SPOILER: Uitleg in de spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MacBook gebruikers geldt het volgende om een foto te kunnen plaatsen!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen vind je hier :
Topicreeks: Opmerkelijke Funda Fototopic
TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of gebruik de Volg-knop als je niet direct een leuke foto kan vinden
En 2x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen![]()
En foto's natuurlijk ! Het is niet voor niks het opmerkelijke foto topic !
En weer verder.![]()
🏠Schuimpje... mijn liefste. Verlaat mij nimmer weer...
Holy Freakin.. Ik heb echt met open mond zitten kijken naar zoveel wansmaak in 1 huis. Het lijkt wel een begrafenisonderneming of zo.. Alhoewel die zolderkamer wel mooi is met dat glas.quote:Op woensdag 26 juli 2017 15:00 schreef tombolafan het volgende:
http://www.funda.nl/koop/beverwijk/huis-49638898-zeestraat-151/
Te veel om op te noemen
3 'badkamers', een zwembad als opslagplaats, een 'bed' in de garage, en de inrichting![]()
![]()
Als je de eerste foto ziet denk ik al snel, oohh daar wonen oude(re) mensen, maar dit zag ik echt niet aankomenquote:Op woensdag 26 juli 2017 15:00 schreef tombolafan het volgende:
http://www.funda.nl/koop/beverwijk/huis-49638898-zeestraat-151/
Te veel om op te noemen
3 'badkamers', een zwembad als opslagplaats, een 'bed' in de garage, en de inrichting![]()
![]()
ze zijn vast terug naar het kamp gegaan. Mijn hemel zeg. En al een ton gezakt qua vraagprijsquote:Op woensdag 26 juli 2017 15:37 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Holy Freakin.. Ik heb echt met open mond zitten kijken naar zoveel wansmaak in 1 huis. Het lijkt wel een begrafenisonderneming of zo.. Alhoewel die zolderkamer wel mooi is met dat glas.
Kattenquote:Op maandag 24 juli 2017 08:59 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.coldwellbanke(...)anford/pid_18337473/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gave kroeg jaquote:
Nah, doe mij maar een van zijn bootjesquote:Op woensdag 26 juli 2017 20:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
De ultieme natte droom voor kroegtijgers, zo mogen we het huis van voormalig superjachtenbouwer Frans Heesen gerust noemen. Want met een feestzaal en enorm bruin café onder uw eigen dak hoeft u de deur nooit meer uit. En dat voor nog geen ¤ 2 miljoen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
treurnis alom
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Kroeg en biljart aan huis
[ afbeelding ]
Tennisbaan heeft een beetje aandacht nodig
[ afbeelding ]
Zwembad ook
Kopen doen we hier
http://www.funda.nl/koop/(...)er-van-erpstraat-46/
Daar wil je nog niet dood gevonden worden
Leuk om hem aan het drukknopje bij je voordeur te koppelen.quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Het kost een paar centen maar heb je wel je eigen bel
Hahahaaquote:Op woensdag 26 juli 2017 22:36 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Leuk om hem aan het drukknopje bij je voordeur te koppelen.
Wat kjoetquote:Op woensdag 26 juli 2017 22:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[ afbeelding ]
Het kost een paar centen maar heb je wel je eigen bel
http://www.funda.nl/koop/assen/huis-49126599-beilerstraat-82/
Dat is misschien nog wel een goed idee ook, heb al vaak zat dat ik achter het huis bezig ben en niet eens mee krijg dat er iemand voor de deur staat.quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:36 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Leuk om hem aan het drukknopje bij je voordeur te koppelen.
Waarom mag dan opeens geen Ikea keuken? Daar heb je wb fronten en zo best hele mooie oplossingen voor (google maar eens op houtcuisine ). Ikzelf heb de meest standaard Ikea keuken, maar met dure apparatuur (zwart belling formuis etc) trekt dat de rest qua aanzicht zo op dat mensen niet geloven dat het me <1000 heeft gekost aan kastjes en zo...quote:Op zondag 23 juli 2017 04:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Rekenen maar op 2 tot 3 ton minimaal, je gooit immers geen Ikea keukentje in zo'n huis.
Plus alle beglazing vervangen (inclusief kozijnen), en dan de rest nog.
En zet jouw keuken nu eens naast maatwerk van Bulthaup...quote:Op donderdag 27 juli 2017 11:08 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Waarom mag dan opeens geen Ikea keuken? Daar heb je wb fronten en zo best hele mooie oplossingen voor (google maar eens op houtcuisine ). Ikzelf heb de meest standaard Ikea keuken, maar met dure apparatuur (zwart belling formuis etc) trekt dat de rest qua aanzicht zo op dat mensen niet geloven dat het me <1000 heeft gekost aan kastjes en zo...
Die kastjes zullen qua basisframe, rails en materiaal niet veel anders zijn dan alle andere keukens. Daarom verwees ik ook naar houtcuisine voor evt de afwerking. Punt is: mooi hoeft niet meteen gillend duur te zijn ;-)quote:Op donderdag 27 juli 2017 15:35 schreef k_man het volgende:
[..]
En zet jouw keuken nu eens naast maatwerk van Bulthaup...
Tuurlijk. En apparatuur van Gaggenau is eigenlijk ook precies hetzelfde als van IKEA...quote:Op donderdag 27 juli 2017 15:38 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Die kastjes zullen qua basisframe, rails en materiaal niet veel anders zijn dan alle andere keukens. Daarom verwees ik ook naar houtcuisine voor evt de afwerking. Punt is: mooi hoeft niet meteen gillend duur te zijn ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |