Ik haal dat nooit op een donderdag.quote:
Het leven valt niet mee als klaarover.quote:Op donderdag 27 juli 2017 14:38 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik haal dat nooit op een donderdag.
Mag blij zijn als ik 19:00 thuis ben met al die achterlijke debielen op de weg....
Hier spreekt overduidelijk een ervaringsdeskundige.quote:Op donderdag 27 juli 2017 15:33 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Het leven valt niet mee als klaarover.
Je hebt het hier wel tegen de werknemer van de maandquote:Op donderdag 27 juli 2017 15:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hier spreekt overduidelijk een ervaringsdeskundige.
Was ik maar zo simpel van geest als jij, dan zou ik inderdaad genoegen nemen met zo'n baantje.quote:Op donderdag 27 juli 2017 15:33 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Het leven valt niet mee als klaarover.
quote:Op donderdag 27 juli 2017 15:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hier spreekt overduidelijk een ervaringsdeskundige.
En terecht, Bronson_ doet zijn vak vol met overgave.quote:Op donderdag 27 juli 2017 15:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je hebt het hier wel tegen de werknemer van de maand
Die extra chromosoom doet het hem!quote:Op donderdag 27 juli 2017 15:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
En terecht, Bronson_ doet zijn vak vol met overgave.
[ afbeelding ]
Gezien de TT vermoed ik de voetbalclub PSV.quote:
Zulke mensen moeten er ook zijn, alleen maar respect voor Bronsonquote:Op donderdag 27 juli 2017 15:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
En terecht, Bronson_ doet zijn vak vol met overgave.
[ afbeelding ]
En het bleef voor altijd bij herinneringen...twitter:WatfordFC twitterde op donderdag 27-07-2017 om 11:09:23🖊 | Delighted to announce that @hdgomes has signed a new two-year deal with #watfordfc! 👐🐝Info ⬇… https://t.co/RsDnQPZlbr reageer retweet
Ik dach dat de Jong aanvoerder zou zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2017 17:45 schreef S0nic het volgende:
Hoe kan je nou een huurling aanvoerder maken
Pröpper, Pereiro, Lozano en Luckassen.quote:Op donderdag 27 juli 2017 17:47 schreef tompsv18 het volgende:
Opstelling PSV: Zoet; Arias, Schwaab, Isimat, Brenet; Ramselaar, Hendrix, Van Ginkel; Bergwijn, Luuk de Jong, Locadia
Bank PSV: Koopmans, Luckassen, Propper, Pereiro, Lozano, Rosario, De Wijs
Toch verrassend dat Propper en Pereiro op de bank zitten.
Niks mis mee. 3e verhuurperiode en lijkt me een jongen die gewoon goed in de groep ligt.quote:Op donderdag 27 juli 2017 17:45 schreef S0nic het volgende:
Hoe kan je nou een huurling aanvoerder maken
FOX Sportsquote:Op donderdag 27 juli 2017 17:49 schreef NoelGallagher het volgende:
waar wordt die wedstrijd uitgezonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |