Pats boem uitgeluld.quote:
Topdollar Eian. Topdollar.quote:
Kom vechten dan.quote:
Frank Beria gaat daar in ieder geval niet meer voor zorgen.quote:Op maandag 24 juli 2017 22:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik versla je wel met de fantasyleague.
Het lijkt bij vlagen echt helemaal nergens op.quote:Op maandag 24 juli 2017 22:32 schreef opperkleurder het volgende:
Vrouwenvoetbal is prima voor op de radio.
Nu lijkt het net zo spannend en goed als bij de mannen. Ook met twee verslaggevers.quote:Op maandag 24 juli 2017 22:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het lijkt bij vlagen echt helemaal nergens op.
Dat zei je moeder ook vannacht.quote:Op maandag 24 juli 2017 22:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als ze maar geen scharen in gaan brengen.quote:Op maandag 24 juli 2017 22:35 schreef Lange_Lans het volgende:
Lockerroom cams zou ik ook niet warm of koud van worden. Mogelijk wel als ze zouden beginnen te scharen en attributen zouden gaan inbrengen. Ik heb dat eens op Xhamster gezien.
Het is redelijk kut.quote:Op maandag 24 juli 2017 22:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nu lijkt het net zo spannend en goed als bij de mannen. Ook met twee verslaggevers.
Daar moet je inderdaad echt wat aan doen. Het is dat je extra hebt betaald omdat je je schuldig voelde, maar ze had er zwaar de pee in.quote:
Ze moeten eens beginnen met de goals op de zestien te zetten. Veld is veels te groot.quote:Op maandag 24 juli 2017 22:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Leuke stadje eigenlijk. Mooi Hollands.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:12 schreef Lange_Lans het volgende:
Heeft Dordrecht een beetje een centrum?
Hoe dichter bij Dordt, hoe....quote:Op maandag 24 juli 2017 23:12 schreef Lange_Lans het volgende:
Heeft Dordrecht een beetje een centrum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |