Was wel aardig geweest als je zijn naam of foto even had afgeplaktquote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:27 schreef isax het volgende:
[..]
Ik likede hem omdat hij mij deed denken aan een vis toen ik stoned was. Zijn openings zin was dus over rivella
quote:
das waar maar #lazyquote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Was wel aardig geweest als je zijn naam of foto even had afgeplakt![]()
Maar flauwwwww die gozer.
Oh echt? Dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:28 schreef isax het volgende:
[..]
65+ volk is heel actief in vrijwilligers leven he? en die lezen die krantjes nog steeds.
Oktober was wel een herfstvolle maandquote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]![]()
![]()
Herfst
Vorig jaar amper gehad.
Nu al?quote:
Niet in deze regioquote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oktober was wel een herfstvolle maand
Je mag wel voor mij gaan verven.quote:
Das niet zo mooiquote:
Maar de redenatie, 'Hij leek op een vis dus ik likete hem'quote:
ja joh, hier hebben we een kringloopwinkel die teert puur op de 65 plussers enzo.quote:
Ok, ik gun jou zonquote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nu al?![]()
Ik zit nog te wachten op zon om mijn glow in de dark benen enige kleur te laten krijgen![]()
Maar ja
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar de redenatie, 'Hij leek op een vis dus ik likete hem'![]()
Dat deed je voor Ginny hè?
De kringloop hier werkt met mensen in de bijstand, zo kunnen ze maandelijks iets bijverdienen (30,- oidquote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:32 schreef isax het volgende:
[..]
ja joh, hier hebben we een kringloopwinkel die teert puur op de 65 plussers enzo.
bijna al mijn ooms en tantes doen ook vrijwilligers werk.
Kan niet andersquote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:33 schreef isax het volgende:
[..]![]()
achteraf gezien zal dat mijn redenatie zijn geweest.
vanuit Tilburg duurt het wel ff voor ik er ben,denk ik. :pquote:
Jammer, dan ga ik zo maar beginnen met schuren denk ik.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
vanuit Tilburg duurt het wel ff voor ik er ben,denk ik. :p
En nee mensen ik wil en ga niet naar de kermis.
Vreselijk ! Ik heb een schurfthekel aan kermissenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
vanuit Tilburg duurt het wel ff voor ik er ben,denk ik. :p
En nee mensen ik wil en ga niet naar de kermis.
#teamrecalcitrantquote:
dat is ook slim.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De kringloop hier werkt met mensen in de bijstand, zo kunnen ze maandelijks iets bijverdienen (30,- oid)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |