en dan nu éindelijk iets aan mn conditie doen
 en dan nu éindelijk iets aan mn conditie doen  

Hoe trots dat je dan kunt zijn
 Hoe trots dat je dan kunt zijn  

nu is ie ook niet helemaal fit, dus hij heeft 't nodig. Ons ritme is wel helemaal wakuwaku sinds de vakantie.
 nu is ie ook niet helemaal fit, dus hij heeft 't nodig. Ons ritme is wel helemaal wakuwaku sinds de vakantie.  

fine dag vandaag in de dierentuin, Stippel!
 fine dag vandaag in de dierentuin, Stippel! ik weet ook niet hoe hij daar bij komt, want de baby in de buik wordt keihard ontkent: 'Er zit een baby in mama's buik!' 'Nee.'
 ik weet ook niet hoe hij daar bij komt, want de baby in de buik wordt keihard ontkent: 'Er zit een baby in mama's buik!' 'Nee.'   

) en ze gebruikt het ook veel in de derde persoon. Eja djinkuh bv. (E drinken). Ze gebruikt het wel vooral om te benadrukken of om 'bezit' aan te geven. Ze herkent zichzelf ook op foto's.
) en ze gebruikt het ook veel in de derde persoon. Eja djinkuh bv. (E drinken). Ze gebruikt het wel vooral om te benadrukken of om 'bezit' aan te geven. Ze herkent zichzelf ook op foto's.

). Daarna was het kermis in ons dorp en dat was en leuk en frustrerend voor hem omdat hij nog niet in alles mocht/kon. Sta je daar met een jammerende dreumes bij een attractie waar je peuter nog niet  in durft te zetten
). Daarna was het kermis in ons dorp en dat was en leuk en frustrerend voor hem omdat hij nog niet in alles mocht/kon. Sta je daar met een jammerende dreumes bij een attractie waar je peuter nog niet  in durft te zetten   
  : gaat echt mee met spelletjes van peuter, papegaait allerlei woordjes  en gebruikt er ook zelf steeds meer. Hij eet niet meer alles maar roept heel hard 'Bleh' als hij iets niet lust en bunkert dan weer bananen en pasta als een malle als hij de kans krijgt.
 : gaat echt mee met spelletjes van peuter, papegaait allerlei woordjes  en gebruikt er ook zelf steeds meer. Hij eet niet meer alles maar roept heel hard 'Bleh' als hij iets niet lust en bunkert dan weer bananen en pasta als een malle als hij de kans krijgt.

Ze kent de namen van een aantal vriendjes ook. Ze praat over zichzelf in de derde persoon.
 Ze kent de namen van een aantal vriendjes ook. Ze praat over zichzelf in de derde persoon.  

Dat gaat hier al minstens een half jaar ook zo. Als we patat of pasta eten gaan er zo weer twee volle borden in, maar regelmatig eet ze niks. Als wij klaar zijn met eten halen we haar bord dan gewoon weg en krijgt ze een kom yoghurt. Ook dit komt vast vanzelf weer goed, al verwacht ik dat binnenkort nog niet omdat het eerder slechter dan beter wordt momenteel.quote:Op zondag 30 juli 2017 09:12 schreef Aerenia het volgende:
A blieft haar avondeten al een paar weken niet. Overdag eet ze meer dan prima, krijgt genoeg fruit/groenten/vezels binnen, maar 's avonds wil ze helemaal niks. Soms een paar stukjes kip en haar toetje, maar meestal gewoon niks. Herkent iemand dat? Ik maak me verder geen zorgen hoor, maar tis gewoon vreemd

En sinds kort wil ze ook alles 'zelf doen' (oeioei
 En sinds kort wil ze ook alles 'zelf doen' (oeioei  )
 )

. Brood is drama, ontbijt lukt uberhaupt niet (ja; 2 slokken melk) en fruit is al gekrijs als ik alleen nog maar zeg dat 'ie fruit mag eten.
 . Brood is drama, ontbijt lukt uberhaupt niet (ja; 2 slokken melk) en fruit is al gekrijs als ik alleen nog maar zeg dat 'ie fruit mag eten. 

Mama kwijt is dan ook zn favo boek. Eten gaat wel prima, behalve vlees en brood. Dus ontbijten we met yoghurt met muesli tegenwoordig
  Mama kwijt is dan ook zn favo boek. Eten gaat wel prima, behalve vlees en brood. Dus ontbijten we met yoghurt met muesli tegenwoordig  avondeten, rauwkost en fruit kan in veelvoud worden aangevoerd.
 avondeten, rauwkost en fruit kan in veelvoud worden aangevoerd. 

tranen stonden in m'n ogen van het lachen. Zo zonde dat ik het niet op film heb. En daarna gingen ze door met verstoppertje spelen, maar moest er toch echt elke keer een volwassene mee lopen van O. Mijn held op sokken
 tranen stonden in m'n ogen van het lachen. Zo zonde dat ik het niet op film heb. En daarna gingen ze door met verstoppertje spelen, maar moest er toch echt elke keer een volwassene mee lopen van O. Mijn held op sokken  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |