Deze week weer. Die kilozakkenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De lidl verkocht altijd zo'n zak fish and ships, smerig vet maar smerig lekker
Smerig vet alleen, maarja best te doenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:40 schreef Saind het volgende:
[..]
bij elkaar in een zak uit de diepvries
jaja
Beetje zoals je moeder.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Smerig vet alleen, maarja best te doen
ik wil gewoon zo'n smerig lange fishquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:40 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
als je hier geen honger van krijgt
Een lekkerbekkie noemen we dat hier.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:41 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
ik wil gewoon zo'n smerig lange fish
Oldskool in een krant?quote:
Godver.quote:
Als je een hap neemt brand je je bek aan al het vetquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:40 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
als je hier geen honger van krijgt
Gayquote:
is wel beter jaquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:42 schreef Saind het volgende:
[..]
die styrofoam bakken zijn ook handiger om geen azijn te morsen
Johquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:43 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
ja was smerig ongezond die inkt in je vreten bleek
alleen toeristische zaken doen het nu nog met nep krantenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Joh
Maar wel zonde, traditie ditdat.
Krijg goddomme trek goddomme.quote:Als variant op fish and chips wordt ook sausage and chips verkocht. De fish is vervangen door een of meer worsten met een korst van hetzelfde beslag als de vis dat gefrituurd wordt.
O, dat ken ik.. Dat heb ik ooit in 2003 in Rotterdam gegeten..quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet je wat lekker is
patat, vlees, kaas en salade in een bakje
quote:
Krijg even heel gauw een uiterst mild kriebelhoestje.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:48 schreef Saind het volgende:
Trouwens Drizzt vooral doen dan die fish eten
Ligt eraan waar je het koopt.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:48 schreef Saind het volgende:
wat voor beslag zit er eigenlijk om nederlandse lekkerbekjes heen
en kibbeling
is raar spul
Vroeger wel af en toe. Lekker man.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:46 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Eet jij weleens patat met een berenlul?
wintertodt is niet eens afkquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:52 schreef Insomnia2.0 het volgende:
op schiphol kun je kibbeling halen
dat was eigenlijk de enige plek waar ik ooit kibbeling heb gegeten
Die bij de ingang?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:52 schreef Insomnia2.0 het volgende:
en daarna afpersen, jammer dat ze die traditie willen brekenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:55 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
klopt waar marokkanen je altijd een taxirit willen verkopen
Gadverdamme..quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:00 schreef opperkleurder het volgende:
Vandaag Shakshuka met rundertartaar gegeten, aanradertje.
je moet dus fletchenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:55 schreef Insomnia2.0 het volgende:
en niet safe he JC
als je doodgaat weg HCIM
ik heb ooit een prima ritje van zo'n mocro gehad van schiphol naar rotterdamquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en daarna afpersen, jammer dat ze die traditie willen breken
Die is te ranzig.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:52 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |