Gelukkig heeft zoonlief donker haar.quote:Op maandag 24 juli 2017 18:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ze kiezen niet echt zussen waaraan je kan zien dat het zussen zijn.
Een rooie was leuker geweest.quote:Op maandag 24 juli 2017 19:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gelukkig heeft zoonlief donker haar.
Als je eenmaal begint met domme leugens moet je ze wel geloofwaardig maken, da's de logische consequentie.quote:
What's next, een huurmoordenaar denk ik.quote:Op maandag 24 juli 2017 19:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je eenmaal begint met domme leugens moet je ze wel geloofwaardig maken, da's de logische consequentie.
Ja wat de neuk.quote:
Ook zo raar, ik heb me nog nooit me de privé levens van mijn broers bemoeid en zij niet met de mijne.quote:
Oh mijn zus en ik welquote:Op maandag 24 juli 2017 19:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ook zo raar, ik heb me nog nooit me de privé levens van mijn broers bemoeid en zij niet met de mijne.
Ik heb 1 zus maar we hebben geen van allen contact met haar.quote:Op maandag 24 juli 2017 19:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh mijn zus en ik welZe is ouder dan ik en heeft het idee dat ze me moet beschermen.
Lang verhaal kort: we wonen bij elkaar in de buurt maar we komen niet bij elkaar over de vloer.
Doe mij maar broers.
Gaat ze nog een potje janken ook, ze kent geen grenzen.quote:
Van de leugens waarschijnlijkquote:Op maandag 24 juli 2017 19:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gaat ze nog een potje janken ook, ze kent geen grenzen.
Dadelijk volgt een duinrel.quote:Op maandag 24 juli 2017 19:19 schreef -Miauw- het volgende:
"Bedrog in de duinen" was ook een mooie titel geweest ja
Daarom, als ik die gast zou zijn en ze kwam dit opbiechten vertrok ik meteen, zo iemand spoort niet, daar kan ik verder niks mee.quote:Op maandag 24 juli 2017 19:22 schreef -Miauw- het volgende:
Hoe wil ze deze zoon weer gaan invoegen dan?
Ja! Voel me bedrogen als kijker.quote:
Ja ik ook. Ik zou haar niet meer vertrouwen.quote:Op maandag 24 juli 2017 19:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom, als ik die gast zou zijn en ze kwam dit opbiechten vertrok ik meteen, zo iemand spoort niet, daar kan ik verder niks mee.
Mijn soort glas.quote:
Droomhuis.quote:Op maandag 24 juli 2017 19:27 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik koop een huis want ik wil met je samenwonen zonder dat je inspraak hebt.
Jaquote:Op maandag 24 juli 2017 19:27 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik koop een huis want ik wil met je samenwonen zonder dat je inspraak hebt.
Kan ie nu ie weet dat ie dood is even samen met moeder naar de herdenkingsplek.quote:
Nee, totaal onverwachts en onvoorspelbaar.quote:
En daarna doen alsof hij een neef is.quote:Op maandag 24 juli 2017 19:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan ie nu ie weet dat ie dood is even samen met moeder naar de herdenkingsplek.
Daar was ik weer niet opgekomen.quote:Op maandag 24 juli 2017 19:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En daarna doen alsof hij een neef is.
Opgelost
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |