Zo komt dat ook snel over natuurlijk. Je verwacht als westerling gewoon dat mensen dictators als Erdogan volledig en altijd afwijzen.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Okay.
Het is namelijk niet de eerste keer dat het oneens zijn met de Europese/Nederlandse kijk op zaken je al heel snel een label 'pro-Erdoğan' oplevert.
Zou inderdaad geen slimme actie van hem zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En buiten het feit dat Erdogan natuurlijk nooit zoiets suicidaals gaat doen als de EU aan te vallen, haar eigen militaire bondgenoten zonder Rusland en Iran op z'n minst aan haar zij.
Dat gaat hij ook nooit doen. Laten we niet al te gek gaan doemdenken.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:24 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dat klopt, maar op het moment dat hij echt fysiek gaat aanvallen is het heel snel klaar denk ik. De VS zullen dan de EU steunen en niet Erdogan. Buiten het feit dat de EU natuurlijk vele malen sterker is dan Turkije.
Hij is er gek genoeg voor.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor natte dromen?
Leuke fantasie..
Er zijn er een paar hier die het toejuichen dat Turkije helemaal afgestoten wordt. Zonder te bedenken in wat voor kringen zich Turkije dan al helemaal gaat begeven.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En buiten het feit dat Erdogan natuurlijk nooit zoiets suicidaals gaat doen als de EU aan te vallen, haar eigen militaire bondgenoten zonder Rusland en Iran op z'n minst aan haar zij.
Ja, uhuh.quote:
Ik ben er ook voor het af te stoten. Gewoon omdat je weinig anders kan met zo'n man aan de macht. Daar heeft men als volk voor gekozen.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er zijn er een paar hier die het toejuichen dat Turkije helemaal afgestoten wordt. Zonder te bedenken in wat voor kringen zich Turkije dan al helemaal gaat begeven.
Op militair gebied is Europa enorm zwak, puur omdat het ieder voor zich is. Met Trump die aangaf dat de EU voor haar eigen boontjes moet doppen werd het al leuk, maar als het daadwerkelijk tot een confrontatie zou komen, zou het nog leuker worden. Niet dat het zo ver komt, dat vereist totale debiliteit; niemand heeft daar trek in.
Zijn geweld tegen onder andere zijn eigen bevolking.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En dit baseer je op welke inzichten?
Dit wordt nu wel heel erg absurd.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:35 schreef Jaroon het volgende:
Geen enkel westers land zal accepteren dat Turkije de EU aanvalt.
Hoe verkoopt hij het ontslaan van zoveel mensen in eigen land? Dat moet onderhand elke Turkse familie zo'n beetje raken?quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, uhuh.
Erdo weet als geen ander dat je het moet kunnen verkopen; een oorlog kun je niet verkopen. Ja, wel eentje die je tienduizenden kilometers verderop gaat uitvechten; niets dat bij je voordeur afspeelt.
Jep, een militaire bondgenootschap tussen Rusland en Turkije zou het westen juist weer compleet kunnen afsluiten van de Zwarte zee en de omgeving, met misschien een uitzondering voor de VK en VS, zit je daar dan gezellig met je EU, los van dat er miljoenen Turken in Europa zijn waar je fijne spanningen zult hebben.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er zijn er een paar hier die het toejuichen dat Turkije helemaal afgestoten wordt. Zonder te bedenken in wat voor kringen zich Turkije dan al helemaal gaat begeven.
Op militair gebied is Europa enorm zwak, puur omdat het ieder voor zich is. Met Trump die aangaf dat de EU voor haar eigen boontjes moet doppen werd het al leuk, maar als het daadwerkelijk tot een confrontatie zou komen, zou het nog leuker worden. Niet dat het zo ver komt, dat vereist totale debiliteit; niemand heeft daar trek in.
Ja, dat is vergelijkbaar met het verklaren van oorlog aan (machtige) landen om je heen.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:35 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Zijn geweld tegen onder andere zijn eigen bevolking.
Hij sloopt het land van binnenuit en isoleert zich van de buitenwereld. Hoe helpt dat de bevolking en economie?quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, dat is vergelijkbaar met het verklaren van oorlog aan (machtige) landen om je heen..
Als je iets hebt geleerd de afgelopen tijd, is dat het Erdo vooral om macht in het binnenland en economische voorspoed gaat.
Ah, zo een kaart weer, Saddam, Khaddafi en Mubarak lusten daar ook wel pap van, we weten inmiddels wie werkelijk uit was op oorlogsdrift en een invasie van een ander land.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:35 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Zijn geweld tegen onder andere zijn eigen bevolking.
Men doet het zelf. Maar instabiele landen (zeker met olie) worden idd misbruiktquote:Op donderdag 27 juli 2017 10:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ah, zo een kaart weer, Saddam, Khaddafi en Mubarak lusten daar ook wel pap van, we weten inmiddels wie werkelijk uit was op oorlogsdrift en een invasie van een ander land.
Op z'n max wil Erdogan de plek van Ataturk innemen als nationale held en stichter van het nieuwe Turkije inderdaad, niet alles de tering intrappen wat hij over de jaren heeft opgebouwd.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, dat is vergelijkbaar met het verklaren van oorlog aan (machtige) landen om je heen..
Als je iets hebt geleerd de afgelopen tijd, is dat het Erdo vooral om macht in het binnenland en economische voorspoed gaat.
Duitsland zou Nederland ook niet aanvallen in de jaren 40. We hebben daarvan geleerd.quote:
De houding van Europeanen en de haat die men voelt vanuit het buitenland zorgen er wel voor dat Erdo met zijn retoriek wegkomt.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:36 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Hoe verkoopt hij het ontslaan van zoveel mensen in eigen land? Dat moet onderhand elke Turkse familie zo'n beetje raken?
Ja, goed zo, een Godwinnetje. Deze discussie is klaar wat mij betreft.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:40 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Duitsland zou Nederland ook niet aanvallen in de jaren 40. We hebben daarvan geleerd.
Ik zeg dit om aan te geven dat hij er gek genoeg voor is. Zijn machtswellust stopt niet bij geweld.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ben je op je ultratrotse Turkse teentjes getrapt.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, goed zo, een Godwinnetje. Deze discussie is klaar wat mij betreft.
Er was niet zoveel haat. Wel weerstand omdat men in de EU als burgers vindt dat het land niet bij ons past. En duidelijk geheel terecht. Maar de problemen daar spelen al veel langer.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
De houding van Europeanen en de haat die men voelt vanuit het buitenland zorgen er wel voor dat Erdo met zijn retoriek wegkomt.
'Buitenlandse inmenging' doet het goed als verkoopargument. En daar hoef je niet veel over te zeggen, alleen een beetje kijken naar de bemoeienis in het Midden-Oosten.
Om maar iets te noemen.
Waarom doorgaan op dat militair ingrijpen?quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben je op je ultratrotse Turkse teentjes getrapt.
Iets met hele vreemde fantasieën van sommige users in dit topic.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:43 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Waarom doorgaan op dat militair ingrijpen?
Ja. Het vertroebeld de discussie.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Iets met hele vreemde fantasieën van sommige users in dit topic.
Ik moet zeggen dat Erdogan die houding van de Europeanen netjes gecreëerd heeftquote:Op donderdag 27 juli 2017 10:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
De houding van Europeanen en de haat die men voelt vanuit het buitenland zorgen er wel voor dat Erdo met zijn retoriek wegkomt.
'Buitenlandse inmenging' doet het goed als verkoopargument. En daar hoef je niet veel over te zeggen, alleen een beetje kijken naar de bemoeienis in het Midden-Oosten.
Om maar iets te noemen.
Ja, "de" Europeanen waren echt kapot van een staatsgreep tegen Erdogan en hadden het ook meteen veroordeeld terwijl het aan de gang was.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:44 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat Erdogan die houding van de Europeanen netjes gecreëerd heeft
Vooral de stille tocht was impressivequote:Op donderdag 27 juli 2017 10:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, "de" Europeanen waren echt kapot van een staatsgreep tegen Erdogan en hadden het ook meteen veroordeeld terwijl het aan de gang was.
quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:48 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Vooral de stille tocht was impressive
Ik was er wel bedroefd over en hoop dat er binnenkort een succesvolle staatsgreep plaatsvindt.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, "de" Europeanen waren echt kapot van een staatsgreep tegen Erdogan en hadden het ook meteen veroordeeld terwijl het aan de gang was.
Het is dan ook de houding en bemoeienis van figuren zoals jij waardoor Erdogan succesvol is in Turkije. Zelfs de mensen die een pesthekel hebben aan Erdogan gingen de straten op om Turkije niet een 'westers' playground te maken.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:49 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik was er wel bedroefd over en hoop dat er binnenkort een succesvolle staatsgreep plaatsvindt.
Laten we niet vergeten dat Erdogan Nederland en andere landen aanvalt en niet andersom.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het is dan ook de houding en bemoeienis van figuren zoals jij waardoor Erdogan succesvol is in Turkije. Zelfs de mensen die een pesthekel hebben aan Erdogan gingen de straten op om Turkije niet een 'westers' playground te maken.
Zijn bek opentrekken is je definitie van aanvallen? Dan weet ik niet waar jij je nieuws vandaan haalt, maar Google eens voor de lol op Erdogan en probeer dan nog eens te herhalen wat je zei.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:53 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Laten we niet vergeten dat Erdogan Nederland en andere landen aanvalt en niet andersom.
En terecht.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zelfs de mensen die een pesthekel hebben aan Erdogan gingen de straten op om Turkije niet een 'westers' playground te maken.
quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:49 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik was er wel bedroefd over en hoop dat er binnenkort een succesvolle staatsgreep plaatsvindt.
En daarmee de poging tot een staatsgreep tegen te gaan, waar je zo bedroefd over bent dat het is gefaald.quote:
Dat en het land binnendringen en de dreigementen en intimidatie.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zijn bek opentrekken is je definitie van aanvallen? Dan weet ik niet waar jij je nieuws vandaan haalt, maar Google eens voor de lol op Erdogan en probeer dan nog eens te herhalen wat je zei.
Tje, een groot deel van het Turkse volk weet niet beter.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:56 schreef zarGon het volgende:
[..].
Mensen zoals jij zijn de reden waarom Erdo zo succesvol is.
De Turkse oppositie wel toestaan om campagne te voeren voor de NEE campagne, maar de regerende partij niet... over intimidatie gesproken, jij hebt lef.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:56 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dat en het land binnendringen en de dreigementen en intimidatie.
Wie die "staatsgreep" heeft gepleegd weet ik niet.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En daarmee de poging tot een staatsgreep tegen te gaan, waar je zo bedroefd over bent dat het is gefaald.
Gelukkig jij, iemand die 3000 KM verder op zit wel toch.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:57 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Tje, een groot deel van het Turkse volk weet niet beter.
Dat boeit verder ook niet voor de stelling dat het volk de straten op is gegaan om een staatsgreep tegen te houden.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:58 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Wie die "staatsgreep" heeft gepleegd weet ik niet.
Het land binnendringen om hier onrust te veroorzaken is ook een manier van campagne voeren, maar die ellende houden ze maar lekker in Turkije. De Nederlandse overheid heeft in mijn ogen goed opgetreden.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De Turkse oppositie wel toestaan om campagne te voeren voor de NEE campagne, maar de regerende partij niet... over intimidatie gesproken, jij hebt lef.
Het volk is ook massaal de straten op gegaan om te protesteren tegen Erdogan. Jij weet net zo goed als ik hoe dat is afgelopen.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat boeit verder ook niet voor de stelling dat het volk de straten op is gegaan om een staatsgreep tegen te houden.
Nee, de Nederlandse overheid had goed opgetreden wanneer het consequent was en geen enkele partij of politicus had toegestaan campagne te voeren in dit land. De oppositie wel toestaan, de regerende partij niet was niets minder dan een intimidatie jegens Erdogan inc.quote:Op donderdag 27 juli 2017 11:01 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Het land binnendringen om hier onrust te veroorzaken is ook een manier van campagne voeren, maar die ellende houden ze maar lekker in Turkije. De Nederlandse overheid heeft in mijn ogen goed opgetreden.
In Nederland hebben we vrije media en dat scheelt wel een stuk ja.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gelukkig jij, iemand die 3000 KM verder op zit wel toch.
Yep, met miljoenen euro's aan schade aan de hand van vandalen en een houding van de politie niet anders dan wat er tijdens de Hamburgrellen is geweest, wat is je punt?quote:Op donderdag 27 juli 2017 11:02 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Het volk is ook massaal de straten op gegaan om te protesteren tegen Erdogan. Jij weet net zo goed als ik hoe dat is afgelopen.
Prachtig om te zien hoe je dit probeert om te draaienquote:Op donderdag 27 juli 2017 11:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, de Nederlandse overheid had goed opgetreden wanneer het consequent was en geen enkele partij of politicus had toegestaan campagne te voeren in dit land. De oppositie wel toestaan, de regerende partij niet was niets minder dan een intimidatie jegens Erdogan inc.
Zeg je nou dat je niets anders weet dan wat je op afstand gevoerd is?quote:Op donderdag 27 juli 2017 11:03 schreef Hallojo het volgende:
[..]
In Nederland hebben we vrije media en dat scheelt wel een stuk ja.
Hoeveel mensen zijn er door de politie vermoord tijdens de Hamburgrellen?quote:Op donderdag 27 juli 2017 11:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Yep, met miljoenen euro's aan schade aan de hand van vandalen en een houding van de politie niet anders dan wat er tijdens de Hamburgrellen is geweest, wat is je punt?
Ik ben blij dat mijn literaire stukken vol met spelfouten je bewondering verdienen, maar van een inhoudelijke weerlegging heb je mij spijtig genoeg van weinig voorzien.quote:Op donderdag 27 juli 2017 11:04 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Prachtig om te zien hoe je dit probeert om te draaien
Jij bent de rechterhand van Erdogan?quote:Op donderdag 27 juli 2017 11:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je niets anders weet dan wat je op afstand gevoerd is?
Hoeveel mensen zijn er tijdens de Gezi protesten door de politie vermoord?quote:Op donderdag 27 juli 2017 11:04 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zijn er door de politie vermoord tijdens de Hamburgrellen?
Nee de linkerhand, hij houdt er van wanneer ik hem met links bevredig.quote:Op donderdag 27 juli 2017 11:05 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Jij bent de rechterhand van Erdogan?
Het begint wel heel triest te worden nu.quote:Op donderdag 27 juli 2017 11:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee de linkerhand, hij houdt er van wanneer ik hem met links bevredig.
Dan moet je ook niet domme vragen stellen aan een sukkeltje achter zijn keyboard.quote:Op donderdag 27 juli 2017 11:07 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Het begint wel heel triest te worden nu.
Volgens mij sowieso 4.quote:Op donderdag 27 juli 2017 11:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zijn er tijdens de Gezi protesten door de politie vermoord?
Waaronder een met een waterkanon en eentje toen er een traangasfles tegen de hoofd van iemand kwam, hardly doelgericht willens en wetense pogingen om iemand te doden. Zeker niet voor de speciale politieeenheden.quote:
22 en dan heb ik het nog niet over de 8000 gewonden. Of die nou precies door de politie of andere mensen van Erdogan vermoord zijn weet ik ook niet.quote:Op donderdag 27 juli 2017 11:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zijn er tijdens de Gezi protesten door de politie vermoord?
Cuuuuushquote:Op donderdag 27 juli 2017 11:09 schreef Hallojo het volgende:
[..]
22 en dan heb ik het nog niet over de 8000 gewonden. Of die nou precies door de politie of andere mensen van Erdogan vermoord zijn weet ik ook niet.
Inderdaad, iemand die in een stabiel land als Nederland zit, weet veel beter dan mensen die daadwerkelijk coups hebben meegemaakt. Dom volk, ze zouden voor een coup moeten zijn, vooral die ene in 1980 heeft veel goeds gebracht.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:57 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Tje, een groot deel van het Turkse volk weet niet beter.
Alleen jammer dat je de moeite niet neemt om je in te lezen, want het niveau van de Nederlandse media is bedroevend. Je leert geen fuck als je zelf geen achtergrondinformatie opzoekt.quote:Op donderdag 27 juli 2017 11:03 schreef Hallojo het volgende:
[..]
In Nederland hebben we vrije media en dat scheelt wel een stuk ja.
Een ongelukje kan tijdens dat soort dingen altijd gebeuren, maar ruim 8000 ongelukjes gaat een beetje opvallen.quote:Op donderdag 27 juli 2017 11:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waaronder een met een waterkanon en eentje toen er een traangasfles tegen de hoofd van iemand kwam, hardly doelgericht willens en wetense pogingen om iemand te doden. Zeker niet voor de speciale politieeenheden.
De informatie die je krijgt zal nooit 100% juist zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2017 11:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Inderdaad, iemand die in een stabiel land als Nederland zit, weet veel beter dan mensen die daadwerkelijk coups hebben meegemaakt. Dom volk, ze zouden voor een coup moeten zijn, vooral die ene in 1980 heeft veel goeds gebracht.
Dit soort posts zou nou de reden waarom ik als Nederlandse Turk nooit eens zal zijn met het o zo verlichte Nederlander.
[..]
Alleen jammer dat je de moeite niet neemt om je in te lezen, want het niveau van de Nederlandse media is bedroevend. Je leert geen fuck als je zelf geen achtergrondinformatie opzoekt.
8000 van de 3.5/7.5 miljoen valt wel mee toch?quote:Op donderdag 27 juli 2017 11:13 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Een ongelukje kan tijdens dat soort dingen altijd gebeuren, maar ruim 8000 ongelukjes gaat een beetje opvallen.
Heb je al gezien hoeveel slachtoffers de coup van 1980 heeft gemaakt?quote:Op donderdag 27 juli 2017 11:09 schreef Hallojo het volgende:
[..]
22 en dan heb ik het nog niet over de 8000 gewonden. Of die nou precies door de politie of andere mensen van Erdogan vermoord zijn weet ik ook niet.
Het gaat niet om de juistheid, het gaat om de volledigheid van de inhoud.quote:Op donderdag 27 juli 2017 11:15 schreef Hallojo het volgende:
[..]
De informatie die je krijgt zal nooit 100% juist zijn.
Stonden er zo veel te demonstreren?quote:Op donderdag 27 juli 2017 11:16 schreef xaban06 het volgende:
[..]
8000 van de 3.5/7.5 miljoen valt wel mee toch?
Wilde je net vragen. Is dat inclusief of exclusief de mensen die door vandalen zijn gedood?quote:Op donderdag 27 juli 2017 11:09 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Oh wacht, je weet niet eens waar je het over hebt?quote:Op donderdag 27 juli 2017 11:20 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Stonden er zo veel te demonstreren?
Gaat wat opvallen ? Erdogan heeft na Gezi weer een monsterzege gehaald in de presidentsverkiezingen waar hij solo in ging zonder zijn partij.quote:Op donderdag 27 juli 2017 11:13 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Een ongelukje kan tijdens dat soort dingen altijd gebeuren, maar ruim 8000 ongelukjes gaat een beetje opvallen.
Man ik ben helemaal niet voor een gewelddadige coup. Ik zou het liever op een democratische manier zien. Een vreedzame coup zal lastig zijn. Aan de andere kant zou een gewelddadige coup misschien minder slachtoffers opleveren dan hoe het nu gaat in Turkije.quote:Op donderdag 27 juli 2017 11:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je al gezien hoeveel slachtoffers de coup van 1980 heeft gemaakt?
Alsjeblieft: https://nl.wikipedia.org/(...)Staatsgreep_van_1980.
Blijf vooral preachen dat je een coup heel fijn zou vinden.
Okee, de volledigheid zal nooit 100% zijn. Er spelen belangen.quote:Op donderdag 27 juli 2017 11:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het gaat niet om de juistheid, het gaat om de volledigheid van de inhoud.
quote:Op donderdag 27 juli 2017 11:23 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Man ik ben helemaal niet voor een gewelddadige coup.
...
Aan de andere kant zou een gewelddadige coup misschien minder slachtoffers opleveren dan hoe het nu gaat in Turkije.

Ik heb ze niet geteld. En jij blijkbaar ook niet met 3,5 tot 7,5 miljoenquote:Op donderdag 27 juli 2017 11:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Oh wacht, je weet niet eens waar je het over hebt?
En misschien is het voor Turkije wel beter om een dictator aan de macht te hebben. Ik denk dat het voor Irak ook beter was geweest om Saddam te laten zitten.quote:
Ik wil niet dat er slachtoffers vallen, maar... in dat ene geval, dan kan het.quote:
Als ik moet kiezen tussen 100.000 slachtoffers en 1.000.000 slachtoffers kies ik voor 100.000.quote:Op donderdag 27 juli 2017 11:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wil niet dat er slachtoffers vallen, maar... in dat ene geval, dan kan het.
Ik ben tegen geweld, maar... als we nu geweld toepassen, is het beter voor de toekomst.
Ik ben voor een stabiel Irak, maar... laten we het land verneuken door een oorlog te starten; het is echt fijn voor de bevolking dat ze al sinds 2003 alleen maar ellende kennen, maar ze komen er wel hoor, het is echt veel beter zo.
Je spreekt jezelf zooo enorm tegen, je hebt het niet eens door.
Er valt niets te kiezen als je tegen geweld en slachtoffers en ellende bent.quote:Op donderdag 27 juli 2017 11:47 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen tussen 100.000 slachtoffers en 1.000.000 slachtoffers kies ik voor 100.000.
Heb je last van een beroerte of zo?quote:En kun je mij even vertellen waar ik precies zeg dat ik voor de tweede Golfoorlog was?
Jij zei dat je voor de nazi's was tijdens de tweede wereldoorlog.quote:Op donderdag 27 juli 2017 11:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er valt niets te kiezen als je tegen geweld en slachtoffers en ellende bent.
Dan ga je niet bewust aanmoedigen om zelf hetgeen te doen waar je zo tegen bent.
Je vroeg je af hoe Erdo scoorde? Zo dus. Door aan te geven dat het onder hem beter zal gaan, en zonder hem er chaos en onstabiliteit zal zijn. Kies voor mij en accepteer de gevolgen, want anders wordt het nog veel erger.
Slippery slope verder, maar goed.
[..]
Heb je last van een beroerte of zo?
Wáár heb je het over?quote:Op donderdag 27 juli 2017 11:54 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Jij zei dat je voor de nazi's was tijdens de tweede wereldoorlog.
Dat zal ik gelijk doen nadat jij me hebt verteld waar ik zei dat ik voor de tweede Golfoorlog was.quote:Op donderdag 27 juli 2017 12:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wáár heb je het over?.
Okay. Ik doe mijn best, maar jij moet me wel even helpen.
Kun je alsjeblieft aanwijzen waar ik zoiets heb gezegd? Gewoon, zou je je bewering met een citaat van mij kunnen versterken/onderbouwen?
Ik heb sinds januari 2014 slechts zes (6) keer het woord "nazi"/"nazi's" gepost, dus ik ben echt, echt echt, echt, enorm benieuwd aan welke post je gaat refereren.
Hoe bedoelde jij de onderstaande post?quote:Op donderdag 27 juli 2017 12:10 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dat zal ik gelijk doen nadat jij me hebt verteld waar ik zei dat ik voor de tweede Golfoorlog was.
Moet ik dit lezen zoals het er staat, of is het toch sarcastisch/ironisch en bedoel je het tegenovergestelde?quote:Op donderdag 27 juli 2017 11:32 schreef Hallojo het volgende:
[..]
En misschien is het voor Turkije wel beter om een dictator aan de macht te hebben. Ik denk dat het voor Irak ook beter was geweest om Saddam te laten zitten.
Ik heb niks gemist hier..quote:Op donderdag 27 juli 2017 12:10 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dat zal ik gelijk doen nadat jij me hebt verteld waar ik zei dat ik voor de tweede Golfoorlog was.
Er staat dat ik denk dat Irak waarschijnlijk beter af was geweest met Saddam aan de macht en dat is ook precies wat ik ermee bedoel. Wat de Amerikanen daar met steun van Nederland hebben gedaan in de tweede Golfoorlog is schandalig.quote:Op donderdag 27 juli 2017 12:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe bedoelde jij de onderstaande post?
[..]
Moet ik dit lezen zoals het er staat, of is het toch sarcastisch/ironisch en bedoel je het tegenovergestelde?.
Ik steunde Tiger Woods al tijdens de tweede wereldoorlogquote:Op donderdag 27 juli 2017 12:22 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik heb niks gemist hier..
En ik steunde Tiger Woods in de tweede golfoorlog.
Dus, aan de ene kant wil je Erdo weghebben (middels een coup zelfs), maar even later zeg je dat het voor Turkije misschien wel beter is dat hij aan de macht is.quote:Op donderdag 27 juli 2017 12:26 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Er staat dat ik denk dat Irak waarschijnlijk beter af was geweest met Saddam aan de macht en dat is ook precies wat ik ermee bedoel. Wat de Amerikanen daar met steun van Nederland hebben gedaan in de tweede Golfoorlog is schandalig.
Het lijkt me voor iedereen beter dat Turkije weer een democratie wordt. Vooral voor Turkije zelf. En hoe dat gebeurt is aan de Turken. En als de Turken liever Erdogan voor de rest van zijn leven als dictator hebben, vind ik dat ook prima, zo lang hij zich maar niet met andere landen gaat bemoeien.quote:Op donderdag 27 juli 2017 12:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dus, aan de ene kant wil je Erdo weghebben (middels een coup zelfs), maar even later zeg je dat het voor Turkije misschien wel beter is dat hij aan de macht is.
... ? ...
Ja, maar dat is niet grappig.quote:Op donderdag 27 juli 2017 12:27 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik steunde Tiger Woods al tijdens de tweede wereldoorlog
Als honden met de staart tussen de benen. " Ach, laat ons jullie voor nazi en wat nog meer uitmaken en wat bedrijven beschuldigen van terrorisme, maar laten we ervoor zorgen dat de handel blijft doorgaan".quote:Turkije wil niet dat de conflicten met Duitsland economische schade veroorzaken. Dit heeft de Turkse premier Binali Yildirim donderdag tegenover Duitse ondernemers beklemtoond.
Yildirim zei dat "de politieke twisten niet mogen escaleren en de politici moet erover waken dat hun geschillen geen schade berokkenen aan de handel".
De Duitse minister van Buitenlandse Zaken Sigmar Gabriel ontstak een week geleden in woede over het repressieve beleid van de Turkse president Erdogan als gevolg waarvan ook Duitsers vastzitten.
Gabriel onderbrak zijn vakantie aan de Noordzee en verklaarde in Berlijn dat het beter is helemaal geen zaken meer te doen met Turkije, omdat daar geen rechtszekerheid meer bestaat. Sindsdien pogen Turkse leiders de economische schade van de Duits-Turkse ruzie te beperken.
Ja, want een land als Nederland houdt zich aan haar principes.quote:Op donderdag 27 juli 2017 13:06 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Turkije wil niet dat conflict met Duitsland escaleert
De enige taal die Erdogan en zijn AKP verstaan is de taal van geld en goud. Raak ze waar het pijn doet (economie) en ze zijn zo mak als lammetjes.
Zou meeten.quote:Op donderdag 27 juli 2017 12:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Het is hier soms net een Turks koffiehuis.
#genieten
Geinig idd dat de partij die tekeer ging als een dolle chimpansee, een blik met nazi-scheldwoorden opentrok en waar je van dacht dat ze de troepen bij de grens zouden parkeren nu roept dat men het allemaal niet moet laten escalerenquote:Op donderdag 27 juli 2017 13:06 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Turkije wil niet dat conflict met Duitsland escaleert
[..]
Als honden met de staart tussen de benen. " Ach, laat ons jullie voor nazi en wat nog meer uitmaken en wat bedrijven beschuldigen van terrorisme, maar laten we ervoor zorgen dat de handel blijft doorgaan".
De enige taal die Erdogan en zijn AKP verstaan is de taal van geld en goud. Raak ze waar het pijn doet (economie) en ze zijn zo mak als lammetjes.
Voor zover ik weet is Wilders de enige die gematigd staat te tieren over de Arabieren.quote:Op donderdag 27 juli 2017 13:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, want een land als Nederland houdt zich aan haar principes.
Daarom handelt Nederland bijvoorbeeld ook niet met Saoedie-Arabië en bezoekt de Koning der Nederlanden dat land niet.
Het gaat er meer om dat geld en goud net zo belangrijk is in Europa en dat Nederland er zich ook door laat leiden. Het is niet zo dat economische belangen alleen bij de Turken leidend zijn voor het uitgevoerde beleid.quote:Op donderdag 27 juli 2017 14:47 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is Wilders de enige die gematigd staat te tieren over de Arabieren.
Zeker niet. Maar dat is hoe de wereld werkt. Pijnlijk.quote:Op donderdag 27 juli 2017 13:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, want een land als Nederland houdt zich aan haar principes.
Daarom handelt Nederland bijvoorbeeld ook niet met Saoedie-Arabië en bezoekt de Koning der Nederlanden dat land niet.
Kloptquote:Op donderdag 27 juli 2017 14:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat geld en goud net zo belangrijk is in Europa en dat Nederland er zich ook door laat leiden. Het is niet zo dat economische belangen alleen bij de Turken leidend zijn voor het uitgevoerde beleid.
Geld is overal een drijfveer, niet alleen in Turkije. Dat was meer mijn punt.
Als het erop aankomt is het 'jaaaa, mensenrechten belangrijk', maar puntje bij paaltje is het 'jaaa, geld, omnom, huh - wat - mensenrechten? ja niet aan ons om daar wat over te zeggen en te doen".
neequote:Op donderdag 27 juli 2017 10:20 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik verwacht op niet al te lange termijn toch wel grote opstanden in Turkije, gesteund door de internationale gemeenschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |