De caissière?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik weet nu eindelijk wat liefde op het eerste gezicht is.
Hij is binnen?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik weet nu eindelijk wat liefde op het eerste gezicht is.
same. Vorig jaar de fout gemaakt om er overheen te wandelen, genoeg kermis gezien voor de rest van m'n levenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vreselijk ! Ik heb een schurfthekel aan kermissen
30,- is ook best veel als je leeft van 50,- per week.quote:
Ik snapquote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
same. Vorig jaar de fout gemaakt om er overheen te wandelen, genoeg kermis gezien voor de rest van m'n leven
Ik heb alleen nieuw bestek. Ik ga even zoeken.quote:
Ojee, ik klik hem aan en het is net kermis met al die lampjes.quote:
Kermis Oh jeequote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ojee, ik klik hem aan en het is net kermis met al die lampjes.
Vast wel.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Zou een haaknaald werken om verf te roeren?
Als het een klein blikje verf is misschien welquote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Ja maar een garde is nog beter.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Action had geen roerstaafjes toen ik verf kocht.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja maar een garde is nog beter.
En dan koop je daarna een nieuwe bij Action. Of je gaat nu naar ACtion voor roerstaafjes.
Juist Action is perfect voor zulk soort rommel en kost een drol.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja maar een garde is nog beter.
En dan koop je daarna een nieuwe bij Action. Of je gaat nu naar ACtion voor roerstaafjes.
0,5L oid, 10,0 mm naald heb ik over.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als het een klein blikje verf is misschien wel
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
0,5L oid, 10,0 mm naald heb ik over.
Ik heb daar drie van ja.quote:
Beter misschien jaquote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb daar drie van ja.
Ik hobbel wel naar de Formido. Misschien de vuilniszak met kleding ook eens wegbrengen dan.
Het is stom weer.quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:05 schreef -Miauw- het volgende:
Ik geloof dat ik eindelijk een kleur groen heb voor de woonkamer
Nou en? Dat heb ik ook als ik ga verven en zulksquote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is stom weer.kom ik zo aan in mijn verfjoggingbroek.
Dit kan niet waar zijnquote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:05 schreef -Miauw- het volgende:
Ik geloof dat ik eindelijk een kleur groen heb voor de woonkamer
Van de week zag ik een chick verven die een kunstzinnig bespetterde broek had. Ik wist niet of ze hem zo gekocht had of dat ze enthousiast geverfd had.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou en? Dat heb ik ook als ik ga verven en zulks![]()
Hoort er een beetje bij toch?
Gekochtquote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Van de week zag ik een chick verven die een kunstzinnig bespetterde broek had. Ik wist niet of ze hem zo gekocht had of dat ze enthousiast geverfd had.
Serieus?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gekochthet is namelijk een ding
wtf!! Als ik verf zien mijn broeken er nooit kunstzinnig vol spetters uitquote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Van de week zag ik een chick verven die een kunstzinnig bespetterde broek had. Ik wist niet of ze hem zo gekocht had of dat ze enthousiast geverfd had.
Waarom?quote:
Omdat je aan spijkerbroeken geld kunt verdienen en je die elke keer weer op een andere manier moet uitvinden.quote:
Ik heb hoogstens spetters op mijn hoofd, verder allemaal vegen, omdat ik mijn handen altijd afveeg aan mijn broek.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
wtf!! Als ik verf zien mijn broeken er nooit kunstzinnig vol spetters uit
Herkenbaarquote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb hoogstens spetters op mijn hoofd, verder allemaal vegen, omdat ik mijn handen altijd afveeg aan mijn broek.
Witte vlekken op het mooi gebruinde huidje enzo.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Eigenlijk zit bij altijd alles onder de verf
In de harenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Witte vlekken op het mooi gebruinde huidje enzo.
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
In de haren![]()
Een paar maanden geleden ging ik ook verven :stapte ik per ongeluk met mijn voet in de verfbak![]()
![]()
Stuk onbenul dat ik ben
Ja dat ook !!quote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]herkenbaar! Of hem omgooien ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |