En wat zei je?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 15:38 schreef puzziepie het volgende:
Net op tijd binnen![]()
Ik kwam een vriendin van mij tegen : hoogzwanger van haar 5e ...pfieuww ben blij dat ik die tijd heb gehad
5e, dat gaat voortvarend daaro.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 15:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik wist het al ,maar had haar nog niet gezien
Ja ik snap het eerlijk gezegd ook niet helemaal , dit is het 3e kind waar ze 'per ongeluk' zwanger van is en met een lapzwans van een vriendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Iedereen leeft zijn/ haar eigen leven.. daar sta je als vriend/vriendin buiten, maar je denkt natuurlijk wel bij jezelf wat doe je weer dom...quote:Op dinsdag 25 juli 2017 15:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja ik snap het eerlijk gezegd ook niet helemaal , dit is het 3e kind waar ze 'per ongeluk' zwanger van is en met een lapzwans van een vriend![]()
Maar goed , ze is een hele goede vriendin , hoewel we elkaar nog amper zien
Laat je steriliseren ofzo.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 15:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja ik snap het eerlijk gezegd ook niet helemaal , dit is het 3e kind waar ze 'per ongeluk' zwanger van is en met een lapzwans van een vriend![]()
Maar goed , ze is een hele goede vriendin , hoewel we elkaar nog amper zien
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 15:53 schreef DevilsWhore het volgende:
Kunnen jullie die grap van DW die gaat verven zonder terpentine in huis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker wief ben je toch ook!!
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Daarom , en ik geef om haar , dus alles komt vast wel goedquote:Op dinsdag 25 juli 2017 15:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Iedereen leeft zijn/ haar eigen leven.. daar sta je als vriend/vriendin buiten, maar je denkt natuurlijk wel bij jezelf wat doe je weer dom...
Gaat ze geloof ik doen *ooit*quote:
Ja of hij.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 15:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gaat ze geloof ik doen *ooit*![]()
Hopelijk nog voordat er een 7e komt
Ziet het er bekend uit?quote:
Of hij.quote:
Ik vind het ook wel welletjes nu.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 16:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Of hij.![]()
Mij maakt het verder niet zoveel uit ik hoef sowieso geen kinderen meer
Ik moet nog beginnen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 16:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Of hij.![]()
Mij maakt het verder niet zoveel uit ik hoef sowieso geen kinderen meer
En dit is van een schoenenrek verven, kan je nagaan als ik een muur moet verven ofzo.quote:
Ooit. Eerst maar eens afstuderen en een zaaddonor vinden.quote:
Wahaha!!quote:Op dinsdag 25 juli 2017 16:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En dit is van een schoenenrek verven, kan je nagaan als ik een muur moet verven ofzo.
Dat moet geen probleem zijn denk ikquote:Op dinsdag 25 juli 2017 16:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ooit. Eerst maar eens afstuderen en een zaaddonor vinden.
Volgend jaar afstuderen, dan maar eens een vent schaken.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 16:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat moet geen probleem zijn denk ik
zat fokkers die je willen helpen denk ikquote:Op dinsdag 25 juli 2017 16:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ooit. Eerst maar eens afstuderen en een zaaddonor vinden.
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 16:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Volgend jaar afstuderen, dan maar eens een vent schaken.
Ik kan wel schaken en ik heb een awesome schaakspel.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 16:27 schreef puzziepie het volgende:
Ik kan niet eens schaken
Scheelt dat ik dat ook niet meer nodig heb om een kind te krijgen
Weet je wat voor ziektes je van die rare mensen krijgt.quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 16:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan wel schaken en ik heb een awesome schaakspel.
Jij kent inmiddels het recept uit je hoofd.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 16:27 schreef puzziepie het volgende:
Ik kan niet eens schaken
Scheelt dat ik dat ook niet meer nodig heb om een kind te krijgen
kan me er wat bij voorstellenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 16:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet je wat voor ziektes je van die rare mensen krijgt.
Voor je het weet heb je een kind met de Ziekte van Röpke.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 16:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet je wat voor ziektes je van die rare mensen krijgt.
Mwah ... het er ermee bezig zijn is leuker dan de gevolgen die je er aan overhoudquote:Op dinsdag 25 juli 2017 16:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij kent inmiddels het recept uit je hoofd.
Het is niet moeilijk. Ik beweer ook niet dat ik goed ben.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 16:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]Ow echt? Cool!!
Ik heb er de focus niet voor
Maar jij snapt het wel . ik nietquote:Op dinsdag 25 juli 2017 16:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is niet moeilijk. Ik beweer ook niet dat ik goed ben.
Wat?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 16:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voor je het weet heb je een kind met de Ziekte van Röpke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |