Ik had het in FB gevraagd.quote:Op maandag 24 juli 2017 18:40 schreef -Miauw- het volgende:
Oh we hebben een serie
Erkenning voor het topic en voor de beste reality serie die er is![]()
Speciaal voor de liefhebbers van pulp van de bovenste plank.quote:
Vrijdag al, het was toen blijkbaar al gedaan.quote:
quote:Op maandag 24 juli 2017 18:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Speciaal voor de liefhebbers van pulp van de bovenste plank.
LOL nee. Je bent 19. Doe niet.quote:Op maandag 24 juli 2017 18:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
Die pa is toch best redelijk, hij was gewoon ongerust.
Het was eigenlijk een Antilliaan.quote:Op maandag 24 juli 2017 18:47 schreef -Miauw- het volgende:
Papa kan de ene Surinamer niet onderscheiden van de ander
Haha ja!quote:Op maandag 24 juli 2017 18:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het was eigenlijk een Antilliaan.
quote:Op maandag 24 juli 2017 18:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Je overvalt me.......nee, dat was ik niet!!![]()
Waarom niet?quote:Op maandag 24 juli 2017 18:48 schreef -Miauw- het volgende:
WTH die ouders! Of ben ik nou zo ouderwets!?
Ik zou niet blij zijn als mijn 19-jarige dochter zou gaan trouwen en een kind onderweg.
Ik ook niet.quote:Op maandag 24 juli 2017 18:48 schreef -Miauw- het volgende:
WTH die ouders! Of ben ik nou zo ouderwets!?
Ik zou niet blij zijn als mijn 19-jarige dochter zou gaan trouwen en een kind onderweg.
Volgens mijn moeder zijn Antillianen niet te vertrouwen.quote:
Ga eerst jezelf ontwikkelen man. Wat weet je nou op die leeftijd.quote:
Terechtquote:Op maandag 24 juli 2017 18:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Volgens mijn moeder zijn Antillianen niet te vertrouwen.
Toen ik 19 was, vond ik mezelf heel volwassen voor mijn leeftijd.quote:Op maandag 24 juli 2017 18:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ga eerst jezelf ontwikkelen man. Wat weet je nou op die leeftijd.
Ja ik ookquote:Op maandag 24 juli 2017 18:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Toen ik 19 was, vond ik mezelf heel volwassen voor mijn leeftijd.
Toen ik 19 was wilde ik lol maken en dat heb ik gedaan.quote:Op maandag 24 juli 2017 18:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Toen ik 19 was, vond ik mezelf heel volwassen voor mijn leeftijd.
Hoort bij de leeftijd.quote:
Haar zoon, die niet dood is.quote:
quote:Op maandag 24 juli 2017 18:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh. Heftig wel![]()
En dan denkt Rick dat het haar minnaar is.
Die zit er dik aan te komen.quote:Op maandag 24 juli 2017 18:55 schreef DevilsWhore het volgende:
Plottwist: het was Jacob die Ricks dochter doodreed.
Plotpplottwist: Jaco ben de dochter zijn tijdens hun geboorte verwisseld in het ziekenhuisquote:Op maandag 24 juli 2017 18:55 schreef DevilsWhore het volgende:
Plottwist: het was Jacob die Ricks dochter doodreed.
Ja, dit is echt te ongeloofwaardig. Ze hadden in ieder geval een donker harig iemand kunnen nemen of iemand met een zelfde soort stem.quote:Op maandag 24 juli 2017 18:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ze kiezen niet echt zussen waaraan je kan zien dat het zussen zijn.
En er bestaan echt van zulke idioten die het zichzelf onnodig erg moeilijk maken.quote:
Jaquote:Op maandag 24 juli 2017 19:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En er bestaan echt van zulke idioten die het zichzelf onnodig erg moeilijk maken.
Gelukkig heeft zoonlief donker haar.quote:Op maandag 24 juli 2017 18:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ze kiezen niet echt zussen waaraan je kan zien dat het zussen zijn.
Een rooie was leuker geweest.quote:Op maandag 24 juli 2017 19:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gelukkig heeft zoonlief donker haar.
Als je eenmaal begint met domme leugens moet je ze wel geloofwaardig maken, da's de logische consequentie.quote:
What's next, een huurmoordenaar denk ik.quote:Op maandag 24 juli 2017 19:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je eenmaal begint met domme leugens moet je ze wel geloofwaardig maken, da's de logische consequentie.
Ja wat de neuk.quote:
Ook zo raar, ik heb me nog nooit me de privé levens van mijn broers bemoeid en zij niet met de mijne.quote:
Oh mijn zus en ik welquote:Op maandag 24 juli 2017 19:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ook zo raar, ik heb me nog nooit me de privé levens van mijn broers bemoeid en zij niet met de mijne.
Ik heb 1 zus maar we hebben geen van allen contact met haar.quote:Op maandag 24 juli 2017 19:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh mijn zus en ik welZe is ouder dan ik en heeft het idee dat ze me moet beschermen.
Lang verhaal kort: we wonen bij elkaar in de buurt maar we komen niet bij elkaar over de vloer.
Doe mij maar broers.
Gaat ze nog een potje janken ook, ze kent geen grenzen.quote:
Van de leugens waarschijnlijkquote:Op maandag 24 juli 2017 19:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gaat ze nog een potje janken ook, ze kent geen grenzen.
Dadelijk volgt een duinrel.quote:Op maandag 24 juli 2017 19:19 schreef -Miauw- het volgende:
"Bedrog in de duinen" was ook een mooie titel geweest ja
Daarom, als ik die gast zou zijn en ze kwam dit opbiechten vertrok ik meteen, zo iemand spoort niet, daar kan ik verder niks mee.quote:Op maandag 24 juli 2017 19:22 schreef -Miauw- het volgende:
Hoe wil ze deze zoon weer gaan invoegen dan?
Ja! Voel me bedrogen als kijker.quote:
Ja ik ook. Ik zou haar niet meer vertrouwen.quote:Op maandag 24 juli 2017 19:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom, als ik die gast zou zijn en ze kwam dit opbiechten vertrok ik meteen, zo iemand spoort niet, daar kan ik verder niks mee.
Mijn soort glas.quote:
Droomhuis.quote:Op maandag 24 juli 2017 19:27 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik koop een huis want ik wil met je samenwonen zonder dat je inspraak hebt.
Jaquote:Op maandag 24 juli 2017 19:27 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik koop een huis want ik wil met je samenwonen zonder dat je inspraak hebt.
Kan ie nu ie weet dat ie dood is even samen met moeder naar de herdenkingsplek.quote:
Nee, totaal onverwachts en onvoorspelbaar.quote:
En daarna doen alsof hij een neef is.quote:Op maandag 24 juli 2017 19:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan ie nu ie weet dat ie dood is even samen met moeder naar de herdenkingsplek.
Daar was ik weer niet opgekomen.quote:Op maandag 24 juli 2017 19:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En daarna doen alsof hij een neef is.
Opgelost
quote:
Oh?quote:Op maandag 24 juli 2017 19:43 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik zie nu pas dat ze een bovenlipschaduw heeft.
Ja, zo'n Lou Bega snor.quote:
Relatiedrama-afleveringen zijn de beste afleveringen.quote:
Haar haar viel er half overheen.quote:
Ja. Half achter haar oor.quote:
Nee joh, de pil.quote:
Die muziekkeuzes zijn sowieso steeds goud.quote:
Beetje een rommeltje tussen die koppeltjes.quote:Op maandag 24 juli 2017 19:57 schreef -Miauw- het volgende:
Denkt ze nou echt dat die vent zijn vrouw en kinderen verlaat?
Die kinderen zijn van hemquote:Op maandag 24 juli 2017 19:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Beetje een rommeltje tussen die koppeltjes.
Die gozer heeft ook weer geheimen..
Haha ik dacht ookquote:Op maandag 24 juli 2017 20:02 schreef DevilsWhore het volgende:
Speeltjes meenemen.
Kijk uit voor de tatoeage trouwens.
Ik wil hem helemaal zien.quote:Op maandag 24 juli 2017 20:02 schreef -Miauw- het volgende:
Oja, ik zie 'm, de tatoeage!
Hoe ze daar schaamteloos aan de bar wijn zit te nippen
Zal het expres zo geschreven zijn?quote:
Vast welquote:Op maandag 24 juli 2017 20:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zal het expres zo geschreven zijn?
Het is zo lekker typisch.quote:
Of hij heeft hiv.quote:Op maandag 24 juli 2017 20:05 schreef -Miauw- het volgende:
Here we goooooo!
Hij is de vader van de kinderen, kan niet anders
quote:
quote:Op maandag 24 juli 2017 20:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
En een verslaafde ex die Dana heet en die niet kan lopen op sleehakken
Staat beter op de vloer naast Brams bed.quote:
quote:Op maandag 24 juli 2017 20:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Staat beter op de vloer naast Brams bed.
Welke jurk trouwens?quote:
quote:Op maandag 24 juli 2017 20:16 schreef DevilsWhore het volgende:
Houd je ogen dicht als je niemand aan kan kijken dan
Scheiden terwijl je nog jonge kinderen hebt is geen aanrader.quote:Op maandag 24 juli 2017 20:19 schreef -Miauw- het volgende:
Als je gaat scheiden is hij nog steeds de vader van je kinderen hoor
Stefan krijgt drie briefjes met daarop zijn naam.quote:Op maandag 24 juli 2017 20:20 schreef DevilsWhore het volgende:
Goede oplossing wel.
Stefan gaat zich gewild voelen.
quote:Op maandag 24 juli 2017 20:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Stefan krijgt drie briefjes met daarop zijn naam.
Ik zou het doenquote:
Stefan wil Bram.quote:Op maandag 24 juli 2017 20:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zou het doen![]()
Ik denk dat Stefan bij zijn vrouw blijft. Katja gaat weg, op naar andere wilde avonturen. Stefan en Bram gaan verder met hun bedrijf.
Bingo!quote:
Triorelatiequote:Op maandag 24 juli 2017 20:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bingo!![]()
Katja en Mireille hebben ook een kas. Ze hebben tenslotte dezelfde smaak.
Gewoon een rouleerschema met z'n allen.quote:
Gewoon weglopen, niks aan het handje.quote:Op maandag 24 juli 2017 20:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja![]()
En de moeder van je kinderen zo achterlaten.
Te erg
quote:Op maandag 24 juli 2017 20:30 schreef -Miauw- het volgende:
Kijk die losers zitten met z'n tweeën.
Zero points
Russische Rouleerquote:Op maandag 24 juli 2017 20:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gewoon een rouleerschema met z'n allen.
Echtquote:Op maandag 24 juli 2017 20:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gewoon weglopen, niks aan het handje.
Dat wordt dan de eerste echte liefdesbaby.quote:
Goed geschreven ja.quote:
Volwassen oplossing.quote:
Ouchquote:Op maandag 24 juli 2017 20:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat wordt dan de eerste echte liefdesbaby.
quote:
Haar beste vriendin is draagmoeder want zij is onvruchtbaar. Vent is verliefd op de draagmoeder.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 17:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik was iets te laat moet er even inkomen.
Thnx.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 17:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Haar beste vriendin is draagmoeder want zij is onvruchtbaar. Vent is verliefd op de draagmoeder.
Geen idee, het zijn wel de eicellen van Bianca.quote:
Dan is het kunstmatig dus.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 17:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen idee, het zijn wel de eicellen van Bianca.
Goed gekozen elke keer.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vind de achtergrond muziek bij dit programma tof.
Gezellig!quote:
Goede moeder wel.quote:
Uiteraard, ze heeft niet eens aangifte gedaan toch?quote:Op woensdag 26 juli 2017 17:08 schreef DevilsWhore het volgende:
Eigenlijk had ze vrijwillig seks met hem.
Dat is geen vereiste bij een verkrachting.quote:Op woensdag 26 juli 2017 17:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Uiteraard, ze heeft niet eens aangifte gedaan toch?
Dat weet ik, maar dit meisje reageert laconiek, dit is geen slachtoffer.quote:Op woensdag 26 juli 2017 17:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is geen vereiste bij een verkrachting.
Klopt, ze is ook veel te vrolijk en klef richting haar vriendje.quote:Op woensdag 26 juli 2017 17:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dit meisje reageert laconiek, dit is geen slachtoffer.
Verkapt schuldgevoel.quote:Op woensdag 26 juli 2017 17:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt, ze is ook veel te vrolijk en klef richting haar vriendje.
Hoewel dat natuurlijk wel kan na een verkrachting, maar dit is agd.
Vrouwen.quote:Op woensdag 26 juli 2017 17:13 schreef DevilsWhore het volgende:
Het is wel jammer dat ik zoveel AGD kijk dat ik alles kan voorspellen.
Ja echt.quote:
Schrale troost, sommige mannen kunnen er ook 'wat' van.quote:
Nee want je gelooft je eigen kind eerst.quote:Op woensdag 26 juli 2017 17:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
En bij die moeder gaat nog steeds geen lampje branden.
Je leert je kinderen over zulke dingen niet te liegen, dit is geen 'little white lie', dit is vrij ernstig, dat moeten 'kinderen' op die lftd onderhand wel snappen.quote:Op woensdag 26 juli 2017 17:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee want je gelooft je eigen kind eerst.
Daarom voelt ze zich ook schuldig natuurlijk.quote:Op woensdag 26 juli 2017 17:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je leert je kinderen over zulke dingen niet te liegen, dit is geen 'little white lie', dit is vrij ernstig, dat moeten 'kinderen' op die lftd onderhand wel snappen.
Ja echt. Ik snap sowieso niet dat je hierover gaat liegen.quote:Op woensdag 26 juli 2017 17:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wat die meid die moeder nu flikt met haar leugens kan echt niet door de beugel, en die moeder is gewoon te goeder trouw, begrijpelijk, maar ook naïef.
Dit is jezelf in de nesten werken.quote:Op woensdag 26 juli 2017 17:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja echt. Ik snap sowieso niet dat je hierover gaat liegen.
Werkshizzle met collega's, gedoe en ego'squote:
Zij heeft een soa want ze is vreemdgegaan, heeft haar vriendje verteld dat ze is verkracht. Mu weet het hele dorp het en de 'verkrachter' zit vast.quote:
Als je dit als man overkomt word je een partij pissig hoor.quote:Op woensdag 26 juli 2017 17:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Werkshizzle met collega's, gedoe en ego's![]()
Lara is wel een kut zeg.
Niemand die je gelooft.quote:Op woensdag 26 juli 2017 17:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je dit als man overkomt word je een partij pissig hoor.
quote:Op woensdag 26 juli 2017 17:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zij heeft een soa want ze is vreemdgegaan, heeft haar vriendje verteld dat ze is verkracht. Mu weet het hele dorp het en de 'verkrachter' zit vast.
Voor altijd een label, zelfs als je onschuld blijktquote:Op woensdag 26 juli 2017 17:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je dit als man overkomt word je een partij pissig hoor.
Dat lijkt me geen pretje hoor.quote:Op woensdag 26 juli 2017 17:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Voor altijd een label, zelfs als je onschuld blijkt
Mijn type is het ook niet, als ik al überhaupt een type heb....quote:Op woensdag 26 juli 2017 17:43 schreef -Miauw- het volgende:
Ok, ze kan er niets aan doen, maar wat een vervelend hoofd heeft zij zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |