Iets met hele vreemde fantasieën van sommige users in dit topic.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:43 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Waarom doorgaan op dat militair ingrijpen?
Ja. Het vertroebeld de discussie.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Iets met hele vreemde fantasieën van sommige users in dit topic.
Ik moet zeggen dat Erdogan die houding van de Europeanen netjes gecreëerd heeftquote:Op donderdag 27 juli 2017 10:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
De houding van Europeanen en de haat die men voelt vanuit het buitenland zorgen er wel voor dat Erdo met zijn retoriek wegkomt.
'Buitenlandse inmenging' doet het goed als verkoopargument. En daar hoef je niet veel over te zeggen, alleen een beetje kijken naar de bemoeienis in het Midden-Oosten.
Om maar iets te noemen.
Ja, "de" Europeanen waren echt kapot van een staatsgreep tegen Erdogan en hadden het ook meteen veroordeeld terwijl het aan de gang was.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:44 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat Erdogan die houding van de Europeanen netjes gecreëerd heeft
Vooral de stille tocht was impressivequote:Op donderdag 27 juli 2017 10:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, "de" Europeanen waren echt kapot van een staatsgreep tegen Erdogan en hadden het ook meteen veroordeeld terwijl het aan de gang was.
quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:48 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Vooral de stille tocht was impressive
Ik was er wel bedroefd over en hoop dat er binnenkort een succesvolle staatsgreep plaatsvindt.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, "de" Europeanen waren echt kapot van een staatsgreep tegen Erdogan en hadden het ook meteen veroordeeld terwijl het aan de gang was.
Het is dan ook de houding en bemoeienis van figuren zoals jij waardoor Erdogan succesvol is in Turkije. Zelfs de mensen die een pesthekel hebben aan Erdogan gingen de straten op om Turkije niet een 'westers' playground te maken.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:49 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik was er wel bedroefd over en hoop dat er binnenkort een succesvolle staatsgreep plaatsvindt.
Laten we niet vergeten dat Erdogan Nederland en andere landen aanvalt en niet andersom.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het is dan ook de houding en bemoeienis van figuren zoals jij waardoor Erdogan succesvol is in Turkije. Zelfs de mensen die een pesthekel hebben aan Erdogan gingen de straten op om Turkije niet een 'westers' playground te maken.
Zijn bek opentrekken is je definitie van aanvallen? Dan weet ik niet waar jij je nieuws vandaan haalt, maar Google eens voor de lol op Erdogan en probeer dan nog eens te herhalen wat je zei.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:53 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Laten we niet vergeten dat Erdogan Nederland en andere landen aanvalt en niet andersom.
En terecht.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zelfs de mensen die een pesthekel hebben aan Erdogan gingen de straten op om Turkije niet een 'westers' playground te maken.
quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:49 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik was er wel bedroefd over en hoop dat er binnenkort een succesvolle staatsgreep plaatsvindt.
En daarmee de poging tot een staatsgreep tegen te gaan, waar je zo bedroefd over bent dat het is gefaald.quote:
Dat en het land binnendringen en de dreigementen en intimidatie.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zijn bek opentrekken is je definitie van aanvallen? Dan weet ik niet waar jij je nieuws vandaan haalt, maar Google eens voor de lol op Erdogan en probeer dan nog eens te herhalen wat je zei.
Tje, een groot deel van het Turkse volk weet niet beter.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:56 schreef zarGon het volgende:
[..].
Mensen zoals jij zijn de reden waarom Erdo zo succesvol is.
De Turkse oppositie wel toestaan om campagne te voeren voor de NEE campagne, maar de regerende partij niet... over intimidatie gesproken, jij hebt lef.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:56 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dat en het land binnendringen en de dreigementen en intimidatie.
Wie die "staatsgreep" heeft gepleegd weet ik niet.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En daarmee de poging tot een staatsgreep tegen te gaan, waar je zo bedroefd over bent dat het is gefaald.
Gelukkig jij, iemand die 3000 KM verder op zit wel toch.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:57 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Tje, een groot deel van het Turkse volk weet niet beter.
Dat boeit verder ook niet voor de stelling dat het volk de straten op is gegaan om een staatsgreep tegen te houden.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:58 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Wie die "staatsgreep" heeft gepleegd weet ik niet.
Het land binnendringen om hier onrust te veroorzaken is ook een manier van campagne voeren, maar die ellende houden ze maar lekker in Turkije. De Nederlandse overheid heeft in mijn ogen goed opgetreden.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De Turkse oppositie wel toestaan om campagne te voeren voor de NEE campagne, maar de regerende partij niet... over intimidatie gesproken, jij hebt lef.
Het volk is ook massaal de straten op gegaan om te protesteren tegen Erdogan. Jij weet net zo goed als ik hoe dat is afgelopen.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat boeit verder ook niet voor de stelling dat het volk de straten op is gegaan om een staatsgreep tegen te houden.
Nee, de Nederlandse overheid had goed opgetreden wanneer het consequent was en geen enkele partij of politicus had toegestaan campagne te voeren in dit land. De oppositie wel toestaan, de regerende partij niet was niets minder dan een intimidatie jegens Erdogan inc.quote:Op donderdag 27 juli 2017 11:01 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Het land binnendringen om hier onrust te veroorzaken is ook een manier van campagne voeren, maar die ellende houden ze maar lekker in Turkije. De Nederlandse overheid heeft in mijn ogen goed opgetreden.
In Nederland hebben we vrije media en dat scheelt wel een stuk ja.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gelukkig jij, iemand die 3000 KM verder op zit wel toch.
Yep, met miljoenen euro's aan schade aan de hand van vandalen en een houding van de politie niet anders dan wat er tijdens de Hamburgrellen is geweest, wat is je punt?quote:Op donderdag 27 juli 2017 11:02 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Het volk is ook massaal de straten op gegaan om te protesteren tegen Erdogan. Jij weet net zo goed als ik hoe dat is afgelopen.
Prachtig om te zien hoe je dit probeert om te draaienquote:Op donderdag 27 juli 2017 11:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, de Nederlandse overheid had goed opgetreden wanneer het consequent was en geen enkele partij of politicus had toegestaan campagne te voeren in dit land. De oppositie wel toestaan, de regerende partij niet was niets minder dan een intimidatie jegens Erdogan inc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |