Succes er mee.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:42 schreef Brammess het volgende:
Als Feyenoord in de CL meer dan 3 punten haalt neem ik een maand een UI naar keuze van Typisch.
Italie heeft wel goed craft bier hoorquote:Op woensdag 26 juli 2017 21:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Trouwens lastig om lokaal bier te krijgen man. Vaak alleen pils, en hier aan de kust gelijk heinies. Al hadden ze in de grote supermarcado wel wat leuks.
Gewaagde weddenschap voordat de groep bekend is. Straks mogen ze tegen Anderlecht en Benfica ofzoquote:Op woensdag 26 juli 2017 21:42 schreef Brammess het volgende:
Als Feyenoord in de CL meer dan 3 punten haalt neem ik een maand een UI naar keuze van Typisch.
Zelfs die halen makkelijk 6 uit 2 tegen ze.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewaagde weddenschap voordat de groep bekend is. Straks mogen ze tegen Anderlecht en Benfica ofzo
Nou zo slecht zijn ze nou ook weer niet.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tegen dat soort teams maakt namelijk zelfs Feyenoord kans.
dan 0. Feyenoord van Benfica winnenquote:Op woensdag 26 juli 2017 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewaagde weddenschap voordat de groep bekend is. Straks mogen ze tegen Anderlecht en Benfica ofzo
Feyenoord pakt thuis een puntje tegen Benfica en wint thuis van Anderlecht.quote:
Ja dat weet ik, ik kan het alleen niet vindenquote:Op woensdag 26 juli 2017 21:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Italie heeft wel goed craft bier hoor
ik nietquote:Op woensdag 26 juli 2017 21:45 schreef Collide het volgende:
In december gaan zoveel mensen uit dit topic worden uitgelachen.
Feyenoord gaat heel veel negatieve records verbreken in de CL. Die spelopvatting van jullie kan je nog mee wegkomen in de incapabele Eredivisie maar we zagen hoe makkelijk jullie waren ontmanteld door de topploegen.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:45 schreef Collide het volgende:
Ik lach je nu al uit.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:45 schreef Collide het volgende:
Had mij om tips gevraagd, ben er recent geweest.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, ik kan het alleen niet vinden. In bratislava was het wel genot.
Kun je zelfs eredivisie mee winnen, moet je nagaan hoe incapabel de rest is.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:45 schreef Brammess het volgende:
[..]
Feyenoord gaat heel veel negatieve records verbreken in de CL. Die spelopvatting van jullie kan je nog mee wegkomen in de incapabele Eredivisie maar we zagen hoe makkelijk jullie waren ontmanteld door de topploegen.
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:46 schreef Collide het volgende:
[..]
Kun je zelfs eredivisie mee winnen, moet je nagaan hoe incapabel de rest is.
Waarom vroeg je het niet aan Opper? hij is daar onlangs geweestquote:Op woensdag 26 juli 2017 21:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, ik kan het alleen niet vinden. In bratislava was het wel genot.
Twee keer gewonnen van PSV, één keer verloren van Ajax en één keer gelijk.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:45 schreef Brammess het volgende:
[..]
Feyenoord gaat heel veel negatieve records verbreken in de CL. Die spelopvatting van jullie kan je nog mee wegkomen in de incapabele Eredivisie maar we zagen hoe makkelijk jullie waren ontmanteld door de topploegen.
Klopt, ik deed even meequote:Op woensdag 26 juli 2017 21:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
René heeft je gemist. Hij heeft een haxballsessie gemaakt. check vorige pagina
Verstandige post Roland. Wanneer ga jij naar Bratislava?quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Waarom vroeg je het niet aan Opper? hij is daar onlangs geweest
Leuk, maar niet hierquote:Op woensdag 26 juli 2017 21:47 schreef onlogisch het volgende:
Haxball was erg gezellig!
Bedankt iedereen
ok tnx voor het meedoen sorry dat ik nog niet zo goed benquote:Op woensdag 26 juli 2017 21:32 schreef GGMM het volgende:
RUST... TIJD VOOR HAXBALL!!!![]()
![]()
http://www.haxball.com/?r(...)40c73c1b9bb825f56aa0
![]()
![]()
Naja ik moet het eerst op de kaart zien te vinden beste Opper.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Verstandige post Roland. Wanneer ga jij naar Bratislava?
Net als Sevilla, de latere winnaar van de EL. Alles valt of staat met de loting. Alle ploegen uit Pot 2 ben je in principe kansloos tegen, in pot 1 + 3 zitten ploegen bij waar je echt wel kans maakt op punten. Buiten dat is het niet onbelangrijk wanneer je de topploeg thuis treft. De beste tegenstander tref je het liefst in de laatste wedstrijd waar ze dingen kunnen laten lopen (zie: Barca in de Arena).quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:43 schreef Brammess het volgende:
[..]
Zelfs die halen makkelijk 6 uit 2 tegen ze.
Ik zit er nog tot eh 10 augustus. Vanaf de eerste in Napels, vervolgens Rome en dan nog even firenze. Tips kan je deponeren in de Pm box.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Had mij om tips gevraagd, ben er recent geweest.
Maakt niet uit, leuk dat je meedoet.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:47 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
ok tnx voor het meedoen sorry dat ik nog niet zo goed ben
Is de hoofdstad van Slowakijequote:Op woensdag 26 juli 2017 21:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Naja ik moet het eerst op de kaart zien te vinden beste Opper.
Geen probleemquote:Op woensdag 26 juli 2017 21:47 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
Doelde op Bratislava, waar ben je nu?quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik zit er nog tot eh 10 augustus. Vanaf de eerste in Napels, vervolgens Rome en dan nog even firenze. Tips kan je deponeren in de Pm box.
Geen probleem makker. Wees ook welkom in het haxballtopic (Zie WEB subforum)quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:47 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
Gewoon goed kijken naar de groten onder ons, GGMM bijvoorbeeld. Leer je veel van.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:48 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
ik leek wel veltman hoe ik stond te dekken heheheheh
AH. Heb daar wel de beste hamburger ooit gegeten. Nu zit ik in de buurt van rimini. Denk Zaterdag richting san Marino voor een dagje.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Doelde op Bratislava, waar ben je nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |