Herstel gaat spoediger dan gedacht en hij zit sinds dinsdag alweer op de fiets. Heb je dat dagschema van 'm gezien? Zelfs met een gebroken knie is hij sportief actiever dan jij. Dan man is helemaal bezeten. Wat een fenomeen.quote:
waar is dat dagschema te zien?quote:Op donderdag 27 juli 2017 21:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Herstel gaat spoediger dan gedacht en hij zit sinds dinsdag alweer op de fiets. Heb je dat dagschema van 'm gezien? Zelfs met een gebroken knie is hij sportief actiever dan jij. Dan man is helemaal bezeten. Wat een fenomeen.
Staat in dit artikel. Om zes uur gaat zijn wekker en rond half tien 's avonds zit zijn dag erop.quote:Op donderdag 27 juli 2017 22:01 schreef komrad het volgende:
[..]
waar is dat dagschema te zien?
Zou hij dit jaar nog koersen of is dat veel te optimistisch?
David zelfs laatste. Slecht infuusje bij de familie Van der Poel.quote:Op donderdag 27 juli 2017 21:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Oei, Mathieu is 102e geworden. Ivan Sosa daarentegen heel goed.
https://www.touralsace.fr(...)tour_alsace_2017.pdf
past dit koersje wel in de voorbereiding richting crossseizoen?quote:Op donderdag 27 juli 2017 22:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
David zelfs laatste. Slecht infuusje bij de familie Van der Poel.
Pitiquote:Op donderdag 27 juli 2017 22:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Staat in dit artikel. Om zes uur gaat zijn wekker en rond half tien 's avonds zit zijn dag erop.
Mathieu heeft hier een aantal jaar geleden zelfs nog een rit gewonnen.quote:Op donderdag 27 juli 2017 22:07 schreef komrad het volgende:
[..]
past dit koersje wel in de voorbereiding richting crossseizoen?
quote:Op donderdag 27 juli 2017 22:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
David zelfs laatste. Slecht infuusje bij de familie Van der Poel.
Rijdt gewoon door met twee gebroken wervels en Gheesinck stapt af met één gebroken wervel.quote:Op donderdag 27 juli 2017 22:15 schreef Pino112 het volgende:
Dan Martin heeft twee fracturen in wervels. Daarom kon ie niet staan.
quote:Op donderdag 27 juli 2017 22:17 schreef wimderon het volgende:
Ondertussen mocht een RTL-mannetje de kersvers Tourwinnaar interviewen. Dan stel je natuurlijk alleen maar vragen die over ONZE Tom Dumoulin gaan.
tuurlijk, jeweetz Landa rol enzoquote:Op donderdag 27 juli 2017 22:22 schreef Mani89 het volgende:
HEY KRIS MAG WOUT POELS IN DE VUELTA OOK VOOR EIGEN KANS RIJDEN??
Dat wordt een sweep voor W52.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 10:04 schreef Koffieplanter het volgende:
http://www.procyclingstat(...)Totta_2017_Startlist
Is dit de slechtste startlijst die de Volta ooit gehad heeft?
Salim Kipkemboi schijnt 18 te zijn. Moet je eens Googlen op images.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 11:06 schreef Mani89 het volgende:
Ik snap wel dat niemand meer zin heeft om het op te nemen tegen die lachwekkende bende. Dan gooien ze maar wat Keniaantjes voor de leeuwen.
quote:Op vrijdag 28 juli 2017 11:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Salim Kipkemboi schijnt 18 te zijn. Moet je eens Googlen op images.
Dit jaar wel erg matig, zou bijzonder zijn als hij juist dan tegen de lamp is gelopen.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 11:13 schreef Mani89 het volgende:
Joni Brandao doet blijkbaar niet mee om "medische redenen". Natuurlijk. Was wel altijd een smaakmaker de laatste jaren.
Schumacherquote:Op vrijdag 28 juli 2017 11:06 schreef Mani89 het volgende:
Ik snap wel dat niemand meer zin heeft om het op te nemen tegen die lachwekkende bende. Dan gooien ze maar wat Keniaantjes voor de leeuwen.
*Cesar Veloso. En volgens mij lagen die wattages dik boven die van de Tour.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:07 schreef Reljem het volgende:
Zijn er ook daadwerkelijk wattages uitgerekend/bekend van de Portugese goden vorig jaar? Behalve dan het magistrale Alcarcon gifje.
Lijkt me eerlijk gezegd sterk.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
*Cesar Veloso. En volgens mij lagen die wattages dik boven die van de Tour.
Op Senhora da Graca (de klim van het befaamde gifje) trapte Veloso 6,6 w/kg. In de laatste 400 meter ging hij 32 km/u. Dat was iets langzamer dan het jaar ervoor.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Lijkt me eerlijk gezegd sterk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |