Dat worden we ook in deze nepdemocratie met onze nepregering.quote:Op donderdag 27 juli 2017 08:11 schreef Leipo666 het volgende:
ik voel me als belastingbetaler in m'n reet geneukt
En deed het pijn?quote:Op donderdag 27 juli 2017 08:11 schreef Leipo666 het volgende:
Ik wil meer belasting gaan betalen als ik dit lees!!!!11111quote:Op donderdag 27 juli 2017 08:11 schreef Leipo666 het volgende:
Dat dus.quote:Op donderdag 27 juli 2017 08:12 schreef raptorix het volgende:
Ik denk dat 25 procent van de boten gefinancieerd worden uit publieke middelen, er vaart ook Politie, Defensie, diverse gemeentes, etc mee.
Met je rollator een dagje uit naar de pridequote:Op donderdag 27 juli 2017 10:15 schreef LurkJeRot het volgende:
Mooi toch dat ze geld steken in zoiets. Normaal hoor ik alleen maar mensen janken dat de ouderen in de kou staan in Nederland enzovoorts, dus leuk om eens een tegengeluid te horen.
Afschaffen dan maar die onzinquote:Op donderdag 27 juli 2017 08:12 schreef raptorix het volgende:
Ik denk dat 25 procent van de boten gefinancieerd worden uit publieke middelen, er vaart ook Politie, Defensie, diverse gemeentes, etc mee.
Ik heb destijds ook mijn beklag gedaan bij de KNVB, stonden allemaal bekende voetballers op die niet eens homo waren, dit terwijl er genoeg KNVB leden die wel homo zijn mee hadden willen varen.quote:
Leuk toch, roze balonnetjes aan je looprek, een kekke boa om en een regenboogshirtje en gaan!quote:Op donderdag 27 juli 2017 12:03 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Met je rollator een dagje uit naar de pride
Carnaval. Genoeg carnavalsverenigingen die subsidie krijgen.quote:Op donderdag 27 juli 2017 12:37 schreef _Lily_ het volgende:
nou lekker dan. Krijgen hetero's nu ook een door de staat gefinancierd feest?
Normaal neem je iemand wel even uit eten voordat je iemand neukt.quote:
Klopt, dat doe ik ookquote:Op donderdag 27 juli 2017 11:58 schreef raptorix het volgende:
Er zijn zat potjes trouwens die je kunt aanspreken, een gast uit onze buurt organiseert elk jaar een feest met oud en nieuw op kosten van het stadsdeel, hij copy paste elk jaar het concept plan, en krijgt elke keer 5000 euro voor een "verbroederingsfeest", na de fusie met West klappen we uit elkaar van de subsidiepotten voor integratie
daar doen ook homo's aan mee, denk ik.quote:Op donderdag 27 juli 2017 12:41 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Carnaval. Genoeg carnavalsverenigingen die subsidie krijgen.
Mits Tweakers het zou organiseren dan zijn er binnen het bedrijfsleven vast voldoende sponsoren.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:12 schreef Glazenmaker het volgende:
De pride is niets meer dan een parade van mensen die heel hard moeten bewijzen dat ze deugen en daarvoor het meest achterlijke gedrag in het openbaar tolereren. Ik zou mij kapotschamen als ze ooit nog eens met een nerd pride komen en een substantiële groep mede nerds halfnaakt aan de drugs door de kanalen heen gingen.
Andersom.....quote:Op donderdag 27 juli 2017 12:37 schreef _Lily_ het volgende:
quote:Op donderdag 27 juli 2017 12:43 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Normaal neem je iemand wel even uit eten voordat je iemand neukt.
en 2 dagen later staan jullie elkaar weer de hersens in te slaan of?quote:Op donderdag 27 juli 2017 11:58 schreef raptorix het volgende:
Er zijn zat potjes trouwens die je kunt aanspreken, een gast uit onze buurt organiseert elk jaar een feest met oud en nieuw op kosten van het stadsdeel, hij copy paste elk jaar het concept plan, en krijgt elke keer 5000 euro voor een "verbroederingsfeest", na de fusie met West klappen we uit elkaar van de subsidiepotten voor integratie
Als ze homo-vriendelijk worden en de homo's niet stalken, zal de staat waarschijnlijk wel bereid zijn om voor hetero's een feest te financieren, zodat ze de homo's kunnen imiteren.quote:Op donderdag 27 juli 2017 12:37 schreef _Lily_ het volgende:
quote:Op donderdag 27 juli 2017 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
Vooral dat soort potjes niet gebruiken voor echt zaken die er toedoen... nee dit is belangrijk...
Of naja in de wereld van tegenwoordig zijn dit soort zaken van levensbelang en de echte zaken die ook echt van levensbelang zijn worden keer op keer naar de achtergrond geschoven![]()
Goed bezig, leiders...
quote:Op donderdag 27 juli 2017 13:57 schreef SicSicSics het volgende:
[..]_!
De vijfde colonne tegen willen houden met cultuursubsidie.
Lekker realistisch wereldbeeld, 2NutZ...
...door een roze bril!quote:Op donderdag 27 juli 2017 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
_!
Wat lul je? en hoe zie jij het dan wel?
Net zoals er ook hetero's naar de pride gaan.quote:Op donderdag 27 juli 2017 12:46 schreef aloa het volgende:
[..]
daar doen ook homo's aan mee, denk ik.
vermoeiend, die linkse dromers...quote:
Daarom...een groot feest voor hetero's en homo's, waarom niet samen.quote:Op donderdag 27 juli 2017 14:10 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Net zoals er ook hetero's naar de pride gaan.
Maar wel een stuk gezelliger!quote:
Helemaal eens! En dan voor jonge mensen en oude mensen en dieren en alle nationaliteiten enzoquote:Op donderdag 27 juli 2017 14:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Daarom...een groot feest voor hetero's en homo's, waarom niet samen.![]()
![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 27 juli 2017 14:21 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Helemaal eens! En dan voor jonge mensen en oude mensen en dieren en alle nationaliteiten enzo
Proestquote:Op donderdag 27 juli 2017 14:16 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar wel een stuk gezelliger!
Serieus. Het om zeep helpen van Cultuursubsidie gaat geen einde maken aan de 'ergere dingen'. Sterker nog, je kunt er 'ergere dingen' mee veroorzaken. Natuurlijk moet je kritisch zijn waar je subsidie aan uitgeeft, maar daar zijn prima regels voor!
Gezondheid.quote:
Proestquote:Ik heb het ook nergens over om zeep helpen van wat dan ook.
Een subsidiepotje leegtrekken en elders alloceren is de subsidie om zeep helpen.quote:Alleen het verplaatsen van al die onzinnige kut uitgaven naar uitgaven die wel zin heeft en waar mensen goed geholpen mee worden. Dat is mijn punt. Ik zal het wel verkeerd verwoorden maar je lijkt niet echt te reageren op wat ik bedoel.
Ik zou zeggen! Maak er werk van!quote:En tja die regels... hehehehe![]()
die zijn er voor de vorm maar meer ook niet.
Nee joh daar komen trouwens vrijwel geen buitenlanders. Daarnaast leeft ik in Oud-West, daar hebben we geen tuig marokanen.quote:Op donderdag 27 juli 2017 13:01 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
en 2 dagen later staan jullie elkaar weer de hersens in te slaan of?
Nee, is niet hetzelfde.quote:Op donderdag 27 juli 2017 14:34 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Gezondheid.
[..]
Proest
[..]
Een subsidiepotje leegtrekken en elders alloceren is de subsidie om zeep helpen.
[..]
Ik zou zeggen! Maak er werk van!Lekker subsidies vangen omdat het zo makkelijk is.
Subsidies stopzetten is niet hetzelfde als subsidies om zeep helpen?quote:
En welke kleur is dat?quote:Tijd om je brilglazen te verven in de kleur der realiteit.
Oké.quote:Op donderdag 27 juli 2017 14:53 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Subsidies stopzetten is niet hetzelfde als subsidies om zeep helpen?
OK.![]()
Resultaat is in ieder geval, geen subsidie meer.
[..]
En welke kleur is dat?
Wel als je de volledige naam van het ministerie uitschrijft...quote:Op donderdag 27 juli 2017 14:48 schreef MichaelScott het volgende:
Vooral bijzonder dat het ministerie van Onderwijs zich bezighoudt met emancipatie van homo's.
Je zou zeggen dat dat soort dingen niet tot hun takenpakket behoort.
Ohja. Zelf onderzoek doen. Zelf uitvinden. Want dan kun jij in vage uitspraken blijven hangen. Check.quote:Op donderdag 27 juli 2017 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
Dat is voor jou om uit te zoeken maar die roze brilglazen doen je in geen geval goed![]()
Een stel op een boot rondhossende homo's valt volgens jou wel onder cultuur of wetenschap?quote:Op donderdag 27 juli 2017 14:54 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wel als je de volledige naam van het ministerie uitschrijft...
Haha die manier van communiceren van jouquote:Op donderdag 27 juli 2017 14:56 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ohja. Zelf onderzoek doen. Zelf uitvinden. Want dan kun jij in vage uitspraken blijven hangen. Check.
Mijn bril, instelling en wereldbeeld is fabulous!
Zeker!quote:Op donderdag 27 juli 2017 14:56 schreef MichaelScott het volgende:
Een stel op een boot rondhossende homo's valt volgens jou wel onder cultuur of wetenschap?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |