Russen zijn de gezelligste mensen die er zijn, mits ze zich open stellen.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:30 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Was met m'n moeder bij een restaurant wat drinken, en toen in gesprek geraakt.
En dan is het met Russen snel gezellig als je allemaal Russisch spreekt.
OWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWquote:
quote:Op maandag 24 juli 2017 23:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Russen zijn de gezelligste mensen die er zijn, mits ze zich open stellen.
Die rangen ook, ja pres, ok pres, sorry presquote:
Ik heb hem al eens gezien, moet nog steeds lachenquote:
Daar gaat het inderdaad vaak fout.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze waren zeer tegen brexit.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
hier stond een grapjequote:Op maandag 24 juli 2017 23:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Prima of even een rondje te lopen. Vergeet niet een flesje mee te nemen bij Rutte.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik moet om 11 uur in Barendrecht zijn. Aangezien ik nog vakantie heb wou ik eigenlijk doorrijden naar Roffa. Maar bedacht me dat Dordt misschien ook wel leuk is.
Dan kunnen we bij Barendrecht Ikea samen ontbijten.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik moet om 11 uur in Barendrecht zijn. Aangezien ik nog vakantie heb wou ik eigenlijk doorrijden naar Roffa. Maar bedacht me dat Dordt misschien ook wel leuk is.
Oké. Dat kan ik wel betalen nadat ik mijn SNES heb verkocht.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Prima of even een rondje te lopen. Vergeet niet een flesje mee te nemen bij Rutte.
Om 11 uur nog?quote:Op maandag 24 juli 2017 23:33 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dan kunnen we bij Barendrecht Ikea samen ontbijten.
Ik heb veel gehoord over American Gods...quote:Op maandag 24 juli 2017 23:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Overigens ben ik aan het kijken naar GoT SE07, American Gods SE01 en Peaky Blinders SE03. Goeie combi wel.
Ik heb geen van allen gezienquote:Op maandag 24 juli 2017 23:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Overigens ben ik aan het kijken naar GoT SE07, American Gods SE01 en Peaky Blinders SE03. Goeie combi wel.
Half Rusland woont daarquote:Op maandag 24 juli 2017 23:33 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
ze woonde ook in london uiteraard
Ik zit pas bij de tweede aflevering. Boek is tot nu toe beter.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:34 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik heb veel gehoord over American Gods...
Jij hoeft de rest van je leven niet meer te werken zeker.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oké. Dat kan ik wel betalen nadat ik mijn SNES heb verkocht.
Jouw probleem, niet het mijne.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |