Nee, zit ik niet natuurlijkquote:Op maandag 24 juli 2017 20:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh wat een toffe foto![]()
Zit jij op Instagram eigenlijk?
quote:Op maandag 24 juli 2017 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
Zijn jullie goed in dieren zoeken die zich op een foto verstoppen?
Zo ja, zie je het dier op de foto in de spoiler?Komisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
-edit-quote:
Heet is juist lekker. Koud is de tyfus hoeren duivel!quote:Op maandag 24 juli 2017 21:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is een rare manier om "stervende hoeren tyfus stinkend heet" te schrijven.
Wat?quote:
Noooooooooooooooo!quote:Op maandag 24 juli 2017 21:26 schreef -Miauw- het volgende:
Slecht nieuws voor alle Paintkunstenaars onder ons: Microsoft gaat de stekker uit het populaire tekenprogramma trekken. Het is nog niet duidelijk wanneer het doek daadwerkelijk voor Paint valt, maar Microsoft vindt het programma verouderd en laat het programma niet meer terugkomen in nieuwe versies van Windows 10.
Ik weet niet of ik dit verlies kan handelen na het MSN drama al te hebben moeten verwerkenquote:
To soonquote:
MSN dramaquote:Op maandag 24 juli 2017 21:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit verlies kan handelen na het MSN drama al te hebben moeten verwerken
Windows was al obsoleet als platform sinds het verdwijnen van Patience en Pinball.quote:Op maandag 24 juli 2017 21:26 schreef -Miauw- het volgende:
Slecht nieuws voor alle Paintkunstenaars onder ons: Microsoft gaat de stekker uit het populaire tekenprogramma trekken. Het is nog niet duidelijk wanneer het doek daadwerkelijk voor Paint valt, maar Microsoft vindt het programma verouderd en laat het programma niet meer terugkomen in nieuwe versies van Windows 10.
Nee, dat was ook heel ergquote:Op maandag 24 juli 2017 21:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit verlies kan handelen na het MSN drama al te hebben moeten verwerken
Napsterquote:Op maandag 24 juli 2017 21:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vond destijds Napster wel een drama, maar er waren uiteraard wel meerdere soortgelijke clients.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |