SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC goes camping meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karaoke-en-dans-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabbits mega kart-zuig meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Mijn plaatje zit nog steeds in de OP![]()
Alweer deze TT
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
Ode aan Haags topic!
En hoi alle binnenkomers zoals zusje van Zwab!
Heb je nog een foto van hem met gestijld haar?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
It's the most beautiful year of the timequote:
DW, heb je een beetje fatsoenlijke campings in Friesland eigenlijk?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:25 schreef Molo het volgende:
[..]
It's the most beautiful year of the time
Nou je hebt wel wat credits opgebouwd ja, dus het kan best een keerquote:
With the stars as her umbrella![]()
Het was wel ff heel erg verdrietig maar dood hoort bij het leven.quote:
Hij was 18 jaar en heeft een heerlijk lui leventje gehad , dat scheelt
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:25 schreef Molo het volgende:
Ode aan Haags topic!
En hoi alle binnenkomers zoals zusje van Zwab!
Heb je nog een foto van hem met gestijld haar?Gemiste kans! Deze fout zal ik niet nogmaals maken...
![]()
Ik zie Frankrijk op tv en is zo'n mooi land en de taal is mooi
Maar die stomme Fransen
Zo jammerOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Dat is een mooie leeftijd en iddquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het was wel ff heel erg verdrietig maar dood hoort bij het leven.
Hij was 18 jaar en heeft een heerlijk lui leventje gehad , dat scheelt
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ik vind het wel meevallenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:27 schreef Molo het volgende:
Maar die stomme Fransen
Zo jammer
Dit weekend was jij daar ook in huis begreep ik?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:27 schreef Beurtbalkje het volgende:
[..]Gemiste kans! Deze fout zal ik niet nogmaals maken...
Grijp uw kans dame
Ja, echt oneerlijk verdeeld...quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:27 schreef Molo het volgende:
Maar die stomme Fransen
Zo jammer
Weekje in Wallonië gaan kamperen en daarna doorreizen naar Frankrijk. Dan voelen Fransozen ineens als een verademingquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:27 schreef Molo het volgende:
Maar die stomme Fransen
Zo jammer
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weekje in Wallonië gaan kamperen en daarna doorreizen naar Frankrijk. Dan voelen Fransozen ineens als een verademing
Heb je geen nieuwe kat genomen?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik mis em enorm , dat wel![]()
Maar het is goed zoOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb nog 2 bejaarden , voorlopig hou ik het bij die 2quote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dit dus.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weekje in Wallonië gaan kamperen en daarna doorreizen naar Frankrijk. Dan voelen Fransozen ineens als een verademingWith the stars as her umbrella![]()
Je hebt dus wel nog wat afleiding, maar snap wel dat je haar mist.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 bejaarden , voorlopig hou ik het bij die 2Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik mis mijn twee vorigen ook nog steeds af en toe. Het was fijn ze bij me te hebbenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik mis em enorm , dat wel![]()
Maar het is goed zo
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
* OscarMopperkont wilt er niet aan denken om zijn katjes te verliezen
Ik weet dat mijn haat richting wallonen geïndoctrineerd is en normaliter haat ik het idee van vooroordelen en zulks. Maar bij dat volk klopt het gewoon om de een of andere redenquote:
We hebben ooit een kasteeltje geboekt in Wallonië
Bleek een Nederlandse eigenaar te hebben die vreselijk was, niet kon koken en het 'kasteel' was ingebouwd links en rechts door huizen en alles was kut
Ik bevestig dat gevoelquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet dat mijn haat richting wallonen geïndoctrineerd is en normaliter haat ik het idee van vooroordelen en zulks. Maar bij dat volk klopt het gewoon om de een of andere reden
En eigenlijk was het geen kasteel dusquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:33 schreef Molo het volgende:
We hebben ooit een kasteeltje geboekt in Wallonië
Bleek een Nederlandse eigenaar te hebben die vreselijk was, niet kon koken en het 'kasteel' was ingebouwd links en rechts door huizen en alles was kut
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet dat mijn haat richting wallonen geïndoctrineerd is en normaliter haat ik het idee van vooroordelen en zulks. Maar bij dat volk klopt het gewoon om de een of andere reden![]()
Laten we daar een meet doen, lijkt me prachtigOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Klein Zwitserland maybe? Hoor er posietieve dingen over. Zelf fiets ik er alleen zo nu en dan langsquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:26 schreef Molo het volgende:
DW, heb je een beetje fatsoenlijke campings in Friesland eigenlijk?Wel weinig Fransozen, dus dat is feest.
Oh, en ik heb back-up deze keer! Dus foto's gaan he-le-maal goedkomen.
[ Bericht 22% gewijzigd door Beurtbalkje op 25-07-2017 21:35:56 (....1 quote was bij nader inzien toch wel genoeg. ) ]![]()
Klopt, naaiersquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En eigenlijk was het geen kasteel dus
Hemquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt dus wel nog wat afleiding, maar snap wel dat je haar mist.Maar idd ik ben blij dat zij er nog zijn
Die band tussen jou en je dier is bijzonder ,ik denk ook nog wel steeds aan mijn vorige kattenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik mis mijn twee vorigen ook nog steeds af en toe. Het was fijn ze bij me te hebben
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
We waren het ook echt 15 keer voorbij gereden ofzo, want het leek dus in vrijwel niets op een kasteel...
Ja, op de foto's op de site leek het wel zo, maar die waren enigszins misleidend
Kart meet verschuiven naar Spa en er meteen een weekendje van maken?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:34 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Laten we daar een meet doen, lijkt me prachtigOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Mijn excuses!quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
HemMaar idd ik ben blij dat zij er nog zijn
Edit ninja jijquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:36 schreef Molo het volgende:
We waren het ook echt 15 keer voorbij gereden ofzo, want het leek dus in vrijwel niets op een kasteel...
Ja, op de foto's op de site leek het wel zo, maar die waren enigszins misleidend
Dan leg ik ook maar gewoon een kwartet neer ook
Kan primaquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kart meet verschuiven naar Spa en er meteen een weekendje van maken?
Ik geloof toch niet dat ik het karten zelf aandurf maar ik kom wel gewoon hoor
Ja ik was even aan het typaidsenquote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Zo'n karton met daarachter een rijtjeshuis.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:36 schreef Molo het volgende:
Ja, op de foto's op de site leek het wel zo, maar die waren enigszins misleidendWith the stars as her umbrella![]()
Waarom zou je karten niet aandurven?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan prima
Ik geloof toch niet dat ik het karten zelf aandurf maar ik kom wel gewoon hoorOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Karten
Leuk!
Ik ook. Ik wacht de minuten afquote:![]()
Sliep vannacht zo diep en heerlijk, na nachten lang nauwelijks, hele dag slaperig geweest
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zo'n karton met daarachter een rijtjeshuis.
Nee ooit wel klein kasteeltje geweest
Zoiets als dit... Maar bleken dus huizen links en rechts tegenaan te zijn gebouwd......
En geboekt op kasteelovernachtingen, dus mja, dat leek mij wel betrouwbaar toen![]()
Mwep mwep mwep mweppppppOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Wel prettig, rozig?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ook. Ik wacht de minuten af![]()
Sliep vannacht zo diep en heerlijk, na nachten lang nauwelijks, hele dag slaperig geweest
Ik heb amper geslapen vannacht en ook nog eens erg licht. En op een gegeven moment pikte iemand mijn kussen in
Ik ben nogal onhandig, en spastisch, en zenuwachtig voor dit soort dingen als het met 'vreemden' isquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom zou je karten niet aandurven?
Ik weet het nietquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:45 schreef Beurtbalkje het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ben eigenlijk ook te moe om iets zinnigs te zeggen. En nu?![]()
Lurken en slapen ofzo.
Iemand die voor mij typt graag
Fapje doen?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:45 schreef Beurtbalkje het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ben eigenlijk ook te moe om iets zinnigs te zeggen. En nu?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee ooit wel klein kasteeltje geweest
Zoiets als dit... Maar bleken dus huizen links en rechts tegenaan te zijn gebouwd......
[ afbeelding ]
En geboekt op kasteelovernachtingen, dus mja, dat leek mij wel betrouwbaar toen![]()
Mwep mwep mwep mweppppppShit.
Zo dat klinkt goed zegquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ook. Ik wacht de minuten af![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben nogal onhandig, en spastisch, en zenuwachtig voor dit soort dingen als het met 'vreemden' is
Ach, zodra je in zo'n kart zit, helm op, lekker boeiuh... je kan toch ook autorijden?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben nogal onhandig, en spastisch, en zenuwachtig voor dit soort dingen als het met 'vreemden' is
En aan de voorkant/straatkant zag het eruit zoals elk Waals huisquote:
Drie keer gebombardeerd, afgefikt, overspoeld door de rivier en daarna afgeleefd door zes junks met honden
Nauwelijksquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, zodra je in zo'n kart zit, helm op, lekker boeiuh... je kan toch ook autorijden?
uhhhhhhhhquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:27 schreef Beurtbalkje het volgende:
[..]Gemiste kans! Deze fout zal ik niet nogmaals maken...
🐙![]()
Rozig en gaperig en zwaar slaperig tegelijkertijdquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wel prettig, rozig?
Ik heb amper geslapen vannacht en ook nog eens erg licht. En op een gegeven moment pikte iemand mijn kussen inSlaap je eindelijk goed en dan nog overdag niets waard
![]()
Dat is echt rot, ik ken het en heb het regelmatig. Misschien op tijd schermen uit en boek?
Hoop dat je zo lekker slaapt
Als fellow-spast, voel ik met je mee. Vorig jaar voor het eerst in... te lang, toch maar in een kart gestapt. Ik voelde me net een seniel pruimpje op de snelweg met een brommobiel.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben nogal onhandig, en spastisch, en zenuwachtig voor dit soort dingen als het met 'vreemden' isMaar het is minder eng als je eenmaal rond bent geweest
![]()
![]()
Dat viel best mee in die enge garage.quote:
of het viel mij niet op vanwege angst...Bis vincit qui se vincit!![]()
Wasda?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:53 schreef Arch-Indar het volgende:
Rabbit? hebben ze daar ook een duokart?
* Arch-Indar kijkt onschuldigOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Dat je met 2 man in een kart kan zitten.quote:Haters can be so lame and vicious
Ik heb een keer of tien gekart in mijn leven welquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:54 schreef Beurtbalkje het volgende:
[..]
Als fellow-spast, voel ik met je mee. Vorig jaar voor het eerst in... te lang, toch maar in een kart gestapt. Ik voelde me net een seniel pruimpje op de snelweg met een brommobiel.Maar het is minder eng als je eenmaal rond bent geweest
Alleen nooit echt hard ofzo, en laatste keer jaar of tien terug
Ga je ook mee naar de kart-meet?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:50 schreef Molo het volgende:
[..]
En aan de voorkant/straatkant zag het eruit zoals elk Waals huis
Drie keer gebombardeerd, afgefikt, overspoeld door de rivier en daarna afgeleefd door zes junks met honden
GHB was dat denk ikquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat viel best mee in die enge garage.
of het viel mij niet op vanwege angst...![]()
Ter 'ontspanning'Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Geen idee, laatste keer dat ik huurmarkt heb gereden is 2010 geweest.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:53 schreef Arch-Indar het volgende:
Rabbit? hebben ze daar ook een duokart?
* Arch-Indar kijkt onschuldigOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ah!quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat je met 2 man in een kart kan zitten.
Ik dacht beetje te moeilijk geloof ik
Huurmarkt gereden ja?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen idee, laatste keer dat ik huurmarkt heb gereden is 2010 geweest.
Ah shit is dat zeg. Hopelijk morgen weer een fittere dagquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Rozig en gaperig en zwaar slaperig tegelijkertijdSlaap je eindelijk goed en dan nog overdag niets waard
![]()
Dat is echt rot, ik ken het en heb het regelmatig. Misschien op tijd schermen uit en boek?
Hoop dat je zo lekker slaapt![]()
Ik ga zo richting bed ja
Tikaids, mobiel, geloofwaardig?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Helaas toch minder mooi dan Koen z'n autocorrectquote:Haters can be so lame and vicious
Ik was veel te blij dat ik heerlijk sliepquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ah shit is dat zeg. Hopelijk morgen weer een fittere dag![]()
Ik ga zo richting bed jaJa, ik ook. Niet te melden ook merk ik.
Tsja, koen zijn niveau kan ik niet aantikkenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Helaas toch minder mooi dan Koen z'n autocorrect
Ik ga er niet heen, maar zulke initiatieven, gewéldig!quote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Voor mij was het ook ruim 10 jaar geledenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb een keer of tien gekart in mijn leven wel
Alleen nooit echt hard ofzo, en laatste keer jaar of tien terug
Ga je ook mee naar de kart-meet?![]()
Maar nee helaas, zelfs al zou ik Berghem kunnen vinden, mijn zakgeld heb ik in Into the Grave gestoken![]()
![]()
Same herequote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik was veel te blij dat ik heerlijk sliepJa, ik ook. Niet te melden ook merk ik.
Is pas over een maand ofzoquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:01 schreef Beurtbalkje het volgende:
[..]
Voor mij was het ook ruim 10 jaar geleden![]()
Maar nee helaas, zelfs al zou ik Berghem kunnen vinden, mijn zakgeld heb ik in Into the Grave gestokenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik ga er ook niet heen, maar het initiatief isquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ga er niet heen, maar zulke initiatieven, gewéldig!
Trustequote:
That's why I'm sending them hugs and kisses
Forum Opties Forumhop: Hop naar: