Hoelang heb jij elke dag gedronken dan als ik mag vragen...quote:Op woensdag 2 augustus 2017 05:12 schreef kree het volgende:
Eerlijk tegen hulpverleners zijn is. De beste tip, en dat begint bij dehuisarrs, geloof mé die heeft dit ontelbaar keer gehoord
dt mag, heel lang en ben. Er ook weer een tijd vanaf geweest, Maarn door allerlei dingen. Val ik beetje terug. Ben gelukkig ff. Vrij, maar moet hier snel weer van afquote:Op woensdag 2 augustus 2017 05:18 schreef Puk1234 het volgende:
[..]
Hoelang heb jij elke dag gedronken dan als ik mag vragen...
Ja echt voel me nog echt poepnuchter alleen een beetje relaxter na 4 glazen jenever en 1 bier ow ja is wel 10% biertje btw.. Dus heb wel enige tolerantie..quote:Op woensdag 2 augustus 2017 05:21 schreef kree het volgende:
[..]
dt mag, heel lang en ben. Er ook weer een tijd vanaf geweest, Maarn door allerlei dingen. Val ik beetje terug. Ben gelukkig ff. Vrij, maar moet hier snel weer van af
En ga zeker proberen wat met je advies te doenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 05:21 schreef kree het volgende:
[..]
dt mag, heel lang en ben. Er ook weer een tijd vanaf geweest, Maarn door allerlei dingen. Val ik beetje terug. Ben gelukkig ff. Vrij, maar moet hier snel weer van af
Huisarts is met vakantie van mij, maar het maakt me niet uit, andere dan maar, als jij. Morgen geld dan doe ik t morgen ook.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 05:33 schreef Puk1234 het volgende:
Gaan we het samen doen![]()
Alleen de mijne heeft vakantie tot 11 augustus
Meestal kom je dan bij een noodarts terecht.. Dat is alleen voor nood behandelingen etc... Tot welke datum is die van jouw op vakantie?quote:
Doen we het samen dan? Wel beloven dat je morgen ook ff belt dan.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 05:41 schreef Puk1234 het volgende:
[..]
Meestal kom je dan bij een noodarts terecht.. Dat is alleen voor nood behandelingen etc... Tot welke datum is die van jouw op vakantie?
Wat is jouw onwennig dan? Wat zijn jouw symptomen om zo maar ff te zeggeb?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 05:41 schreef kree het volgende:
Ik gamorgen ff bellen ik krijg echt ontwennenning, nu heb ik natuurlijk geen zin weer om met de billen bloot te gaan, maar ken dit onderhand wel, er is medicatie voor.
Wil het best samen doen maar heb al een vervolgafspraak op 11 augustus..quote:Op woensdag 2 augustus 2017 05:44 schreef kree het volgende:
[..]
Doen we het samen dan? Wel beloven dat je morgen ook ff belt dan.
Vindt t ook maar moeilijk.
Ja maar je drinkt weer,dát is niet goed dan. Ik ga morgen ff bellen voor medicijnen om weer te stoppenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 05:46 schreef Puk1234 het volgende:
[..]
Wil het best samen doen maar heb al een vervolgafspraak op 11 augustus..
We gaan dit samen aanpakkenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 05:50 schreef kree het volgende:
Vindt dit niet ok, zie mezelf weer terugvallen in m'n oude gewoonte, nouja in iedér geval iets geleerd, maar vindt t best weer moeilijk.
Dit is me eerste drink periode heb hiervoor nooit problematisch drinkgedrag gehad.. Maar alsnog zitten we in hetzelfde probleem en dat gaan we gewoon oplossen toch..quote:Op woensdag 2 augustus 2017 05:53 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar je drinkt weer,dát is niet goed dan. Ik ga morgen ff bellen voor medicijnen om weer te stoppen
T punt is ik wil wel stoppen weer, maar krijg ellendemet ontwenning weer. Het isme afgeraden door dehuisarts ook om zelf te stoppen, bel zemorgen gewoon opquote:Op woensdag 2 augustus 2017 05:54 schreef Puk1234 het volgende:
[..]
We gaan dit samen aanpakken![]()
Ken je hele ervaring en achtergrond nog niet. Maar we zitten wel in zelfde schuitje
Ik heb smorgens een verhoogde hartslag en voel me vet gespannen en zweet me de tering enzo...quote:Op woensdag 2 augustus 2017 05:56 schreef kree het volgende:
[..]
T punt is ik wil wel stoppen weer, maar krijg ellendemet ontwenning weer. Het isme afgeraden door dehuisarts ook om zelf te stoppen, bel zemorgen gewoon op
Lukt mij blijkbaar ook niet achteraf gezienquote:Op woensdag 2 augustus 2017 06:00 schreef kree het volgende:
Baal hier zo van, maar dit lukt me weer gewoon niet zonder medicatie en hulp
Ok eerlijk verhaal.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 06:02 schreef Puk1234 het volgende:
[..]
Ik heb smorgens een verhoogde hartslag en voel me vet gespannen en zweet me de tering enzo...
Wat zijn jouw symptomen eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |