. Met recht een heuse verjaardagsjurk! Prachtig meisje ook
 . Met recht een heuse verjaardagsjurk! Prachtig meisje ook   .
. 

Oudste kan het vooral als hij er niet overdenkt (en laat zich op z'n kont vallen als t niet meer gaat), kleinste vindt t gewoon geweldig om te oefenen, zo trots op zichzelf.
  Oudste kan het vooral als hij er niet overdenkt (en laat zich op z'n kont vallen als t niet meer gaat), kleinste vindt t gewoon geweldig om te oefenen, zo trots op zichzelf.   

Je hebt gewoon een peuter in huis
 Je hebt gewoon een peuter in huis  
  we hebben vandaag dus een verplicht knuffeldagje. Gelukkig werkt het weer goed mee
 we hebben vandaag dus een verplicht knuffeldagje. Gelukkig werkt het weer goed mee  

beterschap voor S!quote:Op donderdag 10 augustus 2017 09:47 schreef LeSage het volgende:
Twix en T worden echt groot! Zonder beugel in de tripp Trapp is ook weer echt zo'n dingetje vind ik.
En slim inderdaad, achteruit lopen
Lu, gefeliciteerd nog met WolkJe hebt gewoon een peuter in huis

S. zijn koorts is nu even wat gezakt, maar hij is nog hartstikke ziek verder. Hij doet nu zijn best om even gezellig te spelen, maar ik zie de instorting steeds dichterbij komenwe hebben vandaag dus een verplicht knuffeldagje. Gelukkig werkt het weer goed mee

dat is wel serieus knap, door de voordeur naar buiten!
 dat is wel serieus knap, door de voordeur naar buiten! 

De voordeur zit direct naast de trap (met traphekje), ik denk dat ie daar op ging staan om kracht te zetten. Hij is ook degene die half over zn kinderstoel klom met tuigje en al en graag op de leuningen van de tuinmeubels klimt... Dat gaat nog wat worden ben ik bang.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 09:48 schreef LeSage het volgende:
Oh Madividat is wel serieus knap, door de voordeur naar buiten!
Hier zijn de klinken heel hoog (oud huis), dus S. kan daar nog niet bij

slimme dreumes heb je. En een boefje als ik dat zo lees haha
 slimme dreumes heb je. En een boefje als ik dat zo lees haha dat is even schrikken ja. Wat een slimmerik. En de eerste stapjes
 dat is even schrikken ja. Wat een slimmerik. En de eerste stapjes  zo schattig
 zo schattig 

.
.  . Heeft ie er veel last van? Dat is altijd wel sneu, vind ik.
. Heeft ie er veel last van? Dat is altijd wel sneu, vind ik.  ! Wat een slimme zeg, met die deur
! Wat een slimme zeg, met die deur  .
. .
.  .
. 

Ik vind de meeste meisjes juist pittiger.
 Ik vind de meeste meisjes juist pittiger.  

)
 )

Knap dat je dat allemaal zelf gemaakt hebt! Ik vond het al zweten om een paar simpele cupcakes te maken op M haar eerste verjaardag
 Knap dat je dat allemaal zelf gemaakt hebt! Ik vond het al zweten om een paar simpele cupcakes te maken op M haar eerste verjaardag 
 Wel schrikken van de deur!
 Wel schrikken van de deur! 
   ). Toen ze het doorhad vond ze het toch wel erg eng en viel ze voorover tegen me aan
 ). Toen ze het doorhad vond ze het toch wel erg eng en viel ze voorover tegen me aan 
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Miezziej op 10-08-2017 13:48:52 ]

(eerste deed dat 1 x en toen ben ik met hulp van de overbuurvrouw over onze tuindeur geklommen en ben ik door een openstaand raam in de
 (eerste deed dat 1 x en toen ben ik met hulp van de overbuurvrouw over onze tuindeur geklommen en ben ik door een openstaand raam in de  )
)

en bij te praten over de dag.
 en bij te praten over de dag.  voor losse stapjes.
 voor losse stapjes. .
 . 

moment. Kleinste stond bij een boom in de tuin en ik draai me om en meneer wandelt zo de hele tuin door naar de tuindeur. En herhaalt het daarna nog een paar keer!
 moment. Kleinste stond bij een boom in de tuin en ik draai me om en meneer wandelt zo de hele tuin door naar de tuindeur. En herhaalt het daarna nog een paar keer!   och hoe trots kan je dan zijn
 och hoe trots kan je dan zijn  (en hoe sneu om bij dit soort dingen steeds te zien hoe de ander van de tweeling dan ook gelijk hard probeert en het nog niet lukt).
 (en hoe sneu om bij dit soort dingen steeds te zien hoe de ander van de tweeling dan ook gelijk hard probeert en het nog niet lukt).

Dat deed Emmy vandaag ook ik bad in de vinger van mijn manquote:Op donderdag 10 augustus 2017 19:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat goed, madivi! De andere zal wel snel volgen...
T heeft me vanmiddag zo hard in m'n been gebeten, door m'n broek heen dat het bloedde...en niet uit boosheid, maar uit enthousiasme...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |