Maar een man alleen is geen optie?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:39 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Ik niet. Enige wat ik wil is iemand of meerdere personen die naar walibi willen gaan
Dit is geen paydate. Het is een dagje walibi. Geen behoefte aan seks.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:50 schreef Kamina het volgende:
[..]
Ieder zijn ding, maar het plaatst je aanbod van kosten vergoeden van je doelgroep in een heel andere context.
Dit is pure laster.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:52 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Je wel , geen enkel probleem. Zolang die hetero is kan het wel.
Nou nou, dit kan je anno 2017 niet zomaar meer zeggen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:54 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Jep. En die gene moet wel hetero zijn.
Homo's proberen niet elke man te versieren hoor.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:52 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Je wel , geen enkel probleem. Zolang die hetero is kan het wel.
Omdat....?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:54 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Jep. En die gene moet wel hetero zijn.
Als je met een homofiel omgaat dan kan het gebeuren dat die gene gevoelens voor je zal krijgen. Dat kan zomaar , heb ik zelfs een keer mee gemaakt. Had een vriend die stiekem homo bleek te zijn. Toen ik daar achterkwam was het snel klaar met de vriendschap. Ik vind het niet erg dat een persoon homofiel is maar dan zou ik geen vriendschap met die gene aangaan zoals dat we af en toe uitgaan ofzo.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:54 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Dit is pure laster.
Wat heb je tegen een homofiele man?
Denk je dat jij zo knap bent dat hij verliefd op je zal worden?
Het is vanwege je geloof volgens mij. Moslim?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:57 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Als je met een homofiel omgaat dan kan het gebeuren dat die gene gevoelens voor je zal krijgen. Dat kan zomaar , heb ik zelfs een keer mee gemaakt. Had een vriend die stiekem homo bleek te zijn. Toen ik daar achterkwam was het snel klaar met de vriendschap. Ik vind het niet erg dat een persoon homofiel is maar dan zou ik geen vriendschap met die gene aangaan zoals dat we af en toe uitgaan ofzo.
Maar als iemand met jou weg gaat, kan het ook gebeuren dat jij gevoelens voor die persoon krijgt.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:57 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Als je met een homofiel omgaat dan kan het gebeuren dat die gene gevoelens voor je zal krijgen. Dat kan zomaar , heb ik zelfs een keer mee gemaakt. Had een vriend die stiekem homo bleek te zijn. Toen ik daar achterkwam was het snel klaar met de vriendschap. Ik vind het niet erg dat een persoon homofiel is maar dan zou ik geen vriendschap met die gene aangaan zoals dat we af en toe uitgaan ofzo.
Ben je niet bang dat dat ongelofelijk awkward wordt straksquote:Op dinsdag 25 juli 2017 00:38 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Je moet het niet als date zien. Een dagje uit en thats it.
Als je met een vrouw omgaat ook?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:57 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Denk wegens hersencapaciteit.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:58 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het is vanwege je geloof volgens mij. Moslim?
Dat zou ik niet erg vinden. Ik voel me ook beter bij mensen met wie ik om ga waarvan ik zeker weet dat die gene geen homofiel is.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar als iemand met jou weg gaat, kan het ook gebeuren dat jij gevoelens voor die persoon krijgt.
Maar die mensen zitten er misschien net zo erg op te wachten dat jij gevoelens krijgt voor hen als dat jij er op zit te wachten dat een man gevoelens krijgt voor jou.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:01 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Dat zou ik niet erg vinden. Ik voel me ook beter bij mensen met wie ik om ga waarvan ik zeker weet dat die gene geen homofiel is.
Vrouw mag best een lesbo zijn. Dat vind ik minder erg dan een man die homofiel is. Ik heb met me eigen ogen gezien hoe homofielen misbruik maken van het feit dat ze niet uit de kast komen. Bijvoorbeeld in fabrieken heb je veel mannen. Dan gaan ze stiekem aan je voelen. Met voelen bedoel ik dan bijv zijn hand op je schouder etc, alsof het heel onschuldig is terwijl die thuis zichzelf aftrekt en aan je denkt. Dit zijn mensen die dan niet uit de kast komen en dan beetje mensen aanranden.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:01 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als je met een vrouw omgaat ook?
Lijkt een man me de beste optie. Waarom die dan opeens minder waard is qua vriendschap? Aangezien die voor zichzelf moet betalen.
Maakt het je onzeker over je eigen geaardheid ?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:01 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Dat zou ik niet erg vinden. Ik voel me ook beter bij mensen met wie ik om ga waarvan ik zeker weet dat die gene geen homofiel is.
Schouder aanraking is aanranding? Durf je dan wel in de rij voor een attractie te staan?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:04 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Vrouw mag best een lesbo zijn. Dat vind ik minder erg dan een man die homofiel is. Ik heb met me eigen ogen gezien hoe homofielen misbruik maken van het feit dat ze niet uit de kast komen. Bijvoorbeeld in fabrieken heb je veel mannen. Dan gaan ze stiekem aan je voelen. Met voelen bedoel ik dan bijv zijn hand op je schouder etc, alsof het heel onschuldig is terwijl die thuis zichzelf aftrekt en aan je denkt. Dit zijn mensen die dan niet uit de kast komen en dan beetje mensen aanranden.
Hahaha wat.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:04 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Vrouw mag best een lesbo zijn. Dat vind ik minder erg dan een man die homofiel is. Ik heb met me eigen ogen gezien hoe homofielen misbruik maken van het feit dat ze niet uit de kast komen. Bijvoorbeeld in fabrieken heb je veel mannen. Dan gaan ze stiekem aan je voelen. Met voelen bedoel ik dan bijv zijn hand op je schouder etc, alsof het heel onschuldig is terwijl die thuis zichzelf aftrekt en aan je denkt. Dit zijn mensen die dan niet uit de kast komen en dan beetje mensen aanranden.
Zou je het erg vinden als TS met zijn pielemuis tegen je billen aan zou staan schurken?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:05 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Schouder aanraking is aanranding? Durf je dan wel in de rij voor een attractie te staan?
Dat doen die flikkers express. Met de gedachte "hij weet niet dat ik gay ben". Thuis rukt die zichzelf af en denkt die aan dat moment. Homofielen moetje niet onderschatten. Je denkt ze zijn onschuldig maar dat zijn ze niet.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:05 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Schouder aanraking is aanranding? Durf je dan wel in de rij voor een attractie te staan?
Dan is een attractiepark toch een feest voor ze? Zou zulke plekken maar ontwijken als ik jou was.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:07 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Dat doen die flikkers express. Met de gedachte "hij weet niet dat ik gay ben". Thuis rukt die zichzelf af en denkt die aan dat moment. Homofielen moetje niet onderschatten. Je denkt ze zijn onschuldig maar dat zijn ze niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |