https://www.swimrankings.(...)Id=4064960&styleId=2quote:Op donderdag 27 juli 2017 11:06 schreef TheVulture het volgende:
Van der Meer gaat die stappen naar de echte top ook niet meer zetten op deze leeftijd
Mentale zwakheidquote:Op donderdag 27 juli 2017 11:05 schreef Max23 het volgende:
Ik heb nog nooit een NL een swimoff zien winnen op een WK/OS
quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2017 11:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
https://www.swimrankings.(...)Id=4064960&styleId=2
Die lijst ook. Die heeft straks iedere honderste gehad in een range van 54.44-56.00
Je zei wat ik denkquote:Op donderdag 27 juli 2017 17:14 schreef heywoodu het volgende:
Geen Jeroen bij de series? Hopelijk straks wel
Zeker. Volgens mij stond die in m'n top-30 van de Spelenquote:Op donderdag 27 juli 2017 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vond die 2e plaats voor Timmers veel mooier.
Voor mij top 10. Sowieso deden de belgen het goed. Thiam op 1.quote:Op donderdag 27 juli 2017 17:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker. Volgens mij stond die in m'n top-30 van de Spelen
En hier de finale niet halen..quote:Op donderdag 27 juli 2017 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vond die 2e plaats voor Timmers veel mooier.
Ingebrigtsen heeft een leukere snor.quote:Op donderdag 27 juli 2017 17:25 schreef heywoodu het volgende:
Verder loopt Chalmers er voor een jongen van 19 vreselijk eng bij. Bah.
Hij is nu ook wel totaal uit vorm.quote:Op donderdag 27 juli 2017 17:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En hier de finale niet halen..
Enorme uitschieter was dat
Leugens.quote:Op donderdag 27 juli 2017 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor mij top 10. Sowieso deden de belgen het goed. Thiam op 1.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 04:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn lijstje aan topmomenten:
1. Sanne Wevers pakt goud op de balk. Zonder twijfel. De spanning die daarbij zat zal ik niet snel vergeten.
2. De Kazachse nacht met eerst die gek Rahimov waarvan een leuk gifje schijnt te circuleren die een WR tilt en gek komt doen, daarna toch zeldzaam hard gelachen om Balandin die ineens uit baan 8 kwam nadat een niet nader te noemen persoon zei dat ie kansloos was.
3. Nafi Thiam. Op de bank gestaan. Dan weet je het wel. On. Voor. Stel. Baar.
4. Schooling die Phelps versloeg. Omdat eerste goud ooit voor Singapore, ook omdat dat podium voor de 2e plaats eigenlijk.
5. 2x goud op het open water. Ferry en Sharon poetsen even de slechte smaak van een fluttoernooi in het bad weg.
6. De volleybaldames. Gevochten voor elk punt, alles laten zien wat ze konden en meegevochten met de wereldtop. Waar de rest van de teamprestaties kleurloos was voor mijn gevoel, was dit fris en fruitig.
7. Polling vs Tachimoto. Ondanks de dramatische uitkomst eigenlijk het enige moment van het judotoernooi dat ik 7 minuten lang zowel heb genoten als op het puntje van mijn stoel heb gezeten.
8. Braz tegen Lavillenie. Denk het gefluit even weg en je hebt een fantastische finale met een briljante uitkomst. Oprecht genoten.
9. Belmonte pakt goud op de 200 vlinder. Als ik een Spaanse gouden medaille moet kiezen is het die, zonder meer. Ik had het eigenlijk al niet meer verwacht, omdat ik altijd het gevoel had dat ze het net niet doet als het moet. Maar nu dus wel, en zij verdient het absoluut.
10. Rugby Sevens + Fiji. Ik vind 'gewoon' rugby vaak heel frustrerend om te kijken, heb het gevoel dat het een heel traag spelletje is, maar sevens is de sport die me het meest positief heeft verrast. Vooral met het flitsende genot wat Fiji heet. En dan dat gezang er achteraan
Ja, dat was direct na de spelen. Nu ik bekoeld ben is dat wel anders.quote:
Ik had hem daarentegen wél daadwerkelijk in het lijstje.quote:Op donderdag 27 juli 2017 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:24 schreef heywoodu het volgende:
Topshows:
1. 50km snelwandelen - Vier uur lang genoten, met dik kippenvel op de armen Evan op kop zien lopen in een vergevorderd stadium van de race, waarna hij zich na zijn 4e plek ook nog een groot sportman toonde
2. Wayde van Niekerk - Spreekt voor zich, wat een race
3. Goud voor Greg van Avermaet
4. Cheick Allah Cissé die Ivoorkust op onvergetelijke wijze het eerste goud ooit bezorgd
5. Vrijwel het hele gewichtheftoernooi
6. Zoveel landen die hun eerste gouden medaille ooit wonnen
7. Feestende Nigereesjes nadat Issoufou de finale bereikte en hij met vlag al aan een ereronde begon
8. De 200m bij de mannen - Martina die eerst de finale haalt en dan zo dicht bij een medaille komt, wat dan weer deels flopshow is, maar goed, in de geest van Churandy: topshow!
9. Goud voor Nafi Thiam
10. Thiago Braz die met de sprong van zijn leven olympisch goud won in eigen land
11. De Japanners op de 4x100m bij de mannen - Goud in Tokyo?
12. Sanne Wevers die perfect profiteert van het falen van Biles
13. Nederlandse handbalsters die Brazilië kapot speelden
14. Al-Rashidi die 18 jaar na zijn derde en laatste wereldtitel in het kleiduifschieten eindelijk een olympische medaille pakt
15. Goud voor Anna van der Breggen na zo'n bizarre wedstrijd
16. Het zilver van Pieter Timmers - Belgisch zilver op het koningsnummer, fenomenaal
17. Goud en zilver voor Ligtlee en Büchli op het bazenonderdeel op de baan, de keirin
18. Mijain Lopez die geschiedenis schrijft en rivaal Kayaalp compleet in de pan hakt
19. Het goud van Anthony Ervin - 16 jaar na olympisch goud weer olympisch goud pakken
20. Het goud van Ferry Weertman - Die finish was briljant
21. Het goud van Joseph Schooling - Jeugdidool Phelps verslaan en goud winnen
22. Het goud van Pernille Blume - Vooral vanwege de verrassing
23. Eindelijk goud voor Fabian Hambüchen
24. Verspringen bij de vrouwen - Drie dames meerdere malen over de 7 meter, ongekend
25. Mongoolse worstelcoaches
26. Uchimura die toch nog het goud eruit sleept
27. Geniale badmintonfinale tussen Lee Chong Wei en Chen Long
28. De 22.52m van Ryan Crouser
29. 10km bij de vrouwen - Altijd leuk als de baan een kilometer te kort is
30. Fiji dat de hoop van het land waarmaakt en rugbygoud pakt
31. Precies nul klachten gehoord over zika tijdens de Spelen
32. Moderne vijfkamp bij de mannen die aan het eind nog even spannend werd
NafiGodin vond ik persoonlijk wel een van de mooiste sportmomenten ooit.quote:Op donderdag 27 juli 2017 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |