Ja het gaat eigenlijk wel heel prima nog. Wat vermoeidheid en vreemd gevoel in onderbuik, maar de kwaaltjes geven tegelijk ook wel wat vertrouwen (hoe onzinnig ookquote:Op woensdag 26 juli 2017 15:42 schreef Krisvc het volgende:
Gefeliciteerd LMN!![]()
Gaat alles goed?
Lummelen is ook belangrijk Lu.![]()
Ik had mijn eerste harde buik vandaag. Slecht slapen, te veel bewegen en stress op het werk is toch niet heel handig.
Waarom niet? Ik at gewoon. Maar goed ik werd enorm misselijk als ik er niet aan toe gaf.quote:Op woensdag 26 juli 2017 15:16 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb echt de hele dag honger alsof ik al 2 dagen niet fatsoenlijk gegeten heb. Echt enorm irritant, want ik wil niet de hele dag zitten eten, maar ik raak zo afgeleid door dat geknor en geborrel in m'n buik.
Verder, op wat beroerd na, weinig kwaaltjes nog. Ben niet eens echt moe.
Vorige keer gaf ik er gewoon aan toe en was ik al 4 kilo aangekomen voordat ik de VK intake at. Toen werd ik ook misselijk als ik niks had (en had ik niet zoveel variatie in gezond eten wat ik nog te eten vond).quote:Op woensdag 26 juli 2017 15:54 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik at gewoon. Maar goed ik werd enorm misselijk als ik er niet aan toe gaf.
Heel leuk die nieuwe aanwas steeds! Dan kan ik dit topic tenminste met een geeust hart verlaten binnenkort.
Gefeliciteerd LMN! Kan je een jongetje bij mij in de OP zetten?quote:Op woensdag 26 juli 2017 15:47 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
Ja het gaat eigenlijk wel heel prima nog. Wat vermoeidheid en vreemd gevoel in onderbuik, maar de kwaaltjes geven tegelijk ook wel wat vertrouwen (hoe onzinnig ook).
2,5 week wachten tot de eerste echo valt het zwaarst natuurlijk
Hoever ben je?quote:Op woensdag 26 juli 2017 15:16 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb echt de hele dag honger alsof ik al 2 dagen niet fatsoenlijk gegeten heb. Echt enorm irritant, want ik wil niet de hele dag zitten eten, maar ik raak zo afgeleid door dat geknor en geborrel in m'n buik.
Verder, op wat beroerd na, weinig kwaaltjes nog. Ben niet eens echt moe.
Banaan en avocado zijn vullende tussendoortjes! Verder havermout doet t goed bij mij als ontbijt. En ik eet zo'n 6 sneetjes brood nu per dag. Maar dan ook met goed beleg. Dus met kipfilet en spinazie en komkommer of een gekookt eitje en avocado.quote:Op woensdag 26 juli 2017 18:09 schreef DonnaRush het volgende:
Ja ik kreeg toen al de opmerking van de VK dat ik wel een beetje moest opletten wat ik at omdat m'n gewicht wel erg veel was gestegen met 7 weken. Kuchkuch haha.
Ben nu dus bijna 5 weken en moet idd echt even zoeken naar wat dingetjes die lang vullen. Ik ben normaal niet zo'n grote eter dus heb bijna nooit tussendoortjes mee naar het werk. Jullie nog tussendoortje tips voor de hongerige weken?
Vanmiddag at ik een appel, maar toen werd het zelfs erger haha.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |