quote:
quote:
Als dit waar is moeten we overwegen of we nog wel langer tegen Lans praten.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kloppen de geruchten dat jij je Nintendo verkocht hebt?
Niet dat gezanik weerquote:Op dinsdag 25 juli 2017 19:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als dit waar is moeten we overwegen of we nog wel langer tegen Lans praten.
Waarom zou ik dan nog langer tegen Lans praten?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 19:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als dit waar is moeten we overwegen of we nog wel langer tegen Lans praten.
Ik heb mijn pre-order voor 120 euro extra verkocht bij release en een stuk later pas een Switch gehaald.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 19:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij de gevolgen van het verkopen van een Nintendo niet zo.
Heb jij de film Dunkirk al gezien of ben je van plan hem te gaan kijken?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 19:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb mijn pre-order voor 120 euro extra verkocht bij release en een stuk later pas een Switch gehaald.
Schijnbaarquote:Op dinsdag 25 juli 2017 19:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij de gevolgen van het verkopen van een Nintendo niet zo.
Dat laatste.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb jij de film Dunkirk al gezien of ben je van plan hem te gaan kijken?
Ik vind Imax top, maar 3D niet. Jammer dat ze in Nederland niet gewoon de IMAX 70mm films hebben zonder 3Dquote:Op dinsdag 25 juli 2017 19:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat laatste.
Ben normaal niet zo van iMAX 3D maar er is mij verteld dat ik dat bij deze wel moet gaan doen.
Nice. Ik ga zaterdagavond. Heb hoge verwachtingenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 19:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat laatste.
Ben normaal niet zo van iMAX 3D maar er is mij verteld dat ik dat bij deze wel moet gaan doen.
Tommy gaat dood.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 19:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat laatste.
Jij denkt ook zeker dat Tony Soprano nog leeft?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |