abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 donderdag 27 juli 2017 @ 08:08:23 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_172706176
Amsterdam - Bier en wijn, livemuziek en meters slingers op kosten van vadertje Staat: het ministerie van Onderwijs heeft jarenlang seniore homo’s in de watten gelegd die meededen aan de grachtenparade tijdens de Gay Pride. Tienduizenden euro’s subsidie per jaar gingen hiervoor naar de club Roze 50+, een samenwerkingsverband tussen homo-organisatie COC en ouderenbond Anbo.

Het versieren van de schuit, hapjes en drankjes, artiesten aan boord en voorbereidingstijd ŕ 75 euro per uur, alles werd na opgaaf van begroting en eindafrekening betaald vanuit departementale potjes voor de emancipatie van niet hetero’s. Per jaar was hiervoor zo’n 24.000 euro nodig. De inschrijfkosten voor de botenparade bedragen 6000 euro.

Een prima besteding van overheidsgeld, zegt een woordvoerder van het ministerie. „Deelname aan de Canal Parade maakte deel uit van een grotere en meerjarige publieksaanpak gericht op meer bewustwording over LHBT-ouderen”, zegt deze, en voor ouderen is het vaak nog taboe om uit de kast te komen.

Bovendien bleven de kosten volgens het ministerie binnen de perken. „Bij de toekenning is vastgesteld dat de ouderenbootkosten niet afwijken van wat redelijkerwijs een drie uur durende boottocht met daarop tientallen vrijwilligers kost.” Op de boot is plaats voor zo’n honderd mensen.

Roze 50+ zelf denkt inmiddels anders over het prijskaartje van de botenparade. Na 2015 is er geen subsidie meer aangevraagd voor deelname aan de Canal Parade, juist omdat dit te duur werd. „Dat woog wat ons betreft niet meer op tegen de bekendheid die je er mee krijgt”, zegt Margo Niestadt van de organisatie. Zij is de drijvende kracht achter Roze 50+, samen met Liane den Haan, de baas van de ouderenbond die vroeger voor het COC werkte.

Bij de aankomende Canal Parade vaart wel weer een boot mee, maar nu worden de kosten betaald door ouderenzorginstellingen die het keurmerk Roze Loper dragen, dat wordt verstrekt aan ’homovriendelijke’ zorg.

Die kosten zaten voor een groot deel in uren die nodig waren voor de voorbereiding, blijkt uit de stukken die deze krant verkreeg na een beroep op de Wet Openbaarheid van Bestuur. In 2015 werd hiervoor 5390 euro opgegeven.

De ’organisatie’ van de deelname van ouderen aan een wandeling door Amsterdam kostte bijna 1900 euro.

http://www.telegraaf.nl/b(...)t_roze_senior__.html

'Potjes voor de emancipatie van niet hetero's.' :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_172706192
ik voel me als belastingbetaler in m'n reet geneukt ;(
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_172706199
Ik denk dat 25 procent van de boten gefinancieerd worden uit publieke middelen, er vaart ook Politie, Defensie, diverse gemeentes, etc mee.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_172707611
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 08:11 schreef Leipo666 het volgende:
Dat worden we ook in deze nepdemocratie met onze nepregering.
pi_172707749
De pride is niets meer dan een parade van mensen die heel hard moeten bewijzen dat ze deugen en daarvoor het meest achterlijke gedrag in het openbaar tolereren. Ik zou mij kapotschamen als ze ooit nog eens met een nerd pride komen en een substantiële groep mede nerds halfnaakt aan de drugs door de kanalen heen gingen.
pi_172707795
Mooi toch dat ze geld steken in zoiets. Normaal hoor ik alleen maar mensen janken dat de ouderen in de kou staan in Nederland enzovoorts, dus leuk om eens een tegengeluid te horen.
pi_172707829
quote:
En deed het pijn? :)
pi_172709554
quote:
Ik wil meer belasting gaan betalen als ik dit lees!!!!11111
U MAD?
  donderdag 27 juli 2017 @ 11:33:33 #9
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_172709728
Zeg eens eerlijk? Wie van jullie zijn er netto betaler? :D

Verder /care;
de carnavalsvereniging krijgt ook subsidie
de ... vereniging krijgt ook subsidie
etc.

Als je nou aanvraag Bingo gaat doen, kun je er zelf ook van (mee)profiteren Tong. Je hebt toch tijd zat :7

http://www.verenigingen.n(...)iemogelijkheden.htm#
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 27 juli 2017 @ 11:37:39 #10
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_172709810
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 08:12 schreef raptorix het volgende:
Ik denk dat 25 procent van de boten gefinancieerd worden uit publieke middelen, er vaart ook Politie, Defensie, diverse gemeentes, etc mee.
Dat dus.
pi_172710249
Er zijn zat potjes trouwens die je kunt aanspreken, een gast uit onze buurt organiseert elk jaar een feest met oud en nieuw op kosten van het stadsdeel, hij copy paste elk jaar het concept plan, en krijgt elke keer 5000 euro voor een "verbroederingsfeest", na de fusie met West klappen we uit elkaar van de subsidiepotten voor integratie :)
  donderdag 27 juli 2017 @ 12:03:29 #12
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_172710322
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 10:15 schreef LurkJeRot het volgende:
Mooi toch dat ze geld steken in zoiets. Normaal hoor ik alleen maar mensen janken dat de ouderen in de kou staan in Nederland enzovoorts, dus leuk om eens een tegengeluid te horen.
Met je rollator een dagje uit naar de pride :D
pi_172710729
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 08:12 schreef raptorix het volgende:
Afschaffen dan maar die onzin :P
pi_172710767
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:26 schreef aloa het volgende:

[..]

Afschaffen dan maar die onzin :P
Ik heb destijds ook mijn beklag gedaan bij de KNVB, stonden allemaal bekende voetballers op die niet eens homo waren, dit terwijl er genoeg KNVB leden die wel homo zijn mee hadden willen varen.
pi_172710855
quote:
10s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:03 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Met je rollator een dagje uit naar de pride :D
Leuk toch, roze balonnetjes aan je looprek, een kekke boa om en een regenboogshirtje en gaan!
pi_172710973
nou lekker dan. Krijgen hetero's nu ook een door de staat gefinancierd feest?
pi_172711043
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:37 schreef _Lily_ het volgende:
Carnaval. Genoeg carnavalsverenigingen die subsidie krijgen.
  Eindredactie Games donderdag 27 juli 2017 @ 12:43:34 #18
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_172711078
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 10:16 schreef Elzies het volgende:

[..]

En deed het pijn? :)
Normaal neem je iemand wel even uit eten voordat je iemand neukt.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games donderdag 27 juli 2017 @ 12:43:59 #19
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_172711089
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:58 schreef raptorix het volgende:
Er zijn zat potjes trouwens die je kunt aanspreken, een gast uit onze buurt organiseert elk jaar een feest met oud en nieuw op kosten van het stadsdeel, hij copy paste elk jaar het concept plan, en krijgt elke keer 5000 euro voor een "verbroederingsfeest", na de fusie met West klappen we uit elkaar van de subsidiepotten voor integratie :)
Klopt, dat doe ik ook
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_172711130
quote:
14s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:41 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Carnaval. Genoeg carnavalsverenigingen die subsidie krijgen.
daar doen ook homo's aan mee, denk ik.
pi_172711171
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 10:12 schreef Glazenmaker het volgende:
De pride is niets meer dan een parade van mensen die heel hard moeten bewijzen dat ze deugen en daarvoor het meest achterlijke gedrag in het openbaar tolereren. Ik zou mij kapotschamen als ze ooit nog eens met een nerd pride komen en een substantiële groep mede nerds halfnaakt aan de drugs door de kanalen heen gingen.
Mits Tweakers het zou organiseren dan zijn er binnen het bedrijfsleven vast voldoende sponsoren.
  Trouwste user 2022 donderdag 27 juli 2017 @ 12:55:45 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_172711304
quote:
Andersom.....

NIJMEGEN - De Nijmeegse popband De Staat krijgt bijna 1 miljoen euro subsidie van het rijk. De band gaat voor dat geld een reeks bijzondere concerten geven - deels met de rug naar het publiek - en albums opnemen. „Heel bijzonder”, zo reageert popkenner Alex van der Hulst op de subsidie die het Fonds Podiumkunsten aan de Nijmeegse muzikanten toekent.
Redactie 03-08-16, 07:10 Laatste update: 23:30

M

„Bands vragen niet zo snel subsidie aan, maar dat ze het vervolgens ook krijgen is redelijk uniek.”

Ouderen
De Staat gaat de komende vier jaar met het geld, een kleine 2,5 ton per jaar, verschillende projecten doen. Zo gaan ze liedjes maken gebaseerd op verhalen van ouderen. Daarvoor gaan bandleider Torre Florim en zangeres Roos Rebergen van de band Roosbeef op bezoek bij (of verblijven in) een verzorgingshuis, om de mensen te leren kennen en hun verhalen om te zetten naar liedteksten. De twee deden eerder dergelijke projecten met mensen met een verstandelijke beperking.

Shows
In het najaar van 2017 komt de live-EP van het album O uit en gaat de band 'Circle Shows' geven. Hierbij staan de bandleden op een laag podium in een cirkel opgesteld, met de gezichten naar binnen gericht. Het publiek staat daar dan omheen, en De Staat wil tijdens de show bij sommige songs dans toevoegen. Ook gaat de band 'headphone sessions' houden, waarbij twintig man publiek in de studio mee kan luisteren naar nieuw repertoire en tussendoor vragen kan stellen en kan reageren. De band wil ook bestaand werk opnieuw gaan arrangeren en ook daar publiek bij betrekken. 'De Staat wil maken wat er nog niet is en zich zo min mogelijk door de in het veld besloten grenzen laten belemmeren', stelt het Fonds in een toelichting bij de toegekende subsidie.

Muse
De Nijmeegse band is uiterst succesvol. Dit voorjaar stond de band in het voorprogramma van een tour van de wereldband Muse en trad de Staat twee keer op bij Pinkpop. Ook won de band al prijzen als Edisons en 3Fm Awards. Ook het laatste album O scoort goed.

„Maar financieel boeren ze niet zo goed hoor”, denkt Van der Hulst. „In zo'n voorprogramma staan is vooral een investering, daar verdien je niks aan. En alles wat ze wél verdienen, investeren ze in een volgend project. Ze kijken altijd vooruit.” Volgens het Fonds Podiumkunsten gaat de band financieel 'weloverwogen' te werk. Uit de plannen spreekt 'bevlogenheid en een duidelijke artistieke visie voor de toekomst'. Het fonds vindt de musici van De Staat gedegen vakmannen, maar 'hun instrumentbeheersing is in de ogen van de commissie niet virtuoos'.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 27 juli 2017 @ 12:59:59 #23
7889 tong80
Spleenheup
pi_172711394
quote:
4s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:43 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Normaal neem je iemand wel even uit eten voordat je iemand neukt.

pi_172711430
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:58 schreef raptorix het volgende:
en 2 dagen later staan jullie elkaar weer de hersens in te slaan of?
There are only 151 Pokémon.
pi_172711572
Niks mis mee dat de overheid subsidie aan zoiets besteed, maar dat de kosten binnen de perken zijn gebleven is natuurlijk onzin. Het kost meer dan 100 Euro per persoon per uur. Voor dat geld kan je een hele vereniging een jaar laten draaien.

En waarom zijn de inschrijfkosten voor de botenparade 6000 euro? Kan me moeilijk voorstellen dat zo'n bedrag nodig is om het evenement kostendekkend te maken.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 27 juli 2017 @ 13:40:49 #26
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_172712199
Vooral dat soort potjes niet gebruiken voor echt zaken die er toedoen... nee dit is belangrijk...

Of naja in de wereld van tegenwoordig zijn dit soort zaken van levensbelang en de echte zaken die ook echt van levensbelang zijn worden keer op keer naar de achtergrond geschoven :') _O-

Goed bezig, leiders...
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_172712391
quote:
Als ze homo-vriendelijk worden en de homo's niet stalken, zal de staat waarschijnlijk wel bereid zijn om voor hetero's een feest te financieren, zodat ze de homo's kunnen imiteren.
  donderdag 27 juli 2017 @ 13:57:23 #28
116015 SicSicSics
pi_172712557
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
Vooral dat soort potjes niet gebruiken voor echt zaken die er toedoen... nee dit is belangrijk...

Of naja in de wereld van tegenwoordig zijn dit soort zaken van levensbelang en de echte zaken die ook echt van levensbelang zijn worden keer op keer naar de achtergrond geschoven :') _O-

Goed bezig, leiders...
:')_!
De vijfde colonne tegen willen houden met cultuursubsidie. _O-
Lekker realistisch wereldbeeld, 2NutZ...
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 27 juli 2017 @ 14:00:22 #29
64831 2NutZ
pi_172712600
quote:
14s.gif Op donderdag 27 juli 2017 13:57 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

De vijfde colonne tegen willen houden met cultuursubsidie. _O-
Lekker realistisch wereldbeeld, 2NutZ...
Wat lul je? en hoe zie jij het dan wel?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_172712646
Haha ik las "potenparade"
  donderdag 27 juli 2017 @ 14:09:22 #31
116015 SicSicSics
pi_172712751
quote:
13s.gif Op donderdag 27 juli 2017 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
Wat lul je? en hoe zie jij het dan wel?
...door een roze bril! O+
Fine, fuck you then!
pi_172712764
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:46 schreef aloa het volgende:

[..]

daar doen ook homo's aan mee, denk ik.
Net zoals er ook hetero's naar de pride gaan.
  donderdag 27 juli 2017 @ 14:10:46 #33
64831 2NutZ
pi_172712775
quote:
6s.gif Op donderdag 27 juli 2017 14:09 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

...door een roze bril! O+
vermoeiend, die linkse dromers...
pi_172712861
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 14:10 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Net zoals er ook hetero's naar de pride gaan.
Daarom...een groot feest voor hetero's en homo's, waarom niet samen. B:)B *O* w/
  donderdag 27 juli 2017 @ 14:16:13 #35
116015 SicSicSics
pi_172712881
quote:
10s.gif Op donderdag 27 juli 2017 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
vermoeiend, die linkse dromers...
Maar wel een stuk gezelliger! 8-)
Serieus. Het om zeep helpen van Cultuursubsidie gaat geen einde maken aan de 'ergere dingen'. Sterker nog, je kunt er 'ergere dingen' mee veroorzaken. Natuurlijk moet je kritisch zijn waar je subsidie aan uitgeeft, maar daar zijn prima regels voor!
Fine, fuck you then!
pi_172712981
quote:
2s.gif Op donderdag 27 juli 2017 14:15 schreef aloa het volgende:

[..]

Daarom...een groot feest voor hetero's en homo's, waarom niet samen. B:)B *O* w/
Helemaal eens! En dan voor jonge mensen en oude mensen en dieren en alle nationaliteiten enzo *;
pi_172713048
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 14:21 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Helemaal eens! En dan voor jonge mensen en oude mensen en dieren en alle nationaliteiten enzo *;
Inderdaad.
Dat groepjesgedoe geeft alleen maar ellende.
  donderdag 27 juli 2017 @ 14:31:31 #38
116015 SicSicSics
pi_172713216
De canal parade ís er voor iedereen en iedereen mag meedoen. Wel met loting tegenwoordig; want druk.
Fine, fuck you then!
  donderdag 27 juli 2017 @ 14:32:09 #39
64831 2NutZ
pi_172713231
quote:
14s.gif Op donderdag 27 juli 2017 14:16 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Maar wel een stuk gezelliger! 8-)
Serieus. Het om zeep helpen van Cultuursubsidie gaat geen einde maken aan de 'ergere dingen'. Sterker nog, je kunt er 'ergere dingen' mee veroorzaken. Natuurlijk moet je kritisch zijn waar je subsidie aan uitgeeft, maar daar zijn prima regels voor!
Proest _O-

Ik heb het ook nergens over om zeep helpen van wat dan ook. Alleen het verplaatsen van al die onzinnige kut uitgaven naar uitgaven die wel zin heeft en waar mensen goed geholpen mee worden. Dat is mijn punt. Ik zal het wel verkeerd verwoorden maar je lijkt niet echt te reageren op wat ik bedoel.

En tja die regels... hehehehe :') :D die zijn er voor de vorm maar meer ook niet.
  donderdag 27 juli 2017 @ 14:34:18 #40
116015 SicSicSics
pi_172713290
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
Proest _O-
Gezondheid.
quote:
Ik heb het ook nergens over om zeep helpen van wat dan ook.
Proest _O-
quote:
Alleen het verplaatsen van al die onzinnige kut uitgaven naar uitgaven die wel zin heeft en waar mensen goed geholpen mee worden. Dat is mijn punt. Ik zal het wel verkeerd verwoorden maar je lijkt niet echt te reageren op wat ik bedoel.
Een subsidiepotje leegtrekken en elders alloceren is de subsidie om zeep helpen. ;)
quote:
En tja die regels... hehehehe :') :D die zijn er voor de vorm maar meer ook niet.
Ik zou zeggen! Maak er werk van! :D Lekker subsidies vangen omdat het zo makkelijk is. 8-)
Fine, fuck you then!
pi_172713329
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 13:01 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

en 2 dagen later staan jullie elkaar weer de hersens in te slaan of?
Nee joh daar komen trouwens vrijwel geen buitenlanders. Daarnaast leeft ik in Oud-West, daar hebben we geen tuig marokanen.
pi_172713351
De pride richt zich allang niet meer op extravegante homo's, bovendien is 95% van de aanwezigen homo, op de boten zelf misschien net iets meer dan de helft.
  donderdag 27 juli 2017 @ 14:37:11 #43
64831 2NutZ
pi_172713357
quote:
6s.gif Op donderdag 27 juli 2017 14:34 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Gezondheid.

[..]

Proest _O-

[..]

Een subsidiepotje leegtrekken en elders alloceren is de subsidie om zeep helpen. ;)

[..]

Ik zou zeggen! Maak er werk van! :D Lekker subsidies vangen omdat het zo makkelijk is. 8-)
Nee, is niet hetzelfde.

Ik hoef helemaal geen subsidies of wat dan ook, werk gewoon voor alles en bekostig alles zelf.
Tijd om je brilglazen te verven in de kleur der realiteit.
  donderdag 27 juli 2017 @ 14:48:08 #44
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_172713573
Vooral bijzonder dat het ministerie van Onderwijs zich bezighoudt met emancipatie van homo's.

Je zou zeggen dat dat soort dingen niet tot hun takenpakket behoort.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  donderdag 27 juli 2017 @ 14:53:26 #45
116015 SicSicSics
pi_172713661
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
Nee, is niet hetzelfde.
Subsidies stopzetten is niet hetzelfde als subsidies om zeep helpen?

OK. _O-

Resultaat is in ieder geval, geen subsidie meer. :D
quote:
Tijd om je brilglazen te verven in de kleur der realiteit.
En welke kleur is dat?
Fine, fuck you then!
  donderdag 27 juli 2017 @ 14:54:24 #46
64831 2NutZ
pi_172713684
quote:
14s.gif Op donderdag 27 juli 2017 14:53 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Subsidies stopzetten is niet hetzelfde als subsidies om zeep helpen?

OK. _O-

Resultaat is in ieder geval, geen subsidie meer. :D

[..]

En welke kleur is dat?
Oké.

Dat is voor jou om uit te zoeken maar die roze brilglazen doen je in geen geval goed _O- :')
  donderdag 27 juli 2017 @ 14:54:28 #47
116015 SicSicSics
pi_172713685
quote:
14s.gif Op donderdag 27 juli 2017 14:48 schreef MichaelScott het volgende:
Vooral bijzonder dat het ministerie van Onderwijs zich bezighoudt met emancipatie van homo's.

Je zou zeggen dat dat soort dingen niet tot hun takenpakket behoort.
Wel als je de volledige naam van het ministerie uitschrijft... ;)
Fine, fuck you then!
  donderdag 27 juli 2017 @ 14:56:11 #48
116015 SicSicSics
pi_172713720
quote:
14s.gif Op donderdag 27 juli 2017 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
Dat is voor jou om uit te zoeken maar die roze brilglazen doen je in geen geval goed _O- :')
Ohja. Zelf onderzoek doen. Zelf uitvinden. Want dan kun jij in vage uitspraken blijven hangen. Check. :D

Mijn bril, instelling en wereldbeeld is fabulous! O+
Fine, fuck you then!
  donderdag 27 juli 2017 @ 14:56:14 #49
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_172713721
quote:
6s.gif Op donderdag 27 juli 2017 14:54 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Wel als je de volledige naam van het ministerie uitschrijft... ;)
Een stel op een boot rondhossende homo's valt volgens jou wel onder cultuur of wetenschap?
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  donderdag 27 juli 2017 @ 14:58:11 #50
64831 2NutZ
pi_172713754
quote:
6s.gif Op donderdag 27 juli 2017 14:56 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ohja. Zelf onderzoek doen. Zelf uitvinden. Want dan kun jij in vage uitspraken blijven hangen. Check. :D

Mijn bril, instelling en wereldbeeld is fabulous! O+
Haha die manier van communiceren van jou :') _O-
Maar goed het is duidelijk waar het jou omgaat. Jij mag van mij het laatste woord :)
  donderdag 27 juli 2017 @ 14:59:32 #51
116015 SicSicSics
pi_172713781
quote:
10s.gif Op donderdag 27 juli 2017 14:56 schreef MichaelScott het volgende:
Een stel op een boot rondhossende homo's valt volgens jou wel onder cultuur of wetenschap?
Zeker!
Emancipatiebeleid valt/ viel onder Bussemaker, maar pin er me er niet op vast. De taken van de ministeries en de vertaling naar beleid zijn gewoon openbaar.
Fine, fuck you then!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')