er zijn nu heel veel mannen aan het masten met de gedachte aan jou, in je mercedes, lekker naar walibi.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:07 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Dat doen die flikkers express. Met de gedachte "hij weet niet dat ik gay ben". Thuis rukt die zichzelf af en denkt die aan dat moment. Homofielen moetje niet onderschatten. Je denkt ze zijn onschuldig maar dat zijn ze niet.
Haha wow dit topic neemt een gekke wending ineens.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:07 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Dat doen die flikkers express. Met de gedachte "hij weet niet dat ik gay ben". Thuis rukt die zichzelf af en denkt die aan dat moment. Homofielen moetje niet onderschatten. Je denkt ze zijn onschuldig maar dat zijn ze niet.
Ik hou er niet van sorry. Heeft niks met geloof te maken. Een homofiel kan jou ook zomaar verkrachten. Stel je zit thuis op de bank met hem en hij slaat je k.o met een hamer. Daarna verkracht die je omdat die verlangens heeft naar jou als man , maar omdat je hetero bent stond je het niet toe. Dus dan verkracht die je maar.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:05 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, ik denk vanwege geloof.... Bruce, kan dat....?
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:07 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
In een bedrijf is het anders dan buiten. In een bedrijf kan je niet zomaar iemand in elkaar rammen. Buiten is het een ander verhaal.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:07 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dan is een attractiepark toch een feest voor ze? Zou zulke plekken maar ontwijken als ik jou was.
Ja bah, daar heb ik ook altijd last van, misschien toch maar eens die hamer opbergen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:09 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Ik hou er niet van sorry. Heeft niks met geloof te maken. Een homofiel kan jou ook zomaar verkrachten. Stel je zit thuis op de bank met hem en hij slaat je k.o met een hamer. Daarna verkracht die je omdat die verlangens heeft naar jou als man , maar omdat je hetero bent stond je het niet toe. Dus dan verkracht die je maar.
Ik snap het ook niet meerquote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:08 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Haha wow dit topic neemt een gekke wending ineens.
Jij kan je date net zo goed verkrachten op de terugweg. Waarom zou jij precies meer vertrouwen verdienen?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:09 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Ik hou er niet van sorry. Heeft niks met geloof te maken. Een homofiel kan jou ook zomaar verkrachten. Stel je zit thuis op de bank met hem en hij slaat je k.o met een hamer. Daarna verkracht die je omdat die verlangens heeft naar jou als man , maar omdat je hetero bent stond je het niet toe. Dus dan verkracht die je maar.
Die gasten die ik bedoel zijn homofielen die niet uit de kast komen om zoveel mogelijk mannen aan te randen. Dit doen ze voornamelijk in bedrijven waar de kans klein is dat je in elkaar wordt getimmerd.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:10 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]![]()
jij denkt toch ook aan de meisjes die je tegenkomt, en als je jezelf straks aftrekt denk je ook aan de kont van je buurvrouw of de tieten van die ene meid die je altijd ziet.
Huh????quote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:09 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Dat klopt alleen ik ben bereid om me ID etc te geven aan haar ouders. En het mag ook een hij zijn zolang hij maar hetero is.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:10 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Jij kan je date net zo goed verkrachten op de terugweg. Waarom zou jij precies meer vertrouwen verdienen?
Alleen als hij wel wil en zij niet als ik het goed begrijp. Dan is het de standaard om tot verkrachting over te gaan.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:12 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Huh????
Maar dit geldt toch ook voor jou als jij met een FOK!ster naar Walibi gaat, en zij wil jou niet, maar jij vindt haar wel een lekker ding,
ga je haar dan verkrachten???????????
Hoe ga je uitsluiten dat het geen kast homo is met een hamer ?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:13 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Dat klopt alleen ik ben bereid om me ID etc te geven aan haar ouders. En het mag ook een hij zijn zolang hij maar hetero is.
Een homo kan toch ook zijn ID gegevens aan jouw ouders geven?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:13 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Dat klopt alleen ik ben bereid om me ID etc te geven aan haar ouders. En het mag ook een hij zijn zolang hij maar hetero is.
Ik zou dat niet doen. Maar als een vrouw met mij vaak omgaat (elke week bijv 1x)en mij geen seks geeft dan zou er zomaar iets geks kunnen gebeuren.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:12 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Huh????
Maar dit geldt toch ook voor jou als jij met een FOK!ster naar Walibi gaat, en zij wil jou niet, maar jij vindt haar wel een lekker ding,
ga je haar dan verkrachten???????????
Knettergekquote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:14 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Ik zou dat niet doen. Maar als een vrouw met mij vaak omgaat (elke week bijv 1x)en mij geen seks geeft dan zou er zomaar iets geks kunnen gebeuren.
Daar heb je wel een punt. Daarom wil ik liever een vrouw die met me mee komt waarbij ik alles voor haar betaal.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:13 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Hoe ga je uitsluiten dat het geen kast homo is met een hamer ?
Whuut...quote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:14 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Ik zou dat niet doen. Maar als een vrouw met mij vaak omgaat (elke week bijv 1x)en mij geen seks geeft dan zou er zomaar iets geks kunnen gebeuren.
Maar ff na walibi en weer terug zal er niks gebeuren.
Samengevat, je projecteert je eigen verknipte gevoelens op homo's en wil graag met een vrouw naar Walibi.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:14 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Ik denk dat de dames nu in de rij zullen staan om mee te mogen gaan naar Walibi, misschien moet je eens over deze gedachten praten met iemand.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:14 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |