quote:"Come, Nerevar. Friend or traitor, come."
quote:"Yes, the Shivering Isles are wonderful. Except when they're horrible. Then they're horribly wonderful!"
Algemene infoquote:"Beware, beware, the Dragonborn comes..."
Dus die eerste soul kwam er sowieso al niet uitquote:Op woensdag 26 juli 2017 21:12 schreef Reljem het volgende:
Die eerste soul kon ik niet absorben, en dat moest om de MQ af te ronden, dus gegoogled en toen lukte het. Maar nu dus alweer 2 draken niet. Misschien komt het door mods of uitbreidingen ofzo
Hmm. Beter dat laatste dan helemaal nietquote:Op woensdag 26 juli 2017 21:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dus die eerste soul kwam er sowieso al niet uitDa's dus of een bug of idd een mod die gay doet.
Er is een manier om handmatig souls toe te voegen, maar dat is wederom gay
quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:18 schreef Reljem het volgende:
[..]
Hmm. Beter dat laatste dan helemaal nietirritant.
Die wil ik ook wel proberen, maar las dat je nogal wat moet installeren voordat je het draaiende hebtquote:Op maandag 7 augustus 2017 11:21 schreef Rezania het volgende:
Vandaag eens een begin aan Bruma maken.
Huh? Draait hier prima met enkel de main files.quote:Op maandag 7 augustus 2017 12:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die wil ik ook wel proberen, maar las dat je nogal wat moet installeren voordat je het draaiende hebt
quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:44 schreef RickoKun het volgende:
De laatste vijf games die Bethesda heeft uitgebracht is Skyrim.
Lord Drizzt reborn!!quote:Op donderdag 14 december 2017 02:47 schreef Morrowind het volgende:
Heb net weer ff twee chars gemaakt in het beste spel allertijden: een dunmer (drow) priestess en een spearcaster
Maar A Link to the past had helemaal geen character creation.quote:Op donderdag 14 december 2017 02:47 schreef Morrowind het volgende:
Heb net weer ff twee chars gemaakt in het beste spel allertijden: een dunmer (drow) priestess en een spearcaster
Ben benieuwd of het wat isquote:Op vrijdag 19 januari 2018 15:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb net Tamriel Rebuilt gedownload en ben nu savegames aan het patchen, zal mij benieuwen of het werkt. Alle files staan iig op de goeie plek
Ziet er mooi uitquote:Op zaterdag 20 januari 2018 11:52 schreef Rezania het volgende:
Before:
[ afbeelding ]
After:
[ afbeelding ]
Precies dezelfde plek, tijd en weer.
Deze guide met The Truth ENB: http://wiki.step-project.com/User:TechAngel85/SSE_Guide/v2
Alleen beetje jammer van die streep in het water, maar daar valt niks aan te doen voor zover ik weet. Ben alsnog tevreden.Nu eindelijk eens Bruma uitspelen en daarna sparen voor een nieuwe videokaart.
Nee, Bruma uitspelen dus.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ziet er mooi uitVerder doe je zeker weer niks in game, alleen ff kijken?
Waarom koop je het niet voor een paar euro bij GOG? Bespaart een hoop moeite.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pff, gisteravond weer veel CTD's gehad, dus Morrowind opnieuw geïnstalleerd, kon Tribunal en Bloodmoon nergens vinden (terwijl ik de GOTY hier toch écht heb liggen), moest dus online gaan zoeken naar iso's, vond die, T en B ook geïnstalleerd, gevolgd door de vaste mods en het spel crashte al voordat ik het schip uit was
Moest enkele mods meermaals opnieuw installeren voordat ze werkten, daarna de 4GB patch er overheen gegooid en dat resulteerde in een redelijk stabiele game die maar 3x crashte in een tijdsbestek van 1,5 uur. Olé.
Savegames was ik kwijt maar dat boeide me niet zo, had het spel sowieso al uitgespeeld en elk char is zo'n beetje hetzelfde, dus och
Omdat ik alles al fysiek heb, kon het alleen niet vinden. Heb nu sowieso de iso's van Tribunal en Bloodmoon op de externe schijf staanquote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarom koop je het niet voor een paar euro bij GOG? Bespaart een hoop moeite.
Bij GOG heb je sowieso altijd de garantie dat het zonder problemen op moderne systemen draait, daarom.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat ik alles al fysiek heb, kon het alleen niet vinden. Heb nu sowieso de iso's van Tribunal en Bloodmoon op de externe schijf staan
edit: tenzij de GOG download er voor zorgt dat ik echt een stabiele game heb, maar ik ga er niet vanuit.
Dan gaan we het toch maar eens aanschaffenquote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bij GOG heb je sowieso altijd de garantie dat het zonder problemen op moderne systemen draait, daarom.
Sidenote hierbij is dat het 'werkt' maar dat dat wel los staat van eventuele problemen wat betreft stabiliteit in de game zelfquote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bij GOG heb je sowieso altijd de garantie dat het zonder problemen op moderne systemen draait, daarom.
Zal sowieso stabieler draaien dan een versie die nog op CD staat.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 15:27 schreef ems. het volgende:
[..]
Sidenote hierbij is dat het 'werkt' maar dat dat wel los staat van eventuele problemen wat betreft stabiliteit in de game zelf
Huh, ik had geen enkel probleem toen ik Morrowind ging modden op Windows 10.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 15:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik quest wat rond Seyda Neen, ben daar klaar, pak de silt strider naar Balmora en PATS! Crash
Misschien even je registry schoonmaken en het spel verwijderen? Dus alles helemaal schoon gewoon, niks meer van Morrowind op je PC.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 16:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Net weer twee crashes
Wat trouwens ook heel vaag is: als ik de GOG-versie van Morrowind start brult windows alsnog dat er geen cd in de drive zit (had die er ff uitgehaald)
Als je met cam en slap gelul erbij streamt heb je sowieso meer kijkers. Dan kijk ik ook mee.quote:Op maandag 22 januari 2018 19:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ok, dit is echt extreem debiel. Ik zat een stream van een kerel te kijken, startte zelf Morrowind op (bleef met die dude praten via discord) en na 10 minuten screen freeze... maakt dus niet eens uit of ik zelf stream, zodra er een willekeurige stream op twitch loopt nokt Morrowind er na 10 min mee
Cam wordt niet opgepikt door de stream, maar wel door XSplit, snap niet hoe dat komt. Ouwehoer wel tijdens het spelen, maar aangezien ik elke 10 minuten ofzo een crash heb, heb ik niet zo heel veel zin meer om te streamen. Wil eerst weten waar dit door komt. Misschien eens met Chrome proberen ipv Firefox...quote:Op maandag 22 januari 2018 20:30 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Als je met cam en slap gelul erbij streamt heb je sowieso meer kijkers. Dan kijk ik ook mee.
Echt al tijden. Prima te doen allemaalquote:Op vrijdag 26 januari 2018 13:27 schreef Armani XL het volgende:
Is de Script Extender voor Skyrim SE al een beetje stabiel.
Heb de SE en wil hem dolgraag weer eens spelen maar wel met de juiste mods
quote:Op vrijdag 26 januari 2018 16:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Echt al tijden. Prima te doen allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |