ok tnx man, Feyenoord haalt wel ff kwartfinale CL komt goedquote:Op woensdag 26 juli 2017 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee we moeten dit seizoen gewoon weer een goed jaar draaien en de Turkse clubs inhalen (Die Galatasaray al kwijt zijn) en dan hebben we die plek wel snel weer terug.
Ajax wordt ook geen kampioen.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:28 schreef JanCees het volgende:
Als Ajax geen kampioen wordt moet Netto z'n ontslag indienen
ajax speelde vorig seizoen in alle uitwedstrijden gewoon kutquote:Op woensdag 26 juli 2017 21:27 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Niet met dit voetbal. Je hebt totaal niet het gevoel dat er een doelpunt gemaakt kan worden.
klaasquote:Op woensdag 26 juli 2017 21:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ajax speelde vorig seizoen in alle uitwedstrijden gewoon kut
dit is gewoon de lijn van vorig seizoen
thuis doen ze het goed ...
Het boeit mij niet heel erg moet ik eerlijk zeggen. Er 4-0 afgaan tegen Real of Barça gaat ook snel vervelen.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit lijkt me meer van toepassing op Ajax. Die dreigen buiten de CL te vallen.
let op je bloeddruk Klaas.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ajax speelde vorig seizoen in alle uitwedstrijden gewoon kut
dit is gewoon de lijn van vorig seizoen
thuis doen ze het goed ...
WOWW KORTE TERMIJN DENKEN!quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het boeit mij niet heel erg moet ik eerlijk zeggen. Er 4-0 afgaan tegen Real of Barça gaat ook snel vervelen.
Feyenoord wordt gewoon laatste in hun poule.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:28 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
ok tnx man, Feyenoord haalt wel ff kwartfinale CL komt goed
Liever 4-0 eraf tegen Real dan 4-0 eraf tegen Nice.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het boeit mij niet heel erg moet ik eerlijk zeggen. Er 4-0 afgaan tegen Real of Barça gaat ook snel vervelen.
ga ik doenquote:
Die kans is bijzonder groot ja.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord wordt gewoon laatste in hun poule.
quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:30 schreef Typisch het volgende:
denk eens aan het nederlandse voetbal voordat je zoiets zegt joh
vuile idioot!!!
Dat klopt.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Liever 4-0 eraf tegen Real dan 4-0 eraf tegen Nice.
Neuh, dat geld draagt voor Feyenoord direct bij aan sportieve prestaties wat op termijn weer extra punten voor Nederland op kan leveren in de Europese competities. Het gaat niet (zoals bij Ajax en in mindere mate PSV) op de grote berg met geld. Dat is ook goed voor het Nederlandse voetbal.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het gaat om Doublepain he. Die heeft een hekel aan de sport en maakt dat al enkele jaren duidelijk.
Bij jullie is het gewoon kortetermijndenken. Kan me nog wel voorstellen dat dat nuttig kan zijn, zeker voor een club die het jaren financieel wat moeilijker heeft.
komop man niet zo negatief denk aan het NL voetbalquote:Op woensdag 26 juli 2017 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord wordt gewoon laatste in hun poule.
Ja, blijkbaar mag je niets zeggen over het Nederlandse voetbal van de Feyenoordertjes, anders worden ze smerig mad.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Het zuurniveau ligt weer op ongekende hoogte hier sjongejonge
Die van je moeder ook.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Het zuurniveau ligt weer op ongekende hoogte hier sjongejonge
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |