Dan meer mensen vragen die geen werk hebben om als vrijwilliger daar te werken?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:20 schreef isax het volgende:
[..]
wtf
nou das leuk als je er van afhankelijk bent
Vriendin van me was hier vorige weekquote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:14 schreef isax het volgende:
ondertussen heb ik mijn trouwlocatie gevonden
Mijn huidige buren zijn ergere roddeltantes dan dat ik ooit ergens anders heb meegemaakt.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat iedereen je kent en alles in de gaten houdt en van je weet brrr
Werken voor je eigen voedselpakketquote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan meer mensen vragen die geen werk hebben om als vrijwilliger daar te werken?
hey fijne vakantie mensen, ik weet dat je niet op vakantie kan maar raad eens? nu kan je ook niet etenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja echt. Als het nou alleen lokaal was, zou ik wel gaan vrijwilligen bij de voedselbank. Het is niet alsof ik iets te doen heb nu.
Wie is de Rivella dude?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:21 schreef isax het volgende:
[..]
laten we maar even afwachten of ik een knappe buurman heb
ik heb een trauma overgehouden aan de rivella dude
moet je weg dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het wordt ineens weer heel donker hier.
lijkt me echt de horror iddquote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mijn huidige buren zijn ergere roddeltantes dan dat ik ooit ergens anders heb meegemaakt.
Dat is toch geen ramp?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Werken voor je eigen voedselpakket
Het heeft met de vakantieperiode te maken geloof ik.
sorry, dat is mijn zielquote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het wordt ineens weer heel donker hier.
Ga lekker thuis zitten met je verhongerende kinderen enzo.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:23 schreef isax het volgende:
[..]
hey fijne vakantie mensen, ik weet dat je niet op vakantie kan maar raad eens? nu kan je ook niet eten
hihaho ga maar brandnetelsoep maken.
ik weet zeker dat als ze in de lokale krant waar het distributie centrum is een sos hadden geplaatst, men kwam helpen.
Neu, hoogstens wat ironisch.quote:
Anders met die krant je maag vullen?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga lekker thuis zitten met je verhongerende kinderen enzo.
Geen idee, hoeveel mensen lezen de lokale krant nog?
Het leuke is, ze doen dat ook rustig op het balkon waar ik ze dus kan horenquote:
Dat wil ik ookquote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
En het barst los, met bakken uit de lucht.
Ik vind dat altijd maar een rare uitdrukking. Een bak kan je immers maar 1 keer leegkieperen, daar waar stortbuien toch wel iets langer doorgaan.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
En het barst los, met bakken uit de lucht.
Dat kan ik me voorstellen!quote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het leuke is, ze doen dat ook rustig op het balkon waar ik ze dus kan horen
Ach, ik zal ze missen als kiespijn.
Net was het hier. Nu weer droog.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik likede hem omdat hij mij deed denken aan een vis toen ik stoned was. Zijn openings zin was dus over rivella
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2017 12:29:31 ]
65+ volk is heel actief in vrijwilligers leven he? en die lezen die krantjes nog steeds.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga lekker thuis zitten met je verhongerende kinderen enzo.
Geen idee, hoeveel mensen lezen de lokale krant nog?
Ik heb gewoon zin in de herfstquote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Net was het hier. Nu weer droog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |