Uhuquote:
spel wordt pas echt interessant als je level 50 hebt bereikt. Vriend van me speelt het bijna elke dag wel even. Zo gek ben ik niet maar wel elke week een tijdje. Heb nu 2 LVL-50 chars.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu
Nightblade is 29, Templar 12 en nieuwe Sorcerer 13, beetje afwisseling enzo.
Ik ben nogal een altoholicquote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
spel wordt pas echt interessant als je level 50 hebt bereikt. Vriend van me speelt het bijna elke dag wel even. Zo gek ben ik niet maar wel elke week een tijdje. Heb nu 2 LVL-50 chars.
Mijn char die het verst is qua quests en ontwikkeling is een Dark Elf Sorcerer. Blijft toch een beetje mijn speelstijl, Ranger-class. En mijn motto is en blijft: alles voor de Loot.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben nogal een altoholicDenk dat ik vanavond wel verder ga met de nightblade, ookal merk ik aan mijn linkermuisknop dat dat echt teveel een clickfest is, vooral in dungeons
Nightblade is een standaard assassin, templar een dps (maar wel met one-hander + shield) die light damage doet, en sorcerer, tja... twee spells casten, clannfear bij me hebben, selfheal en dat was hetquote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mijn char die het verst is qua quests en ontwikkeling is een Dark Elf Sorcerer. Blijft toch een beetje mijn speelstijl, Ranger-class. En mijn motto is en blijft: alles voor de Loot.
quote:Todd Howard: The Elder Scrolls VI is designed for people to play for a decade at least
https://www.gamesradar.co(...)ard-play-for-decade/
Yup, met een abo krijg je als het goed is ook de thieves, dark brotherhood en nog wat, en een unlimited "bag" waar al je ingredients in gaan (flowers, hide, wood) zodat je je niet druk hoeft te maken over je inventory en je bank.quote:Op woensdag 19 juni 2019 09:33 schreef 98010378 het volgende:
Heb de base game + Morrowind en Elsewyr vorige week aangeschaft op de PS4. Dit is dus exclusief alle DLC als ik het goed begrijp? Dien ik hier een ESO + abbo voor te nemen en is dit de moeite? Of hoef ik me hier later pas druk om te maken?
Tof spelleke wel.
Oke thanks, ik vermaak me nog wel even zo zonder + abbo denk ikquote:Op woensdag 19 juni 2019 11:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup, met een abo krijg je als het goed is ook de thieves, dark brotherhood en nog wat, en een unlimited "bag" waar al je ingredients in gaan (flowers, hide, wood) zodat je je niet druk hoeft te maken over je inventory en je bank.
quote:
Da's niet zo funky Drizzt.quote:Op maandag 10 maart 2025 11:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker hoor, wil ff spelen en krijg een patch van bijna 40 GB voor m'n kiezen
Ja, maar zonder de horse armorquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:39 schreef StateOfMind het volgende:
Ben benieuwd
Neem aan dat ie ook meteen dat one naar Game Pass komt?
Funky, funkyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Ik ben zelf eigenlijk wel toe aan een remakequote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik begin oud te worden, alle games uit mijn jeugd krijgen opeens remakes.
Broquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ben wel benieuwd naar remasters van Bethesda, vorig jaar de 3 GTA remasters nog gedaan en dat waren imo prima remasters.
Volgende maand vermoedelijk Oblivion Remake en over een Fallout 3 Remaster/Remake gaat ook al jaren geruchten dat het ergens al op de plank ligt.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ben wel benieuwd naar remasters van Bethesda, vorig jaar de 3 GTA remasters nog gedaan en dat waren imo prima remasters.
Die remasters zijn extreem matigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |