat het is gelukt. Als je nog iets over huurrecht moet weten kun je mij ook een gil geven.. aanvragen medehuurderschap en ook woonfraude beoordelen is o.a. mijn werk ;).
dag
pi_172718903
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 18:40 schreef Peter het volgende:
Kaas-! Tof dat het is gelukt. Als je nog iets over huurrecht moet weten kun je mij ook een gil geven.. aanvragen medehuurderschap en ook woonfraude beoordelen is o.a. mijn werk ;).
Mag ik je misschien appen? :@
pi_172718912
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 19:00 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Mag ik je misschien appen? :@
Hier mist geen "f" trouwens.
pi_172718984
Afhankelijk van de details van de huurovereenkomst mag je ws gewoon samenwonen, maar mocht het uitgaan dan sta je op straat. Tenzij je gaat trouwen of vergelijkbaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door MeesterWortel op 27-07-2017 19:09:22 ]
pi_172720333
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 15:22 schreef Kaas- het volgende:
Ik denk dat ik maar gewoon met de tram bij een bouwmarkt verf en verfspullen ga halen, en zo'n apparaat ga huren waarmee je behang van de muur kunt halen, en dan komende week gewoon begin te klussen. Enige weekje dat ik er ben dus wil zoveel mogelijk doen.

En dan laminaat ook maar direct bestellen en zelf proberen te leggen indien het op tijd bezorgd wordt. Even online kijken wat daar zoal voor nodig is. :P
Wow dat gaat snel ineens! Gefeliciteerd! :D

Zorg voor een goede ondervloer! Eentje die flink geluiddempend is ivm een appartement.
Daarnaast is behang verwijderen/schilderen/aflakken sowieso handiger als de nieuwe vloer er nog niet ligt ;)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_172720832
quote:
6s.gif Op donderdag 27 juli 2017 17:33 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]

Door naar Vancouver met de trein vandaag.
Nice
pi_172721114
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 10:15 schreef wonderer het volgende:

[..]

Dat herken ik heel erg. Zeker toen ik uit Amerika vertrok dacht ik bij elke straat, zal ik hier ooit nog komen? Bij Frankfurt had ik het wat minder omdat dat makkelijker te bereiken is, maar het bleef op een bepaalde manier een soort rouwproces.
Maar tegelijkertijd is dat toch ook wel heel mooi! Dat je door de stad loopt en al die gebouwen op een andere manier bekijkt, omdat je er niet meer dagelijks langs zal lopen :) In de laatste weken voor je verhuizing ga je je oude stad toch op een andere manier bekijken.

quote:
6s.gif Op donderdag 27 juli 2017 10:44 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ah nu weet ik zeker wie je bent. Vermoedde het al.
:D Ja! Door die post was ik ook zeker wie MeesterWortel was.
pi_172721915
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:59 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Het blijft een vreemde constructie maar goed :P

[..]

Nais!! :*
Moet wel goed komen!
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:57 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Zit een huisje tussen. :S Verdieping boven ons.
Is het niet gewoon zoiets als een berging, maar dan op de bovenste verdieping?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_172723304
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 19:00 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Mag ik je misschien appen? :@
tuurlijk, zie pm
dag
pi_172725168
Wat een chille en behulpzame reacties allemaal.
pi_172725180
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 21:38 schreef Peter het volgende:

[..]

tuurlijk, zie pm
*O*
pi_172725195
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 20:52 schreef Bartjebart het volgende:

[..]


[..]

Is het niet gewoon zoiets als een berging, maar dan op de bovenste verdieping?
Ja beetje wel. Terwijl het er gewoon uitziet als een normale slaapkamer eigenlijk.
pi_172725465
quote:
14s.gif Op donderdag 27 juli 2017 22:32 schreef Kaas- het volgende:
Wat een chille en behulpzame reacties allemaal.
We helpen graag!
pi_172725913
quote:
10s.gif Op donderdag 27 juli 2017 22:40 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

We helpen graag!
Er zijn serieus enkele fokkers die hebben aangeboden om naar dat huis toe te komen en me te helpen klussen, aangezien ik geen ervaring heb met vloeren leggen. :S Dat is echt gwn bizar aardig. Wat een leuke mensen overal hier.
pi_172726549
quote:
14s.gif Op donderdag 27 juli 2017 18:32 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Dat is echt wel een pokke eind daar vandaan! :o

Niagra Falls O+. Supervet!
5000 km, 5 dagen reizen. :D Gelukkig is de trein gewoon een cruiseschip op wielen. :9
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_172727968
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 22:52 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Er zijn serieus enkele fokkers die hebben aangeboden om naar dat huis toe te komen en me te helpen klussen, aangezien ik geen ervaring heb met vloeren leggen. :S Dat is echt gwn bizar aardig. Wat een leuke mensen overal hier.
Ik heb geen ervaring met vloeren leggen helaas :P
pi_172728246
Mijn trein heeft een 'kleine' vertraging van vier uur, dus nu vertrekken we pas om 2 uur 's nachts. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_172728944
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 00:32 schreef Rezania het volgende:
Mijn trein heeft een 'kleine' vertraging van vier uur, dus nu vertrekken we pas om 2 uur 's nachts. :')
Het lijkt wel een vliegtuig met de snelheid van een trein
pi_172728984
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 02:11 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Het lijkt wel een vliegtuig met de snelheid van een trein
Het is meer een cruiseschip op wielen.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  Moderator vrijdag 28 juli 2017 @ 06:48:47 #65
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_172729447
:O
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 28 juli 2017 @ 06:54:17 #66
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_172729464
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 06:48 schreef Renesite het volgende:
:O
Mogguh René.
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
  Moderator vrijdag 28 juli 2017 @ 07:07:03 #67
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_172729517
Joe!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 28 juli 2017 @ 09:21:25 #68
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_172730869
quote:
10s.gif Op donderdag 27 juli 2017 22:40 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

We helpen graag!
Ach welnee, we willen er allemaal iets voor terug ;)

O-)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 09:26:29 #69
101883 Stuart.Alan.Jones
The man behind the reputation
pi_172730978
Oh ga ik Kaas nu tegenkomen in Amsterdam?
God created gays so fat chicks could have friends.
pi_172731131
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 09:21 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ach welnee, we willen er allemaal iets voor terug ;)

O-)
Als je m'n vloer legt...
  vrijdag 28 juli 2017 @ 09:34:57 #71
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_172731153
quote:
3s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 09:33 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Als je m'n vloer legt...
Leg jij mij? :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 09:35:20 #72
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_172731165
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 09:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh ga ik Kaas nu tegenkomen in Amsterdam?
Ik ben er zaterdag en zondag ook :P
En de week erna heel misschien ook.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 09:37:54 #73
101883 Stuart.Alan.Jones
The man behind the reputation
pi_172731233
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 09:35 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik ben er zaterdag en zondag ook :P
En de week erna heel misschien ook.
Je gaat bij met hem klussen?
God created gays so fat chicks could have friends.
pi_172731234
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 09:34 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Leg jij mij? :D
Kijk, hoe kan je de vloer goed leggen in de hoekjes van de kamer als ik die niet eerst heb laten zien?
  vrijdag 28 juli 2017 @ 09:41:50 #75
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_172731342
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 09:37 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Kijk, hoe kan je de vloer goed leggen in de hoekjes van de kamer als ik die niet eerst heb laten zien?
O, maar DIT geeft aan dat je MIJ eerst legt en daarna pas de vloer :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 09:42:15 #76
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_172731361
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 09:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Je gaat bij met hem klussen?
Ja, en dat is dan sowieso geen doe-het-zelven! ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 09:57:02 #77
101883 Stuart.Alan.Jones
The man behind the reputation
pi_172731784
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 09:42 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja, en dat is dan sowieso geen doe-het-zelven! ;)
Maar wel weer heel mannelijk zweten.
God created gays so fat chicks could have friends.
pi_172735176
Haha _O-
pi_172735289
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 02:31 schreef Rezania het volgende:

[..]

Het is meer een cruiseschip op wielen.
Dan verwacht ik wel een bioscoop en een casino aan boord :P
Hoe lang duurt zo'n ritje heel Canada door?
pi_172735307
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 09:21 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ach welnee, we willen er allemaal iets voor terug ;)

O-)
Uiteraard
  vrijdag 28 juli 2017 @ 12:58:10 #81
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_172735471
Ik moet plassen. :%
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_172735644
Haihai :W

Nooit gedacht dat het tot dit punt zou komen maar ik heb m'n halve kamer omgegooid in de afgelopen paar dagen, en ondanks dat 'ie wel direct uit een Pinterest post lijkt te komen nu zou liegen als ik zou zeggen dat ik 't niet awesome vind O+

Jij kunt dus ook al snel gaan klussen Kaas-? Nice! :D
  vrijdag 28 juli 2017 @ 13:14:56 #83
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_172735819
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 13:07 schreef J.Appleseed het volgende:
Haihai :W

Nooit gedacht dat het tot dit punt zou komen maar ik heb m'n halve kamer omgegooid in de afgelopen paar dagen, en ondanks dat 'ie wel direct uit een Pinterest post lijkt te komen nu zou liegen als ik zou zeggen dat ik 't niet awesome vind O+
Voor mij is het rustgevend als ik mijn kamer helemaal omgooi en alles reorganiseer, soms word ik 's nachts wakker en besluit ik met volle motivatie mijn kamer op te ruimen.

Best raar, maar ja.. :')
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
pi_172735912
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 13:07 schreef J.Appleseed het volgende:
Haihai :W

Nooit gedacht dat het tot dit punt zou komen maar ik heb m'n halve kamer omgegooid in de afgelopen paar dagen, en ondanks dat 'ie wel direct uit een Pinterest post lijkt te komen nu zou liegen als ik zou zeggen dat ik 't niet awesome vind O+

Jij kunt dus ook al snel gaan klussen Kaas-? Nice! :D
Doe eens pics posten dan. ^O^

Ja, ik hoop dinsdag te beginnen :Y
  vrijdag 28 juli 2017 @ 13:23:19 #85
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_172736019
Ik denk weleens na over het herinrichten van mijn huis maar er is niet echt optie om het te doen. Rare indeling :{
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_172736051
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 13:23 schreef wonderer het volgende:
Ik denk weleens na over het herinrichten van mijn huis maar er is niet echt optie om het te doen. Rare indeling :{
Nu ben jij een flinke herinrichting op zich wel gewend, dus moet dit toch amper een uitdaging zijn wonderboy. 8-)
  vrijdag 28 juli 2017 @ 13:25:11 #87
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_172736064
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 13:24 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Nu ben jij een flinke herinrichting op zich wel gewend, dus moet dit toch amper een uitdaging zijn wonderboy. 8-)
Nah, dat was alleen een nieuw behangetje en wat meubels die ik toch niet gebruikte wegflikkeren ;)
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_172736105
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 13:25 schreef wonderer het volgende:

[..]

Nah, dat was alleen een nieuw behangetje en wat meubels die ik toch niet gebruikte wegflikkeren ;)
:D
  vrijdag 28 juli 2017 @ 13:31:34 #89
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_172736197
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 13:23 schreef wonderer het volgende:
Ik denk weleens na over het herinrichten van mijn huis maar er is niet echt optie om het te doen. Rare indeling :{
Wat klopt er allemaal niet dan? :o
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
pi_172736510
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 13:14 schreef G-Pier het volgende:

[..]

Voor mij is het rustgevend als ik mijn kamer helemaal omgooi en alles reorganiseer, soms word ik 's nachts wakker en besluit ik met volle motivatie mijn kamer op te ruimen.

Best raar, maar ja.. :')
Dat herken ik 100%! Soms is het ook gewoon tijd voor wat verandering, vind ik :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 13:18 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Doe eens pics posten dan. ^O^

Ja, ik hoop dinsdag te beginnen :Y
Komt 'ie he :P

pi_172736526
Dat is wel een ziek nette werkplek zeg. Aan mijn bureau kan je niet eens zitten.
pi_172736600
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 13:47 schreef Kaas- het volgende:
Dat is wel een ziek nette werkplek zeg. Aan mijn bureau kan je niet eens zitten.
Nou ja, ik heb 't letterlijk net ingericht dus het is even afwachten of 't zo netjes blijft :+

Heb je zo'n stabureau dan, of hoe? :P
pi_172736625
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 13:52 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Nou ja, ik heb 't letterlijk net ingericht dus het is even afwachten of 't zo netjes blijft :+

Heb je zo'n stabureau dan, of hoe? :P
Mijn halve huishouden ligt boven op m'n bureau. Dat is op een gegeven moment zo ontstaan en ik kan dat bureau al jaren niet meer gebruiken. :X
  vrijdag 28 juli 2017 @ 13:54:04 #94
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_172736630
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 13:31 schreef G-Pier het volgende:

[..]

Wat klopt er allemaal niet dan? :o
Schuine hoeken, weinig blinde muren. Ik heb het met floorplanner.com weleens geprobeerd maar dit is de beste opstelling. Zelfde geldt voor slaapkamer.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Moderator vrijdag 28 juli 2017 @ 14:01:13 #95
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_172736762
Ik heb een eettafel van 1m bij 2,40m. Tot zover mijn thuiskantoor.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator vrijdag 28 juli 2017 @ 14:49:59 #96
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_172737800
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 28 juli 2017 @ 15:05:33 #97
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_172738145
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 13:53 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Mijn halve huishouden ligt boven op m'n bureau. Dat is op een gegeven moment zo ontstaan en ik kan dat bureau al jaren niet meer gebruiken. :X
Daar heb je straks in die 45m2 postzegel in Amsterdam geen plek meer voor hoor! :o

;)

Dan moet je wel opruimen
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_172738224
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 15:05 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Daar heb je straks in die 45m2 postzegel in Amsterdam geen plek meer voor hoor! :o

;)

Dan moet je wel opruimen
Dat gaat m'n vriend ook wel eisen/afdwingen. Die is veel netter dan ik, maar dat is wel goed voor me. :P

Net een vloertje besteld. Echt leuk en spannend, deze dingen zijn allemaal nieuw voor me. _O- Komt dinsdag of woensdag.

Btw net alles uitgerekend, maar het is 50 m2 plus 18 m2 op zolder. Net ietsjes groter dan ik dacht dus.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 15:10:47 #99
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_172738256
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 15:09 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Dat gaat m'n vriend ook wel eisen/afdwingen. Die is veel netter dan ik, maar dat is wel goed voor me. :P

Net een vloertje besteld. Echt leuk en spannend, deze dingen zijn allemaal nieuw voor me. _O- Komt dinsdag of woensdag.

Btw net alles uitgerekend, maar het is 50 m2 plus 18 m2 op zolder. Net ietsjes groter dan ik dacht dus.
Huis inrichten is altijd wel leuk :Y
En dan hopen dat je inzicht goed was :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_172738257
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 13:25 schreef wonderer het volgende:

[..]

Nah, dat was alleen een nieuw behangetje en wat meubels die ik toch niet gebruikte wegflikkeren ;)
_O-
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_172738293
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 13:54 schreef wonderer het volgende:

[..]

Schuine hoeken, weinig blinde muren. Ik heb het met floorplanner.com weleens geprobeerd maar dit is de beste opstelling. Zelfde geldt voor slaapkamer.
Klinkt als een uitdaging :D
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_172738304
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 15:10 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Huis inrichten is altijd wel leuk :Y
En dan hopen dat je inzicht goed was :D
Heb er totaal geen kijk op. Vriend komt gewoon telkens met de ideeën en suggesties en ik zeg dan ja/nee. :P
pi_172738312
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 13:46 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Komt 'ie he :P

[ afbeelding ]
Nice! :D
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_172738327
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 15:10 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Huis inrichten is altijd wel leuk :Y
En dan hopen dat je inzicht goed was :D
Het enige dat echt leuk is aan verhuizen :') :D
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_172738407
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 15:13 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Het enige dat echt leuk is aan verhuizen :') :D
Ik vind het wat ruigere kluswerk juist leuk. En vervolgens mag de vriend z'n frutseltjes neerzetten en ophangen, dan ga ik wel ff uitrusten met een biertje op het balkon. O-)
  vrijdag 28 juli 2017 @ 15:19:16 #106
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_172738470
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 15:13 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Het enige dat echt leuk is aan verhuizen :') :D
Mja. Verder idd vreselijk.
En ik heb t maar 3x gedaan!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Moderator vrijdag 28 juli 2017 @ 15:19:42 #107
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_172738482
Frutsels laat ik over aan Pat. Praktische zaken is voor mij 8-)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 28 juli 2017 @ 15:21:30 #108
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_172738528
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 15:16 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ik vind het wat ruigere kluswerk juist leuk. En vervolgens mag de vriend z'n frutseltjes neerzetten en ophangen, dan ga ik wel ff uitrusten met een biertje op het balkon. O-)
Heb je al een grof idee wat voor interieur je wilt? :P
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 28 juli 2017 @ 15:22:28 #109
206731 Mortaxx
Doomer
pi_172738550
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 15:16 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ik vind het wat ruigere kluswerk juist leuk. En vervolgens mag de vriend z'n frutseltjes neerzetten en ophangen, dan ga ik wel ff uitrusten met een biertje op het balkon. O-)
En dan staan er opeens van die houten letters in de vensterbank
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_172738555
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 15:16 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ik vind het wat ruigere kluswerk juist leuk. En vervolgens mag de vriend z'n frutseltjes neerzetten en ophangen, dan ga ik wel ff uitrusten met een biertje op het balkon. O-)
Het ruigere kluswerk is inderdaad leuk! Lekker slopen of voorzetwandjes plaatsen. Maar schilderen is, ondanks dat je snel succes kunt hebben, echt verschrikkelijk!

De voorpret is leuker! Oriënteren, plannen, shoppen, frutselen :D
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 28 juli 2017 @ 15:23:08 #111
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_172738565
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 15:22 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

En dan staan er opeens van die houten letters in de vensterbank
Of Leen Bakker-Vinex-quotes. :p
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
pi_172738570
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 15:22 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

En dan staan er opeens van die houten letters in de vensterbank
Of zo'n bord boven je bed met "in deze slaapkamer..." :P
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Moderator vrijdag 28 juli 2017 @ 15:24:07 #113
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_172738590
NEEEEE
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 28 juli 2017 @ 15:27:27 #114
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_172738650
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
pi_172738710
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 15:27 schreef G-Pier het volgende:
[ afbeelding ]
Die vind ik nog niet eens zo erg eigenlijk. Mits niet te groot en op een wand met meerdere afbeeldingen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 28 juli 2017 @ 15:37:27 #116
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_172738842
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 15:27 schreef G-Pier het volgende:
[ afbeelding ]
Zat jij niu stiekem in mijn hetero topic, schavuit :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 15:37:55 #117
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_172738852
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 15:12 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Klinkt als een uitdaging :D


Leef je uit.



Dit is ongeveer de huidige situatie, ik heb alleen nu een eettafel staan bij de muur onderaan en in plaats van de blauwe bean bag staat daar een bureau. En een boekenkast naast de televisie (IRL is die muur wat langer).
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_172738903
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 15:37 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Zat jij niu stiekem in mijn hetero topic, schavuit :P
Hij zat ook al in KPD :D
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_172738947
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 15:21 schreef G-Pier het volgende:

[..]

Heb je al een grof idee wat voor interieur je wilt? :P
Gewoon wat we gezamenlijk al hebben. :P Is niet echt geld voor een hoop nieuwe dingen joh. Vloertje en verf en zo vind ik al duur genoeg. Wasmachine en koelkast krijgen we gelukkig.
pi_172738948
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 15:37 schreef wonderer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Leef je uit.

[ afbeelding ]

Dit is ongeveer de huidige situatie, ik heb alleen nu een eettafel staan bij de muur onderaan en in plaats van de blauwe bean bag staat daar een bureau. En een boekenkast naast de televisie (IRL is die muur wat langer).
Huh? Je hebt nu toch al twee verschillende opties? En een persoon in huis staan zie ik :P

Maar het is ook net alsof ze op een gegeven moment bewust de binnenmuurtjes schuin zijn gaan zetten :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_172738954
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 15:22 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

En dan staan er opeens van die houten letters in de vensterbank
_O-

Zou het direct weggooien

Ja of nja misschien wel niet want hij is wel een beetje leidend met interieur-ontwerp :@
  vrijdag 28 juli 2017 @ 15:43:11 #122
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_172738962
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 15:40 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hij zat ook al in KPD :D
:o :o :o
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 15:43:37 #123
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_172738972
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 15:37 schreef wonderer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Leef je uit.

[ afbeelding ]

Dit is ongeveer de huidige situatie, ik heb alleen nu een eettafel staan bij de muur onderaan en in plaats van de blauwe bean bag staat daar een bureau. En een boekenkast naast de televisie (IRL is die muur wat langer).
Da's idd een hoop schuin :D
En best groot ook volgens mij :Y
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 15:44:39 #124
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_172738990
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 15:42 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Huh? Je hebt nu toch al twee verschillende opties? En een persoon in huis staan zie ik :P
Die bovenste werkt niet met wat ik nu heb ;)
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_172738998
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 15:37 schreef wonderer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Leef je uit.

[ afbeelding ]

Dit is ongeveer de huidige situatie, ik heb alleen nu een eettafel staan bij de muur onderaan en in plaats van de blauwe bean bag staat daar een bureau. En een boekenkast naast de televisie (IRL is die muur wat langer).
Ik voel me nu een beetje een voyeurist. Maar uniek huisje wel zeg qua muren en kamers en alles, leuk. :Y
  vrijdag 28 juli 2017 @ 15:45:56 #126
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_172739013
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 15:43 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Da's idd een hoop schuin :D
En best groot ook volgens mij :Y
Yeah, ik heb lekker de ruimte. Maar erg praktisch is het niet :') De enige lange blinde muur in de slaapkamer heeft een steunbeer in het midden |:(
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_172739021
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 15:44 schreef wonderer het volgende:

[..]

Die bovenste werkt niet met wat ik nu heb ;)
Huh? Oh oke. Maar qua meubels klopt het wel?
Wat is er nu anders dan?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 28 juli 2017 @ 15:48:14 #128
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_172739063
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 15:44 schreef wonderer het volgende:

[..]

Die bovenste werkt niet met wat ik nu heb ;)
En ik zie een PS console er in :D
Waar had je dit mee gemaakt?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 15:48:50 #129
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_172739074
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 15:46 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Huh? Oh oke. Maar qua meubels klopt het wel?
Wat is er nu anders dan?
Ik heb een extra boekenkast en eettafel.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 28 juli 2017 @ 15:49:03 #130
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_172739083
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 15:48 schreef Ang3l het volgende:

[..]

En ik zie een PS console er in :D
Waar had je dit mee gemaakt?
floorplanner.com
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 28 juli 2017 @ 15:53:08 #131
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_172739173
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 15:49 schreef wonderer het volgende:

[..]

floorplanner.com
Zal ik ook eens gaan doen :)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_172739177
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 15:48 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik heb een extra boekenkast en eettafel.
Dus in die woonkamer staat ook nog een eettafel. En een eettafel in de keuken?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 28 juli 2017 @ 15:56:02 #133
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_172739229
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 15:37 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Zat jij niu stiekem in mijn hetero topic, schavuit :P
Laat mij ook eens experimenteren met andere topics. Waarschijnlijk is niemand uit dat topic 18-22 en openminded om eens bi te zijn. :P
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 15:57:11 #134
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_172739266
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 15:56 schreef G-Pier het volgende:

[..]

Laat mij ook eens experimenteren met andere topics. Waarschijnlijk is niemand uit dat topic 18-22 en openminded om eens bi te zijn. :P
Dan moet je ook in bi curious in KPD zijn volgens mij :D
Alhoewel ik vandaag geleerd heb dat er mensen schaal 1 zijn van Kinsey, end a's dus niet 100% hetero :o
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 16:03:31 #135
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_172739432
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 15:53 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dus in die woonkamer staat ook nog een eettafel. En een eettafel in de keuken?
Soort van, daar staat nu mijn oude bureau, zo'n Expedit geval.

Naast de bank staat ook een Expedit, dwars de kamer in. Maar geeft niet, ik vind het wel best zo en misschien als ik ooit ga verhuizen dan kan het weer anders :)
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_172740389
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 15:09 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Dat gaat m'n vriend ook wel eisen/afdwingen. Die is veel netter dan ik, maar dat is wel goed voor me. :P

Net een vloertje besteld. Echt leuk en spannend, deze dingen zijn allemaal nieuw voor me. _O- Komt dinsdag of woensdag.

Btw net alles uitgerekend, maar het is 50 m2 plus 18 m2 op zolder. Net ietsjes groter dan ik dacht dus.
Heb je wel wat meer m2 vloer besteld? :@ door hoeken en drenpels en deuren etc. etc. verzaak je ook gauw een paar m2 bij het leggen..
dag
pi_172740427
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 16:48 schreef Peter het volgende:

[..]

Heb je wel wat meer m2 vloer besteld? :@ door hoeken en drenpels en deuren etc. etc. verzaak je ook gauw een paar m2 bij het leggen..
Een paar ja? Nee hoogstens eentje meer.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 16:53:20 #138
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_172740476
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 15:37 schreef wonderer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Leef je uit.

[ afbeelding ]

Dit is ongeveer de huidige situatie, ik heb alleen nu een eettafel staan bij de muur onderaan en in plaats van de blauwe bean bag staat daar een bureau. En een boekenkast naast de televisie (IRL is die muur wat langer).
Ik merk de schuine muur nú pas, nooit gemerkt in het echt. :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 15:40 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hij zat ook al in KPD :D
Hehe
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
pi_172740534
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 16:50 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Een paar ja? Nee hoogstens eentje meer.
ligt er aan hoeveel hoekjes e.d. je hebt in de kamers. als het allemaal rechthoeken zijn heb je niet heel veel zaagverlies. Is het schuin.. dan kan het wat meer worden.
Maar je hebt de luxe om de zolder later te doen als je te kort komt :Y.

Maar ik zou niet op 1 meter extra gokken.. zeker als je ook nog verwacht wat dingen fout te zagen. 1m2 zijn maar 3 a 4 planken extra.
dag
pi_172740627
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 16:56 schreef Peter het volgende:

[..]

ligt er aan hoeveel hoekjes e.d. je hebt in de kamers. als het allemaal rechthoeken zijn heb je niet heel veel zaagverlies. Is het schuin.. dan kan het wat meer worden.
Maar je hebt de luxe om de zolder later te doen als je te kort komt :Y.

Maar ik zou niet op 1 meter extra gokken.. zeker als je ook nog verwacht wat dingen fout te zagen. 1m2 zijn maar 3 a 4 planken extra.
Zolder ga ik niks in gooien joh
Laat dat voorlopig gwn een ondervloer O-)
pi_172742838
Hoe kom je bij floorplanner dan aan de afmetingen van je huis? Zelf opmeten?
  Moderator vrijdag 28 juli 2017 @ 19:35:48 #142
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_172744085
Ja. Of op de plattegrond bij de koop
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 28 juli 2017 @ 19:58:16 #143
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_172744620
Ik mis de McFlurry Stroopwafel. :(
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
pi_172745533
Ik heb voor mijn kamer SketchUp gebruikt, die hebben ook een onwijs grote bibliotheek met zowat elk soort product dat je maar in je huis kunt hebben in de juiste afmetingen. Zo kun je heel precies spelen met je inrichting zonder echt alles te moeten verschuiven :P

Is natuurlijk flink wat meer werk voor een heel appartement, laat staan huis. Maar voor één kamer is dat wel goed te doen :)

  vrijdag 28 juli 2017 @ 20:33:13 #145
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_172745572
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 20:31 schreef J.Appleseed het volgende:
Ik heb voor mijn kamer SketchUp gebruikt, die hebben ook een onwijs grote bibliotheek met zowat elk soort product dat je maar in je huis kunt hebben in de juiste afmetingen. Zo kun je heel precies spelen met je inrichting zonder echt alles te moeten verschuiven :P

Is natuurlijk flink wat meer werk voor een heel appartement, laat staan huis. Maar voor één kamer is dat wel goed te doen :)

[ afbeelding ]
Was dit voor of na je reorganisatie? Also: chille inrichting wel!
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
pi_172745725
Shit, ik realiseer me nu pas dat dit niet de ONZ SC is, maar de HOMO SC.

[ Bericht 68% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2017 20:40:51 ]
pi_172745792
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 20:33 schreef G-Pier het volgende:

[..]

Was dit voor of na je reorganisatie? Also: chille inrichting wel!
Thanks man! :)

Dat is erna - ik heb ook nog een schermafbeelding van een tijdje geleden met een vergelijking tussen mijn toenmalige inrichting (links) en mijn ideeën voor de nieuwe inrichting (rechts).



SPOILER: voor en na foto's :p
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 20:39 schreef Firewarrior het volgende:
Shit, ik realiseer me nu pas dat dit niet de ONZ SC is, maar de HOMO SC.
Te laat! }) Nu ben je verplicht een biertje te nemen.



[ Bericht 6% gewijzigd door J.Appleseed op 28-07-2017 20:49:48 ]
  vrijdag 28 juli 2017 @ 21:22:34 #148
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_172746804
Jij houdt van groen :D En van Ikea ;)

Mijn woonkamer is niet bepaald een showroommodel...De katten hebben het een beetje overgenomen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_172746906
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 21:22 schreef wonderer het volgende:
Jij houdt van groen :D En van Ikea ;)

Mijn woonkamer is niet bepaald een showroommodel...De katten hebben het een beetje overgenomen.
Ik hou van nepplantjes en IKEA O+

Ik kan me voorstellen dat het dan wel functie over vorm wordt ja. Niks mis mee, hoor ;)
  vrijdag 28 juli 2017 @ 21:29:45 #150
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_172746977
Ik ben sowieso al praktisch ingesteld. Ik heb een enkele plank met frutseltjes, verder niks. Geen planten, geen potjes of kaarsen of andere decoratie. Een ets aan de muur en wat foto's. Lege vensterbanken. Als ik mijn spullen maar kwijt kan. Zal niet zeggen dat mijn huis erg sfeervol is :D
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_172747848
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 20:31 schreef J.Appleseed het volgende:
Ik heb voor mijn kamer SketchUp gebruikt, die hebben ook een onwijs grote bibliotheek met zowat elk soort product dat je maar in je huis kunt hebben in de juiste afmetingen. Zo kun je heel precies spelen met je inrichting zonder echt alles te moeten verschuiven :P

Is natuurlijk flink wat meer werk voor een heel appartement, laat staan huis. Maar voor één kamer is dat wel goed te doen :)

[ afbeelding ]
Heui, een fokker op een zolderkamer. 8-)
pi_172747949
Vind het wel een chille kamer eigenlijk.

M'n vriend is nu bezig om dat huis van ons een beetje industrieel in te richten of zo en bij het meeste dat hij voorstelt denk ik 'help'. :P
pi_172748103
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 22:01 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Heui, een fokker op een zolderkamer. 8-)
Tja, ik moet ergens toch aan het stereotype voldoen he :P

quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 22:05 schreef Kaas- het volgende:
Vind het wel een chille kamer eigenlijk.

M'n vriend is nu bezig om dat huis van ons een beetje industrieel in te richten of zo en bij het meeste dat hij voorstelt denk ik 'help'. :P
Bedankt!

Een beetje industrieel kan echt vet mooi zijn, maar ik vind het ook heel belangrijk om in een beetje uitnodigende omgeving te zitten met dingen die een kamer warmer maken: planten, textiel en willekeur (als in, niet alles super recht en klinisch neerzetten). Zolang je dat er maar in houdt zit je goed ^O^

Ik ben benieuwd naar foto’s van jullie huis!
  vrijdag 28 juli 2017 @ 22:12:32 #154
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_172748111
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 22:05 schreef Kaas- het volgende:
M'n vriend is nu bezig om dat huis van ons een beetje industrieel in te richten of zo en bij het meeste dat hij voorstelt denk ik 'help'. :P
Hahaha wat lief!

Als ik naar industrieel kijk zie ik veel kleine details in een koperen-bronze kleur. Vind ik wel mooi.
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
pi_172748170
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 22:12 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Tja, ik moet ergens toch aan het stereotype voldoen he :P

[..]

Bedankt!

Een beetje industrieel kan echt vet mooi zijn, maar ik vind het ook heel belangrijk om in een beetje uitnodigende omgeving te zitten met dingen die een kamer warmer maken: planten, stof en willekeur. Zolang je dat er maar in houdt zit je goed ^O^

Ik ben benieuwd naar foto’s van jullie huis!
Hehe ja nja voor de rest ben je volgens mij geen typische fokker.

Haha meneer wil het allemaal regelen en vindt het maar wat lastig dat ik niet over al zijn ideeën enthousiast ben. Ach ja we gaan het zien. Ik zal nog wel pics posten. :P
pi_172748173
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 22:12 schreef G-Pier het volgende:

[..]

Hahaha wat lief!

Als ik naar industrieel kijk zie ik veel kleine details in een koperen-bronze kleur. Vind ik wel mooi.
Ja op zich wel.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 22:18:20 #157
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_172748232
Ben je eigenlijk even lang of korter onderweg als je van je nieuwe huis naar Grunn gaat?
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
pi_172748255
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 22:15 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Hehe ja nja voor de rest ben je volgens mij geen typische fokker.

Haha meneer wil het allemaal regelen en vindt het maar wat lastig dat ik niet over al zijn ideeën enthousiast ben. Ach ja we gaan het zien. Ik zal nog wel pics posten. :P
Nee, dat had ik ook niet gehoopt :D

Ach, ‘t is wat ze zeggen he: relaties zijn bijna altijd een kwestie van compromissen sluiten. Niks mis mee, want zoals ik het begrijp kunnen jullie daar heel goed mee omgaan, dat gaat zeker lukken!

^O^
pi_172748313
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 22:18 schreef G-Pier het volgende:
Ben je eigenlijk even lang of korter onderweg als je van je nieuwe huis naar Grunn gaat?
Zowel met trein als auto drie kwartier korter. Had niet verwacht dat het verschil zo groot is joh. :7
  vrijdag 28 juli 2017 @ 22:22:18 #160
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_172748336
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 22:18 schreef G-Pier het volgende:
Ben je eigenlijk even lang of korter onderweg als je van je nieuwe huis naar Grunn gaat?
Vanaf Zuid gaan er directe treinen naar Groningen (2 uur). Had toevallig een vriend op bezoek vorige week waar ik het voor had uitgezocht ;)
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_172748394
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 22:19 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Nee, dat had ik ook niet gehoopt :D

Ach, ‘t is wat ze zeggen he: relaties zijn bijna altijd een kwestie van compromissen sluiten. Niks mis mee, want zoals ik het begrijp kunnen jullie daar heel goed mee omgaan, dat gaat zeker lukken!

^O^
Mwoa as we speak is het diva'tje wel een beetje over de zeik hoor dat ik z'n geliefde fotobehang van zogenaamd oude kapotte stenen muren allemaal lelijk vind. :@
pi_172748422
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 22:24 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Mwoa as we speak is het diva'tje wel een beetje over de zeik hoor dat ik z'n geliefde fotobehang van zogenaamd oude kapotte stenen muren allemaal lelijk vind. :@
He nee :N

Vriend van Kaas-: zoiets moet geen fotobehang zijn! Alles of niets he, gewoon eckte oude baksteen doen. Supermooi O+
pi_172748448
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 22:22 schreef wonderer het volgende:

[..]

Vanaf Zuid gaan er directe treinen naar Groningen (2 uur). Had toevallig een vriend op bezoek vorige week waar ik het voor had uitgezocht ;)
een keer per uur rechtstreeks, een keer per uur met overstap op Zwolle (Volgend jaar ook) :)
Bij twijfel: gebruik beton.
pi_172748619
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 22:24 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Mwoa as we speak is het diva'tje wel een beetje over de zeik hoor dat ik z'n geliefde fotobehang van zogenaamd oude kapotte stenen muren allemaal lelijk vind. :@
Beter kom je daar nu achter ipv na afsluiten van hypotheek voor 30 jaar
pi_172748681
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 22:32 schreef MeesterWortel het volgende:

[..]

Beter kom je daar nu achter ipv na afsluiten van hypotheek voor 30 jaar
Joh, nu maak je er wel een dingetje van hoor. Dat is het niet.

Diva doet gewoon af en toe diva, dat weet ik al sinds het begin.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 22:35:46 #166
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_172748724
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 22:24 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Mwoa as we speak is het diva'tje wel een beetje over de zeik hoor dat ik z'n geliefde fotobehang van zogenaamd oude kapotte stenen muren allemaal lelijk vind. :@
Zijn er dingen in het huis dat jij persé koste wat het kost wilt hebben in het huis?
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 22:36:37 #167
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_172748756
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 22:34 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Diva doet gewoon af en toe diva, dat weet ik al sinds het begin.
Artiesten hè. :P
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
pi_172748806
Kaartjes regelen voor paradigm. Vriend weet niet of ie overdag of 's nachts wilt. Of allebei.
Wat zeg jij, kaasje? :P
pi_172748888
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 22:35 schreef G-Pier het volgende:

[..]

Zijn er dingen in het huis dat jij persé koste wat het kost wilt hebben in het huis?
Drankkast
Boeken

Voor de rest geen wensen.
pi_172748910
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 22:37 schreef TwisterNederland het volgende:
Kaartjes regelen voor paradigm. Vriend weet niet of ie overdag of 's nachts wilt. Of allebei.
Wat zeg jij, kaasje? :P
Ja wat vies duur he. Sws beetje onvriendelijk concept. :{ Ik had ze erover gebeld en ze zeiden dat de Gemeente Groningen het van ze eist en het dus niet hun schuld was.

Maar ik heb nu maar een dag- en een nachtkaartje gekocht.
pi_172750108
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 22:41 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ja wat vies duur he. Sws beetje onvriendelijk concept. :{ Ik had ze erover gebeld en ze zeiden dat de Gemeente Groningen het van ze eist en het dus niet hun schuld was.

Maar ik heb nu maar een dag- en een nachtkaartje gekocht.
Huh? Gemeente Groningen? :{
Dus je kunt niet op het terrein blijven of zoiets? :{
pi_172750161
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 23:26 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Huh? Gemeente Groningen? :{
Dus je kunt niet op het terrein blijven of zoiets? :{
Nee je moet gewoon opbokken om middernacht als je dat ticket hebt. :P Weet zelf ook niet hoe ze dat controleren, misschien met bandjes.
pi_172750587
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 22:34 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Joh, nu maak je er wel een dingetje van hoor. Dat is het niet.

Diva doet gewoon af en toe diva, dat weet ik al sinds het begin.
Oh zo was het niet bedoeld
pi_172750694
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 23:28 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Nee je moet gewoon opbokken om middernacht als je dat ticket hebt. :P Weet zelf ook niet hoe ze dat controleren, misschien met bandjes.
Dat is ongelofelijk vaag.... :{
Was vorig jaar niet het geval toch?
  Moderator zaterdag 29 juli 2017 @ 00:22:46 #175
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_172751314
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 22:41 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ja wat vies duur he. Sws beetje onvriendelijk concept. :{ Ik had ze erover gebeld en ze zeiden dat de Gemeente Groningen het van ze eist en het dus niet hun schuld was.

Maar ik heb nu maar een dag- en een nachtkaartje gekocht.
Kutgemeente
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator zaterdag 29 juli 2017 @ 00:24:37 #176
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_172751349




En dan nog een zolder 8-) !

We hebben de keuken nog een slag naar links gegeven ten hoogte van de trap met een bar *O*

(jaja laat, onderwerp has passed. Whatevs)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_172751783
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 00:24 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En dan nog een zolder 8-) !

We hebben de keuken nog een slag naar links gegeven ten hoogte van de trap met een bar *O*

(jaja laat, onderwerp has passed. Whatevs)
Jezus wat lellek
pi_172752293
Veel logeerbedden.
pi_172752628
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 16:50 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Een paar ja? Nee hoogstens eentje meer.
Geadviseerd wordt om 10% meer te bestellen dan je nodig hebt. Dus misschien nog wel slim om wat bij te halen/bij te bestellen. Vooral omdat het, ook bij producten als laminaat, ook nog wel slim kan zijn te kijken dat je dezelfde productiecodes hebt ivm kleur-/tintverschillen
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_172752672
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 20:42 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Thanks man! :)

Dat is erna - ik heb ook nog een schermafbeelding van een tijdje geleden met een vergelijking tussen mijn toenmalige inrichting (links) en mijn ideeën voor de nieuwe inrichting (rechts).

[ afbeelding ]

SPOILER: voor en na foto's :p
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Te laat! }) Nu ben je verplicht een biertje te nemen.

[ afbeelding ]
Jeetje wat een ruimte!
Maar ziet er leuk uit! :D
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 29 juli 2017 @ 02:02:37 #181
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_172752755
Hallo.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_172752782
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 01:48 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Geadviseerd wordt om 10% meer te bestellen dan je nodig hebt. Dus misschien nog wel slim om wat bij te halen/bij te bestellen. Vooral omdat het, ook bij producten als laminaat, ook nog wel slim kan zijn te kijken dat je dezelfde productiecodes hebt ivm kleur-/tintverschillen
Hmms kut, we hebben het vanmiddag al besteld. Een extra bestelling is ook ongewenst, gezien de 40¤ bezorgkosten. En ophalen kan niet echt als twee personen zonder auto/rijbewijs. :P Nja dan zal de vloer deze week wel niet lukken en moeten ze dat zonder mij later deze maand afmaken. Helaas pindakaas. Wel jammer, want hoopte deze week al die zaken echt af te krijgen. Enige week dat ik in de buurt ben en wil natuurlijk wel graag een goede bijdrage leveren aan ons huisje.
pi_172752832
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 02:02 schreef richolio het volgende:
Hallo.
Wij hebben toch ruzie? :@
pi_172752848
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 02:04 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Hmms kut, we hebben het vanmiddag al besteld. Een extra bestelling is ook ongewenst, gezien de 40¤ bezorgkosten. En ophalen kan niet echt als twee personen zonder auto/rijbewijs. :P Nja dan zal de vloer deze week wel niet lukken en moeten ze dat zonder mij later deze maand afmaken. Helaas pindakaas. Wel jammer, want hoopte deze week al die zaken echt af te krijgen. Enige week dat ik in de buurt ben en wil natuurlijk wel graag een goede bijdrage leveren aan ons huisje.
Je zou morgen het bedrijf even kunnen bellen met de vraag of de bestelling nog aan te passen is. Waar heb je besteld?

Natuurlijk kun je het er ook op gokken. Maar de ervaring leert dat het donders vervelend is om tijdens het klussen naar een winkel te moeten gaan, of in dit geval iets te moeten bestellen, en daarna pas weer verder te kunnen. Is enorme verspilling van tijd. Daarbij moet laminaat, zoals eerder gezegd, ook nog eens acclimatiseren, dus als je het besteld hebt en geleverd hebt gekregen kun je nog 2 dagen niet verder.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_172752855
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 02:11 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je zou morgen het bedrijf even kunnen bellen met de vraag of de bestelling nog aan te passen is. Waar heb je besteld?
Website van Hornbach.
pi_172752864
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 02:12 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Website van Hornbach.
Gewoon proberen. Nee heb je, ja kun je krijgen :)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_172752882
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 02:14 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Gewoon proberen. Nee heb je, ja kun je krijgen :)
Hebben we overigens wel behoorlijk weinig schuine muren. Meeste is vierkant en daarbij verlies je toch niks?
pi_172753074
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 02:16 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Hebben we overigens wel behoorlijk weinig schuine muren. Meeste is vierkant en daarbij verlies je toch niks?
Dat ligt er maar net aan hoe je uitkomt. De kans dat je 100% uitkomt met volledige platen is nihil. Zowel over de lengte als over de breedte. Daarbij moet je voorkomen dat je met te kleine stukken start/eindigt én heb je de kans je te verzagen/verkeerd te meten etc.

Ik zeg niet dat het niet kan, alleen dat het krap is.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 29 juli 2017 @ 04:32:48 #189
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_172753331
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 02:10 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Wij hebben toch ruzie? :@
Ik wil het graag goedmaken met je :@
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 29 juli 2017 @ 08:21:22 #190
206731 Mortaxx
Doomer
pi_172753772
Gefeliciteerd paxcoi
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_172753841
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 00:24 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En dan nog een zolder 8-) !

We hebben de keuken nog een slag naar links gegeven ten hoogte van de trap met een bar *O*

(jaja laat, onderwerp has passed. Whatevs)
Dat ziet er ook echt nice uit! Qua indeling kun je daar echt wel veel mee 👍🏻

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 01:55 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Jeetje wat een ruimte!
Maar ziet er leuk uit! :D
Ja je moet ook wat he, met al die ruimte :P Maar goed, ik zit hier nu voorlopig nog wel prima dus :D

quote:
17s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 08:21 schreef Mortaxx het volgende:
Gefeliciteerd paxcoi
Is er iemand jarig? :@
  Moderator zaterdag 29 juli 2017 @ 09:27:30 #192
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_172754285
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 08:40 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Dat ziet er ook echt nice uit! Qua indeling kun je daar echt wel veel mee 👍🏻
zal eens gaan schetsen online /)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator zaterdag 29 juli 2017 @ 09:28:47 #193
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_172754298
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 01:17 schreef Kaas- het volgende:
Veel logeerbedden.
hoeft toch niet. Je hebt al een bedje in de buurt :P

Ohja. Hornbach ff bellen vriend. Vandaag nog :)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_172755241
quote:
17s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 08:21 schreef Mortaxx het volgende:
Gefeliciteerd paxcoi
Bedankt lieverd :*

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2017 10:24:27 ]
pi_172755726
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 04:32 schreef richolio het volgende:

[..]

Ik wil het graag goedmaken met je :@
Oh die intentie vind ik al zo aardig dat het nu weer goed is
pi_172755772
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 09:28 schreef Renesite het volgende:

[..]

hoeft toch niet. Je hebt al een bedje in de buurt :P

Ohja. Hornbach ff bellen vriend. Vandaag nog :)
Ja dat moest sowieso, want ipv 2-3 werkdagen bezorgtijd houden ze ineens 1 aan. Dat is normaal eigenlijk juist superchill natuurlijk, alleen het is nu blijkbaar direct al bij het transportbedrijf en het komt maandag al, terwijl we er dan beiden niet kunnen zijn en de sleutel nog niet hebben. _O- Ze zijn nu gesloten dus maandagochtend direct maar bellen bij openingstijd om te vragen of het nog een dag later kan. Maar in een klap ook meer bestellen kan al niet meer.
  zaterdag 29 juli 2017 @ 11:57:14 #197
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_172756648
Er is dus een FB-pagina genaamd 'Het leven van een homo' en één van die gozers is best schattig dus ik vraag in een algemene DM of hij Insta heeft en dan komt de pagina opeens zeggen van 'dit is geen datingsite ;)'.

Luister, ik wil je niet daten. Ik wil je op Insta volgen. Damm zeg. :')
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
pi_172756710
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 11:57 schreef G-Pier het volgende:
Er is dus een FB-pagina genaamd 'Het leven van een homo' en één van die gozers is best schattig dus ik vraag in een algemene DM of hij Insta heeft en dan komt de pagina opeens zeggen van 'dit is geen datingsite ;)'.

Luister, ik wil je niet daten. Ik wil je op Insta volgen. Damm zeg. :')
Je wil hem daten.
  zaterdag 29 juli 2017 @ 12:01:50 #199
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_172756731
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 12:00 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Je wil hem daten.
Ik wil hem volgen omdat hij knap is. 😏🙃
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
pi_172757187
:|W
pi_172759011
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 11:57 schreef G-Pier het volgende:
Er is dus een FB-pagina genaamd 'Het leven van een homo' en één van die gozers is best schattig dus ik vraag in een algemene DM of hij Insta heeft en dan komt de pagina opeens zeggen van 'dit is geen datingsite ;)'.

Luister, ik wil je niet daten. Ik wil je op Insta volgen. Damm zeg. :')
Welkeeeeee?
  zaterdag 29 juli 2017 @ 14:32:33 #202
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_172759329
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 14:16 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Welkeeeeee?
Bas
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
pi_172760006
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 14:32 schreef G-Pier het volgende:

[..]

Bas
Ok ok.
  Moderator zaterdag 29 juli 2017 @ 16:25:13 #205
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_172761779
Pompompom :7 :) !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 29 juli 2017 @ 16:41:34 #206
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_172762084
quote:
Dankjewel! :D
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
pi_172764925
quote:
hmz....bekend gezicht...volgens mij heeft hij me wel eens aangesproken op Grindr
  Moderator zaterdag 29 juli 2017 @ 18:40:42 #208
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_172765024
Hij kijkt altijd hetzelfde. Vet eng.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_172766076
Zo. Administratie helemaal bij. Cheers to the freaking weekend. B:)B
pi_172767598
Ja, hoi

Ik ben jarig vandaag :Y)
Huh!?
  Moderator zaterdag 29 juli 2017 @ 20:22:52 #211
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_172767677
Gefeliciteerd!

Koop je deze voor me? https://www.iused.nl/6446(...)lingdraadloos-qwerty 8-)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_172767782
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 20:22 schreef Renesite het volgende:
Gefeliciteerd!

Koop je deze voor me? https://www.iused.nl/6446(...)lingdraadloos-qwerty 8-)
Ik koop geen spul van Apple :{w
Huh!?
pi_172767815
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 20:19 schreef Vlarp het volgende:
Ja, hoi

Ik ben jarig vandaag :Y)
Drie violen en een trommel en een fluit!
Gefeliciteerd *O* *O* *O*
  Moderator zaterdag 29 juli 2017 @ 20:29:29 #214
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_172767846
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 20:27 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Ik koop geen spul van Apple :{w
Ik mag hem namelijk niet.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_172767862
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 20:28 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Drie violen en een trommel en een fluit!
Gefeliciteerd *O* *O* *O*
Bedankt :7
Huh!?
pi_172767865
quote:
9s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 20:29 schreef Renesite het volgende:

[..]

Ik mag hem namelijk niet.
Snap ik.
Huh!?
pi_172768056
Zoveel spierpijn. I need massage.
  Moderator zaterdag 29 juli 2017 @ 20:42:54 #218
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_172768164
Laat ik dat vooral niet doen, wordt het alleen maar minder van :') !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 29 juli 2017 @ 20:49:22 #219
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_172768344
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 20:19 schreef Vlarp het volgende:
Ja, hoi

Ik ben jarig vandaag :Y)
Gefeliciteerd Vlarp! Ga je het vieren in Biergarten? :P
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
pi_172768381
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 20:49 schreef G-Pier het volgende:

[..]

Gefeliciteerd Vlarp! Ga je het vieren in Biergarten? :P
Voorlopig hoost het nog in Rotterdam, dus ik vier het lekker thuis, binnen :').
Huh!?
  zaterdag 29 juli 2017 @ 20:53:46 #221
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_172768461
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 20:50 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Voorlopig hoost het nog in Rotterdam, dus ik vier het lekker thuis, binnen :').
Oh, het regent op het moment hard in NL? Bummer! Nogmaals gefeliciteerd en veel plezier met het vieren van je fuif! 🎉

Kusjes en groetjes van je favoriete buurdorpeling!
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
  zaterdag 29 juli 2017 @ 20:57:59 #222
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_172768551
Pride Walk was tof. Ik had een glitterbaard. Nu genieten van pizza en proberen mijn katten uit de buurt te houden.

Tof huis Rene met een streepje!
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_172768605
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 20:53 schreef G-Pier het volgende:

[..]

Oh, het regent op het moment hard in NL? Bummer! Nogmaals gefeliciteerd en veel plezier met het vieren van je fuif! 🎉

Kusjes en groetjes van je favoriete buurdorpeling!
Thanks! 8-)
Huh!?
  zaterdag 29 juli 2017 @ 21:02:32 #224
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_172768670
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 20:57 schreef wonderer het volgende:
Pride Walk was tof. Ik had een glitterbaard. Nu genieten van pizza en proberen mijn katten uit de buurt te houden.
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
  Moderator zaterdag 29 juli 2017 @ 21:04:39 #225
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_172768731
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 20:57 schreef wonderer het volgende:
Pride Walk was tof. Ik had een glitterbaard. Nu genieten van pizza en proberen mijn katten uit de buurt te houden.

Tof huis Rene met een streepje!
Thanks 8-) !

En smakelijk!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 29 juli 2017 @ 21:41:15 #226
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_172769582
De pizza was nog heet toen ie werd bezorgd :o

Pitch helemaal beledigd dat ie niks mocht :')
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_172769900
Vlarp, van harte! :Y
dag
  zaterdag 29 juli 2017 @ 22:18:44 #228
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_172770386
Is het inmiddels droog zodat je je feestje ook buiten kunt vieren, Vlarp?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_172770619
Proficiat Vlarp *O*
pi_172771270
Allemaal een wilde zaterdagavond?
pi_172775355
Ben nu onderweg en pas over anderhalf uur thuis van deze FOK-meet (pol-subforum). Dit was wel echt een goede zeg, tering. :P
pi_172775679
Gelukt :s)
  Moderator zondag 30 juli 2017 @ 08:15:46 #233
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_172776179
Nice
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 30 juli 2017 @ 08:19:21 #234
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_172776201
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 22:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Allemaal een wilde zaterdagavond?
Met de scooter rondjes gereden in het dorp. Was leuk maar rijden kan ik voor geen meter. :')
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
pi_172776214
Ik heb donderdag een filmmarathon met wat vriendinnen gehad, maar 3 uurtjes geslapen die nacht en de dagen daarna geklust op mijn kamer dus ik was even toe aan wat rust. Ik heb in bed naar New Girl gekeken *O*
  Moderator zondag 30 juli 2017 @ 08:33:34 #236
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_172776305
Buurman denkt dat schutting timmeren wel kan om 8:30 op zondag. Mm nee
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_172776493
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 08:33 schreef Renesite het volgende:
Buurman denkt dat schutting timmeren wel kan om 8:30 op zondag. Mm nee
Same here... :(
pi_172777057
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 22:18 schreef wonderer het volgende:
Is het inmiddels droog zodat je je feestje ook buiten kunt vieren, Vlarp?
We hebben binnen gezeten met 3 kratten bier
Huh!?
pi_172777061
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 22:28 schreef J.Appleseed het volgende:
Proficiat Vlarp *O*
Thanks!
Huh!?
  zondag 30 juli 2017 @ 10:19:14 #240
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_172777619
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 21:41 schreef wonderer het volgende:
De pizza was nog heet toen ie werd bezorgd :o

Pitch helemaal beledigd dat ie niks mocht :')
Wat voor pizza? Ik mis het Westerse eten.
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
  zondag 30 juli 2017 @ 12:46:24 #241
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_172780781
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 10:19 schreef G-Pier het volgende:

[..]

Wat voor pizza? Ik mis het Westerse eten.
New York en Brooklyn style.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Moderator zondag 30 juli 2017 @ 13:37:31 #242
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_172782007
http://www.kaasvoordeelshop.nl
Zit bij het winkelcentrum in de buurt waar we gaan wonen *O* Goedkoop kaas van een kaasboer O+ !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator zondag 30 juli 2017 @ 22:27:08 #243
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_172795832
Ok
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_172795881
Kaasboer
  Moderator zondag 30 juli 2017 @ 22:33:57 #245
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_172796027
Nou.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_172804705
Goedemiddag homo's. De week is weer aangevangen. Nog maar enkele dagen tot de bootparade. Moet daarvoor nog een witte broek kopen (is verplicht), maar waar in hemelsnaam?
pi_172805126
quote:
99s.gif Op maandag 31 juli 2017 12:39 schreef Kaas- het volgende:
Goedemiddag homo's. De week is weer aangevangen. Nog maar enkele dagen tot de bootparade. Moet daarvoor nog een witte broek kopen (is verplicht), maar waar in hemelsnaam?
jij ook al?

De Sting had nog wat in de uitverkoop..
dag
  maandag 31 juli 2017 @ 13:03:44 #248
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_172805196
Vanavond een Skype-sollicitatiegesprek met een uitzendbureau voor 1ntel.
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
pi_172805223
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 13:00 schreef Peter het volgende:

[..]

jij ook al?

De Sting had nog wat in de uitverkoop..
Ja, veel boten doen dat blijkbaar haha. En thx, daar maar even kijken dan.
pi_172805231
quote:
99s.gif Op maandag 31 juli 2017 12:39 schreef Kaas- het volgende:
Goedemiddag homo's. De week is weer aangevangen. Nog maar enkele dagen tot de bootparade. Moet daarvoor nog een witte broek kopen (is verplicht), maar waar in hemelsnaam?
https://www.wehkamp.nl/he(...)ceZprr&LF=Kleur&PI=0 ?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 31 juli 2017 @ 13:07:36 #251
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_172805273
quote:
Die eerste is nog best ok ook, mits mooi weer.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 31 juli 2017 @ 13:07:48 #252
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_172805277
Ik ga ook naar de Gay pride :o
Met iemand van hier!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_172805329
quote:
Die hebben geen fysieke winkels toch? Overigens heb ik al een korte witte, maar volgens mij is het weer daar niet echt naar. En ben hem misschien ook wel kwijt. :X
pi_172805336
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 13:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga ook naar de Gay pride :o
Met iemand van hier!
Niet zo mysterieus nou engeltje.
  maandag 31 juli 2017 @ 13:12:31 #255
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_172805371
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 13:10 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Niet zo mysterieus nou engeltje.
Jij bent 't niet :'(

Gewoon Steve hoor. Die zie ik wel vaker :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 31 juli 2017 @ 13:12:59 #256
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_172805381
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 13:10 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Die hebben geen fysieke winkels toch? Overigens heb ik al een korte witte, maar volgens mij is het weer daar niet echt naar. En ben hem misschien ook wel kwijt. :X
Je gaat maar gewoon in string zoals iedereen! :{w
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_172805455
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 13:12 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Jij bent 't niet :'(

Gewoon Steve hoor. Die zie ik wel vaker :P
in het Gronings betekent zijn username heul iets anders
  maandag 31 juli 2017 @ 13:16:27 #258
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_172805461
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 13:16 schreef Kaas- het volgende:

[..]

in het Gronings betekent zijn username heul iets anders
Zal ie ook vast wel af en toe last van hebben.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_172805476
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 13:12 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Je gaat maar gewoon in string zoals iedereen! :{w
Door het nos journaal dacht serieus al die jaren dat iedereen daar in een string staat he. Het leek me altijd een beetje complottheorie-achtig, maar nu ik er zelf geweest ben neem ik het de nos echt kwalijk dat ze bewust zo'n gigantisch vertekend beeld naar alle Nederlandse huiskamers brengen.
  maandag 31 juli 2017 @ 13:22:20 #260
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_172805570
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 13:17 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Door het nos journaal dacht serieus al die jaren dat iedereen daar in een string staat he. Het leek me altijd een beetje complottheorie-achtig, maar nu ik er zelf geweest ben neem ik het de nos echt kwalijk dat ze bewust zo'n gigantisch vertekend beeld naar alle Nederlandse huiskamers brengen.
Dat roep ik al jaren. De media geeft heel erg selectief beeld van dit soort events. En met sensatiekranten en dergelijke snap ik dat, of RTL Boulevard. Maar van de NOS had ik meer verwacht. Ik vind dat die een soort maatschappelijke verplichting hebben, om een neutraal beeld te geven.

En don't get me wrong: niks mis met die strings op de boten. Mag er prima zijn en uitgezonden worden. maar door ALLEEN dat te laten zien, krijgt "Nederland" een heel eenkleurig beeld.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_172805668
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 13:22 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dat roep ik al jaren. De media geeft heel erg selectief beeld van dit soort events. En met sensatiekranten en dergelijke snap ik dat, of RTL Boulevard. Maar van de NOS had ik meer verwacht. Ik vind dat die een soort maatschappelijke verplichting hebben, om een neutraal beeld te geven.

En don't get me wrong: niks mis met die strings op de boten. Mag er prima zijn en uitgezonden worden. maar door ALLEEN dat te laten zien, krijgt "Nederland" een heel eenkleurig beeld.
Precies dat ja. Zo wakkeren ze aan dat de gemiddelde Henk direct over de 'losbandige botenparade' begint als het over homo's gaat. Zou al een stukje schelen voor de tolerantie als de NOS daar gewoon een eerlijk en betrouwbaar verslag van zou doen. Tijd om een boze brief te schrijven. :(
  maandag 31 juli 2017 @ 13:31:22 #262
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_172805788
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 13:26 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Precies dat ja. Zo wakkeren ze aan dat de gemiddelde Henk direct over de 'losbandige botenparade' begint als het over homo's gaat. Zou al een stukje schelen voor de tolerantie als de NOS daar gewoon een eerlijk en betrouwbaar verslag van zou doen. Tijd om een boze brief te schrijven. :(
En natuurlijk is het gesprek het beste als:

Gay pride, allemaal naakt en strings
Ben je al eens geweest?
Nee. Nooit.
Ga eens met eigen ogen kijken dan, want is echt divers
Ok! Ik ga zelf een mening vormen!

Maar dat doet gemiddelde Henk niet. Dus als jaar in jaar uit de nieuwszender strings laat zien, dan zal het wel zo zijn. ALLEMAAL zo zijn. Kun je Henk niet helemaal kwalijk nemen, zou ik ook denken. De NOS kan ik dat wel kwalijk nemen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_172806382
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 13:26 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Precies dat ja. Zo wakkeren ze aan dat de gemiddelde Henk direct over de 'losbandige botenparade' begint als het over homo's gaat. Zou al een stukje schelen voor de tolerantie als de NOS daar gewoon een eerlijk en betrouwbaar verslag van zou doen. Tijd om een boze brief te schrijven. :(
De nos en objectief _O-
MSM zijn echokamers van hun eigen gelijk geworden. Bij bijvoorbeeld het nrc komt het de laatste tijd heel erg naar voren toe. De telegraaf was dat al.
pi_172806645
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 13:10 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Die hebben geen fysieke winkels toch? Overigens heb ik al een korte witte, maar volgens mij is het weer daar niet echt naar. En ben hem misschien ook wel kwijt. :X
Eh nee. hoezo?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 31 juli 2017 @ 14:24:52 #265
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_172806675
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 14:22 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Eh nee. hoezo?
Omdat ie m voor dit weekend hebben moet en dus liever fysiek gaat halen denk ik. Of zo.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_172806721
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 14:24 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Omdat ie m voor dit weekend hebben moet en dus liever fysiek gaat halen denk ik. Of zo.
Vandaag bestellen is morgen in huis geloof ik.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 31 juli 2017 @ 14:27:44 #267
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_172806733
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 14:27 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Vandaag bestellen is morgen in huis geloof ik.
Ja dat ken ik van Bol :')
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Moderator maandag 31 juli 2017 @ 14:41:14 #268
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_172806979
Tututu
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 31 juli 2017 @ 15:07:20 #269
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_172807491
quote:
99s.gif Op maandag 31 juli 2017 12:39 schreef Kaas- het volgende:
Goedemiddag homo's. De week is weer aangevangen. Nog maar enkele dagen tot de bootparade. Moet daarvoor nog een witte broek kopen (is verplicht), maar waar in hemelsnaam?
Ik heb de mijne (korte) bij de bristol vandaan. Maar ik herken je pijn.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Moderator maandag 31 juli 2017 @ 15:41:57 #270
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_172808157
Heb nog wel een mooie van een paar jaar oud. Van pall mall. Niet goedkoop maar wel langdurig goed :)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 31 juli 2017 @ 16:55:09 #271
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_172809690
Er is geen scenario te bedenken dat ik op een gewone dag een witte broek draag, dus het mocht niet te duur zijn.

Nou nog een witte onderbroek, anders schijnt het door :P
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_172810128
Witte onderbroek schijnt toch door?

Sta trouwens ook op zo'n bootje :@
pi_172810181
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 17:15 schreef wizarddragon het volgende:
Witte onderbroek schijnt toch door?

Ook als er een witte spijkerbroek overheen zit?
pi_172810210
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 17:17 schreef Andyvie het volgende:

[..]

Ook als er een witte spijkerbroek overheen zit?
Ik denk bij een witte spijkerbroek niet. Dikker qua stof.
pi_172810251
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 17:19 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Ik denk bij een witte spijkerbroek niet. Dikker qua stof.
Maar je hebt gelijk. Geen witte onderbroek alleen dragen. Als die nat wordt, dan word je van de boot geplukt, denk ik.
pi_172810281
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 16:55 schreef wonderer het volgende:
Er is geen scenario te bedenken dat ik op een gewone dag een witte broek draag, dus het mocht niet te duur zijn.

Nou nog een witte onderbroek, anders schijnt het door :P
Haha dat dus. Tegelijkertijd wil je ook weer niet dat het te lelijk is als je de hele dag tussen allemaal leuke hommo's staat.
pi_172810296
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 14:22 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Eh nee. hoezo?
Mag het wel graag ff passen :P
pi_172810976
quote:
10s.gif Op maandag 31 juli 2017 17:22 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Haha dat dus. Tegelijkertijd wil je ook weer niet dat het te lelijk is als je de hele dag tussen allemaal leuke hommo's staat.
Misschien wil je vriendje juist wel dat hij lelijk zit... O-)
dag
pi_172811986
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 17:52 schreef Peter het volgende:

[..]

Misschien wil je vriendje juist wel dat hij lelijk zit... O-)
Meneer gaat die avond zonder mij op stap in hetzelfde Amsterdam, dus hij moet niet teveel noten op z'n zang hebben.

Vandaag trouwens sleuteltje gekregen (was er zelf niet bij, was werken). Morgenvroeg beginnen we met klussen. Wordt een groot onbekend iets voor ons haha. Vond het al raar om dit weekend voor het eerst ooit een energie- en wateraansluiting te boeken en zo. Wel leuk. :D

Ga je zaterdag na afloop nog stappen of zo Peter?
  maandag 31 juli 2017 @ 18:50:45 #280
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_172812343
Door de selectie van het uitzendbureau. Nu nog door de selectie van de opdrachtgever. Joe 1ntel, here I come.
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
pi_172812431
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 18:50 schreef G-Pier het volgende:
Door de selectie van het uitzendbureau. Nu nog door de selectie van de opdrachtgever. Joe 1ntel, here I come.
_O_
En dat vanuit azie
pi_172812597
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 18:36 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Meneer gaat die avond zonder mij op stap in hetzelfde Amsterdam, dus hij moet niet teveel noten op z'n zang hebben.

Vandaag trouwens sleuteltje gekregen (was er zelf niet bij, was werken). Morgenvroeg beginnen we met klussen. Wordt een groot onbekend iets voor ons haha. Vond het al raar om dit weekend voor het eerst ooit een energie- en wateraansluiting te boeken en zo. Wel leuk. :D

Ga je zaterdag na afloop nog stappen of zo Peter?
Ik heb nog geen idee eigenlijk :@ Maar wil sowieso nog wel de stad in.
Kan zijn dat ik zondagochtend best vroeg weer ergens wordt verwacht... dus dan wordt het niet erg laat.
dag
  maandag 31 juli 2017 @ 19:01:25 #283
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_172812613
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 18:55 schreef Kaas- het volgende:

[..]

_O_
En dat vanuit azie
Ik heb na mijn terugkomst nog een kennismakingsgesprek met een andere instantie genaamd R3nt A Butler. (3 moet een e zijn)

Ik had ook gesolliciteerd bij de Mac maar nadat ik een mail terugstuurde dat ik mijn kennismakingsgesprek wilde verzetten hebben zij niks meer van zich laten horen. :')
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
  maandag 31 juli 2017 @ 19:19:08 #284
88233 Steve
Still the best.
pi_172813068
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 13:12 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Jij bent 't niet :'(

Gewoon Steve hoor. Die zie ik wel vaker :P
Hooooooi! *O*
"Atb is lief, groetjes Peri."
  maandag 31 juli 2017 @ 19:20:47 #285
88233 Steve
Still the best.
pi_172813108
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 13:12 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Je gaat maar gewoon in string zoals iedereen! :{w
Jockstrap hoor, zo'n draadje in je reet zit alleen maar in de weg.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  maandag 31 juli 2017 @ 19:21:22 #286
88233 Steve
Still the best.
pi_172813128
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 13:16 schreef Kaas- het volgende:
in het Gronings betekent zijn username heul iets anders
Wie zegt dat dit niet om de Groningse betekenis gekozen is?
"Atb is lief, groetjes Peri."
  maandag 31 juli 2017 @ 19:22:40 #287
88233 Steve
Still the best.
pi_172813169
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 20:57 schreef wonderer het volgende:
Pride Walk was tof. Ik had een glitterbaard. Nu genieten van pizza en proberen mijn katten uit de buurt te houden.

Tof huis Rene met een streepje!
Jaaa zag het op facebook, zag er tof uit! :D
"Atb is lief, groetjes Peri."
  Moderator maandag 31 juli 2017 @ 19:51:05 #288
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_172813915
quote:
6s.gif Op maandag 31 juli 2017 19:21 schreef Steve het volgende:

[..]

Wie zegt dat dit niet om de Groningse betekenis gekozen is?
Stieve Steve Stevig.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator maandag 31 juli 2017 @ 19:51:59 #289
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_172813941
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 18:50 schreef G-Pier het volgende:
Door de selectie van het uitzendbureau. Nu nog door de selectie van de opdrachtgever. Joe 1ntel, here I come.
Cool!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_172814679
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 19:00 schreef Peter het volgende:

[..]

Ik heb nog geen idee eigenlijk :@ Maar wil sowieso nog wel de stad in.
Kan zijn dat ik zondagochtend best vroeg weer ergens wordt verwacht... dus dan wordt het niet erg laat.
Ik heb ook nog geen idee hoor dus je hoeft je niet te schamen.
pi_172814697
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 19:01 schreef G-Pier het volgende:

[..]

Ik heb na mijn terugkomst nog een kennismakingsgesprek met een andere instantie genaamd R3nt A Butler. (3 moet een e zijn)

Ik had ook gesolliciteerd bij de Mac maar nadat ik een mail terugstuurde dat ik mijn kennismakingsgesprek wilde verzetten hebben zij niks meer van zich laten horen. :')
Oh lol, dat is ook wel een tikje bot.
pi_172814710
quote:
6s.gif Op maandag 31 juli 2017 19:21 schreef Steve het volgende:

[..]

Wie zegt dat dit niet om de Groningse betekenis gekozen is?
Hehe ja ok
pi_172815672
Een fokker die m'n topic in het klusforum zag komt woensdag dus gewoon serieus naar ons huis om ons te helpen klussen. Wat een eindbaas haha.
  maandag 31 juli 2017 @ 20:50:40 #294
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_172815758
quote:
14s.gif Op maandag 31 juli 2017 20:46 schreef Kaas- het volgende:
Een fokker die m'n topic in het klusforum zag komt woensdag dus gewoon serieus naar ons huis om ons te helpen klussen. Wat een eindbaas haha.
Fok is gewoon de place to be. 👌
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
  maandag 31 juli 2017 @ 20:53:54 #295
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_172815852
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 19:51 schreef Renesite het volgende:

[..]

Cool!
Dankjewel :3
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
  Moderator maandag 31 juli 2017 @ 21:00:34 #296
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_172816007
quote:
14s.gif Op maandag 31 juli 2017 20:46 schreef Kaas- het volgende:
Een fokker die m'n topic in het klusforum zag komt woensdag dus gewoon serieus naar ons huis om ons te helpen klussen. Wat een eindbaas haha.
hoe cool!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 00:42:08 #297
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_172821264
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 17:15 schreef wizarddragon het volgende:
Witte onderbroek schijnt toch door?

Sta trouwens ook op zo'n bootje :@
Er is bij mij toch niks te zien :')
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_172822762
Groetjes vanuit Vancouver. *G*




Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_172822860
Groetjes terug!

(Ziet er tof uit! :o )
Huh!?
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 07:35:36 #300
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_172822963
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 06:25 schreef Rezania het volgende:
Groetjes vanuit Vancouver. *G*


[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cool! O+
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
pi_172823044
Mooi zeg. Doet me denken aan Rotterdam.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')