Dat werkt altijdquote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Triodos dus kan niet langs lopen.
Maar ik ga bellen. En gewoon zeggen dat ik dom ben.
Dat is toch altijd met mensen die de helpdesk bellenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Triodos dus kan niet langs lopen.
Maar ik ga bellen. En gewoon zeggen dat ik dom ben.
Ik heb er nog nooit een gebeld.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:20 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat is toch altijd met mensen die de helpdesk bellen![]()
Ik bel regelmatig met helpdesks omdat er domme acties uitgehaald worden, telt dat?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:20 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat is toch altijd met mensen die de helpdesk bellen![]()
Dat bedoel ikquote:
Ja dat mag ookquote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik bel regelmatig met helpdesks omdat er domme acties uitgehaald worden, telt dat?
Dit verhaal uit het AD.quote:Met een 7 voor Nederlands aan het einde van zijn LTS-opleiding leek er voor Kampenaar Ten Have (50) geen vuiltje aan de lucht.
Alleen had hij 'een pesthekel' aan lezen.
Dus toen het niet meer hoefde, las hij alleen als het echt nodig was.
Wilfred werkte met zijn handen, dus niets aan de hand.
Totdat zijn baas hem opzadelde met een computer, waarmee hij van alles moest. ,,Dat ding begreep mij niet."
Digitalisering van het dagelijks leven maakt het laaggeletterden nog lastiger.
Zo worstelt Henriëtte Becker (60) met internetbankieren.....
Vandaar dat ik niet naar Triodos ben overgestapt.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Jeuh we zijn ingelogd
Alleen natuurlijk vergeten dat geld overmaken naar een andere bank natuurlijk tijd kost
Dat sucks jaquote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mensen die hun spullen niet komen ophalen als je een tijdstip hebt afgesproken
Zaterdag gaat de laatste boel er uit.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat sucks ja![]()
Wanneer ga je eigenlijk verhuizen?
Ah, fijn!quote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zaterdag gaat de laatste boel er uit.
Groot deel staat al in de opslag.
quote:
Want bij de Rabobank of de ING heb je dat niet?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Vandaar dat ik niet naar Triodos ben overgestapt.
De verwerkingstijden zijn daar sneller. Van ING naar ABN heb ik bijvoorbeeld al binnen enkele uren.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Want bij de Rabobank of de ING heb je dat niet?
Van rabo naar ING had ik laatst binnen vijf minuten.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
De verwerkingstijden zijn daar sneller. Van ING naar ABN heb ik bijvoorbeeld al binnen enkele uren.
Daarbij hebben meer mensen een rekening bij de grote banken, waardoor onderling overboeken ook handiger is.
Jij bent een van de weinigen die verhuizen als hobby heeft.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zaterdag gaat de laatste boel er uit.
Groot deel staat al in de opslag.
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij bent een van de weinigen die verhuizen als hobby heeft.
Want waaruit blijkt dat dit een hobby is?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij bent een van de weinigen die verhuizen als hobby heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |