Alsof die buitenlandse teams daarvan onder de indruk zijnquote:Op woensdag 26 juli 2017 21:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wij denken niet zoals ajaxcieden....
In de kuip gaat elke tegenstander het moeilijk krijgen
we gaan het zien
we gaan het zien
Zie hier de reden waarom fok zo dood is, jammer.quote:
Feitelijk onjuist, thuis haal je je maximaal haalbare voor de gehele campagne; een puntje.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wij denken niet zoals ajaxcieden....
In de kuip gaat elke tegenstander het moeilijk krijgen
we gaan het zien
we gaan het zien
Ik ben niet eens gegaan. Moeilijk om plezier te hebben in deze droevige tijden.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb mijn vakantie onderbroken daardoor.
Youp heeft helemaal geen humor, dus als hij dat wel doet zegt dat dus heel veel over hem. Niemand wilt net als hem eindigen.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:39 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zie hier de reden waarom fok zo dood is, jammer.
Youp van t hek mag t wel straks bij de oudejaars conference.
Twente verloor in de kuip.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof die buitenlandse teams daarvan onder de indruk zijn
Ja 't komt wel dichtbij nu hequote:Op woensdag 26 juli 2017 21:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben niet eens gegaan. Moeilijk om plezier te hebben in deze droevige tijden.
Wacht nou eerst anders eens gewoon de potjes af voordat je komt lachen oid.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof die buitenlandse teams daarvan onder de indruk zijn
Dat waren inderdaad niet de beste wedstrijden, ook al misten we ook wel een paar belangrijke spelers. Maar we speelden dan wel een prima groepsfase met kutspelers onder Rutten.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Thuis misschien, maar uit staat die wedstrijd van Feyenoord tegen Fenerbahce me vorig jaar nog wel bij (en tegen die Oekraïners, en dat was wel heel matig). En jullie zijn niet veel beter geworden.
Heb toen volgens mij met spullen gesmeten richting het einde van de avondquote:Op woensdag 26 juli 2017 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liverpool - Chelsea duels![]()
Die 4-4
Ja, en dat ging Europees zo goedquote:Op woensdag 26 juli 2017 21:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wacht nou eerst anders eens gewoon de potjes af voordat je komt lachen oid.
Zo postte je ook aan het begin van vorig seizoen over de selectie van Feyenoord.
HAHAHAHAHAquote:Op woensdag 26 juli 2017 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
In de Kuip schiet Leo Messi van zenuwen in eigen doel.
Dat was ook lachwekkend, maar de Eredivisie is nog lachwekkender.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wacht nou eerst anders eens gewoon de potjes af voordat je komt lachen oid.
Zo postte je ook aan het begin van vorig seizoen over de selectie van Feyenoord.
Je FOK! account is ook genoeg.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik zet 1 miljoen euro op dat Feyenoord thuis 7 punten haalt en uit 5
we gaan gewoon door
quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
In de Kuip schiet Leo Messi van zenuwen in eigen doel.
Trouwens lastig om lokaal bier te krijgen man. Vaak alleen pils, en hier aan de kust gelijk heinies. Al hadden ze in de grote supermarcado wel wat leuks.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben niet eens gegaan. Moeilijk om plezier te hebben in deze droevige tijden.
Ik ging toen naar bed toen Chelsea voor stond en het over leek.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:41 schreef Keyos het volgende:
[..]
Heb toen volgens mij met spullen gesmeten richting het einde van de avond.
Als je maar geen lollie's met leipe mocro flavour likt.quote:
Sowquote:Op woensdag 26 juli 2017 21:42 schreef Brammess het volgende:
Als Feyenoord in de CL meer dan 3 punten haalt neem ik een maand een UI naar keuze van Typisch.
NEE dan krijg jij een ban van zes maanden lijkt me beterquote:Op woensdag 26 juli 2017 21:42 schreef Brammess het volgende:
Als Feyenoord in de CL meer dan 3 punten haalt neem ik een maand een UI naar keuze van Typisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |