Wat meer ontspanning inbouwen, eerder stoppen met werken. Meer focussen tijdens de uren dat je aan het werk bent ipv uitspreiden tot 's avonds omdat je toch gewend bent dat je dan ook kunt werken.quote:
aha op die fiets.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat meer ontspanning inbouwen, eerder stoppen met werken. Meer focussen tijdens de uren dat je aan het werk bent ipv uitspreiden tot 's avonds omdat je toch gewend bent dat je dan ook kunt werken.
Lekker hoor, met zo'n plafonnetje erbij met allemaal visuals.quote:
Ik ga Game of Thrones kijken. Gegroet!quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:05 schreef Saind het volgende:
Ik zou oprecht niet meer weten wat de laatste keer is dat ik een sprintje trok
altijd meer duurloper geweest
Pfff gaylordquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga Game of Thrones kijken. Gegroet!
Ziet er wel ziek uitquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker hoor, met zo'n plafonnetje erbij met allemaal visuals.
Shots fired.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bergafwaarts wel ja, die bolle rolt als een tonnetje.
Met mijn 1.60 en relatief l;ange bovenbenen kan ik louter sprinten.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:05 schreef Saind het volgende:
Ik zou oprecht niet meer weten wat de laatste keer is dat ik een sprintje trok
altijd meer duurloper geweest
quote:
Wat een volk toch/quote:
Een chinees wtffffquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
walgelijk commercieel hipster volk ja
The beauty of silencequote:
Vooral dat je met lichtgevende shutter shades (2007 belde) en een Obey petje daar staatquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zou de soulbradda weten waar hij in beland is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |