Wahaha!!quote:Op dinsdag 25 juli 2017 16:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En dit is van een schoenenrek verven, kan je nagaan als ik een muur moet verven ofzo.
Dat moet geen probleem zijn denk ikquote:Op dinsdag 25 juli 2017 16:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ooit. Eerst maar eens afstuderen en een zaaddonor vinden.
Volgend jaar afstuderen, dan maar eens een vent schaken.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 16:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat moet geen probleem zijn denk ik
zat fokkers die je willen helpen denk ikquote:Op dinsdag 25 juli 2017 16:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ooit. Eerst maar eens afstuderen en een zaaddonor vinden.
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 16:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Volgend jaar afstuderen, dan maar eens een vent schaken.
Ik kan wel schaken en ik heb een awesome schaakspel.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 16:27 schreef puzziepie het volgende:
Ik kan niet eens schaken
Scheelt dat ik dat ook niet meer nodig heb om een kind te krijgen
Weet je wat voor ziektes je van die rare mensen krijgt.quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 16:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan wel schaken en ik heb een awesome schaakspel.
Jij kent inmiddels het recept uit je hoofd.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 16:27 schreef puzziepie het volgende:
Ik kan niet eens schaken
Scheelt dat ik dat ook niet meer nodig heb om een kind te krijgen
kan me er wat bij voorstellenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 16:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet je wat voor ziektes je van die rare mensen krijgt.
Voor je het weet heb je een kind met de Ziekte van Röpke.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 16:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet je wat voor ziektes je van die rare mensen krijgt.
Mwah ... het er ermee bezig zijn is leuker dan de gevolgen die je er aan overhoudquote:Op dinsdag 25 juli 2017 16:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij kent inmiddels het recept uit je hoofd.
Het is niet moeilijk. Ik beweer ook niet dat ik goed ben.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 16:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]Ow echt? Cool!!
Ik heb er de focus niet voor
Maar jij snapt het wel . ik nietquote:Op dinsdag 25 juli 2017 16:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is niet moeilijk. Ik beweer ook niet dat ik goed ben.
Wat?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 16:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voor je het weet heb je een kind met de Ziekte van Röpke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |